Go4It

CB400 Super Four => CB Superfour => Σύστημα ψύξης => Μήνυμα ξεκίνησε από: trip238 στις Μάιος 29, 2013, 02:41:22 μμ

Τίτλος: Πααααααααφφφ και ΚΑΗΚΑ!!!!!
Αποστολή από: trip238 στις Μάιος 29, 2013, 02:41:22 μμ
Ευτυχως που δεν εμεινα σε καμια εθνικη και προλαβα να γυρισω απο τη συναντηση! Τα φωτα σας παρακαλω!! Συζυτωντας με τους tsak και JAS ειχαμε καταληξει στο συμπερασμα οτι λογικα το βεντιλατερ μου δεν δουλευει, οποτε το ειχα υπο παρακολουθηση. Φτανοντας λοιπον σημερα σπιτι (μετα απο ψιλο μεγαλη διαδρομη και με αρκετο ζορι μπας και ζεσταθει αρκετα το θηριο) την αφηνω να δουλευει κατω απο το σπιτι. Καποια στιγμη να μην μακρυγορω κανει ενα πααααφφ γεμιζει ο κοσμος ατμους και παραφλου! Μαζι και το ποδι μου!! Η βιοψια εδειξε σπασμενο τον συνδεσμο που βρισκεται κατω απο τα καρμπς που ενωνει το κολαρο απο την τρομπα νερου με τα 2 κολαρα που μπαινουν στον κορμο του κινητηρα. Ηδου και το φωτογραφικο μας υλικο!!

(http://i1171.photobucket.com/albums/r543/trip238/100_2430_zps2e0117ea.jpg) (http://s1171.photobucket.com/user/trip238/media/100_2430_zps2e0117ea.jpg.html)

Οποιος μπορει να βοηθησει στην ευρεση ανταλλακτικου ας πει καποια γνωμη.

Τίτλος: Re: Πααααααααφφφ και ΚΑΗΚΑ!!!!!
Αποστολή από: alezou στις Μάιος 29, 2013, 03:34:41 μμ
Αφου το ήξερες ότι εχεις πρόβλημα τι τα έκανες τα πειράματα?! Είναι πολύ εύκολο να διαπιστώσεις αν λειτουργεί το βεντιλατέρ χωρίς να το αφίσεις να γίνει αυτό που έγινε! Έχε στα υπόψην σου και τον θερμοστάτη που ενεργοποιεί το βεντιλατέρ πάντως...
Τώρα για το ανταλλακτικό που αναφέρεις, το μόνο που μου έρχεται στο μυαλό είναι απο μεταχειρισμένα, έχει στο car.gr μπόλικα...
Για καινούργιο δεν έχω ιδέα δυστυχώς...
Τίτλος: Re: Πααααααααφφφ και ΚΑΗΚΑ!!!!!
Αποστολή από: MIKEGOUD στις Μάιος 29, 2013, 04:08:12 μμ
πήγαινε φτιάξ το. ΑΜΕΣΑ!!! Ετσι την έπαθα πέρυσι και Γ@@@@μηθηκε ο κύλινδρος!!! Βέβαια ήτανε τρύπιο το σωληνάκι τρύπιο και έχασα όλο το παραφλου!!! Πήγαινε άλλαξε το! Σίγουρα θα βρεις στο νεκροταφείο που λέει και ο jas στα Λιόσια! Πάρε και τα σωληνάκια καλού κακού 20 ευρω θα δώσεις
Τίτλος: Re: Πααααααααφφφ και ΚΑΗΚΑ!!!!!
Αποστολή από: trip238 στις Μάιος 29, 2013, 07:22:52 μμ
Αφου το ήξερες ότι εχεις πρόβλημα τι τα έκανες τα πειράματα?!

Δεν ηξερα! Γιαυτο ειπα λογικα στην αρχη. Και αν δεν κανεις πειραμα πως θα καταλαβεις οτι δουλευει ή οχι? Απο τη στιγμη βεβαια που οι περισσοτεροι κιολας λενε οτι το βεντιλατερ στα cb δεν αναβει και ευκολα. Τελος παντων, βρηκα συνδεσμο απο μεταχειρισμενα θα παω και θα τον παρω αυριο (τιμη θα μαθουμε αυριο) και τελικα ηταν καμμενη η σφαλεια του βεντιλατερ αλλα κραταω και μια επιφυλαξη και για την βαλβιδα, Η οποια παρεπιπτοντως κανει 40-50 ευρω γνησια καινουργια. 

Μιχαλη για τους σωληνες δεν ξερω γιατι δεν ειμαι ουτε για το 20αρικο αυτη τη στιγμη. Πριν λιγο που τους εβγαλα καλα του ειδα. Θα αλλαξω το συνδεσμο και βλεπουμε, αλλα με φιλο μηχανικο που μιλησα μου ανεφερε 'μακαρι να μην σου εχει αρπαξει καμια φλατζα'. Μακαρι οχι γιατι τη βαψαμε.
Τίτλος: Re: Πααααααααφφφ και ΚΑΗΚΑ!!!!!
Αποστολή από: stel89s στις Μάιος 29, 2013, 08:10:33 μμ
Αφου το ήξερες ότι εχεις πρόβλημα τι τα έκανες τα πειράματα?!

Δεν ηξερα! Γιαυτο ειπα λογικα στην αρχη. Και αν δεν κανεις πειραμα πως θα καταλαβεις οτι δουλευει ή οχι? Απο τη στιγμη βεβαια που οι περισσοτεροι κιολας λενε οτι το βεντιλατερ στα cb δεν αναβει και ευκολα. Τελος παντων, βρηκα συνδεσμο απο μεταχειρισμενα θα παω και θα τον παρω αυριο (τιμη θα μαθουμε αυριο) και τελικα ηταν καμμενη η σφαλεια του βεντιλατερ αλλα κραταω και μια επιφυλαξη και για την βαλβιδα, Η οποια παρεπιπτοντως κανει 40-50 ευρω γνησια καινουργια. 

Μιχαλη για τους σωληνες δεν ξερω γιατι δεν ειμαι ουτε για το 20αρικο αυτη τη στιγμη. Πριν λιγο που τους εβγαλα καλα του ειδα. Θα αλλαξω το συνδεσμο και βλεπουμε, αλλα με φιλο μηχανικο που μιλησα μου ανεφερε 'μακαρι να μην σου εχει αρπαξει καμια φλατζα'. Μακαρι οχι γιατι τη βαψαμε.
για να διαπιστώσεις αν το βεντιλατερ ειναι καμένο απλα κοψε ενα καλωδιο και ξεφισωσε το βεντιλατερ και συνδεσε το με το + της μπαταριας.... τωρα για το θερμοστατη ειναι λιγο πιο περιπλοκο, πρεπει να μπεις στο μανουαλ και να δεις στους ποσους βαθμους κλείνει (πχ στους 90 βαθμους)... τον βουτας μεσα σε ενα μπρικι με νερο και αρχιζεις και το ζεσταίνεις, ελέγχεις με ενα θερμόμετρο την θερμοκρασία οταν πιάσει 90 το νερο τοτε πρεπει να κλεισει κυκλωμα, αυτο το βλεπεις με ενα πολυμετρο στη μετρηση Ω. Αν αρπαξε φλατζα θα δεις νερα μεσα στα λαδια σου... αν δεν εχουν περασει ακομα θα περασουν μολις ξαναβαλεις παραφλου.......
Τίτλος: Re: Πααααααααφφφ και ΚΑΗΚΑ!!!!!
Αποστολή από: stel89s στις Μάιος 29, 2013, 08:24:44 μμ
βασικα μαλακιες λεω για το βεντιλατερ.... νομιζω οτι το φις ειναι διπλο οποτε θα χρειαστει και μια γειωση. απλα παρε και ενα δευτερο κομματι καλωδιο και ακουμπησε το, καπου πανω στο σκελετο.
Τίτλος: Re: Πααααααααφφφ και ΚΑΗΚΑ!!!!!
Αποστολή από: trip238 στις Μάιος 29, 2013, 08:43:43 μμ
βασικα μαλακιες λεω για το βεντιλατερ.... νομιζω οτι το φις ειναι διπλο οποτε θα χρειαστει και μια γειωση. απλα παρε και ενα δευτερο κομματι καλωδιο και ακουμπησε το, καπου πανω στο σκελετο.

Βασικα βγαζεις επι τοπου το φισακι απο τη βαλβιδα και την ακουμπας πανω στο χταποδι με το διακοπτη στο on. Αν δουλεψει τοτε αλλου ειναι το θεμα. Οπως προειπα ομως ειχα καμμενη ασφαλεια αλλα θελω να κραταω και μια πισινη για τη βαλβιδα.
Τίτλος: Re: Πααααααααφφφ και ΚΑΗΚΑ!!!!!
Αποστολή από: stel89s στις Μάιος 29, 2013, 08:56:11 μμ
οχι δε παιρνεις φαση ετσι..... βγαζεις την φαση απο την βαλβιδα και την συνδεεις στο βεντιλατερ..
Τίτλος: Re: Πααααααααφφφ και ΚΑΗΚΑ!!!!!
Αποστολή από: trip238 στις Μάιος 29, 2013, 09:03:51 μμ
Δεν το παιζω ειδικος γιατι δεν ξερω. Εγω πηγα σε συνεργειο και μου ειπαν:

'Αν η ασφαλεια σου ειναι ενταξει και χρειαζεσαι τη μηχανη, βραχυκυκλωσε το βεντιλατερ βαζοντας το καλωδιο απο τη βαλβιδα σε μεταλλο για μεχρι να βρεις βαλβιδα.'

Εβαλα καλη ασφαλεια στην ασφαλειοθηκη μου γυρισα το διακοπτη στο on και ακουμπησα το καλωδιο στο χταποδι και το βεντιλατερ αρχισε να γυρναει. ΞΑΝΑ λεω. ΔΕΝ το παιζω ειδικος και ουτε προσπαθω να το παιξω γνωστης. Προφανως απο οσα γραφεις ξερεις πολλα παραπανω στα ηλεκτρικα αλλα πιστεψε με, αυτο που ειπα ισχυει.
Τίτλος: Re: Πααααααααφφφ και ΚΑΗΚΑ!!!!!
Αποστολή από: stel89s στις Μάιος 29, 2013, 09:21:33 μμ
πηγα και το ειδα... εχεις απολυτο δικιο οταν κλεινει η επαφη του θερμοστατη γειωνει.... στο σκουτερ το πατερα μου το οποιο ειχα ελεξει το βεντιλατερ ο θερμοστατης εχει 2 επαφες που απο κει περναει η φαση και μετα φευγει στο βεντιλατερ για αυτο μπερδεύτηκα και σου εγραφα οτι το φις ειναι διπλο.....
Τίτλος: Re: Πααααααααφφφ και ΚΑΗΚΑ!!!!!
Αποστολή από: ammo77 στις Μάιος 29, 2013, 10:55:05 μμ
'Αν η ασφαλεια σου ειναι ενταξει και χρειαζεσαι τη μηχανη, βραχυκυκλωσε το βεντιλατερ βαζοντας το καλωδιο απο τη βαλβιδα σε μεταλλο για μεχρι να βρεις βαλβιδα.'

Εβαλα καλη ασφαλεια στην ασφαλειοθηκη μου γυρισα το διακοπτη στο on και ακουμπησα το καλωδιο στο χταποδι και το βεντιλατερ αρχισε να γυρναει.

++++1000 Δεν έχει πρόβλημα το μοτερ του βεντιλατέρ, μάλλον ηταν η ασφάλεια καμένη και δεν έπερνε μπροστά!
Ελπιζω να μην έχει κάνει ζημια η θερμοκρασία, έχεις τύχη που σου έσκασε το κολάρο γιατί μπορεί να σου έκανε τίποτε άλλο.
Τίτλος: Re: Πααααααααφφφ και ΚΑΗΚΑ!!!!!
Αποστολή από: jokey στις Μάιος 30, 2013, 09:23:48 πμ
Υπάρχει ο θερμοστάτης που ανοίγει το βεντιλατέρ και υπάρχει και άνας άλλος θερμοστάτης ο οποίος ανοιγοκλείνει την ροή του νερού στο κύκλωμα και βρίσκεται μπροστά στον λαιμό στο τιμόνι
(http://www.google.gr/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&docid=pWj_CYT2lVdKwM&tbnid=dESk28BZDEgdjM:&ved=0CAUQjRw&url=http%3A%2F%2Fwww.mybike.gr%2Ftopic%2F52498-honda-cbr-125r-%25CE%25BF%25CE%25B9-%25CE%25B9%25CE%25B4%25CE%25B9%25CE%25BF%25CE%25BA%25CF%2584%25CE%25AE%25CF%2584%25CE%25B5%25CF%2582-%25CF%2580%25CE%25B1%25CF%2581%25CE%25B1%25CE%25BA%25CE%25B1%25CE%25BB%25CF%258E-%25CE%25BD%25CE%25B1-%25CE%25BC%25CE%25B1%25CE%25B6%25CE%25B5%25CF%2585%25CF%2584%25CE%25BF%25CF%258D%25CE%25BD-%25CE%25B5%25CE%25B4%25CF%258E%2Fpage__st__735&ei=tuumUerVBsLI0AXvy4GABQ&bvm=bv.47244034,d.d2k&psig=AFQjCNFPgNq5c0ntIVkwZ-CPT2chrI6XZQ&ust=1369980204083573)
Αυτό μόλις ζεστένεται συστέλεται και ανοίγει το κύκλωμα.Δοκιμάζεται εύκολα αν δουλεύει μέσα σε ένα μπρίκι με νερό που βράζει
Στο CB1 ήταν ο λόγος που ανέβαζε θερμοκρασία και το ξήλωσα τελείως
Επίσης όποιος δεν θέλει να αλλάξει θερμοστάτη του βεντιλατέρ μπορεί να το κάνει χειροκίνητο με διακόπτη απλά αυτό θέλει προσοχή μην ξεχαστείτε και κάψετε το μοτέρ
Τίτλος: Re: Πααααααααφφφ και ΚΑΗΚΑ!!!!!
Αποστολή από: trip238 στις Ιούνιος 01, 2013, 04:04:53 μμ
Λοιποοοοοον!!!! Καταρχας καλησπερα σε ολους!! Το προβλημα με το συστημα νερου λυθηκε!! Τα κακα νεα ειναι οτι δυστυχως παρουσιαστηκε καποιο αλλο προβλημα που δεν ξερω ακριβως πια ειναι η αιτια του. Την ιδια μερα μετα την αντικατασταση του πλαστικου συνδεσμου το μηχανακι μπερδευε απο τις 5000 στροφες και μετα. Μετα απο αρκετη συζητηση με το μελος stel89s καταληξαμε οτι ειναι προβλημα με τον κοφτη. Οντως σηκωνω την ηλεκτρονικη και βλεπω κομμενο το πορτοκαλι μπλε καλωδιο το οποιο κιολας ειχε και μια αντισταση επανω. (μαλλον για παρεμβαση του κοφτη οπως ειδα σε αντιστοιχο τοπικ στα sticky). Οποτε το ξανακολλαω και λεω ειμαστε κομπλε. Δυστυχως η μηχανη κανει παλι τα ιδια. Την παω στο γκαραζ μιας και ειχε βραδυασει και την επομενη μερα που πηγα να ασχοληθω η μηχανη δουλευε ρολοι. Τι να πω? Σημερα ομως πηγαινω για ενα καφεδακι και την ωρα που τη βαζω μπροστα για να γυρισω σπιτι η μηχανη κανει παλι τα ιδια. Δυστυχως την εχω υπο παρακολουθηση γιατι ισως να μου εχει καψει φλατζα και βραχυκυκλωνει καποιο μπουζι οταν κυκλοφορησει νερο. Τα νερα ομως εδω και 1-2 μερες δεν εχουν κατεβει σχεδον καθολου στο δοχειο στο δεξι καπακι και λαδια μου ειναι καθαρα. Καμια ιδεα???
Τίτλος: Re: Πααααααααφφφ και ΚΑΗΚΑ!!!!!
Αποστολή από: trip238 στις Ιούνιος 01, 2013, 05:56:27 μμ
Μαλλον τελικα βρηκα ακρη. Με ενα απλο γεφυρωμα που μου ειπε ο stel89s να κανω στην ηλεκτρονικη, το μηχανακι δουλευει κομπλε. Οποτε καπου εχει πληγωθει καποιο καλωδιο (πιθανον το πορτοκαλι με μπλε ριγα του κοφτη) και κανει μπερδεματα. Απο βδομαδα θα ξηλωθει η πλεξουδα για καθαρισμα, επιδιορθωση και λεπτομερη ελεγχο.
Τίτλος: Re: Πααααααααφφφ και ΚΑΗΚΑ!!!!!
Αποστολή από: itom32 στις Ιούνιος 01, 2013, 06:07:14 μμ
Κακό ματι μας είδε στη πανελλήνια.Κανε και κανένα ευχέλαιο.Δύναμη Αγγελε,εχεις καλους βοηθους κοντά! ;)
Τίτλος: Re: Πααααααααφφφ και ΚΑΗΚΑ!!!!!
Αποστολή από: stel89s στις Ιούνιος 01, 2013, 09:09:07 μμ
Μη μπεις στη διαδικασία να ξηλώσεις ολη την πλεξούδα θέλει ξήλωμα ολο το μηχανάκι για να την βγάλεις... βέβαια θα ήταν οτι καλύτερο αλλα γτ να μείνεις καλοκαιριατικα χωρίς μηχανή ο πιο απλός τρόπος για να το σιγουρέψεις ειναι να μετρήσεις την συνέχεια του πορτοκαλι-μπλε αγωγου απο την ηλεκτρονικη μεχρι μεσα στο κοντερ... βεβαια δε μου αρεσει που στο κανει ανα διαστήματα το πολυμετρο ειναι το πιο φθηνο εργαλειο που μπορει να σε σωσει απο πολλα.. μπορες να μας πεις με σιγουρια αν δουλεύει 2κυλινδρα...??? ρωτάω γτ οταν μπαίνει ο κοφτης πετάει εναν πολαπλασιαστη εκτος, οποτε αμα εισαι 3κυλινδρος κατι αλλο φταιει μαλλον βραχυκυκλωμα στο μπουζι....
Τίτλος: Re: Πααααααααφφφ και ΚΑΗΚΑ!!!!!
Αποστολή από: trip238 στις Ιούνιος 01, 2013, 11:46:41 μμ
Τι να πω ρε στελιο? 2κυλινδρα, 3 κυλινδρα δεν καταλαβαινω. Αλλα ακουγεται σαν χαρλευ το μηχανακι. Θα ακουσω τη συμβουλη σου και ισως δεν την ξηλωσω. Απλα θα βγαλω ολες τις ταινιες και καλυμματα και την ξανα ντυσω απο την αρχη. Πολυμετρο βρηκα. Οποτε καθε συμβουλη για μετρηση δεκτη.

ΥΓ: Το πολυμετρο που βρηκα εχει και τσιμπιδα μπροστα. (Δεν ξερω αν βοηθαει απλα ειπα να το αναφερω)