Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Θέματα - siloo

Σελίδες: 1
3
Γενικα περι CB400Superfour / τρακαρισμα κ ζημιες...
« στις: Νοέμβριος 28, 2010, 01:26:16 μμ »
μετα το τρακαρισμα λοιπον τελικα εχει αρκετη ζημια το μηχανακι νομιζω...
1)σπασμενα οργανα μεν δουλευουν δε. σωστα το στροφομετρο αλλα τα χλμ εχει στραβωσει κ δειχνει λαθος. αλλα οι πλακετες απο μεσα ειναι κ αυτεσ ψιλο σπασμενεσ απο οτι ειδα...
2)ο δεξια δικοπτης με το on-off το πανω μισο εχει σπασει κ λειπει τελειως. πως? θα το καταλαβετε με το 3...
3)ο δεξια καθρευτης με καποιο τροπο εκοψε τη βαση του στη μεση (η βαση ειναι οπως ξερετε μαζι με το σωμα της αντλιας των φρενων) και οπως εσπασα λογικα εσπασε κ τον παραπανω διακοπτη.
4)το τιμονι στραβωσε οχι πολυ αλλα ολο δεξια δεν μπορεισ να στριψεις γιατι ακουμπαει το ντεποζιτο καθως επισης και το δεξι αντιβαρο.
5)βαθουλωμα στο ντεποζιτο και εφυγε κ χρωμα φυσικα οπως κ στο πισω φτερο το οποιο δεν εσπασε αλλα απο το συρσιμο εκτος απο το οτι εφυγε η βαφη εχει φαει κ αρκετο πλαστικο...
νομιζω οτι αυτα ειναι ολα... εκανα καλη ζημια δεν μπορω να πω!!! α κ το χωραφι που εχει πισω απο το νομισματοκοπειο δικο μ ετσι, το αγορασα  :yoohoo:

τωρα μετα το πεσιμο κανει το εξης:
μετα απο τις 5500 στροφες κανει σαν να ρεταρει ανεβαζει μεν στροφες αλλα οχι οπως πριν σαν κατι να το κοβει, τωρα ρευμα ειναι, βενζινη ειναι δεν ξερω ακριβως. πηγα σε αρκετους "μαστορες" κ ολοι ελεγαν το μακρυ τους κ το κοντο τους.
μετα απο οσα ακουσα αποφασισα να κανω μονοσ καποιες κινησεις.
χθες λοιπον αλλαξα μπουζι κ μπορω να πω οτι τα παλια ηταν καταμαυρα κ ηθελαν σιγουρα αλλαγη... μετα την αλλαγη το κανει παλι αλλα σε μικροτερο βαθμο και ανεβαζει αρκετα πιο γρηγορα σε σψεση με πριν.
να σημειωσω οτι τα καλωδια στο σημειο του διακοπτη ειναι ενωμενα με το χερι (οχι ολα μονο του διακοπτη του on-off τα αλλα ειναι κανονικα στο αλλο μισο που δεν εχει φυγει) και δεν ξερω αυτο αν παιζει ρολο στο αν η ηλεκτρονικη δινει το σωστο ρευμα.

εχω φαει πραγματικα τον κοσμο να βρω αυτο το διακοπτη και δεν παιζει πουθενα.
για τα οργανα μαλλον απο ελλαδα απιθανο να τα βρω και μαλλον θα παω απο e-bay... πανω σε αυτο θα ηθελα αν καποιος εχει παραγγειλει απο e-bay και ξερει καποιο συγκεκριμενο μαγαζι να μ το πει κ αν του βγηκαν καλα γιατι απο οτι εχω δει δεν ειναι αυθεντικα αλλα ειναι ιδια εμφανισιακα...
για το ντεποζιτο και το πλαστικο αν ξερετε κανενα καλο βαφειο...
τωρα το προβλημα που μ κανει αν εχετε καμια ιδεα ρε παιδια πειτε γιατι εγω εχω αρχισει να ξεμενω...

4
Τροφοδοσία Καυσίμου / Βελτιωσουλα
« στις: Ιούνιος 01, 2010, 12:42:02 μμ »
λοιπον παιδες επειδη με τρωει εδω και καιρο το θεμα κ δεν ξερω τι να κανω ειπα να παρω τη πολυτιμη γνωμη σας...

λεω να κανω τις εξης αλλαγουλες στο super four:
1.να βγαλω το φιλτροκουτι και να βαλω χωανες 
2.να βαλω μεγαλυτερα ζιγκλερ 

θα εχω αποδοση ή τσαμπα χρημα θα δωσω??? (καμια τιμουλα για την μοντα απο παρομοια μετετροπη εχει κανεις???)

επισης μηπως εχετε κανενα καλο μαστορα γιατι ο δικος μ εχει να σηκωσει τηλ καμια βδομαδα τωρα...

ακ επισης θα γινει καγκουρας με ολη αυτη τη μετατροπη???   

5
καλησπερα παιδια, οπως καταλαβατε ακομα ενας στην παρεα ( κατοχος version s '97)

το μηχανακι το εχω παρει εδω και κανα διμινο περιπου κ ειχα κατι ψιλοθεματακια με τα καρμπιρατερ κ ειπα να το παω για καθαρισμα κ ρυθμισμα... ολα καλα λοιπον μεχρι την αλλη μερα το πρωι που το μηχανακι εσταζε πολυ λιγη βεβαια εγλυφε στην ουσια βενζινη απο το ρουμπινετο του ρεζερβουαρ.
παραλληλα μ εκανε κ κατι περιεργα κοψιματα στη δευτερα κ την τριτη κυριως στις 11000 στροφες σαν να μην ειχε βενζινη...
αποφασιζω να δω τι παιζει και παρατηρω οτι το σωληνακι που παει απο το ρουμπινετο στα καμπς δεν ειχε μπει σντελως στη θεση του κ οτι το σωληνακι της υπερχιλησης ηταν διπλωμενο.
ξεβιδωνω λοιπον τις βιδες που εχει κ στο σηκωνω οσο μπορουσα για να βγαλω το σωληνακι της υπερχιλησης κ να το περασω απο εκει που πρεπει. βγαζω κ το πλαινο καπακι κ τελος παντων το περασα το ξαναεβαλα κ ολα οκ.
το αλλο σωληνακι επειδη δεν μπαινει χερι εκει μεσα κ επειδη φοβηθηκα να το τραβηξω με πενσα μηπως κοπει γιατι ειναι κ καποιας ηλικιας...τραβηξα το σπιραλ που εχει γυρω γυρω μεχρι επανω γιατι ουτε αυτο ηταν στη θεση του κ εβαλα ενα δεματικο για καλωδια. ΔΙΑΡΟΗ ΤΕΛΟΣ!!!

επειτα επειδη ηθελα να δω τι παιζει με τον κοφτη στα χιλομετρα εβγαλα κ τα καπακια αλλα δεν προχωρισα παρα μεσα γιτι ειχε βραδιασει κ ειπα θα το κανω αλλη ωρα... σημερα λοιπον (την επομενη μερα δλδ) λεω δεν το κανω μια βολτα να δω μηπως εφτιαξαν κ εκεινα τα κοψιματα που εκανε κ οντως κοψιματα δεν εκανε αν κ παραλογο γιατι δεν εκανα κ τπτ... (υποψιαζομαι οτι πρεπει να φτ;αιει το ρυθμισμα κ που κ που οταν το ζοριζω δεν εχουν βενζινη οι χουφτες των καμπς...)

εκει που σκαλωσα ομως ηταν στο οτι ο δεικτης βενζινης κ ολα τα λαμπακια μεσα στα οργανα δεν δουλευαν.

για πειτε καμια γνωμη ρε παιδια γιατι θα τρελαθω... δεν πειραξα τπτ απλα τα εβγαλα τα ειδα κ τα ξαναεκελεισα...
κ αν εχετε κ καμια γνωμη για τα κοψιματα που κανει ευπροσδεκτη!!!

καλως σας βρηκα κ παλι κ σορυ για το κατεβατο...

Σελίδες: 1