Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - egm

Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 »
1
Μοτοσυκλέτα γενικά / Απ: Ο παλιος είναι αλλιώς
« στις: Ιούλιος 05, 2013, 02:21:30 μμ »
Κύριοι...

Ανήκω σε αυτούς που αναγκάστηκαν να φύγουν απο την Ελλάδα για να επιβιώσουν. Όχι πολυ παλιά, μάλιστα.
Και εγώ δεν συμπαθώ ιδιαίτερα τουε γερμανούς, ΑΛΛΑ.....................

Δεν θα έμπαινα προσωπικά στην διαδικασία να διαγράψω αυτομάτως οτιδήποτε γερμανικό επειδή ακριβώς είναι γερμανικό.
Δεν νομίζω πως επειδή η ιστορία μας είναι αυτή που είναι, είναι "πρέπον" να ακυρώνουμε κατασκευάσματα άλλων λαών.
Με την ίδια λογική, θα έπρεπε αυτομάτως να έχουμε διαγράψει και οτιδήποτε γιαπωνέζικο πχ. Και αυτοί ήταν εχθροί. Εντάξει όχι άμεσα εναντίον μας, αλλά κινήθηκαν ενάντια στην δική μας βούληση.  Θα το κάνατε?     ...Γνώμη μου...

Τώρα αναφορικά με τα προβλήματα, θα πρέπει πλέον να καταλάβουμε πως η αυτοκίνηση και η μοτοκίνηση έχουν μπεί πλέον σε τελείως άλλη νοοτροπία. Τα συνεργεία πλέον, δεν ασχολούνται με επισκευές εξαρτημάτων. Ασχολούνται με ΑΛΛΑΓΗ αξαρτημάτων, διότι αυτό αποτελεί κέρδος για τους κατασκευαστές. Πλέον η τεχνολογία και τα σύγχρονα προγράμματα σχεδιασμού και εξοιμειώσεων, είναι σε θέση να αναλύουν και να ορίζουν με ακρίβεια το όριο ζωής σε κάθε τι που χρησιμοποιούμε.  Ξέρουν πολύ καλά οι γερμανοί πως χαλάνε τα καινούρια τους. Και οι Γάλλοι, και οι Ιταλοί και οι Γιαπωνέζοι, και ......όλλοι. Και αυτός είναι ένας απο τους λόγους των αποσύρσεων, των περιορισμών σε εκπομπές καυσαερίων, κλπ κλπ κλπ. Οδηγούμεθα με μαθηματική ακρίβεια στον καταναλωτισμό, διότι έτσι το θέλουν και έτσι το ορίζουμε.
Αν θέλαμε να διατηρήσουμε την παράδοση, θα το είχαμε ήδη κάνει. Τρόποι και ευκαιρίες υπήρξαν, αλλά δυστυχώς επειδή πολλάκις η κουτοπονηριά μας ώς λαού μας οδήγησε σε τελείως λάθος δρόμο. Ο νοών νοείτω.
Αυτά, για να μην σας στενοχωρώ άλλο.

2
Μοτοσυκλέτα γενικά / Re: ΤΕΛΟΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ
« στις: Φεβρουάριος 14, 2013, 02:41:41 μμ »
Προωπικά τη Νταίζη την έχω στην Πολωνία με την ελληνική της πινακίδα, ακόμη και λόγω του ότι εδώ κυκλοφορεί κατα κανόνα καλοκαίρι μόνο, λόγω κρύου τον υπόλοιπο καιρό, ΚΑΝΕΙΣ δεν μου έκανε ακόμη φασαρία. Βέβαια το δυστυχές γεγονός για μένα είναι πως πληρώνω το νταβαντζιλικι (τελη κυκλοφορίας) και ασφάλεια με πράσινη κάρτα στην Ελλάδα, κάτι που θέλω αν είμαι καλά εντός του 2013 να αλλάξω και να την γράψω εδώ. Ισχύει όμως το διάστημα των 180 ημερών μεγίστου παραμονής εντός του κράτους. Αλλά πλέον λίγο τους ενδιαφέρει δεδομένου ότι πολλοί άνθρωποι  ζουν σε άλλη χώρα, κατάγονται απο αλλού και πηγαινοέρχονται είτε με αυτοκίνητα είτε με μοτοσυκλέτες.

3
Γενικα περι CB400Superfour / Re: Τι να ειναι αραγε.....
« στις: Σεπτέμβριος 17, 2012, 02:59:39 μμ »
Δυστυχως δν ξερω τν διαδικασια για το ρυθμισμα της ντιζας.. Τι πρεπει να κοιταξω κτλ.. Παντως στν μανετα το παξιμαδι (ρεγουλατορος λεγεται?) ειναι τερμα ξεβιδωμενο..

Οι ταχυτητες που χτυπανε παντως ειναι οι 3 πρωτες μονο.. Οι αλλες ειναι βουτυρακι!

Και μια σχετικη ερωτηση.. Οτν τν βαζω μπροστα με ταχυτητα, καμια φορα πετιεται μπροστα ολο τ μηχανακι.. Η επισης οταν ειναι σβηστη με ταχυτητα μεσα, αν πατησω συμπλεκτη δεν μπορω να την τσουλησω.. Ειναι φυσιολογικο?

Μου δίνεις την εντύπωση πως δεν απομονώνει ο συμπλέκτης και παρά το γεγονός ότι εσύ τραβάς την μανέτα σαν να σηκώνεις δίχτυα σε αλιευτικό, τα δισκάκια μεταξύ τους δεν αποσυμπλέκονται ολοκληρωτικά, εξακολουθεί να υπάρχει τριβή μεταξύ τους και αυτό είναι η απόδειξη του ότι ενώ έχεις πατημένη μανέτα με ταχύτητα, δεν τσουλάει αλλά φρακάρει, ή βάζοντάς την με ταχύτητα τινάζεται.
Δες καλού κακού όλη την διαδρομή της ντίζας και του καλλύματος, μην τυχόν και κάπου έχεις μπόσικα άσχημα που μαζεύονται με το τράβηγμα της μανέτας αλλά η κίνηση δεν μεταδίδεται στο συρματόσχοινο και απλά εσύ νομίζεις οτι πατάς ενώ ουσιαστικά δεν κάνεις τίποτα.
Α, και εκείνον τον ρεγουλατόρο στη μανέτα, αν έχει τερματίσει πάει να πεί πως είτε είσαι για αλλαγή είτε απο κάπου αλλού δεν έχει μαζέψει. Οι ειδικοί Σιμπάδες εδώ τα ξέρουν καλύτερα να σου πούν πως και που θα κάνεις τι....Ακούς και μαθαίνεις. Μην αγχώνεσαι, όλα γίνονται.

Σε ότι αφορά τα λάδια, βάλε ποιό παχιά......... ΟΥΓΚ.

4
Τουρισμός & Ταξίδια / Re: Ξάνθη - Θεσσαλονίκη - Χαλκιδική
« στις: Σεπτέμβριος 12, 2012, 02:36:27 μμ »
Θανάση, ζηλεύω. Στο παρατηρητήριο απο πού πήγατε, από Κομνηνά ή από Πετροχώρι?
Κομνηνά είναι η 2η πατρίδα μου. Αν και έχω να πάω απο τότε που έφυγα απο την Ελλάδα.
Πλέον η γιαγιά είναι στο πατρικό μου, ο παππούς μας δεν ζεί εδώ και χρόνια, δεν υπάρχει κανείς εκεί.


Μεταξύ μας, ο άλλος Μανώλης ( ο μπλέ) ήταν ποιό όμορφος!


5
Καλώς τον!

Κοίτα, οι συνδυασμοί σε αλυσιδογράναζα είναι συνήθως οι εξής :
α) κοντό εμπρός - κοντό πίσω = ισχυρές εκκινήσεις, μικρή τελική, ευκολία στην πόλη, ταλαιπωρία στον ανοιχτό δρόμο.
β) κοντό εμπρός - μακρύ πίσω = καλές εκκινήσεις αλλά όχι σούζες και άλλα τέτοια ταρζανικά, κάπως καλύτερη τελική.
γ) μακρύ εμπρός -κοντό πίσω = εδώ παίζει πατινάρισμα στην πόλη σε κάποιες φάσεις, αλλά τελική ανεβάζεις καλά.
δ) μακρύ εμπρός - μακρύ πίσω = αν καταφέρεις να ξεκινήσεις στο φανάρι χωρίς να πάρεις δισκάκια και ελατήρια στη μασχάλη που έλεγε ο άλλος με τα φρούτα, τότε τελικιάζεις άνετα στη ......Bonneville!

Για τιμές εγώ δεν μπορώ να βοηθήσω, αλλά υποθέτω πως οι υπόλοιποι λαίουρες εδώ έχουν άποψη επι του θέματος.
Athanassio, Jokey  φου φου, ένα-δύο, λαμβάνει?

Αυτά και καλως όρισες στο καφενείο!

6
Δέν έχω CB, αλλά έχω γράψει κάμποσα χιλιόμετρα.
Για μένα είναι θέμα σκληρότητας των μαλακών σου μορίων. Πάς όσο αντέχεις.
Εγώ το κλεδάκι, το σταματούσα σε διαδρομή 2500χλμ, μόνο για βενζίνη, έντάξει συνήθως οι στάσεις ήταν του στύλ "φουλάρω - πληρώνω - 'ενα τσιγάρο -βούρ"  Το ίδιο παλιότερα και με το caponord που είχα για λίγο καιρό. Καλά, εντάξει η Μονίκα είχε και σελάρα, καμμία σχέση με το κλε.
Το μηχάνημα είναι μηχάνημα και αν του φέρεσαι σωστά και μελετημένα, θα σε πάει στην Αλάσκα.
Τα υπόλοιπα είναι και θέμα διαδρομής. Άλλο ευθειάρες στην Ιταλία ή άλλες χώρες με παρόμοια "αεροδρόμια" και άλλο να ανεβοκατέβεις τον Όλυμπο 5 φορές.
Καλό δρόμο  :wave:

7
Συστημά πέδησης / Re: Θολα δοχεια υγρων φρενων..
« στις: Ιούλιος 21, 2012, 10:24:07 πμ »
Γνώμη μου μην το ανοίξεις, δεν υπάρχει λόγος, αν είχε αδειάσει πολύ απλά δεν θα είχες φρένα.....καθόλου.
Ότι είπε.
Σε φάση που είχα αλλάξει τσιμουχάκια στο τρομπάκι και έκανα εξαερώσεις, έρχεται ο μ.....ας ο γείτονας πιωμένος, ( ναι εδώ το έχουν συνήθειο απο τα χαράματα ορισμένοι) μου κουνάει το τιμόνι και το δεξί πλαστικό της Νταίζης έγινε ........άσε μη σου πώ. Ακόμα τον καντηλιάζω.

8
Η ακόμα πιο απλή πατέντα είναι κέρματα στην διάμετρο του ελατηρίου και προσθέτεις μέχρι να σφίξει όσο το θέλεις.  Μη γελάτε, έχει γίνει άπειρες φορές σε XT και XR της δεκαετίας του '80.

.....ε λοιπόν κυρίες και κύριοι λύθηκε επιτέλους το μυστήριο με τα 20αρικα και την προτομή του περικλή, που εξαφανίζονταν απο την αγορά με αστραπιαίους ρυθμούς! ! ! !

9
Ακόμη κι αν υποθέσουμε οτι βρίσκεις στην διάμετρο που να σου ταιριάζει εσωτερικά του δικού του, και δεν ¨γρατζουνάει" το αμορτισέρ στο σουστάριδμα,
που θα πατάει αυτό? σε τί πατούρα θέλεις να το στηρίξεις? το ελατήριο πρέπει να πατάει κάθετα, αν το ζορίσεις και σκάσει προς τα έξω κινσυνεύεις να σου πετάξεις το μαμίσιο ή να γίνει εν πάσει περιπτώσει κάτι απροσδόκητο.
Γνώμη μου αν θές να την αφήσεις στην άκρη τέτοια πατέντα, και να κοιτάξεις ποιό σκληρό ελατήριο. Κάνε λίγο κράτει στο χρήμα, λίγη υπομονή, και θα καταφέρεις να πάρεις κάτι της προκοπής. Το ξαναλέω, ....γνώμη μου.....

10
Τουρισμός & Ταξίδια / Re: Οσονούπω λεπτομέρειες......
« στις: Ιούλιος 03, 2012, 10:11:46 πμ »
Δε φταίω εγώ, ο Πολάκης φταίει!  επιχείρησα πολλές φορές να ανεβάσω φωτό, αλλά δεν τις παίρνει λέει ότι είναι γεμάτος ο σέρβερ. Η κάτι τέτοιο.
Εντωμεταξύ φιλαράκια σόρρυ που έχει φτάσει Ιούλιος 2012 για να απαντήσω στο πόστ, αλλά τρέχω καθημερινά σε σημείο να με παίρνει ο ύπνος τα βράδια με το λάπτοπ αγκαλιά. Κομμάτια λέμε.
Θα δούμε, κάπως θα το κάνω να ανεβάσω κάτι.

11
Σύστημα ψύξης / Re: Σχετικά με νερό-παραφλού....
« στις: Φεβρουάριος 19, 2012, 12:21:52 πμ »
Μην μπερδεύεσαι....
Στην περίπτωση αυτή ο ποιητής θέλει να πεί πως αν πάρεις μονόλιτρο συμπυκνωμένο παραφλού απο του Ζερβού, που είναι σαν σιρόπι πηχτό, και το αναμείξεις με σκέτο καθαρό νεράκι, όχι απο τη βρύση γιατί το Ηρακλειώτικο παραέχει άλατα και πέτρες, αλλά ένα απεσταγμένο ότι να'ναι, αυτή η αναλογία πρέπει να είναι στο 30% παραφλού στο νερό. Αλλιώς, 7 καπάκια νερό, 3 καπάκια σιροπάκι. Απλό.
Τώρα επειδή στην Ελλάδα, Η διαφορά θερμοκρασίας δεν ξεφεύγει πάνω απο + - 15 κελσίου καθόλη τη διάρκεια του έτους, σε αντίθεση με μένα που έχω +20 μέσα στο σπίτι και -25 έξω, τα παραφλού που κυκλοφοράνε είναι ήδη αραιωμένα, οπότε το ρίχνεις έτσι όπως είναι.
Με λαμβάνεις?

12
Μοτοσυκλέτα γενικά / The best italian riders
« στις: Φεβρουάριος 12, 2012, 04:32:14 πμ »
θαυμάστε στρίψιμο και ......στίψιμο

13
Νέα Μέλη - Συστηθείτε εδώ! / Re: Τα κατάφερα και γω......
« στις: Ιανουάριος 25, 2012, 07:38:45 μμ »
 Γιάετε απου μαζωχτηκανε παε χάμε ένα σκασμό Ηρακλειώτες! 
Καλώς τονε...
Για μολόγα τα, τι χαμπέρια απο το Δημοκρατικό Ηράκλειο? τι ράτσα είναι το μουλάρι σου?

14
Καλώς τον, καλές διαδρομές και πάντα όρθιος!



Τι έγινε τώρα αλλάζει το go4it σε CBit;  :yelrotflmao:

15
Τα Νεα του Superfour.gr / Re: Εγγραφές νέων μελών
« στις: Δεκέμβριος 31, 2011, 08:32:12 μμ »
Εδώ ξεθηκαρώνουμε το σπαθί του παππού που κρέμεται στο τζάκι, βουτάμε τη σαμπάνια και
με μιά αστραπιαία κίνηση .............ΠΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ

αφαιρούμε τον φελλό απο τη φιάλη, και ευχόμαστε Χρόνια πολλλλλλλλλλλλλλλάααααααααααααα
σε όλους μας με υγεία και περισσότερους μοτοσυκλετιστές.
Η δική μου πάντως η μπουμπου είμαι σχεδόν βέβαιος πως μόλις στρώσει τον πισινό της στη σέλα
της Νταίζης, θα την ερωτευτεί!
Καλή μας χρονιά παίδες....

Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 »