Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - Alex400

Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 »
1
Τα έβγαζα ένα-ένα με τη σειρά για να τα καθαρίσω τοποθετώντας ΜΕΣΑ στη δαγκάνα τα τακάκια ''σταυρωτά '' [το ένα κανονικά και το άλλο μόνο το μισό] . ΑΝ είχα εξολκέα εμβόλων θα γλίτωνα πολύ χρόνο με την επαναφορά των εμβόλων αλλά και έτσι δούλεψε .               

2
Όπως ανέφερα και πιο πάνω πρώτα λύσιμο - καθαρισμός - γράσο χαλκού και δέσιμο. Επίσης, στην τελευταία φωτογραφία τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν.















3
Και εγώ τα ίδια φοράω , ΠΡΙΝ τα αλλάξω φόραγα FIZZ [ κακή ποιότητα] και σφύριζαν έβαλα FERODO το σφύριγμα παραμένει το φρενάρισμα όμως βελτιώθηκε 40%...    Επόμενο βήμα : ξανά βγάλσιμο και βάζουμε γράσο ΧΑΛΚΟΥ στην πλευρά των εμβόλων που ακουμπάει στο τακάκι και ''σβήνουμε'' με γυαλόχαρτο τις ακμές στη περιφέρεια του υλικού που έχει το τακάκι.                       

4
Νέα Μέλη - Συστηθείτε εδώ! / Απ: Χαιρετισμος
« στις: Μάρτιος 23, 2019, 06:18:34 μμ »
Καλώς όρισες Χρήστο στην παρέα.     

5
Γιάννη Καλησπέρα και καλώς όρισες στην παρέα . Εύχομαι καλή και μακρά παραμονή. Η άποψη του ιδιοκτήτη είναι αυτή που καθορίζει το μέγεθος μιας μετατροπής γιαυτό  η γνώμη μου είναι να αποφύγεις ακόμα και σκέψεις για caffe-racer. Οι μετατροπές σε πλαίσιο είναι ΜΗ αναστρέψιμες [κόψιμο-ράψιμο ουράς]  και ενώ τώρα έχεις από τα ομορφότερα κλασικά μηχανάκια στον κόσμο μετά θα έχεις άδεια τσέπη και ένα υβρίδιο που δεν θα το θέλει κανείς . Συγχώρησε μου το κράξιμο αλλά είναι σα να με είπες ότι θα κάνεις γκράφιτι στο Λευκό Πύργο ....Αξιοποίησε τα χρήματα και το κόπο σου, στο να επαναφέρεις αυτό το κόσμημα σε εργοστασιακή κατάσταση. Το λέει κάποιος που είχε στη κατοχή του πάνω από 20 μοτοσυκλέτες ως τώρα και θα γεράσει με CB400SF. Καλή συνέχεια.                                                       

6
Μπράβο Δημήτρη-Ψήστη-Μάστορα όλα τα έκανες τέλεια και μη ξεχάσουμε την πεντανόστιμη παρέα τους τα σουφλέ ,την πίτα,τις σαλάτες που έφτιαξε η καλή σου που με το κρασί του Νίκου το φτάσατε σε άλλο επίπεδο. Το τερματίσατε παλικάρι μου. ;D ;D ;D                   

7
Alex τα καλύτερα νομίζω άρχισαν όταν τελείωσε η δουλειά.....αυτό με τα κεμπάπ λέω.......
Μπράβο παιδιά! θα ξανανιώσει η μαύρη γαζέλα!!!
Πάνο όταν ανεβάσει βίντεο ή φωτογραφίες ο Δημήτρης από το τι φάγαμε ....ούτε αγέλη με λύκους να ήμασταν !!!! ;D ;D ;D           

8
STAM η μηχανή του Απόστολου έχει πολλά να δώσει ακόμα και αν δεν ήταν HONDA, ΔΕΝ θα είχε επιβιώσει από τους υποτιθέμενους μηχανικούς.           

9
Η μηχανή του Σύντροχου  Απόστολου, ήταν θύμα των συνεργείων HONDA των Αθηνών....Α βρε ΑΓΓΕΛΟΧΩΡΙΤΗ  και να ξερες με τι φρούτα έχω να κάνω....Ξεκινήσαμε με καθαρισμό του ψυγείου και του κυκλώματος που ΔΕΝ είχε γίνει ΠΟΤΕ ...Ακολούθησε ΑΛΛΑΓΗ στο φιλτροκούτι με άλλο σε καλή κατάσταση μεταχειρισμένο  αφού τα κολάρα και οι εισαγωγές αέρα  του πρώτου ήταν κομμένα και κατεστραμμένα..Επόμενο βήμα αντικαταστήσαμε κολάρα νερού που ήταν έτοιμα να κοπούν,αναθυμιάσεων λαδιού στο καπάκι που ήταν διπλωμένο και εκτός θέσεως,Αντικαταστήσαμε τον σωλήνα παροχής βενζίνης [τον είχαν ''ματίσει '' με φίλτρο για να φτάνει ως το ρουμπινέτο ....] συμμαζέψαμε λίγο τα ηλεκτρικά που έβοσκαν εκτός θέσεως με δεματικά ,φέραμε στη θέση τους τις ντίζες και προσθέσαμε μια βάση που απουσίαζε και τα καλύτερα ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΤΩΡΑ ....Στα καρμπιρατέρ η τετάρτη μεμβράνη τρύπια και κολλημένη πρόχειρα [αντικαταστάθηκε] η βελόνα του σλάιντ στραβή και με χαλασμένη βάση με αποτέλεσμα να μην σφραγίζει και το σλάιντ να μην ανεβοκατεβαίνει όλη τη διαδρομή . Αντικαταστάθηκαν σλάιντ και βελόνα . Αυτά φίλοι μου είχαν περάσει από τρία διαφορετικά συνεργεία που πληρώθηκαν για δουλειά που ΔΕΝ έκαναν και έπεται συνέχεια μέχρι να αποκαταστήσουμε όπου ακούμπησαν τα χέρια τους .                                                                         

10
Τροφοδοσία Καυσίμου / Σωλήνας τροφοδοσίας
« στις: Μάρτιος 16, 2019, 08:32:23 μμ »
Κατά την διάρκεια εργασίας συντήρησης ο σωλήνας τροφοδοσίας [ρουμπινέτο έως καρμπιρατέρ] ενώ έδειχνε σε ΑΡΙΣΤΗ κατάσταση και χωρίς ίχνος φθοράς ΚΟΠΗΚΕ στα δυο λες και τον έκοψε ξυράφι !!! Απόρησα με το γεγονός και κοιτάζοντας τις τροφοδοσίες και των άλλων σύντροχων είναι ΟΛΕΣ ή αλλαγμένες ή κομμένες στο ίδιο σημείο και τις έχουν ''ματίσει'' [ενώσει] . Ψάχνοντας στα μεταχειρισμένα δυο σωλήνες που βρήκα ήταν και αυτοί κομμένοι στο ίδιο σημείο.Το σημείο σας το ζωγράφισα με λεπτό κόκκινο και είναι το σημείο που έρχεται σε επαφή με τις θερμοκρασίες του κινητήρα λόγω του inox αριστερού αγωγού ψυκτικού.Το μεταλλικό σπιράλ που τον προστατεύει προφανώς ΔΕΝ επαρκεί. Αγοράστηκαν σωλήνες παροχής εμπορίου και επειδή έχουμε διατομή φ6 mm στο ρουμπινέτο και φ 8mm στο ταφ των καρμπιρατέρ θα ενημερώσουμε ποιο ταίριαζε καλύτερα. Προτείνω έλεγχο σε όλες τις μηχανές του GO4IT γιατί το θέμα ΔΕΝ φαίνεται με το μάτι. Οι μηχανές που ελέγχθηκαν:Alex400 κομμένη,ΤΖΟ κομμένη, Απόστολος κομμένη και ενωμένη,jeppe αλλαγμένη,Panosp25 αλλαγμένη και στο FIIR που είχα αλλαγμένη.                                     








11
Εργαλεία / Εργαλεία στήριξης
« στις: Μάρτιος 16, 2019, 06:48:33 μμ »
Οι κάτοχοι Version S και R δεν έχουν κεντρικό σταντ. Οι εργασίες ακόμη και το λάδωμα της αλυσίδας αποτελεί θέμα. Αλλά και οι υπόλοιποι που πρέπει να κάνουν εργασίες όπως το βγάλσιμο των καλαμιών θα βρουν βοήθεια με αυτές τις βάσεις στήριξης που έχουν τέσσερα πόδια και καστάνια πολλών θέσεων. Επίσης, στο πάνω μέρος έγινε προσθήκη υψηλής πυκνότητας πολυμέρους ώστε να μην τραυματίζονται ο σκελετός ή το ψαλίδι. Τις βάσεις τις αγόρασα από τη Unimag 19 ευρώ και τις δύο μετά από παζάρι...








12
Εξάτμιση / Απ: Ηχος CΒ400SF Version Rμε τελικο oem απο CBR600
« στις: Μάρτιος 09, 2019, 08:12:46 μμ »
Σε είπα σαν το ΟΕΜ ΚΑΝΕΝΑ .....Άντε και ψήνομαι και για του CBR 400 NC29 λόγω επιδόσεων. Με τη REMUS το σπρώχνεις  δυο στενά και μετά το ανάβεις για να το ζεστάνεις.....Και οι γείτονες λένε ωραία εξάτμιση και αθόρυβη βρε παιδί μου ,φεύγεις και δεν σε παίρνουμε είδηση....... >:D >:D >:D               

13
Εξάτμιση / Απ: Ηχος CΒ400SF Version Rμε τελικο oem απο CBR600
« στις: Μάρτιος 09, 2019, 07:56:10 μμ »
Οι στροφές [RPM] 1.200-4.000 :)

14
Μια σκέψη με βασάνιζε εδώ και λίγο καιρό, αφορούσε το πάχος των πλαισίων . Μετρημένα λοιπόν το FIIN και FIIIT βρέθηκαν ισοπαχή . Η σκέψη αφορούσε την αρκετά διαφορετική οδική συμπεριφορά που είχα παρατηρήσει ανάμεσα στα ''ανάλαφρα'' FIIN και FIIR [ όπως το προηγούμενο που είχα] και στα ''στιβαρά'' VERSION-S . Η αίσθηση που έχω αποκομίσει από το δικό μου S και δυο συντρόχων  είναι ότι μου φαίνονται λιγότερο πρόθυμα να πλαγιάσουν αμέσως στις στροφές και στη μετακίνηση τους  σβηστά δείχνουν ποιο βαριά. Πιθανόν να επανέλθω στο θέμα.                             

15
Μάριε το στοκ που είχαμε εξαντλήθηκε, μπορώ να σε πάω στο μηχανουργείο και από αυτά που έχει κρατήσει να σου δώσει. ΟΙ τιμές στα δικά μας  ήταν 20 ευρώ μαζί με τις βίδες [8,70 κάνουν μόνο οι βίδες ] . Πιστεύω με παζάρι να στα δώσει 30.           

Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 »