Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Θέματα - egm

Σελίδες: 1 2 3 4 5 »
1
Μοτοσυκλέτα γενικά / The best italian riders
« στις: Φεβρουάριος 12, 2012, 04:32:14 πμ »
θαυμάστε στρίψιμο και ......στίψιμο

2
Μοτοσυκλέτα γενικά / Φτεράκι πίσω τροχού αλά BMW
« στις: Αύγουστος 28, 2011, 02:52:49 πμ »
3 μέρες, μισό κιλό πολυεστέρας μαζί με κόλλα και σκληρυντικό.
3 φύλλα 60αρι γυαλοχαρτο,
γωνιές ντουραλουμινίου, πριτσίνα, εργαλεία,
κάπου 8 φραπέδες και 3 πακέτα τσιγάρα. Ιδού το αποτέλεσμα.
Ακούω γνώμες...

(εννοείται ότι ακόμα δεν έχει τελειώσει, θελει ακόμα τρίψιμο και βάψιμο)

3
Μοτοσυκλέτα γενικά / Πολυεστέρας και βενζίνη
« στις: Αύγουστος 16, 2011, 12:08:04 πμ »
Ερώτηση προς όλους...
Έχω ξεκινήσει να παίζω με πολυεστέρα προκειμένου να μάθω να δουλεύω σωστά το υλικό και να μπορώ να κατασκευάσω ότι θα μπορεί να
μου φανεί χρήσιμο.
Μια απο τις σκέψεις που κάνω για τον χειμώνα, είναι να φαρδύνω το ντεπόζιτο, αλλά έτσι κατ'επέκτασην να φαρδύνω και όλο το φαίρινγκ της Νταίζης. Ο σκοπός είναι να μεγαλώσει σε όγκο το ντεπόζιτο, και ταυτόχρονα να βελτιώσω ίσως την μούρη, προκειμένου να τρώω λιγότερο νερό στα πόδια, και να φρενάρω επίσης το πιτσίλισμα απο τον μπροστινό τροχό που σε πολλές περιπτώσεις με βροχή μου έφτανε στα μπουζί.
Η ερώτηση τώρα είναι η εξής,
Πώς αντιδρά η βενζίνη σε κλειστό δοχείο τέτοιου υλικού? Θα την κρατήσει ή θα το λιώσει και θα πάει τζάμπα ο κόπος?
Προς το παρόν πειραματίζομαι με καλούπια για να φτιάξω λασπωτήρα πίσω τροχού, στο στύλ των BMW, για να κόψω και απο εκεί το σπρέι στα
ρούχα μου. Το βασικό σχέδιο το έχω ήδη έτοιμο, και σιγά σιγά θα το φέρω όπως το θέλω. Αλλά άλλο το νερό, και άλλο
οι αρωματικοί υδρογονάνθρακες.
Ακούω γνώμες...

4
Την έχετε δεί που σκάνε οι άγγελοι-μοντέλες και πάνε και σπάνε τα φωτοστέφανά τους μπροστά στον τύπο με τη Βέσπα?

Ε, ένας τέτοιος άγγελος δίτροχος ήρθε σήμερα στην αυλή μου.
Είμαι έξω και απολαμβάνω τη φράπα μου, όταν ακούω να πλησιάζει κινητήρας
με το χαρακτηριστικό γουργουρητό των ιταλικών δικύλινδρων.
Και εμφανίζεται το μήλο που κατάπιε η Ρουφιάνα η Έβα στην εδέμ.
Μια κατακόκκινη απαστράπτουσα ολοκαίνουρια Ducati multistrada 1200.
Όσο και να χαζέψετε φωτογραφίες, αυτό το χτυποκάρδι απο το μισό μέτρο,
δεν αναπαράγεται όσο υπεράριστη ανάλυση κι αν έχει ο φακός.
Αρρώστησα λέμε.
Αλλά εξακολουθώ να την πρoτιμώ λευκή. Άλλωστε ως υποψήφιά μου, έχει ήδη όνομα...

Bianca

αααααχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

5
Μοτοσυκλέτα γενικά / Ακροδέκτες.....
« στις: Αύγουστος 04, 2011, 01:14:37 μμ »
Είχα να καβαλήσω τη Νταίζη πάνω απο ένα μήνα.
Κάτι ένα ταξίδι, κάτι ο %$#@καιρός που όλο σχεδόν τον Ιούλιο είχε πλακωθεί στα νερά, περίμενα και τακάκια πίσω,
άντε να τις κάνω και μιά αλλαγή στα τσιμουχάκια της στην πίσω δαγκάνα, τελικώς η γκόμενα είχε πολύ καιρό να βγεί βόλτα.
Το Σάββατο το βράδυ, αφού της πέρασα τα τακάκια, την παίρνω και πάω μιά κοντινή. Χωρίς ξεσπάσματα, ουσιαστικά να βρώ ευκαιρία να φρενάρω κάμποσο να στρώσουν τα τακάκια στις πλάκες...
Κάποια στιγμή σε μιά ανηφόρα του χιλιόμετρου, που θέλει στρίψιμο να την ανέβεις με αξιοπρέπεια, άρχισε να μυρίζει κάτι περίεργο.
Γαμώτο λέω μέσα μου τι στάζει και βγάζει τέτοια καπνίλα....
Σταματάω σε μιά στάση αστικού, και το ντουμάνι εξακολουθεί για κάμποσο, δεν την σβήνω και αρχίζω να την ξάχνω γύρω γύρω που σκάει λάδι,
και το πετάει στην εξάτμιση.
Κάποια στιγμή η καπνίλα κόβεται, αλλά εκεί έγινε το εξής κουλό. Μου ανάβει το λαμπάκι της θερμοκρασίας και  :abeye-popping: έκπληξη, το βεντιλατέρ
ΔΕΝ παίρνει μπροστά. Είχα να δώ αυτό το λαμπάκι να ανάβει αιώνες λέμε.
Κόλλησε λέω, χώνω όπως όπως τα δάχτυλα να γυρίσω τη φτερωτή με το χέρι μήπως έχει κάπου σκαλώσει, μπά, γυρνάει πολύ καλά χωρίς κόλλημα.
ΟΚ, Ασφάλεια καμμένη...Ναι αλλά δεν έχω σταυρωτό μαζί, να λύσω πλαστικό να φτάσω στο ασφαλειοκούτι. 2ο γαμώτο.
Ευτυχώς είναι νύχτα δροσούλα κάνει, τη σβήνω, κάνω 2-3 τσιγάρα, να κρυώσει κάπως, λέω θα γυρίσω μαλακά στο σπίτι μην την κάψω και βλέπουμε...
Ζορίστηκε πολύ για να ξαναπάρει μπρός κάτι που δεν μου άρεσε, και δεν ξέρω γιατί, (υπερθέρμανση? πρόωρη εξάτμιση μείγματος λόγω θερμοκρασίας? ) γύρισα με τα πολλά σπίτι, και κατευθείαν να δώ τι συμβαίνει. Η ασφάλεια καλή.
Και εδώ αρχίζουν να δημιουργούνται τα ερωτηματικά στην κεφάλα μου.....Πολλά και τεράστια.
Την παράτησα γιατί ήταν και αργάμιση, οπότε χθές τελικώς φιλοτιμήθηκα να αρχίσω το σκάλισμα. Το βεντιλατέρ απο μόνο του ματισμένο στην μπαταρία σκοτώνει. Οκ. Ξήλωνε θερμοστάτη τότε. Στο μπρίκι με το μυτοτσίμπιδο, άνοιξε μιά χαρά. Του έριξα και ένα χαστουκάκι ελαφρύ στη μύτη να ανοίξει 1-2 χιλιστά παραπάνω, τον κούμπωσα στη θέση του, πάει αυτός κομπλέ. Δίνω απευθείας απο την ασφάλεια στο 2ον του θερμοστάτη, να ελέγξω αυτό το κομμάτι του κυκλώματος, σφαιράτο!  Ωραία, μας΄έχει κόψει λοιπόν το καλώδιο απο την ασφάλεια στον θερμοστάτη.
Εδώ έπεσε ένα σέτ καντίλια γιατί άρχισα να σκέφτομαι ότι πρέπει να ξηλώσω όλη την πλεξούδα για να το αλλάξω, και αφού το πήρα απόφαση, αποσυνδέω την φίσα που απο το ασφαλειοκούτι. Χμμμ   :scratchchin:   πρασιλίνα αλλά όχι παντού. Μπήγω την μύτη του πολύμετρου στον ακροδέκτη που έπρεπε, πατάω και στην άλλη στο θερμοστάτη, καλό. Ρε θα μας παλαβώσει τούτο. Βγάζω, ξαναβάζω, νεκρό. Άντε λέω καλώδιο είναι και είναι σπασμένο απο μέσα κάπου και άντε να το βρείς....
Πώς μου ήρθε και τράβηξα το μεταλλικό φισάκι απο την φύσα...και αποκαλύφθηκε ο δαίμονας της φωτό.
Δεύτερο σέτ καντίλια, κόψιμο, νέο φισάκι, τοποθέτηση στη φύσα, βραχυκύκλωμα στον θερμοστάτη, και ναί  κυρίες και κύριοι, έχουμε βεντιλατέρ.
Ιδού και ο ένοχος....


6
Μοτοσυκλέτα γενικά / Βοήθεια έχω?
« στις: Ιούνιος 02, 2011, 12:05:11 πμ »
Ποιό καλό παλληκάρι σκοπεύει να κατέβει μοναστηράκι τώρα σύντομα?  Τον θέλω για αγγαρεία.
Να μου πάρει απο ένα απο εκείνα τα δυό μαγαζάκια που πουλάνε κατα κόρον μαραφέτια για παπιά, στο στενό δίπλα στο ΠΟΠ 22 Watt έναν διακόπτη βενζίνης απλό. Τον ποιό απλό που θα βρεί. Αν τα τσουτσούνια είναι και κοντά στα 5 χιλιοστά διάμετρο, είμαστε καλυμένοι.
Αυτό που είχα μου χάλασε και εδώ αφενός δεν βρίσκω, αφετέρου αυτό ποιυ βρήκα και ήθελα, μόνο παραγγελία και περίπου 25 ευρά.
Ενώ εκείνο που είχα πάρει απο Μονασ/κι έκανε κάπου 2-4 ευρά.
Ορίστε εθελοντές...

7
Τα Νεα του Superfour.gr / Νέο μέλος
« στις: Μάιος 07, 2011, 10:56:12 μμ »
Αξιότιμοι κύριοι, κυρίες και μικρά μας παιδιά...

Έχω την τιμή να σας ανακοινώσω πως γύρω στις 15 Σεπτεμβρίου του παρόντος σωτηρίου μας έτους, το GO4it, αποκτά νέο μοτόβιο μέλος
γένους θυληκού. Για την ώρα φαίνεται πως έχει το χορευτικό ταμπεραμέντο του μπαμπά της  ;D ;D ;D  
Έχει ταράξει στα ζειμπέκικα την κοιλιά της γυναίκας μου.

Νεότερα στο προσεχές μέλλον.

8
Τα Νεα του Superfour.gr / Πού είναι η παλιοπαρέα?
« στις: Μάρτιος 22, 2011, 10:29:18 πμ »
Πού έχουν εξαφανιστεί οι λαίουρες?

Καιρό έχω να σας δώ παρόντες...δώστε σήμα ζωής.  :beerchug: :wave:

9
Μοτοσυκλέτα γενικά / περι ηλεκτρονικής
« στις: Φεβρουάριος 07, 2011, 02:11:10 πμ »
Μαστόρια, σχετικά, συχνά, όχι πάντα, αλλά όπως και σήμερα, μου το έκανε, ενώ παίρνει κανονικά εμπρός, στο γκάζωμα δεν τραβάει, στο ρελαντί δεν νιώθεις διαφορά, αλλά στο άνοιγμα σαν να ζορίζεται ο ένας κίλυνδρος να πάρει φωτιά ή σαν να πνίγεται κάτι.
Ρεύμα τσεκαρισμένο στην σωστή του τάση. Παίζει να μου κάνει η ηλεκτρονική τίποτε κόλπα?
Κι αν ναί, φτιάχνεται αυτό το πράγμα ή το πετάμε και ψάχνουμε για άλλο?
Τι λετε?

10
Μοτοσυκλέτα γενικά / Τεχνική ερώτηση
« στις: Ιανουάριος 14, 2011, 01:50:05 μμ »
Μαστόρια,

Η παρακάτω ερώτηση είναι καθόλα θεωρητική, εντελώς μεταφυσική για αυτό μην με πάρετε και τελείως στην πλάκα.
Ας υποθέσουμε, ότι μου έχουν στρίψει οι εγκεφαλοπαξιμαδόβιδές μου, σε τέτοιο σημείο που να θέλω να αλλάξω τον τρόπο
τροφοδοσίας καυσίμου της μηχανής.
Δηλαδή, να καταργήσω τα καρμπυρατέρ και να πατεντάρω σώματα ψεκασμού.
Αν τώρα υποθέσουμε ότι μιά τέτοια μετατροπή είναι τεχνικά δυνατή, ( γιατί να μην είναι ρωτώ εγω)
τί εξαρτήματα θα πρέπει να προσθέσω και τί να αφαιρέσω?
 πάμε να τα δούμε μαζί?
λέω εγώ...
1) σώματα ψεκασμού, (παίζω ανάμεσα σε versys και TDM)
2) τρόμπα βενζίνης (λογικό, διότι θα πρέπει να έχει πίεση πρίν τα μπεκάκια)

και εδώ τώρα τίθεται η βασική ερώτηση. Πώς τα κάνουμε να δουλέψουν? Χρειάζομαι όλο τον εγκέφαλο απο το αντίστοιχο μοντέλο ή υπάρχει άλλος τρόπος για τον ψεκασμό?
Τελικά θα έχω βελτίωση απόδοσης και μιά σχετική οικονομία σε καύσιμο?
Ακούω γνώμες γιατί το θέμα πραγματικά με ενδιαφέρει. Και σε τσέπη και σε τεχνογνωσία...

11
Μοτοσυκλέτα γενικά / ΚΛΟΠΗ ΜΟΤΟ
« στις: Ιανουάριος 14, 2011, 01:21:24 πμ »
Τετάρτη χαράματα μάλλον, κάποιο καλό χέρι βούτηξε το TDM του αδερφού μου. Το εργαλείο βρέθηκε το ίδιο βράδυ αλλά δυστυχώς ξεβράκωτο. Λοίπουν από πάνω της όλα τα μπροστινά πλαστικά, όργανα, και ντεπόζιτο. Ο προβολέας είχε xenon τοποθετημένο στην μεσαία σκάλα.
Το ντεπόζιτο είχε bagster πάνω του, οπότε θερμή παράκληση σε όποιον γυρνάει Καλλιθέα και γύρω περιοχές, αν πάρει το ματι σας μαύρο TDM 900, με bagster σημειώστε τοποθεσία να το τσεκάρει ο δικός μου.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
EGM

12
http://www.diavel.ducati.com/jsp/en/index/index.jsp

Τα σχόλια περιττεύουν,
φάτε μάτια ψάρια :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn: :popcorn:

13
Μοτοσυκλέτα γενικά / Δεν φορτώνει....
« στις: Οκτώβριος 08, 2010, 10:53:55 πμ »
Κανένας ηλεκτρολόγος?   ;D ;D ;D

Λοιπόν η Νταίζη μου άρχισε τα κόλπα. Βάζω προχθές μπροστά, τσακμάκι, πάω κάμποση ώρα δρόμο, σβήνω, καφετέρια καφεδάκι, πίτσι πίτσι, πάω να φύγω, μίζα, ζορίζομαι, α χα, και αμάν, τζίφος. Μπά λεω τυχαίο είναι κάποιο καλώδιο μου κάνει διαρροή και δεν την έχω πάρει χαμπάρι.
Μένει αραχτή, ξηλώνω και φορτίζω μπαταρία, συνδέω, βάζω μπροστά αστερριιιιιιι, οκ πάμε, Χθές λεβεντιά, σήμερα παρότι χαράματα και 3 κελσίου στο θερμόμετρο πήρε με ένα ανεπαίσθητο κόμπιασμα, πάω για δουλειά κάπου 30 χλμ, την αφήνω μιάμιση ώρα, πάω να φύγω, ζορίστηκε αλλά πήρε, κάνω 5-6 χλμ για βενζινάδικο, σβήνω φουλάρω πληρώνω, παραζορίστηκε να ξαναπάρει, και τώρα στο σπίτι πλέον δεν.....
Εντωμεταξύ το πολύμετρο στο τελευταίο μέτρημα μου έδειχνε κάτι 16άρια.
Ο Ενίγμας λέει ξεκίνα απο τα απλά, αλλά εγώ έτσι όπως βλέπω τα συμπτώματα, ο δυναμός μου είναι μαμάτος αλλά ρεύμα στη μπαταρία δεν φτάνει.
Μάστορα τα λέω καλά?
Υπόψην ότι εδώ στο Πόλαντ οδηγούμε μονίμως με τα φώτα μας αναμμένα.
Πώς είπαμε ότι το λέμε αυτό το τούβλο? ρυθμιστή τάσης? Ρεγουλατόρο? ανορθωτή μήπως?  Κάτι τέτοιο έ?
Καμμιά άλλη γνώμη?  Ακόμα δεν την έχω ξεντεριάσει γιατί πρέπει να κόψω κάτι ξύλα που έχω για αποθήκευση και μετά θα παίξει χειρουργείο.

14
Μοτοσυκλέτα γενικά / πειράματα
« στις: Αύγουστος 11, 2010, 02:05:17 μμ »
Επειδή τα ληγμένα κάνουν καλά τη δουλειά τους και είμαι σε πολύ μεγάλα κέφια (κοινώς μαστοουουουουουουουουραααααααα  :goodboy: )
μεταξύ άλλων σκέφτομαι να βελτιώσω τα μάτια της καλής μου, και να βάλω κάτι καλύτερο.
Μία από τις υποψήφιες προτάσεις είναι αυτά...

http://allegro.pl/item1158883855_reflektor_motocyklowy_soczewkowy_kpl_2_szt.html

πώς τα βλέπετε? Θα ταιριάξουν ή θα φαίνεται ασχημομούρα?  Περιμένω απο το μαγαζί να μου πούν αν μπορούν να τοποθετηθούν
xenon σε αυτά.

Ελαααααα, για να ακούω γνώμες... :scratchchin: :scratchchin: :scratchchin:

15
Μοτοσυκλέτα γενικά / Φιλτροχοάνες
« στις: Αύγουστος 06, 2010, 10:59:04 πμ »
Το διάστημα που πέρασα στην Ελλάδα, είχα κάτι προβληματάκια με τα καρμπυρατέρ, τα οποία και έδωσα τελικώς για καθαρισμό.
Μετά που τα πήρα πίσω και τα μοντάρισα στη μηχανή, σε μιά βόλτα χωρίς να κουμπώσω το φιλτροκούτι, μου ανέβαζε μέχρι τις 4000 και μετά μπούκωνε. Λογικό. Μετά που έβαλα το φιλτροκούτι πάνω, έγινε αστέρι.
Τώρα η απορία μου, σκέψη και ερώτηση είναι η εξής.
Αν αφαιρέσω εντελώς το φιλτροκούτι με το στόκ φίλτρο, το οποίο συνολικά έχει έναν υπολογίσιμο όγκο, και το αντικαταστήσω με δυό φιλτροχοάνες απευθείας στα καρμπυρατέρ, θα δουλεύει και πάλι ορθώς ή θα μου μπουκώνει? Με άλλα λόγια οι χοάνες εκτός από φιλτράρισμά, θα φρενάρουν την υπερβολική ροή αέρα προς τα καρμπυρατέρ έτσι ώστε να ισοσκελίσουν την απουσία κουτιού? Να τα παραγγειλω η τζάμπα λεφτά?
Του μπί, ορ νοτ του μπί?  Ακούω γνώμες....

Σελίδες: 1 2 3 4 5 »