Go4It

CB400 Super Four => CB Superfour => Εξάτμιση => Μήνυμα ξεκίνησε από: giwrgos96 στις Ιούνιος 28, 2018, 02:46:46 μμ

Τίτλος: Αλλαγή Εξάτμισης και Αλλαγή Συμπεριφοράς
Αποστολή από: giwrgos96 στις Ιούνιος 28, 2018, 02:46:46 μμ
Καλησπέρα!Θα ήθελα τη βοήθεια σας πάνω σε ένα θέμα που έχω!Μετά απο ατύχημα που είχα με τη μηχανή χρειάστηκε να αλλαχτεί ολόκληρη η εξάτμιση διότι δεν έβρισκα την εξάτμιση του version s που έχω η οποία είναι 4-2-1!Τώρα με την αλλαγή παρατηρώ ότι η μηχανή δεν έχει το τράβηγμα που είχε απλα έχει μεγαλύτερο φάσμα ροπής και ήθελα να ρωτήσω αν με ρύθμιση καρμπυρατέρ η ενδεχομένως με κάποιο πιο ανοιχτό φίλτρο στρώσει!Επίσης να σημειώσω ότι βγάζει γενικά μαυρίλα η εξάτμιση και μυρίζουν έντονα τα καυσαέρια της.

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!
Τίτλος: Απ: Αλλαγή Εξάτμισης και Αλλαγή Συμπεριφοράς
Αποστολή από: panosp25 στις Ιούνιος 28, 2018, 03:24:35 μμ
Γενικός κανόνας έιναι με την αλλαγή της εξάτμισης, οταν η καινούργια είναι πιο "ανοιχτή", να ρυθμίζεται/ονται το/τα καρμπυρατερ ή και αλλάζεται/ονται ζιγκλέρ. Δοκίμασε πρώτα μια ρύθμιση και το βλέπεις.
Τίτλος: Απ: Αλλαγή Εξάτμισης και Αλλαγή Συμπεριφοράς
Αποστολή από: giwrgos96 στις Ιούνιος 28, 2018, 04:06:28 μμ
Αλλάχτηκε ολη σκέψου όχι μόνο το τελικό.πιστεύεις με αυτα μπορεί να στρώσει;;
Τίτλος: Απ: Αλλαγή Εξάτμισης και Αλλαγή Συμπεριφοράς
Αποστολή από: panosp25 στις Ιούνιος 28, 2018, 04:37:13 μμ
Η καινούργια τι χταπόδι έχει? 4-1? Με ρύθμισμα καρμπυρατερ σίγουρα θα αλλάξει η συμπεριφορά της μηχανης. Με αλλαγή φίλτρου το ίδιο. Προσωπικά θα ξεκινούσα με ρύθμισμα και συγχρονισμό αν δεν έχεις κάνει. Μόνος τα κάνεις αυτά ή μηχανικός?
Τίτλος: Απ: Αλλαγή Εξάτμισης και Αλλαγή Συμπεριφοράς
Αποστολή από: itom32 στις Ιούνιος 28, 2018, 05:32:04 μμ
To 4-2-1 τοποθετήθηκε απο την Honda για καλύτερες επιδόσεις σε σχέση με τα απλά 4-1 χταπόδια.Επίσης το sf δουλεύει καλύτερα με σφιχτό σιλασιέ.
Ισως να καταφέρεις να έχεις κάποιο αποτέλεσμα αν βάλεις ποιο ανοιχτό φίλτρο τύπου KN και αν αλλάξεις ζιγκλέρια και ρύθμιση καρμπ.Θα χάσεις όμως την ομαλή γραμμική συμπεριφορά του sf σε όλο το φάσμα των στροφών και το σίγουρο είναι οτι θα αυξήσεις την κατανάλωση καυσίμου και με αρκετή ταλαιπωρία μέχρι να βρείς τις σωστές ρυθμίσεις,θα έχεις ελάχιστο έως καθόλου κερδος.
Τίτλος: Απ: Αλλαγή Εξάτμισης και Αλλαγή Συμπεριφοράς
Αποστολή από: giwrgos96 στις Ιούνιος 28, 2018, 06:40:25 μμ
Το καινούργιο χταπόδι ειναι 4-2-1 και ο λογος που ειναι εκανα φτιαχτο ειναι διότι δεν εβρισκα 4 2 1 μονο 4 1 και ηθελα να μπει σα το δικο του!Δυστυχώς σε μηχανικό τα κάνω.τωρα οσον αφορα το σιλασιε νομιζω ειναι ανοιχτό αλλα οχι ιδιαιτερα!Γενικότερα δεν ηθελα κατι για βελτιωση απλως να πηγαινει οπως πριν απλα ισως αναγκαστω να παιξω με φιλτρο και ζιγκλερ!
Τίτλος: Απ: Αλλαγή Εξάτμισης και Αλλαγή Συμπεριφοράς
Αποστολή από: giwrgos96 στις Ιούνιος 28, 2018, 06:41:19 μμ
Επισης ειχε γινει ρυθμιση στα καρμπ πριν περιπου 2 μήνες και αλλαχτηκαν και 2 μεμβρανες
Τίτλος: Απ: Αλλαγή Εξάτμισης και Αλλαγή Συμπεριφοράς
Αποστολή από: panosp25 στις Ιούνιος 28, 2018, 07:08:14 μμ
Με το 4-2-1 εισαι κοντα στο μαμα. Σαν εναλλακτικη μπορεις να βαλεις και μια σφιχτη ταπα (πιπινι) στο τελικο σαν δοκιμη. Χωρις ενοειται να χαλασεις τη δομη του τελικου. (Τρυπες, πριτσινια κλπ). Τελος, η ρυθμιση εγινε με την καινουργια εξατμιση η την παλια;
Τίτλος: Απ: Αλλαγή Εξάτμισης και Αλλαγή Συμπεριφοράς
Αποστολή από: giwrgos96 στις Ιούνιος 28, 2018, 07:10:44 μμ
Είναι πιο κοντά όντως απλώς προφανώς κατασκευαστικά διαφέρει ως προς το πως ανοίγει και κλείνει η διατομή της.Η ρύθμιση είχε γίνει με την παλια και μετά με τράκαραν  :-\
Τίτλος: Απ: Αλλαγή Εξάτμισης και Αλλαγή Συμπεριφοράς
Αποστολή από: panosp25 στις Ιούνιος 28, 2018, 07:20:43 μμ
Κανε παλι μια ρυθμιση, τωρα με την καινουργια και συγκρινε.
Τίτλος: Απ: Αλλαγή Εξάτμισης και Αλλαγή Συμπεριφοράς
Αποστολή από: giwrgos96 στις Ιούνιος 28, 2018, 07:24:46 μμ
Θα δοκιμάσω.το θεμα ειναι οτι δεν εχω μαστορα ο οποιος να μου πει υπευθυνα κανε αυτο κ αυτο και θα γινει οπως το θες..
Τίτλος: Απ: Αλλαγή Εξάτμισης και Αλλαγή Συμπεριφοράς
Αποστολή από: TEOS CB SF στις Ιούνιος 28, 2018, 07:58:15 μμ
Καλησπέρα κ από μένα .. με επιφύλαξη θα έλεγα και εγώ για αρχή ας ξεκινήσεις πάλι με μια ρύθμιση καρμπυλατερ ...αν και κανείς δεν θα μπορέσει να σου πει με σιγουριά τι μπορεί να είναι ειδικά μετά από τρακάρισμα. ..ελπίζω να είναι κάτι απλό κ να βρεθεί εύκολα. . Εγώ μετά από τρελό ψάξιμο από αλλαγή εξάτμισης έως μεμβράνες και στο τέλος ολόκληρη τετράδα καρμπυλατερ και αφού δεν είχε κ τίποτα άλλο να δω σε πρόβλημα που είχα με πτώση υπερδύναμης στις υψηλές στροφές και όχι πάντα και αφού και τα όργανα ήταν ο.κ .. Τελικά ανακαλύψαμε ότι το πρόβλημα ήταν τόσο απλό και τόσο φτηνό που τζάμπα μπήκα σε έξοδα ... το γράφω και εδώ να το δουν όσοι διαβάσουν το θέμα .... Λοιπόν ο ένοχος στην δική μου περίπτωση ήταν το μικρό φιλτρακι που υπάρχει στο σωληνάκι της υποπιεσης που είναι πάνω από τις μεμβράνες των καρμπυλατερ και το οποίο λόγο της μακας δεν άφηνε τις μεμβανες να λειτουργούν κανονικά ...
Τίτλος: Απ: Αλλαγή Εξάτμισης και Αλλαγή Συμπεριφοράς
Αποστολή από: Alex400 στις Ιούνιος 28, 2018, 08:00:15 μμ
Σύντροχε  Γιώργο νομίζω ότι οι απαντήσεις του Παναγιώτη και itom32  έχουν καλύψει το θέμα.
Για την ιστορία μόνο, θα σου πω ότι η HONDA για να βάλει αυτή την εξάτμιση έλαβε δεδομένα από :
Ταχύτητα αερίων , Θερμοκρασία αερίων,συντονισμός αερίων με σκοπό την ΜΕΣΗ  βέλτιστη απόδοση σε όλο το φάσμα στροφών.
[Τη ΜΕΣΗ γιατί το ζητούμενο ήταν απόδοση+αξιοπιστία .]
Μετά  έκανε και τις απαιτούμενες βελτιώσεις π.χ. χρώμα απαγωγής θερμοκρασίας στα R.
Για να πιάσουμε τέτοιο αποτέλεσμα χρειαζόμαστε πολύ περισσότερα από δυναμόμετρο, όργανα για ρυθμίσεις,φίλτρα ,ζιγκλέρ .
Σου εύχομαι ολόψυχα να βγάλεις τέλειο αποτέλεσμα. ΕΓΩ  έχω προτίμηση στα Ο.Ε.Μ. κοινός στα HONDA . Για την ιστορία να ευχαριστούμε
τον τεράστιο  WALTER KAADEN που χωρίς τη δουλειά του [που ΕΚΛΕΨΑΝ οι Ιάπωνες ] η μοτοσυκλέτα θα ήταν χρόνια πίσω.
Καλά και ασφαλή χιλιόμετρα Γιώργο.                                                                       
Τίτλος: Απ: Αλλαγή Εξάτμισης και Αλλαγή Συμπεριφοράς
Αποστολή από: panosp25 στις Ιούνιος 28, 2018, 08:15:26 μμ
Για την ιστορια, τι φιλτρα εχετε σε εκεινο το σωληνακι; ΟΕΜ η κατι αλλο; Θεοφιλε τι εβαλες;
Τίτλος: Απ: Αλλαγή Εξάτμισης και Αλλαγή Συμπεριφοράς
Αποστολή από: itom32 στις Ιούνιος 28, 2018, 08:24:27 μμ
To δικό μου το oem φιλτράκι το βρήκα λιωμένο,σε αποσύνθεση όταν πήγα να το ελένξω.Είπα να βάλω oem ξανά αλλά λόγω εξόδων για άλλα, παραμελήθηκε και έμεινε με μία λωρίδα αφρώδους μονωτικού rickophone που έκοψα στο μέγεθος του κουτιού του εν λόγω φίλτρου.Πρέπει να προμηθευτώ το μαμά όμως. :-\
Τίτλος: Απ: Αλλαγή Εξάτμισης και Αλλαγή Συμπεριφοράς
Αποστολή από: panosp25 στις Ιούνιος 28, 2018, 09:08:46 μμ
Κι εγω σκεφτομαι να παρω το ΟΕΜ αλλα καθε ποτε λιωνει και αλλαζει; Αν ειναι καθε λιγο δεν αξιζει.
Τίτλος: Απ: Αλλαγή Εξάτμισης και Αλλαγή Συμπεριφοράς
Αποστολή από: giwrgos96 στις Ιούνιος 28, 2018, 09:12:52 μμ
Ποιο φίλτρο λετε;;
Τίτλος: Απ: Αλλαγή Εξάτμισης και Αλλαγή Συμπεριφοράς
Αποστολή από: wolfi στις Ιούνιος 28, 2018, 09:26:19 μμ
Φίλτρο από απορροφητηρα σπιτιού μια χαρά κάνει και το αλλάζεις και κάθε μέρα αν θες είναι και φθηνό
Τίτλος: Απ: Αλλαγή Εξάτμισης και Αλλαγή Συμπεριφοράς
Αποστολή από: itom32 στις Ιούνιος 28, 2018, 10:06:02 μμ
Ποιο φίλτρο λετε;;
To  φίλτρο των καρμπ,παίζει καθοριστικό ρόλο να υπάρχει και να είναι καθαρό,ώστε να μπορέσεις να ρυθμίσεις σωστά τα κάρμπ με υποπιεσόμετρα όταν έρθει η ώρα.
Τίτλος: Απ: Αλλαγή Εξάτμισης και Αλλαγή Συμπεριφοράς
Αποστολή από: TEOS CB SF στις Ιούνιος 28, 2018, 10:28:16 μμ
Σε καμία περίπτωση μην βάλετε σφουγκαρακι απλό όπως π.Χ από vitex  διότι εγώ από τέτοιο την πάτησα βέβαια παρόλο το ψάξιμο το μόνο που δεν είδα ήταν αυτό ... Αλλά νομίζω και εγώ ότι εκτός από το μαμά ότι και αυτό από τον αποροφυτηρα που λέει ο wolfi ότι θα κάνει δουλειά
Τίτλος: Απ: Αλλαγή Εξάτμισης και Αλλαγή Συμπεριφοράς
Αποστολή από: TEOS CB SF στις Ιούνιος 28, 2018, 10:30:54 μμ
Itom πόσο το πήρες το μαμά έτσι για την ιστορία ?? Εγώ από την στιγμή που εντοπίσαμε το πρόβλημα. .. ξέρω ξέρω ότι θα πείτε κακός αλλά το έχω χωρίς φίλτρο
Τίτλος: Απ: Αλλαγή Εξάτμισης και Αλλαγή Συμπεριφοράς
Αποστολή από: itom32 στις Ιούνιος 28, 2018, 10:37:42 μμ
Itom πόσο το πήρες το μαμά έτσι για την ιστορία ?? Εγώ από την στιγμή που εντοπίσαμε το πρόβλημα. .. ξέρω ξέρω ότι θα πείτε κακός αλλά το έχω χωρίς φίλτρο
Δέν έχω πάρει ακόμη,αλλά απο ένα ελληνικό ηλεκτρονικό κατ/μα που είδα τώρα η τιμή είναι 2,13euro.
http://www.motosp.gr/part.php?sc=%2050%206%20&partcat=AIR%20CLEANER&model=CBF600N%20(ED)&id=152234&partno=17254-KAZ-000&year=2004
Τίτλος: Απ: Αλλαγή Εξάτμισης και Αλλαγή Συμπεριφοράς
Αποστολή από: TEOS CB SF στις Ιούνιος 28, 2018, 10:43:40 μμ
Οπότε όταν έρθει η ώρα να παραγγείλεις. .. ξέρεις .... Ένα για μένα
Τίτλος: Απ: Αλλαγή Εξάτμισης και Αλλαγή Συμπεριφοράς
Αποστολή από: itom32 στις Ιούνιος 28, 2018, 10:45:01 μμ
Οπότε όταν έρθει η ώρα να παραγγείλεις. .. ξέρεις .... Ένα για μένα
  ;)  ok
Τίτλος: Απ: Αλλαγή Εξάτμισης και Αλλαγή Συμπεριφοράς
Αποστολή από: panosp25 στις Ιούνιος 28, 2018, 10:47:38 μμ
Προσοχή στις τιμές του συγκεκριμένου site. Είναι χωρίς ΦΠΑ. Στα 2,13 δεν είναι διαφορά μεγάλη αλλά σε μεγαλύτερα ποσά...
Τίτλος: Απ: Αλλαγή Εξάτμισης και Αλλαγή Συμπεριφοράς
Αποστολή από: giwrgos96 στις Ιούνιος 29, 2018, 01:04:10 πμ
 Παιδιά να αναφέρω οτι δεν είχα πτώση με τη μηχανή απλα με χτύπησαν και στραβωσε ολη η εξάτμιση!όσο για το φιλτρακι αυτό Πρόσφατα πριν το τρακάρισμα που άλλαξα παραφλου το ειδα το φιλτρακι δεν ήξερα βέβαια τι κανει αλλα ηταν σαν
 καινούργιο
Τίτλος: Απ: Αλλαγή Εξάτμισης και Αλλαγή Συμπεριφοράς
Αποστολή από: ammo77 στις Ιούνιος 29, 2018, 05:12:00 μμ
Χαίρεται κι από εμένα,
Θα πω την άποψή μου στα γρήγορα,
Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον φίλο Alex400 με όσα προ είπε
Κοινώς ψάξε για μαμά εξάτμιση και δώσε όσα όσα, μην ασχολείσαι με μαϊμ**νίές σε αυτό συγκεκριμένα το κομμάτι!!!
Εφόσον σου φαίνεται η διαφορά δεν πρόκειται να το φέρεις με ρύθμισης!
Η ροή των καυσαερίων παίζει πολύ σημαντικό ρόλο!
Μικρές αλλαγές μεγάλες διαφορές.
Στο τελικό μπορείς να παίξεις λίγο, στο χταπόδι   >:(

Όσο για το φίλτρο πρέπει να είναι πάντα καθαρό και να έχει ικανοποιητική ροή, πιστεύω πως και των πιάτων στην εσχάτη θα έκανε αλλά να είναι πάντα πεντακάθαρο!
Φυσικά ένα oem με 3-5 € στα 5 - 10χρονια δεν είναι τίποτα, τσάμπα το συζητάμε! 

Δεν το πιστεύω πως δεν μπορώ να γράψω το μαιμ**νίές
Το γράφω και όταν πάω να το αποθηκεύσω μου το κόβει!
Ορίστε ούτε το σάϊτ μας επιτρέπει τέτοια πράγματα ακούς εκεί μαϊμού εξάτμιση
Τίτλος: Απ: Αλλαγή Εξάτμισης και Αλλαγή Συμπεριφοράς
Αποστολή από: giwrgos96 στις Ιούλιος 08, 2018, 06:19:24 μμ
Ξέρετε πόσο ανοιχτός πρέπει να ειναι ο αέρας στα καρμπς με πιο ανοιχτή εξατμιση και μαμα φιλτρο και ποσο με ανοιχτη εξάτμιση και ανοιχτό φίλτρο;
Τίτλος: Απ: Αλλαγή Εξάτμισης και Αλλαγή Συμπεριφοράς
Αποστολή από: itom32 στις Ιούλιος 08, 2018, 07:06:35 μμ
Χωρίς να είμαι ειδικός νομίζω πως θα χρειαστεί ρύθμιση και συγχρονισμός με υποπιεσόμετρα για να βρείς μια σωστή ρύθμιση. Υπαρχει ενας οδηγός εδώ αλλά πρέπει να έχεις υποπιεσόμετρα  http://www.go4it.gr/smf/index.php?topic=5136.45
Τίτλος: Απ: Αλλαγή Εξάτμισης και Αλλαγή Συμπεριφοράς
Αποστολή από: itom32 στις Οκτώβριος 10, 2018, 08:41:54 μμ
Υπο την επιρροή του όμορφου αποτελεσματος της ηλεκτροστατικής στα ελατήρια πίσω ανάρτησης,είπα να πάρω μερικές αποφάσεις και να δώσω λύση και στην αλλοίωση του χρώματος του χταποδιού η οποία σε όσους έχουν το μαύρο χταπόδι 4-2-1 version R/S είναι γνωστή.Το λιγότερο ανα 1 χρόνο θέλει κατέβασμα και βάψιμο με σπρεϋ φωτιάς 600-800 βαθμών.Τουλάχιστον μέχρι τώρα αυτό έκανα και απέφυγα περίεργες οξυδώσεις.
Απόφαση 1η.Τοποθέτηση του εναλλακτικού χταποδιού το οποίο είναι σε πολύ καλύτερη κατάσταση απο αυτό που φορώ,και βαμμένο επιμελώς με πολλά στρώματα σπρεϋ φωτιάς.
Απόφαση 2η.Το βασικό χταπόδι φέυγει στην https://zantes.gr/%CE%B2%CE%B1%CF%86%CE%B5%CF%83/%CE%BA%CE%B5%CF%81%CE%B1%CE%BC%CE%B9%CE%BA%CE%B7-%CE%B2%CE%B1%CF%86%CE%B7/  και βάφεται με ειδική κεραμική βαφή υψηλών θερμοκρασιών.
(https://www.mediafire.com/convkey/b578/s1wi7lmnhxs412i4g.jpg) (http://www.mediafire.com/view/s1wi7lmnhxs412i/IMG_20181010_202424.jpg/file)
Tα μαζεύω γρήγορα μη δει η κυρά που ακούμπησα το φρεσκοβαμμένο χταπόδι...... :o
Τίτλος: Απ: Αλλαγή Εξάτμισης και Αλλαγή Συμπεριφοράς
Αποστολή από: panosp25 στις Οκτώβριος 10, 2018, 09:54:21 μμ
Αμοβολή, κεραμική βαφή κλπ ε? Για βάλε μας ιδέες.... >:D
Τίτλος: Απ: Αλλαγή Εξάτμισης και Αλλαγή Συμπεριφοράς
Αποστολή από: itom32 στις Οκτώβριος 10, 2018, 10:03:52 μμ
Αμοβολή, κεραμική βαφή κλπ ε? Για βάλε μας ιδέες.... >:D
Πριν λίγο μίλησα μαζί του φεύγει ψηλά η τιμή.To θέμα είναι οτι ξεμπλέκεις με τα σπρευ και  τα βάλε,βγάλε του χταποδιού για αρκετά χρόνια.Αμμοβολή + κεραμική 180e.   :-XΘα δω !!