Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Θέματα - ammo77

Σελίδες: 1
1
Με αυτό το project μου έδωσες μια ιδέα!
Πάρε μια μυρωδιά.
Περίμενε να βρω τρόπο να ανεβάσω φωτο από κινητό.

2
Απο άλλο forum διάβασα μια μαγκιά για να φορτώσετε χρήματα στον λογαριασμό PAYPAL.
Το επιχείρησα εχθές και όντος πιάνει. (Πιστωτική κάρτα ALPHA AMEXPRESS)
Το θέμα είναι πως θα έχετε κάποιες κρατήσεις περίπου τα 4%.
Σας παραθέτω το θέμα όπως το βρήκα.

""""Κυκλοφορει ενα κολπακι στο ιντερνετ, νομιζω ξεκινησε απο το ινσομνια, για να καταφερετε αγορες μεσω paypal.
To πληρες θεμα ειναι εδω, παρολαυτα επειδη προκειται για θεμα φορουμ με 4000 απαντησεις δεν προτεινω σε κανεναν να το διαβασει ολο.
Παραθετω τον τροπο οπως τον αντιγραψε η σελιδα luben.tv, λινκ εδω.

Το ζουμι ειναι αυτο εδω.

Το δοκιμάσαμε και πιάνει. Η διαδικασία είναι η εξής:

1. Mπαίνεις Paypal –> My PayPal
2. Πας «Request Money»
3. Στο σχετικό πεδίο, βάζεις ένα mail στο οποίο έχεις πρόσβαση (προφανώς όχι το mail με το οποίο έχεις κάνει εγγραφή στο PayPal απατεώνα μου)
4. Τσεκάρεις την επιλογή «goods» και το ποσό που θέλεις
5. Πας στο mail που έβαλες και βλέπεις αν σου έχει έρθει μήνυμα (σου έχει έρθει)
6. Δίνεις κάποια στοιχεία που σου ζητάει (προφανώς βάζεις ό,τι να'ναι)
7. Βάζεις τον αριθμό της κάρτας στην οποία θα γίνει η χρέωση
8. Πατάς pay
9. Moιράζεις κωλοδάχτυλα στον αέρα ενώ ακούς το παρακάτω κομμάτι. Τα λεφτά έχουν μπει στο balance του λογαριασμού σου.
Υπόψη πάντως ότι κρατάει fee 3.4% + 0.35 €.

Μολις ο φιλος η ο εσεις πληρωσετε θα πρεπει να μπειτε ξανα στον λογαριασμο σας για να κανετε αποδοχη τα χρηματα, αυτα τα χρηματα θα μεινουν στο Paypal balance (ειναι στο εξωτερικο δηλαδη) και μπορουν να χρησιμοποιθουν παντου για αγορες. Με καρτες Alpha δεν δουλεψε ουτε μια φορα σε εμενα, οταν συναδελφος μου εστειλε απο προπληρωμενη καρτα Πιστεως τοτε ηρθαν αμεσως τα χρηματα.

Ο καθενας ειναι ενηλικας υπευθυνος για τον ευατο του, δεν προτρεπω κανενα να κανει το οτιδηποτε. Δεν φερω ευθυνη για οτιδηποτε σας συμβει (σας καει το βιντεο, πεσει το αεροπλανο κλπ).
Απολαυστε υπευθυνα."""""""

3
Βελτιώσεις-ανακατασκευές / Γενικό Service!
« στις: Σεπτέμβριος 27, 2012, 12:45:03 πμ »
Ξεκίνησα κοντά στον 15 Άυγουστο να κάνω ένα γενικό Service στο CB και μπήκε Οκτώβρης :(
Αρχικά άνοιξα τα καρμπς και άλλαξα οτι μπορούσα απο Oring έκανα καθαρισμό και φύσιξα όλες τις τρύπες με πίεση!

ένα αλλαγμένο, ένα πολιό!!!

και τα δύο καινούρια... :sun_smiley:


όλα μπίλιες........


καλός καθαρισμός..........

έλεγχος για στίχηση.......

άρμοση......



Μετά είπα.... δεν κάνω και μια ρύθμιση βαλβίδων!
Απο τότε όμως (τέλη Αυγούστου) μέχρι και σήμερα δεν την έχω βάλει μπροστά.
Το θέμα μου αρχίζει απο το σημείο που βγήκα στην αγορά για αναζήτηση καπελότων, οπως λέγονται τα ρυθμιστικά
πλακίδια των βαλβίδων.
να ποιά είναι αυτά........                 πιάνεις με μαγνίτη

σηκώνεις καπελότο

και βουαλά



το συγκεκριμένο είναι 2.00 (δηλαδή 2mm ακριβώς


Να μην τα πολυλογώ δεν είχε κανένας αντιπρόσωπος εκτός απο Δαβανόπουλο (Βόρεια Ελλάδα απο Honda) και αυτός είχε κάποια νούμερα όχι όλα!!!
Εγώ χρειαζόμουν 6 κομμάτια και όπως έμαθα το ένα έχει στην Honda 8 ευρώ :o
Άρα ήθελα 50 ευρώ μόνο για καπελότα!!! Ψάξε στο ψάξε μου έδωσε ένα συνεργείο απο Θεσσαλονίκη 2 (χωρίς χρήματα,
έδωσα δικά μου πήρα άλλα) πήρα άφτερ μάρκετ πεντάδα με 9 ευρώ (και τα 5 ομως ίδιο νούμερο) ευτυχώς ήθελα 3 απο αυτά
(πάχους 2,20mm)  και αναγκαστικά πήρα και ένα απο την Honda (2,02).
Στην πορεία έμαθα πως τα ίδια ακριβώς έχει και η Yamaha (και σε τιμή ίδια :-\)με την διαφορά
οτι τα νούμερά της ανεβαίνουν ανα 0,05 (1,90-1,95-2,00...) ενώ στη Honda (1,90-1,92-1,95-1,98-2,00-2,02-2,05-2,08....)
άρα έχεις πολύ καλύτερη ρύθμιση!
Το κακό όλης της υπόθεσης είναι πως πολύ απο τους μαγαζάτορες δεν ξέρουν τί έχουν.......
γιατί το λέω αυτό, παίρνω τηλ στον Ματακο Θεσσαλονίκη (Yamaha) και τον ρωτάω έχεις μήπως καπελότα που να ταιριάζουν
σε Honda CB; Οχι μου λέει, να πάς μόνο στην Honda! Το ψάχνω λίγο παραπάνω γιατί λέω δεν μπορεί κάποια μαλ&*ια λεώ!
μετά απο ψάξιμο στο Ebay κατάλαβα πως τα ιδια καπελότα φοράνε όλα τα MX (CRF-KXF-YZF-RMZ) άρα μπορείς να επιλέξεις απο
4 διαφορετικές αντιπροσωπίες τουλάχιστω, μην πώ όλες! Απλά θα το ζητάς με το ύφος:
>:D  θέλω καπελότα 7,48mm (είναι η διάμετρος) με πάχως 2,20 π.χ. >:D
Τώρα αν σε ρωτήσει για τι μηχανάκι (θα είναι πολύ μαλ**&^) αλλά εσύ απάντησέ του και πάλι με ύφος  >:D για το ανάλογο MX
(π.χ. στην SUZUKI για RMZ!!!)
Το άλλο κουφό που άκουσα είναι (απο μαγαζάτορα που έχει αντιπροσωπία)
- Δηλαδή ρε φιλαράκι ξέρεις και το ρυθμίζεις μόνος σου;
- Ναι γιατί όχι.
- Άμα είναι να σε παρουμε για δουλειά, να μας κάνεις τα μηχανάκια μας!!! :o

Αυτές είναι αντιπροσωπίες!!!!! Και απ' οτι κατάλαβα εκτώς απο Θεσσαλονίκη μάλλον κανένας άλλος αντιπρόσωπος (Σερρες-Δραμα-Καβαλα-Ξάνθη)
δεν ρυθμίζει βαλβίδες! :-X
Την 'Πορρεία στην Σέρρες την ρώτησα κι όλας:
- Καλά εσείς δεν κάνετε ρύθμιση βαλβίδων ρε παιδιά;
- Όχι!!! :puke:
Πρέπει την Παρασκευή να το βάλω μπροστά το έχω δέσει εδώ και 2 βδομάδες και δεν μπορώ να το τελειώσω λόγο κάποιον
εκρεμμοτήτων που με κάνουν και τρέχω τον τελευταίο μήνα! (Βλέπε μετάθεση στρατιωτικών) :)

4
Αναρτήσεις / Τύπος ανάρτησης PB1
« στις: Απρίλιος 11, 2012, 08:46:55 μμ »
Γειά σας παιδιά :wave:
έχω ανοίξει την πίσω ανάρτησή μου και θέλω να στείλω ένα Mail στην showa για κάποιες ερωτήσεις αλλά δεν θυμάμαι τον τύπο που γράφουν οι αναρτήσεις μου
μορείς κάποιος να τον δεί;
Για σήμερα μιλάω φυσικά, απο άυριο θα μπορώ να τα δώ κι εγώ ;D  :hug:
Θα σας ανεβάσω φωτό απο το σέρβις και οτι άλλο βρώ! ;)
Περιμένω απαντήσεις, :popcorn:
Ο πρώτος που θα μου το γράψει καιρδίζει ένα 2ήμερο ταξίδι στην λίμνη Πλαστήρα!  :tongue2: :hug: :hug: :hug:

5
Αξεσουαρ-ανταλλακτικα / Αλυσίδα μ'εκαψες!!!
« στις: Ιούλιος 29, 2010, 02:31:00 πμ »
Ας κάνω μια μικρή αναδρομή στο παρελθόν και θα επανέλθω στον σημερινό μου προβληματισμό!
Το CB μου είχε (γιατι τώρα τα άλλαξα) τα μαμα γρανάζια με 35000 χλμ περίπου στην πλάτη τους!!!
Είχα αλλάξει μόνο την αλυσίδα (ξέρω, ξέρω "όχι μόνο την αλυσίδα", αλλά κρατηθείτε λίγο άλλος είναι ο προβληματισμός μου) τον περασμένο Νοέμβριο, αυτή ηταν της πλάκας και έτσι όπως ηταν αναμενόμενο μέχρι το καλοκαίρι τα είχε φάει τα ψωμιά της! Για πολύ τέντωμα μιλάμε, μπορεί να μάκρυνε και 20cm :o
κάθε 500 χλμ ήθελε  τέντωμα!
Ηρθε λοιπόν το πλήρωμα του χρόνου (και λίγα λεφτά παραπάνω στην τσέπη μου) και παραγγέλνω απο ένα κατάστημα στο νετ απο Πάτρα γρανάζια εμπρός-πίσω (15-43) (φορούσα 15-42 αλλα δεν είχε) και τα βάζω Παρασκευή μεσημέρι! (να πώ πως η αλυσίδα είναι RK 525H η ενισχυμένη χωρίς Oring και έκανε 30E, ξέρω ξέρω πάλι μαλ... έκανα αλλά τι να έκανα είπαμε λίγα παραπάνω χρήματα στην τσέπη μου) .
Με καινούρια γρανάζια και αλυσίδα λοιπόν ξεκινάω Παρασκευή απόγευμα μετά την δουλειά και πάω Καβάλα - Σιδ/στρο. (150χλμ) κάνω και καμιά βολτίτσα εκεί και κανονίζω για Σάββατο βράδυ να κατεβώ Σαλονίκη να δώ και τον Γιάννη "itom32" να πιούμε κανένα καφεδάκι.
Ξεκινάω λοιπόν και κατα τις 8 φεύγω για Σαλονίκη (100χλμ)! όλα πήγαιναν καλά μέχρι την στιγμή που έφτασα στο πρώτο φανάρι της Θεσσαλονίκης, εκεί λοιπόν ακούω το χαρακτηριστικό μαρσάρισμα μετά το τάκ της αλυσίδας!!! :'(
αφού κάνω στην άκρη (ευτυχώς δεν με πάτησε και κανένα αυτοκίνητο) αρχίζω το καντήλια %&*$^^%*$&#$(*#%^ είχα την παλιά και δεν πάθαινε τίποτα και τώρα.... &$%^#^&^(*&^.    κάθομαι να δώ τι πρόβλημα υπάρχει και βλέπω πως έχει φύγει η ασφάλεια! τι να κάνω κι εγώ παίρνω τηλ τον Γιάννη να του πώ τα μαντάτα!!! να είναι καλά το παιδί και με βοήθησε και με παρηγόρησε και πήγαμε και για καφέ (όχι που δεν θα πηγαίναμε  >:D)  Γιάννη σε ευχαριστώ και μέσα απο το forum για την ημέρα εκείνη! :wave: :wave: :wave:
Η μηχανή παρέμεινε στον χώρο του εγκλήματος μέχρι την Δευτέρα το πρωί που αντικατέστησα την ασφάλεια με άλλη καινούρια ακριβώς ίδια!!!
Ολα αυτά στα 300χλμ!
Να μην πολυλογώ άλλο (αν και ο Γιάννης μου είπε απο εκείνη την μέρα να την αλλάξω) εγώ απο τότε την ελέγχω συχνά και ακούστε τι έχω παρατηρήσει!!!  >:D>:D
 Δεν έχω βρεί τον λόγο αλλά έχω βρεί άλλες 2 φορές ναι 2 φορές το σύνδεσμο της ασφάλειας να μήν υπάρχει το εξωτερικό κομμάτι της ασφάλειας :o :o :o :o :o :o :o :o (παραμάνα να το πώ, ασφάλεια της ασφάλειας να το πώ ελπίζω να καταλαβένετε τι εννοώ!) και ευτυχώς δεν μου έχει φύγει και τις 2 αυτές φορές το πλακάκι πρίν απο το κομμάτι που ανέφερα πρίν και για τον λόγο αυτό δεν μου έχει ξανα ανοίξει η αλυσίδα στον δρόμο!
Το πιο κουφό απ' ολα είναι πως και τις 2 φορές το πλακάκι της ασφάλειας και γενικώς ο υπόλοιπος σύνδεσμος της ασφάλεια ηταν ακριβώς στην θέση της :o :o :o
ηταν σαν να μην υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα (κάποια μετατόπιση, κάποιο σημάδι που να παραπέμπει στην αιτία που έκανε την ασφάλεια να φύγει!) Δεν υπάρχει περίπτωση να την έχω βάλει ανάποδα!!! Αυτό είναι σίγουρο!!!
Θα βάλω μια άλλη αλυσίδα μέχρι 100Ε  με Oring  και θα ησυχάσω, μήπως έχετε καμιά πρόταση για κάποια συγκεκριμένη;
Αυτά τα ολίγα και μαζί με κάτι βραχυκύκλωνα μπουζί και κάτι ψιψιψινια κοκοψοψαρα απο εδώ κι απο εκεί, μου έχει κάνει την ζωή δύσκολη αυτή η γυναίκα εεεε η μηχανή ήθελα να πώ ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Σας καληνυχτώ αφου ρίξω μια ματιά να δώ τι έγραψα  και αν βγαίνει νόημα, είναι και αργά βλέπετε 2:15 :o :o γρήγορα για ύπνο!


6
Όργανα / Έχω μια απορία! (μάλλον κάποιες!!!)
« στις: Μάιος 25, 2010, 12:58:39 πμ »
Έχω το Cb 3 χρόνια, από την πρώτη μέρα μέχρι και σήμερα δεν μπόρεσα ποτέ να βάλω σε κόφτη την έκτη!!! >:D
Και τώρα που έχω και κοντέρ (γιατί από την ημέρα που την πήρα ήταν σπασμένα) βλέπω πως δεν μπορεί να ξεπεράσει τα 180 χλμ με άνεση (εγώ πάντως ποτέ)! :-\
Νομίζω πως γι’ αυτό το μοτέρ είναι πολύ εύκολο να τα ξεπεράσει και ο λόγος που έχει τον κόφτη στο κοντέρ είναι καθαρά λόγω του στιλ του (γυμνό).
Θέλω να ρωτήσω λοιπόν μήπως γνωρίζει κανείς αν αυτό μπορεί να οφείλετε σε κάποια βλάβη της μηχανής (κυρίως στο ηλεκτρικό τμήμα της ή και στα καρμπς;) τα καρμπς σίγουρα  δεν έχουν κομμένες μεμβράνες! Τώρα για την ρύθμιση κάνω ότι μπορώ αλλά δεν βάζω και το χέρι μου στην φωτιά ότι είναι 100% οκ (δεν βάζει ποτέ κανένας μηχανικός το χέρι του στο μωρό μου  :nono: :nono:εκτός από εμένα!) :yelrotflmao:
Εχω βάλει σκοπό τις επόμενες μέρες να ελέγξω τις βαλβίδες (διάκενα) και να δω την καδένα σε τι κατάσταση είναι (ο τεντωτήρας δλδ αν την τεντώνει γιατί ακούω κάτι που δεν μου αρέσει καθόλου!). :scratchchin:
Έχει αλλάξει ποτέ κάποιος καδένα, αλλάζει αυτό το πράγμα  (εκεί που την έχει) χωρίς να γίνει μπίλιες το μοτέρ; :scratchchin:
Ελπίζω αν έχει κάτι να μην έχει αρπάξει η καδένα και να θέλει μόνο τον τεντωτήρα!  ;D
Αρκετά σας κούρασα, :wave: θα ήθελα κυρίως να μου πει κάποιος για την  πρώτη ερώτηση που έκανα γιατί αυτή είναι που με καίει τώρα, επίσης θέλω να πω πάνω σε αυτό πως το μηχανάκι σε όλες τις ταχύτητες μετά τις 10.000rpm μου κάνει ένα σκαλοπάτι και σε μικρές ταχύτητες 1η-2α μου το κάνει σαν έναν προ κόφτη, ρετάρει!
Αν ανοίξω προοδευτικά μετά την 2α βλέπω πως σε εκείνο το εύρος στροφών η απόδοσή της πέφτει (κρεμάει) και μετά μπαίνει στον κόφτη!
Εντάξει παιδιά τέλος δεν γράφω άλλο! ;D ;D ;D ;D
Περιμένω τις απόψεις σας, της εμπειρίες σας! :sun_smiley: :popcorn:

7
Λοιπό παιδιά πριν από λίγο καιρό έκανα κάποιες μικροεπεμβάσεις στην μικρή μου γιατί την είχα παραμελήσει, :nono:
Ποιο συγκεκριμένα έκανα μια πατέντα στο γριπ του γκαζιού για να έχω καλύτερη επαναφορά και λειτουργία του γκαζιού και λίπανα τις δαγκάνες τον φρένων (εμπρός – πίσω) στο σημείο πλεύσης!
Αναλυτικότερα: :popcorn: :popcorn: :popcorn:
Στο γκριπ τοποθετήθηκε ένα κομμάτι πλαστικού φύλλου που εμποδίζει την επαφή της χειρολαβής με το σταθερό μέρος της γκαζιέρας


 (άρα απώλεια πρόσφυσης άρα καλύτερη αίσθηση – επαναφορά του γκαζιού)! Αυτό το πετυχαίνουμε  με την προσθήκη ενός τμήματος από ένα καπάκι πλαστικού ποτηριού!


Στα σημεία τριβής των δαγκανών των φρένων θα δείτε πως τα έμβολα (μου τουλάχιστον) έχουν αρκετή σκουριά και «μάκα» και ίχνος γράσου!
πίσω


μπροστά

 Άρα θα πέσει τρίψιμο καθάρισμα και μετά γρασάρισμα και επανατοποθέτηση!!! Είναι πολύ απλές και εύκολες παρεμβάσεις που νομίζω αξίζει το κόπο να ασχοληθείς! (τουλάχιστον τα φρένα)
Καλή επιτυχία

8
Όργανα / Ντίζα κοντέρ, βοήθειααααααααααααα!
« στις: Δεκέμβριος 29, 2009, 02:55:01 μμ »
Γεια σας παιδιά επειδή έχω πάρει τα καινούρια οργανάκια απο ebay εδώ και καιρό και δεν έχω δει ακόμα την βελών των χλμ να σηκώνετε :'(
 μήπως θα σας ήταν εύκολο να με βοηθήσετε (να την σηκώσουμε ρε παιδιά) ;D ;D
πήγα να την παραγγείλω απο ένα κατάστημα και θέλει για after market να ξέρει μήκος, εγώ την δική μου την έχω σουτάρει απο καιρό! μήπως σας είναι εύκολο να του την μετρήσει :o ;D κάποιος;  (big 1 project, τέτοιες μέρες τι σας βάζω να κάνετε). :goodboy:
Έχετε υπόψη την τιμή της original μήπως; ???
Έχει αλλάξει ποτέ κανείς ντίζα να μου πεί κάποια στοιχειά (με ποιο άλλο μπορεί να ταιριάζει, απο που την αγόρασε *περιοχή*..).
Εδώ στην Χρυσούπολη (Καβάλα) τα πράγματα είναι δύσκολα στην αναζήτηση των ανταλλακτικών, όλος τυχέως εχθές βρήκα τα MOTUL 5100 15w/50 σε ένα βενζινάδικο! Η τιμή τους ηταν αρκετά καλή νομίζω (33Ε - 3L).
Αύριο θα έχω και τα μπουζί και το φίλτρο λαδιού απο Καβάλα με το κτέλ.
Περιμένω απαντήσεις, :popcorn:
 καλλές γιωρτές και καλή πρωτοχρονιά!  :beerchug: :beerchug:

9
Τα Νεα του Go 4 It / ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΑΛΩ FOTO HELP!!!!
« στις: Σεπτέμβριος 22, 2009, 01:43:39 πμ »
Γειά σας παίδες! Προσπάθησα να βάλω φωτό στον φάκελο με τις φωτογραφίες παρακάτω αλλά μου έβγαζε στην αρχή πως πρέπει το αρχείο να είναι μικρότερο απο 200 kb, άντε το κατάφερα μετά απο ώρα αν μικρύνω την φωτο, μετά όμως μου έβγαλε μήνυμα να επικοινωνήσω με τον διαχειριστή γιατί ο φάκελος δεν έχει αρκετό χώρο! Δώστε μου μια λύση, περιμένω οδηγείες, Ευχαριστώ εκ τον προτέρων!Αν ποτε κανείς σας έρθει προς την πίστα των Σερρών ή προς τα εδώ τέλος πάντων, πολύ θα χαρώ να τον συναντήσω και να τα πούμε απο κοντά! Ήθελα κάποτε αν το θυμάστε να το πουλήσω, τώρα όμως που το έβαψα του άλλαξα λάστιχα και αναμένεται η ρύθμιση καρμπυρατέρ, δεν το δίνω που να σκάτε!!! Πριν απο 1 μήνα το ανέβασα απο Σκύρο (Κύμη-Χαλκίδα-θεσσαλονίκη-Σέρρες) Γαμιόντας μπορώ να πω και πριν την Λάρισα έμεινε κανένα 2λεπτάκι τσίτα το γκάζι! Αυτό όμως εκεί *χδια του δεν καταλαβαίνει τίποτα! Γι'αυτό την αγαπάω απο μικρός την HONDA C50.... έτσι μεγάλωσα και έτσι θα γεράσω! Όπου και να γυρίσεις το κεφάλι σου σε οποιαδήποτε πατέντα μηχανοκίνητη κι αν κοιτάξεις (μέχρι 100cc) απομιμήσεις HONDA μοτέρ βλέπεις. HONDA ρε φίλε ΟΛΟ ΠΡΟ "ΤΣΟΝΤΑ" τρώνε οι υπόλοιποι !!!! Αυτά τα ολίγα για την ώρα μάγκες, άντε και καλό χειμώνα να έχουμε,και πάντα όρθιοι, σας χαιρετώ απο την μακρινή σας Καβάλα πλέων.(Αεροπορία είναι αυτή τι να κάνουμε!)

10
mpori kapoios na mou pei pou tha vro autokollita gia to rezervouar tou CB? kanena kalo kai ftino magazaki gia psonia! Timonia ,kathreutes,tetoia pragmata! Thelo na sas po pos eho vgalei ta organa mou (konter-strofometro) giati ehoun spasei edo kai 2 hronia! logo tou oti einai polu akriva den epihirisa na agoraso alla, omos apo thn ora pou egina melos eho dei tin timi sto ebay kai me ehete vali stin briza!
 otan evgala to konter to moteri den anevaze pano apo 4000-5000rpm! ekana omos ena gefiroma se kapoia kalodia kai doulevei kanonika! o koftis mporei na parakamfti eite me gefiroma ton 2 kalodion (den thimame tora hromata alla mporo na to psaxo an endiaferete kapoios) alla mporeis na anoixeis to kavouki tou konter kai na stravoseis to lamaki pou energopoiei ton kofti sta 190km! Ego den eho kofti konter alla den pmoro na do pote pernao ta 190 giati den exo konter  :'(!

ΥΣ Moderator
Παρακαλώ για τα ματακια όλων μας αποφεύγεται τα greeklish!!! :goodboy:

11
Γενικα περι CB400Superfour / poulao to cb mou!
« στις: Μάιος 03, 2009, 07:44:09 μμ »
epidei eho kairo tora pou perifero to mikro mou gia na to doun kai den tous aresi alla mou fenete den xeroun ti psahnoun! to cb mou den ehei organa kai theli lastiha, etsi gia na exigoumaste apo tin arhi, zitao 1000 euro gia tin mpempa mou kai nomizo pos einai poly antiprosopeutiki i timi tou! einai bameni mple, ehei 30000 km kai orexi gia polla akomi! an kapoios endiaferete as mou grapsei, den eimai athina (eimai Skyro) alla boro na katevo.are gam.... oikonomiki krisi!

12
Νέα Μέλη - Συστηθείτε εδώ! / Γειά σε όλους!
« στις: Απρίλιος 09, 2009, 04:14:07 πμ »
Γεια σας, θα ήθελα να αρχίσω με τον χαιρετισμό μου προς όλα τα μέλη αυτού του site! Έμαθα για το GO4IT απο ένα φίλο μου μετά απο την αγορά ενός HONDA CB400 SF '96 που έχω εδώ και 2 χρόνια! Έχει κι αυτός το ίδιο, είχε τουλάχιστον μέχρι πριν απο κανένα χρόνο, (είμαι υπαξιωματικός της ΠΑ και αυτός ηταν φαντάρος στην μονάδα που υπηρετούσα τότε)! Έπρεπε να είχα κάνει αυτή την εγγραφή πολύ καιρό πριν, θα μου ηταν πολύ χρήσιμες πολλές πληροφορίες που θα μπορούσα να πάρω μέσα απο τις διάφορε συζητήσεις μας! Μου αρέσει πολύ η κίνηση με την μηχανή αλλά δυστυχώς έχω αποφασίσει να το πουλήσω λόγο οικονομικών αναγκών, επι τι ευκαιρία θα ήθελα αν κάποιος ενδιαφέρεται να μου στείλει e-mail! Η τιμή του είναι 1000 ευρώ κι αυτό γιατί έχουν σπάσει τα καβούκια των οργάνων του (χωρίς βενζινοδείκτη) και θέλει λάστιχα! Είναι βαμμένη μπλε μεταλικό.είμαι πολύ ευχαριστημένος απο την μηχανή και έχω πάει αρκετές φορές το δρομολόγιο Αθήνα-Σκύρο 2 χρόνια τώρα,(στην Σκύρο είμαι τώρα). Θα επιστρέψω όμως στην ενεργό δράση πολύ σύντομα!!! Το μικρόβιο βλέπετε μου έχει κολλήσει απο πολύ μικρός! Στα 6-7 μόλις έβγαλα τις βοηθητικές μου απο το ποδήλατο έψαχνα υψωματάκια για να κάνω σούζες, στα 9 άρχισα με τα μηχανοκίνητα και μιας και είχα απο τότε την τρέλα του μηχανικού δεν μπορώ χωρίς κατσαβίδι και δίτροχο όχημα (απο παπί μέχρι suprsport)! Χαίρομαι που είμαι μέλλος της παρέας σας κι ελπίζω πως θα περάσουμε καλά!

Σελίδες: 1