Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Θέματα - Razgriz

Σελίδες: 1
1
Γενικα περι CB400Superfour / Μου έμεινε!
« στις: Απρίλιος 18, 2019, 08:49:16 μμ »
  Σύντροχοι καλησπέρα! Θα ήθελα τη γνώμη σας σε ένα θέμα που αντιμετωπίζω με το CB μου.
  Την προηγούμενη Τρίτη, βγαίνοντας Αττική οδό, ξεκίνησε να δουλεύει τρικύλινδρα. Έφτιαχνε και ‘’χαλούσε’’ μέχρι που ξεκίνησε να πέφτει η απόδοση της. Ταυτόχρονα, οι ενδείξεις στο στροφόμετρο έδειχναν μία 4000σαλ και μία 11000σαλ.Σταμάτησα δεξιά, διαπίστωσα πως δεν δούλευαν ο 3ος και 4ος κύλινδρος, άλλαξα τα μπουζί με spare που είχα και συνέχισα. Μετά από λίγο, πάλι τρικύλινδρα μέχρι που έφτασα στον προορισμό μου. Μία ώρα μετά, πήρε κανονικά, 10’ μετά πάλι τρικύλινδρα και τελικά κάπου στη διαδρομή σταμάτησα και κάλεσα οδική, γιατί αφενός δεν ήθελα να την ταλαιπωρήσω άλλο και αφετέρου δεν δούλευε σωστά μέχρι που έσβησε και τελείως.
  Σήμερα λοιπόν, μετά από συζήτηση του να παρακάμψω τον κόφτη, γεφύρωσα συγκεκριμένα καλώδια τον οργάνων, μέσα στο φανάρι, και μιζάροντας δεν πήρε ποτέ μπροστά. Με ανοιχτό διακόπτη , δεν άναβαν το λαμπάκι του λαδιού, της νεκράς και ανάβοντας αριστερό φλάς, δούλευε το εμπρός αριστερά ενώ το πίσω αριστερά όχι, και ανάβοντας το δεξί φλάς, δούλευαν όλα μαζί ,σαν αλάρμ.
  Έβγαλα μπουζόπιπες για να δω αν φέρνει ρεύμα και φέρνει κανονικά και στους 4. Σε κάποια μιζιά που έκανα σε τυχαία στιγμή, η μηχανή δούλευε σαν να μην έχει συμβεί ποτέ τίποτε, αλλά κάνοντας μία βόλτα το τετράγωνο, ξεκίνησε πάλι τα ίδια συμπτώματα. Τρικύλινδρα, διακοπές στο γκάζι και επανερχόταν στο κανονικό μέχρι που έσβησε. Μετά από λίγο πήρε ξανά, πάλι τα ίδια μέχρι που την άφησα στο σπίτι.
  Νομίζω πως στο ρελαντί της, φαίνεται να αδυνατεί μερικές φορές να το κρατήσει και κοιτάζοντας το φίλτρο κάτω από το ρεζερβουάρ, πρόσεξα πως δεν είναι γεμάτο όπως συνήθιζε.
  Συγνώμη για το πλάτιασμα αλλα προσπαθώ να το εξηγήσω όσο καλύτερα γίνεται, ώστε να μην μπερδέψω κανέναν…
  Κάθε ιδέα ευπρόσδεκτη, μπάς και βγάλω άκρη.

2
Βελτιώσεις-ανακατασκευές / Αριστερός Διακοπτης
« στις: Μάρτιος 11, 2019, 04:55:49 μμ »
Καλησπέρα! Μπορεί να φανεί χαζή ερώτηση αλλά με ταλαιπωρεί αρκετή ώρα. Ο αριστερός διακοπτης, πως σφίγγει πάνω στο τιμόνι; Εφτιαξα πριν λίγο το τσοκ του αέρα και τραβώντας το πισω,αλλάζει θέση σε όλο τον διακόπτη...

Στάλθηκε από το MYA-L41 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


3
Τα Νεα του Go 4 It / Ξανασυστηθηκαμε!
« στις: Σεπτέμβριος 24, 2018, 08:48:23 μμ »
 Έβαλα και εγώ τα καινούργια μας λάστιχα στο CB μου,που με τις ενέργειες του φίλου Alex400,όλες οι ενέργειες έγιναν όπως έπρεπε. Δυναμοκλειδα σε κάθε βίδα, έλεγχος παντού, συμβουλές για τις πιέσεις αερα σε γρήγορη οδήγηση,αλλά και σε απλή βόλτα. Συγκρίσεις με τα προηγούμενα;;; Η μέρα με την νύχτα. Λες και ανέβηκα σε άλλη μηχανή. Σαφώς και παίζει ρόλο το ότι τα προηγούμενα ήταν φθαρμένα και πολυκαιρισμενα, ενώ τα άλλα φρέσκα (DOT 0718),και απατητα αλλά και πάλι, θυμάμαι πολύ καλά την συμπεριφορά των προηγούμενων όταν τα πρωτοφορεσα. Alex400, σε ευχαριστώ και δημοσια,θα σε ευχαριστήσω και από κοντά.

4
Σύστημα ψύξης / Καλώς σας ξαναβρήκα!
« στις: Αύγουστος 11, 2018, 03:11:34 μμ »
Να που τα λέμε και από εδώ τελικά και όχι από το Facebook, καλο χρυσο μεν, δεν μπορώ να πω, αλλά ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ προτιμώ το τρόπο του forum γιατι  αυτά υπήρχαν όταν προωτοξεκίνησα να διαβάζω μοτοπεριοδικά, και έτσι έμαθα, καλώς ή κακώς.
Το θέμα μου λοιπόν είναι: Το CB μου, fIIn του '92, στην στάση μετά από κάποια απόσταση, βράζει τα υγρά του ψυγείου, σε σημείο που τα καταλαβαίνεις στο δεξί σου πόδι, και έπειτα τα ''ξερνάει'' από τα κάτω σωληνάκια της υπερχείλισης.
Πέρσι το καλοκαίρι, βρήκα το χρόνο και έλυσα το ψυγείο με όλες του τις σωληνώσεις, και βγήκε από μέσα λάσπη μαζί με νερό. Καθάρισα το δοχείο νερού στα δεξιά του CB, και έκανα ότι μπορούσα για να μην βλέπω άλλο λάσπη(σκουριά??) στο κύκλωμα. Τέλος, αφου γέμισα με το κατάλληλο υγρό, έκανα και την απαραίτητη εξαέρωση.
Τον τελευταίο μήνα λοιπόν, παρατηρώ ξανά το ίδιο φαινόμενο και είχα σκοπό να αλλάξω τελείως το ψυγείο με κάποιο από ebay, καθώς πιστεύω πως έχει σκουριάσει, και επίσης να αλλάξω και όλες τις σωληνώσεις με καινούργιες. Είμαι της άποψης ότι αφου μπαίνω στον κόπο, να το κάνω σωστα. Οι γνώμες σας, ποιες είναι? Μπορεί να φταίει κάτι άλλο και αν ναι, τι?Επίσης έχω σκεφτεί να χρησιμοποιήσω διακόπτη για την ενεργοποίηση του βεντυλατερ, ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ομως με τη βαλβίδα θερμοκρασίας που έχει επάνω το ψυγείο, κάτι που θα χρειαστεί γεφύρωση των καλωδίων και του διακόπτη.
Συγχωρέστε με αν έχετε διαβάσει κάποια βλακεία, είναι σκέψεις ακόμα και δεν θα βεβηλώσω κανένα CB αν δεν βεβαιωθώ πως δεν θα γίνει πατάτα.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

5
Όργανα / Οργανα!!!
« στις: Μάιος 01, 2015, 01:23:38 μμ »
Καλησπέρα! Γνωρίζει κάποιος πως ανοιγουν τα όργανα μέτρησης; (ταχύμετρο & στροφόμετρο). Κοίταξα στο "χάρτη" της μηχανής αλλά δυστυχώς η ανάλυση δεν με βοηθάει.

Πληροφοριακα θέλω να τα ανοιξω καθώς το ταχύμετρο δεν είναι ακριβώς στη θέση του.

Ευχαριστώ προκαταβολικά και καλο μηνα!

6
Αξεσουαρ-ανταλλακτικα / Επιλογέας Ταχυτήτων!!!
« στις: Απρίλιος 03, 2015, 05:55:12 μμ »
Καλησπέρα!

Έχω μια ερώτηση! Ο επιλογέας ταχυτήτων, έχει κάποια συγκεκριμένη θέση που βιδώνει? Και αν ναι, με ποιο τρόπο την βρίσκουμε?

7
Νέα Μέλη - Συστηθείτε εδώ! / Πήρα και εγω CB!!!
« στις: Μάρτιος 12, 2015, 05:57:41 μμ »
   Γειά σας!

Πήρα και εγώ λοιπόν CB400 μετά απο κόπο και αναμονή χρόνων. Αντιμετωπίζω προβλήματα με αυτό, , μεμβράνες, ντεπόζιτα και βελόνες, με κατάληξη το CB μου να μην κυκλοφορεί στο δρόμο.
   Παρ'όλα αυτά θα φτιαχτεί όσο πιο άμεσα μπορέσω.

Καλώς σας βρήκα λοιπόν!

Σελίδες: 1