Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Θέματα - panosp25

Σελίδες: 1
1
Ένα ενδιαφέρον βίντεο για την βασική λειτουργια του καρμπυρατέρ.

https://www.youtube.com/watch?v=IBFq9nHVmks

Στο παρον ποστ θα αναπτύξουμε την θεωρια της λειτουργίας των καρμπυρατερ και κυρίως του τύπου που χρησιμοποιεί το CB400 Superfour
για να ολοκληρώνεται σιγά σιγά η βιβλιοθήκη μας. Ξεκινάμε με το καρμπυρατερ γατί σε πολλούς, ειδικά στους νεότερους συντρόχους, αλλά και σε όσους δεν έχουν ασχοληθεί σε βάθος με τη λειτουργία των μοτοσυκλετών είναι ψιλοάγνωστη η λειτουργία τους.
Δυστυχώς το ίδιο άγνωστη είναι και σε μερικούς (μάστορες) με αποτέλεσμα να βανδαλίζονται τα καρμπυρατερ, να κακοποιούνται οι μοτοσυκλέτες και να ταλαιπωρούνται οι ιδιοκτήτες.
Η πηγή δεν είναι άλλη από το HONDA Common Manual.

2
Εργαλεία / Εργαλεία γενικά.
« στις: Οκτώβριος 17, 2018, 11:07:51 μμ »
Σύντροχοι χαίρετε.
Εδώ θα αναρτώνται λήματα και θέματα σχετικά με εργαλεία.
Εργαλεία ειδικά, καινούργια που θέλετε να μοιραστείτε μαζί μας, ή έξυπνες πατέντες ή κατασκευές που μπορούν χρησιμοποιηθούν στις μοτοσυκλέτες.
Για Superfour και όχι μόνο.

3
Ηλεκτρικά / Διηλεκτρικό γράσσο
« στις: Σεπτέμβριος 19, 2018, 10:35:47 μμ »
Καλησπέρα σύντροχοι!
Μιάς μαι έρχεται χειμώνας, δηλαδή βροχές, υγρασία, αλλα και κάποιες ώρες για συντήρηση, ψιλομαζέματα κλπ, λέω να θίξω ένα θέμα που είδα οτι δεν έχει αναφερθεί ποτέ στο forum. Έτσι, κουβέντα να γίνεται!.
Οι φίσες της μηχανής, καθώς και οι διακόπτες έχουν χάλκινες επαφές οι οποίες με την πάροδο του χρόνου, διαβρώνονται, μαζέυουν σκόνη, βρωμιά κλπ. ειδικά οι διακόπτες.
Ο σύμμαχός μας σε αυτή την κατάσταση λοιπόν είναι το διηλεκτρικό γράσσο. (ή γράσσο επαφών)
Συνήθως τέτοιο γράσσο χρησιμοποιείται στις μπουζόπιπες και τις επαφές τους λόγω υψηλής τάσης και συχνότητας. Σε αυτή την εφαρμογή προστατεύει τις επαφές από διάβρωση, σκόνη, υγρασία κλπ αλλά μειώνει και την θερμοκρασία που αναπτύσεται από κακή επαφή και τυχόν τόξο που μπορεί να δημιουργηθεί παρατείνοντας το χρόνο ζωής των επαφών και των καλωδίων.
Στην περίπτωση τώρα των διακοπτών τα πράγματα είναι πιο απλά. Δύο επαφές που ανοιγοκλείνουν κατά παραγγελία και τρίβονται μεταξύ τους δημιουργούν από μόνες τους σκόνη, τόξο χαμηλής τάσης και εντασης βεβαια, σχεδόν αμελητέο αλλά αρκετό ώστε να προκαλέσει επικαθίσεις πάνω στις επαφές.
Στην περίπτωση των συνδέσεων (φίσες), είναι πιό εκτεθειμένες στα καιρίκα φαινόμενα και τη σκόνη του δρόμου, καθώς και στους κραδασμούς. Εδώ το γράσσο θα προστατέψει τις επαφές και τις φίσες, θα αποτρέψει την ανάπτυξη θερμοκρασιών και θα χαρίσει μακροβιότητα σε αυτά τα μέρη.
Μπορεί να χρησιμοποιηθεί και στους πόλους της μπαταρίας, κάτι που αποφεύγεται συνήθως λόγω κόστους.
Η εφαρμογή προτείνεται να γίνει μετά από καθαρισμό επαφών, συνδέσεων και διακοπτών με σπρέι επαφών χωρίς λάδι.

Σημειωτέον οτι στην βιομηχανία ρησιμοποιείται σε επαφές αισθητήρων όπου τα χαμηλής έντασης ρεύματα επηρεάζονται από κραδασμούς και επαγωγικά υψηλών συχνοτήτων.

ΥΓ Μπορεί να μην τα γράφω πολύ επιστημονικά αλλά ελπίζω να είναι κατανοητά!

4
Αξεσουαρ-ανταλλακτικα / Κάγκελα κινητήρα
« στις: Σεπτέμβριος 14, 2018, 09:30:00 μμ »
Καλησπέρα!
Επειδή είμαι σε δίλημμα σκέφτηκα να κάνω μια ερώτηση.

Κάγκελα προστασίας κινητήρα.
Πού είναι προτιμότερο να πιάνουν;
Α) Στον κινητήρα και το πλαίσιο.
Β) Μόο στο πλαίσιο.

Και γιατί.
Όλες οι προτάσεις δεκτές.
Ευχαριστώ!

5
Τουρισμός & Ταξίδια / Εργαλεία ταξιδίου
« στις: Σεπτέμβριος 02, 2018, 03:15:32 μμ »
Χαιρετώ την παρέα.
Λαμβάνοντας λοιπόν το ερέθισμα από τον φίλο Itom32 περί εξοπλισμού ταξιδίου κλπ γράφω σε αυτό το πόστ τα εργαλεία που θα έπρεπε να έχει ένας κάτοχος Superfour σε ένα ταξίδι κοντινό ή μια βόλτα ώστε να αντιμετωπίσει τις ενδεχόμενες αβαρίες.

Σύμφωνα με την HONDA λοιπόν το βαλιτσάκι εργαλείων που έχει η μοτοσυκλέτα βγαίνοτας από το εργοστάσιο περιέχει τα εξή:
1. Κλειδί ρύθμισης ανάρτησης.
2. Μπουζόκλειδο 16mm
3. Άλλεν 5mm
4. Μετρητής πίεσης ελαστικών
5. Κλειδί 8x12
6. Κλειδί 10x12
7. Κλειδί 14x17
8. Πένσα 135
9. Κατσαβίδι ίσιο Νο2
10. Σταυροκατσάβιδο Νο2
11. Κλειδί πολύγωνο 24mm

Τα παραπάνω εργαλεία είναι και αυτά που τοποθετεί η HONDA στα CB της. Φυσικά αν ο προηγούμενος τα έχει κρατήσει για πάρτη του, (όπως στην δική μου περίπτωση) δεν πρόκειται να τα βρείτε στο εμπόριο, άρα φτιάχνετε ένα σετ με παρεμφερή.

Εγώ από προσωπική εμπειρία θα συμπληρώσω και:

1. Μπουζί
2. Ένα σετάκι ντίζες με universal ψείρες (όπως αυτό που προτείνει ο Itom32. βλ. φωτό)

3. Φακός
4. Σετ επισκευής ελαστικών
5. Φαστ

Προσκαλώ όλους του συντρόχους να συμπληρώσουν με γνώμες και εμπειρίες το ποστ ώστε να έχουμε έναν ολοκληρωμένο οδηγό-σύμβουλο.
 :) ;)

6
Βελτιώσεις-ανακατασκευές / Λεπτομέρεις ανακατασκευής
« στις: Απρίλιος 28, 2018, 05:23:46 μμ »
Λέω να μοιραστώ κάποιες λεπτομέρειες απο την ανακατασκευή της κυρίας για να χαζεύουμε. Έτσι για να περνάει η ώρα.
Πρώτη λοιπόν στη σειρά μια ιδέα για να βγαίνει εύκολα η τάπα της μπουκάλας αζώτου στα πίσω αμορτισέρ. Άν υπάρχουν και σε όσες έχουν μείνει.

7
Αναρτήσεις / Τσιμούχες πίσω ανάρτησης (Showa)
« στις: Ιούνιος 15, 2017, 12:17:42 πμ »
Γειά σας σύντροχοι

Στα πλαίσια της γενικής (αλλα σταδιακής) ανακατασκευής του CB μου θέλω να παραγγείλω τσιμούχες και ξύστρες για τη πίσω ανάρτηση (Showa μαμά).
Εντάξει βρήκα άκρη για της τσιμούχες απο εδώ (http://www.go4it.gr/smf/index.php?topic=3549.msg47871#msg47871)
αλλά για τις ξύστρες έχει κανείς κάτι?

8
Νέα Μέλη - Συστηθείτε εδώ! / Καλώς σας βρήκα
« στις: Απρίλιος 05, 2017, 11:57:21 μμ »
Καλησπέρα σε όλους τους συμφορουμήτες και κυρίως σε όλους τους συντρόχους.
Μετά απο αρκετά χρόνια ενασχόλησης με τα δίτροχα έφτασε η στιγμή να γίνω κι εγώ ένας ευτυχισμένος κάτοχος ενος CB400SF Version R.
Ξεκινώντας λοιπόν το ταξίδι της ανακατασκευής μιας και η κοπέλα μας ήταν πολύ καιρό παραμελημένη, θέλω να ευχαριστήσω τα μέλη του
forum που βοήθησαν και εκέινα που θα βοηθήσουν με συμβουλές, ιδέες, απόψεις, εμπειρίες κλπ.
Καλώς σας βρήκα λοιπόν και πάντα όρθιοι!!!

Σελίδες: 1