Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Θέματα - jah

Σελίδες: 1 2 »
1
Πωλείται / CB 400 SF FIIKP
« στις: Ιούλιος 16, 2018, 12:21:03 πμ »
Ήδη κάποιοι σύντροχοι έχουν ενημερωθεί για την απόφασή μου να αποχωριστώ το CB.. Αφήνω και εδώ λοιπόν την αγγελία μου από το car σε περίπτωση που φανεί χρήσιμη σε κάποιον.. Πληροφορίες εντός..

https://www.car.gr/14166373-honda-cb-400sf

2
Τα Νεα του Go 4 It / Ανέβασμα φωτογραφιών
« στις: Μάρτιος 19, 2018, 03:14:43 μμ »
Παρατηρώ ότι έναν έναν μας πετάει έξω το photobucket. Ως αποτέλεσμα έχει να «χάνονται» σταδιακά οι φωτογραφίες από το forum. Με ενα πρόχειρο ψάξιμο είδα πως μπορεί να χρησιμοποιηθεί το Flickr. Αργεί λίγο να τις εμφανίσει στο forum αλλα τουλάχιστον γίνεται δουλειά.. Το αναφέρω ενημερωτικά γιατί σίγουρα το έχετε αντιμετωπίσει οι περισσότεροι εδώ μέσα που θέλετε να ανεβάσετε ή έχετε ανεβάσει παλαιότερα φωτογραφικό υλικό.. Και άντε τις εκδρομές να πω δεν πειράζει να μην τις βλέπουμε για ενα διάστημα μέχρι να αποκατασταθεί το «πρόβλημα».. αλλα οι οδηγοί νομίζω ειναι σοβαρό πλήγμα για όλους!!

3
Αξεσουαρ-ανταλλακτικα / Διάφορα καλούδια
« στις: Φεβρουάριος 11, 2017, 02:37:41 μμ »
Σύντροχοι συμφορουμιστές καλησπέρα! Είπα να ανοίξω ένα νέο post για να βάζουμε ότι λογής καλούδια ανακαλύπτει κάποιος, από εργαλεία μέχρι αναλώσιμα. Θα κάνω την αρχή με ένα set o-ring που έβγαλε το Lidl. 420 τεμάχια σε 32 διαφορετικές διαστάσεις με ~7€. O-ring για 50 χρόνια!!




4
Ηλεκτρικά / Πλεξούδα
« στις: Δεκέμβριος 31, 2015, 04:10:56 πμ »
Καλησπέρα παίδες και χρόνια πολλά!!

Τις τελευταίες μέρες, λόγω προβλήματος στα ηλεκτρικά, είμαι σε αναζήτηση πλεξούδας. Η δικιά μου είναι σε κακό χάλι και προτιμώ να την αλλάξω παρά να την φτιάξω. Μια διευκρίνηση θέλω. Γνωρίζει κάποιος αν από μοντέλο σε μοντέλο έχουν διαφορές;;

5
Ελαστικά / Απ: Λάστιχα για cb 400!
« στις: Οκτώβριος 03, 2015, 10:15:50 μμ »
Ναι κι εμένα κάπως έτσι μου φάνηκε. Πάντως ισχύει ότι είναι αρκετά φθηνό λάστιχο και απ' ότι άκουσα είναι πολύ μαλακό, πράγμα που βολεύει για τους "δρόμους" μας. Τι άλλα έχεις δοκιμάσει μέχρι τώρα;

6
Συστημά πέδησης / Ανακατασκευή φρένων
« στις: Αύγουστος 10, 2015, 11:37:40 μμ »
Καλησπέρα παίδες!! Μετά από πολύ καιρό ήσυχης παρακολούθησης του forum, είπα ν γράψω κι εγώ κάποιους προβληματισμούς μου..

Σήμερα λοιπόν, πήρα παραμάσχαλα ένα spray καθαρισμού φρένων. Έβγαλα τις μπροστινές δαγκάνες (δεν τις έβγαλα τελείως) και άρχισα να τρίβω να φύγει όση μάκα υπήρχε. Αυτό που με προβλημάτισε αρκετά, ήταν το ότι το αριστερό ζευγάρι τακάκια είχε πολύ ψωμί. Αν το έβλεπε κάποιος θα έλεγε "αποκλείεται να έχεις τη μηχανή 3 χρόνια και να είναι ακόμα έτσι!!" Δεν μπορώ να πω το ίδιο και για το άλλο ζευγάρι βέβαια!! Είχε αρκετό ψωμί αλλά όχι όσο το πρώτο.. Πράγμα που σε πρώτη ματιά δείχνει ότι δεν δουλεύουν και οι δυο δαγκάνες το ίδιο. Οι δίσκοι πάλι μοιάζουν να έχουν την ίδια φθορά. Σας προλαβαίνω και λέω ότι και τα δυο ζευγάρια είναι ίδια μάρκα και τύπος.

Να μην τα πολυλογώ, τελειώνω με το καθάρισμα, ή όσο μπορεί να γίνει στη φάση που δεν βγαίνουν τελείως οι δαγκάνες και στη φάση που ο πείρος δεν ξεβιδώνει ούτε με 1 spray wd-40 και τις ξαναμοντάρω.. Το φρενάρισμα μετά από αυτήν την μικρή σχετικά και εύκολη διαδικασία μέρα με τη νύχτα! Εάν ένα καθάρισμα κάνει τέτοια δουλειά, τι μπορεί να κάνει μια σωστή ανακατασκευή;

Και μπαίνω στο ψητό. Υπάρχει κάποιος που το έχει κάνει; Το βασικό πρόβλημα το εντοπίζω (κλασσικά) στις τσιμούχες των εμβόλων, οι οποίες κοστίζουν (με ένα γρήγορο ψάξιμο)10€ το σετ. Υπ' όψιν η κάθε δαγκάνα θέλει δυο σετ. Άρα πάμε στα 40€ αμέσως. Υπάρχει κάποιος που να έχει κάποια δαγκάνα εκτός; Μήπως να στέλναμε τις τσιμούχες στο seal-expert να μας κόψει σε μαζική παραγγελία; (Είμαι σίγουρος ότι κάποιος θα ψηθεί να αρχίσει τα μαστορέματα άμεσα!! >:D)

7
Τροφοδοσία Καυσίμου / Τι είναι αυτό τώρα;;
« στις: Φεβρουάριος 26, 2015, 02:40:47 μμ »
Πολλή καλησπέρα σας!!
Θέλω να σας ρωτήσω κάτι που με παραξένεψε.. Σκάλιζα λίγο τη μηχανή σήμερα, μιας και έχει πολύ καλό καιρό. Τραβάω λοιπόν το σωληνάκι που πάει απ' τις αναθυμιάσεις του μοτέρ (καπάκι βαλβίδων), πίσω στο φιλτροκούτι. Και πετάγεται από μέσα ο δαίμονας!! >:D Ένα κίτρινο παχύρρευστο υγρό, το οποίο γίνεται νερό σιγά σιγά.. Το σωληνάκι φραγμένο βέβαια και όσο μπορούσα να φτάσω μέσα στο φιλτροκούτι (με κάτι μικρό και αιχμηρό) συνέχισε να βγαίνει αυτό το πράγμα μεταξύ λιωμένου κασεριού και τσίχλας. Έχει κανείς ιδέα τι παίζει να είναι; Ή αν το έχει δει ποτέ κανείς; 

8
Τουρισμός & Ταξίδια / Tour στην Πελοποννησο..!!
« στις: Μάιος 10, 2014, 02:12:59 πμ »
Εχοντας επιστρεψει, δυστυχως, απο το 6ημερο ταξιδι στην Πελοποννησο, θελησα να μοιραστω μαζι με ολους σας την εμπειρια μου.. Οσα και να γραψω, οσες φωτογραφιες κι αν σας δειξω, προφανως δεν ειναι αρκετα!! Αποφασισα λοιπον να ανεβασω εναν πολυ μικρο οδηγο (σε σχεση με τον ογκο του ταξιδιου).. Οπως ειναι της μοδας οι σειρες τον τελευταιο καιρο, ετσι κι εγω θα ανεβασω το ταξιδι σε επεισοδιακια..

Η παρεα αποτελειται απο 3 ατομα.. Οι δυο ξεκινησαμε απ' το Ρεθυμνο (εγω με το cb και ενας φιλος με Hornet), στο οποιο ειμαστε φοιτητες και ο 3ος της παρεας, με τον οποιο θα βρεθουμε αργοτερα, ξεκινησε απ' την Αρτα (Kawasaki z750s)..
Το ταξιδι οπως αναφερω ξεκιναει απ' το Ρεθυμνο (πολη σπουδων) με αρχικο προορισμο την Ελευσινα (καταγωγη του ενος).. Πλοιο απο Χανια, Πειραια και σταση Ελευσινα.. Πλυσιμο τις μηχανες, τελευταιο τσεκαρισμα (λαδια, ξυδια κλπ), σπιτικο φαγητο απο μαμα (μετα απο 3 μηνες), υπνος σε ζεστο κρεβατακι και πρωινο εγερτηριο για αναχωρηση..

ΜΕΡΑ 1η:
Η διαδρομη που ακολουθησαμε ειναι η εξης:
https://goo.gl/maps/dSTSj

Πολλα τα χλμ, αλλα ειμαστε ακομα πανω στον ενθουσιασμο της πρωτης μερας.. Ξεκιναμε λοιπον απο Ελευσινα χρησιμοποιωντας την παλια εθνικη για Κορινθο.. Και καλος και κακος ο δρομος.. Σημεια με υπεροχη θεα, αλλα με απαραδεκτο οδοστρωμα!! Σημεια φρεσκοστρωμενα και αλλωτε σημεια βομβαρδισμενα!! Δεν μας τρομαζει τιποτα!! Εχουμε πολυ δρομο ακομα μπροστα μας και δεν μας αγγιζει καμια κακουχια!! Πρωτη σταση στον ισθμο..



Ακολουθωντας στη συνεχεια την νεα εθνικη οδο Κορινθου-Τριπολεως, στριβουμε για Νεμεα, με σκοπο την αφιξη μας στην λιμνη Στυμφαλια. Γνωστη για τον 5ο αθλο του Ηρακλη, τις στυμφαλίδες όρνιδες.



Η επομενη σταση που ακολουθει, ειναι η Λίμνη Δόξα, τεχνητή λίμνη του Φενεού. Το τοπιο εκει αλλαζει τελειως, καθως τα ελατα που την περιβαλλουν, σου δινουν μια αισθηση σχεδον αλπικη!!





Στο κεντρο της λιμνης, υπαρχει ενα μικρο εκκλησακι το οποιο συνδεεται με την οχθη με ενα αρκετα φαρδυ μονοπατι..





Στην περιοχη υπηρχαν μικρα μαγαζακια-καντινες που ηταν, λογω εποχης φανταζομαι, κλειστα.



Φυσικα, ακομα κι εδω ψηλα στα βουνα, η ελληνικη βλαχοπατεντα, εμφανιζεται απροοπτα και ξαφνικα!!



Μας ειναι αδυνατο να φυγουμε απο κει!! Χαζευουμε το ηρεμο τοπιο για ωρα.. Οσο δυσκολο κι αν ειναι, πρεπει να φυγουμε γιατι εχυμε πολυ δρομο ακομα μπροστα μας και πολλα ακομα να χαζεψουμε στην διαδρομη!!



 Το αρχικο μας πλανο, ελεγε να βρεθουμε με τον τριτο της παρεας στο σπηλαιο των Λιμνων, λιγο εξω απ' τα Καλαβρυτα. Λογω ομως, του οτι μας συνεπηρε το τοπιο, δεν προλαβαιναμε να το επισκεφτουμε. Ετσι, βρισκομαστε τελικα στην Κλειτορια. Μια καλη ευκαιρια να πιουμε καφεδακι και να καλοσορισουμε τον 3ο πλεον της παρεας.



Ηθικο στα υψη και συνεχιζουμε για να φτασουμε στην τεχνητη λιμνη του Λαδωνα.





Εχει φτασει απογευμα και η πεινα μας χτυπα. Δεν χανουμε χρονο, βγαζουμε τα σαλαμια και τα κασερια και αρχιζουμε το φαγοποτι!! Φτωχο μεν, αλλα πλουσιο για μας με την κουραση πλεον να κανει εντονη την παρουσια της. Υπαρχει ομως καποιος ακομα που πειναει και συντομα γινεται, εστω για λιγο, μελος της ομαδας!!



Μας απομενουν αρκετα δυσκολα χλμ για τη συνεχεια, πραγμα το οποιο αρχιζει να μας ανησυχει, καθως περναει η ωρα και ο ηλιος χανεται σιγα- σιγα. Παιρνουμε παλι τα βουνα λοιπον. Μετα απο λιγη ωρα αναβασης με αρκετες στροφες και σχετικα μετριο οδοστρωμα, συνανταμε το φραγμα της λιμνης.



Σκοπος μας πλεον, ειναι να φτασουμε οσο πιο γρηγορα γινεται στον τελικο μας προορισμο για την πρωτη μερα. Εχει αρχισει να νυχτωνει και η ελλιπης σημανση του δρομου μας δημιουργει προβληματα. Χανουμε το δρομο μας, ξαναγυρναμε, ξαναβρισκουμε το δρομο. Μεχρι το χωριο Καρκαλου, ο δρομος ειναι πλεον εφιαλτης. Στροφες πολλες και η δικη μας αντοχη εχει μειωθει αρκετα. Το ηψομετρο το καταλαβαινεις καθε δευτερολεπτο που περναει, καθως το κρυο το νιωθουμε πλεον στο κοκαλο!! Μια σταση στα Λαγκαδια ηταν σαν οαση!! Ανασυνταξη της ομαδας με λιγη σοκολατιτσα, μπολικο νερο και καλο ξεμουδιασμα. Υστερα απο αρκετη ταλαιπωρια φτανουμε επιτελους στο χωριο Λαστα. Ο δρομος μεχρι εκει ειναι αρκετα κακος, χωρις γραμμες, με αρκετες λακουβες και πετρες. Φυσικα, την επικινδυνοτητα, θα την κατανοουσαμε την επομενη μερα το πρωι, που με το φως της ημερας θα βλεπαμε τα γκρεμια στην ακρη του δρομου που με τοση κουραση ειχαμε διανυσει.

Γνωριζαμε οτι στο χωριο αυτο, υπαρχει ενα αυτοδιαχειριζομενο καφενειο τ οποιο θεωρησαμε καλο ως καταφυγιο. Δεν ξεραμε ομως τι ακριβως μας περιμενε..

Φτανουμε λοιπον στην πλατεια του χωριου, αφηνουμε τις μηχανες και βρισκουμε το καφενειο. Οπως ανεφερα δεν υπαρχει καποιος υπευθυνος εκει περα απ' τον εαυτο σου!! Βρισκουμε λοιπον τα φωτα της πλατειας και του καφενειου και αρχιζουμε το ξεφορτωμα. Το κρυο, το οποιο δεν ειναι μεχρι τωρα συμμαχος, θα μας χτυπουσε ακομα περισσοτερο και αυτο γιατι δεν υπηρχε καθολου θερμανση και σαν να μην εφτανε αυτο, θα επρεπε να κοιμηθουμε στα παγωμενα πλακακια!! Το καλο της υποθεσης ηταν οτι υπηρχε αυθονο τσιπουρο, ρακη και κρασι!!



Αν και δυσκολες σχετικα οι συνθηκες, δεν μας πηρε πολλη ωρα μεχρι να προσαρμοστουμε. Ο υπνος δε, ηταν απ' τους καλυτερους!!

9
Ηλεκτρικά / Αναμενα φλας..
« στις: Δεκέμβριος 08, 2013, 02:48:22 πμ »
Καλησπερα στην ομαδα!!
Ηθελα να κανω μια ερωτηση.. Τα φλασακια μου δεν αναβοσβηνουν, αλλα μενουν μονιμα ανοιχτα (οταν αναβω φλας εννοω).. Εχω σκεφτει δυο πιθανες αιτιες αλλα θελω μια γνωμη.
Αυτες τις μερες ειχε πολυ υγρασια και βροχες, οποτε η καλη μου εκανε καλο λασπο-αλμυρολουτρο!! Η δευτερη συνθηκη, ειναι πως εδω και αρκετο καιρο, δεν το κρυβω, ειχα αλλαξει τα φλας και οι λαμπες απ' τα καινουργια ηταν αρκετα μικροτερες σε Watt σε σχεση με την απαιτηση του φλασερ (ετσι ωστε να αναβοσβηνει με κανονικη συχνοτητα). Ως αποτελεσμα ειχε να αναβοσβηνουν σαν να μην υπηρχε το απαραιτητο φορτιο, δηλαδη πιο γρηγορα.
Εχει ξανασυμβει σε καποιον; Εχει καποιος καμια ιδεα; Ευχαριστω προκαταβολικα!! ;)

10
Βελτιώσεις-ανακατασκευές / Restoration
« στις: Οκτώβριος 23, 2013, 05:53:22 μμ »
Μιας και εχει πεσει οντως νεκρα στο forum, ειπα να βαλω φυτιλιες!!
Σε ενα τυχαιο ψαξιμο στο youtube βρηκα το πως μπορουμε να αναπαλαιωσουμε τα ασπρισμενα "μαυρα" πλαστικα.. Και ιδου:

http://www.youtube.com/watch?v=6IiRuthCsgY

Και ετσι ενδεικτικα ενα heatgun:

http://www.ebay.com/itm/1500-Watt-Dual-Temperature-Heat-Gun-572-1112-Strip-Paint-varnish-decals-etc-/151081800182?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item232d2d51f6

11
Αναρτήσεις / Τι φαση??
« στις: Σεπτέμβριος 08, 2013, 07:09:55 μμ »
Μηπως ειμαστε λαθος και ολοι φοραμε τις πισω αναρτησεις μας αναποδα?? :o ???

http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/3860492/

12
Αναρτήσεις / ταιριαζουν.....???
« στις: Ιούλιος 26, 2013, 10:13:10 μμ »
Καλησπερα σε ολους
Θα ηθελα να μαθω αν ταιριαζουν οι πισω αναρτησεις του version R σε pb1.. Εχω βρει ενα version R για ανταλλακτικα στο car και ψηνω τις πισω αναρτησεις.. Να και το link

http://www.car.gr/parts/view/3078580/

Μηπως ειναι κανενος απο δω;;

13
Όργανα / Αναζητηση πατεντας...
« στις: Φεβρουάριος 20, 2013, 04:37:22 μμ »
Πολυ καλησπερα σας!! Ηθελα να ρωτησω μηπως καποιος απο δω εχει κανει καμια πατεντα με τον χιλιομετρητη.. Ο αξονας που εχει το κοντερ στο αριστερο μερος ο οποιος ειναι για να μηδενιζεις τον χιλιομετρητη, σε μενα δεν υπαρχει και αναρωτιεμαι αν μπορει να αντικατασταθει καπως αλλιως... Στο μελλον σκοπευω να αγορασω καβουκια αλλα δεν θελω και τα οργανα μαζι.. Δυστυχως ομως ο αξονας αυτος παει πακετο με τα οργανα..

14
Τροφοδοσία Καυσίμου / Παιδες SOS!!
« στις: Ιανουάριος 26, 2013, 06:46:24 μμ »
Κατεβαινω σημερα να παρω την καλη μου, βαζω μπροστα, περιμενω να ζεσταθει λιγο και φευγω!! (Σημειωση, τωρα τελευταια οταν ειναι κρυα νιωθω σαν να τρικυλινδριζει λιγο, ή ετσι νομιζω..) Ξεκιναω κανονικα, 1η, 2α λιγο σπαστη μεχρι τις 7-8000 στροφες και χαλαρα μετα 3η, 4η με 4000 σαλ.. Ξαφνικα νιωθω οτι αλλαξα μοτερ και οτι καβαλαω τσοπερ, ή μονοκυλινδρο η κατι σε V.. Νομιζω οτι καταλαβαινετε για τι ηχο μιλαμε.. Στην αρχη λεω αποκλειεται οτι ναναι ακουω.. Δινω λιγο και αρχιζει η οδυσσεια!! Δεν ενεβαινει με τπτ πανω απ' τις 4000!! Κατεβαζω 3η και με κοβει.. Παω να σταματησω δεξια και με το που πεφτουν οι στροφες σβηνει!!

Να μην τα πολυλογω φτανω στο Super market την αφηνω ψονιζω και βγαινω.. Παω να την βαλω μπροστα, και τπτ αυτη.. Τσοκ!! Κατι κανει.. Ακομα ο ηχος του ΚΤΜ!! Σκατα λεω.. Πρεπει να γυρισω σπιτι ομως.. Ξεκιναω, τα ιδια στο δρομο.. Πανω απο 3800 τπτ!! Σε καποια φαση, αρχιζουν οι διακοπες, κανω στην ακρη και μενω για τα καλα!! Ουτε τσοκ ουτε τπτ!! Περπαταω κανα 500αρι μετρα με τη μηχανη στο πλαϊ (ευτυχως με αφησε διπλα.. Σιγουρα με σκεφτηκε!!), και καταϊδρωμενος και με την παναγια στο στωμα καθομαι στο PC και σας γραφω..

Καμια ιδεα?? Κανενας ομοιοπαθης?? Καποιος που το εχει ξαναπερασει??

15
Μοτοσυκλέτα γενικά / e-shops
« στις: Δεκέμβριος 10, 2012, 09:50:34 μμ »

Σελίδες: 1 2 »