Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.


Μηνύματα - giannis_t

Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 »
1
Τα Νεα του Go 4 It / Απ: Πληρωμή server για το 2020
« στις: Σεπτέμβριος 14, 2019, 04:04:59 μμ »
5 ευρώ κι από εμένα στην Πειραιώς με αιτιολογία το ονοματεπώνυμο.

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


2
Τροφοδοσία Καυσίμου / Απ: Το Κουίζ της ημέρας...
« στις: Σεπτέμβριος 12, 2019, 11:24:57 πμ »
Η ικανοποιηση ειναι γιγαντια οταν μπορεις με τα χερακια σου (και φυσικα τις συμβουλες των υπολοιπων cbακιδων) να φτιαξεις κατι στη μηχανη σου.
Εννοείται αυτό και νομίζω όλοι εδώ μέσα συμφωνούμε, ακόμα και για τις μικρότερες δουλειές. Καλά και απροβλημάτιστα χλμ στο εξής.


Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


3
Τα Νεα του Go 4 It / Απ: Το Go4it πάει Tapa...talk
« στις: Σεπτέμβριος 03, 2019, 09:18:21 μμ »
Κάποια ενημέρωση με τις ειδοποιησεις; Δούλεψε σε κανέναν; Εγώ φαγωθεί να κάνω ριφρες το go4it

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


4
Τροφοδοσία Καυσίμου / Απ: Το Κουίζ της ημέρας...
« στις: Σεπτέμβριος 01, 2019, 11:09:57 μμ »
Δύσκολο quiz. Εγώ συμπεραίνω (δεδομένου ότι δεν λέει ότι να ναι) ότι μιλάμε για ρουμπινέτο και πάνω.
Το ρουμπινέτο και κινέζικο που έβαλα δεν έχω θέματα οπότε θα έλεγα να μην το φοβάσαι.
Πιο πάνω είναι η αναπνοή που λένε αλλά αυτή εφόσον ανοίγεις την τάπα θα πάρει τον αέρα του από εκεί και μετά δεν θα έπρεπε να κόβει για λίγη ώρα μέχρι να ξαναγίνει υποπίεση.
Άρα τι μένει; Βρώμικο ντεπόζιτο που σου βουλώνει στο πέρασμά της ρεζέρβας ίσως;
Πραγματικά δύσκολο κουίζ. Αυτά σκέφτηκα δεν ξέρω αν σε βοηθάω αλλά εύχομαι περαστικά.

ΥΓ. Φιλτρακι δεν είχα αλλά για να λένε ότι δημιουργεί προβλήματα κάτι θα έχει γίνει παλιότερα σε άλλο Superfour, θα το έβγαζα αφού έχεις ήδη φίλτρο στο ρουμπινέτο.

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


5
Νέα Μέλη - Συστηθείτε εδώ! / Απ: ΚΑΛΗΣΠΕΡΕΣΣΣ
« στις: Αύγουστος 29, 2019, 10:49:11 μμ »
Από ξεκούραση καλά ήτανε από βόλτες μέτρια.
Τώρα μήπως ήρθε όμως ο καιρός να κάνουμε κάνα μίτινγκ και εμείς οι βόρειοι; Για πείτε

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


6
Βελτιώσεις-ανακατασκευές / Απ: Από 'δω η Airi
« στις: Αύγουστος 29, 2019, 01:14:24 πμ »
UP! Προστέθηκε το 2ο μέρος.

7
Βελτιώσεις-ανακατασκευές / Απ: Από 'δω η Airi
« στις: Αύγουστος 27, 2019, 09:26:52 μμ »
Γιάννη εγώ σας ευχαριστώ γιατί όλα αυτά δεν θα τα τολμούσα αν δεν είχα όχι μόνο το manual που μεταφράσατε αλλά και τα αναλυτικά θέματα για μπουκάλες, αναρτήσεις, καρμπιρατέρ, μανιτάρια κινητήρα και πολλά άλλα. Το να βάλω κι εγώ τη δουλειά μου για να υπάρχει σαν υλικό για κάποιον μελλοντικό χρήστη του go4it είναι το λιγότερο. Και φυσικά αν θέλετε οποιαδήποτε πληροφορία/λεπτομέρεια μπορείτε απλά να το ζητήσετε.
Πάνο σε ευχαριστώ, χαίρομαι που εκτιμάται το πρότζεκτ μου.
Άλεξ όχι μόνο δεν τα κράτησα αλλά τα πέταξα και με μίσος-ευχαρίστηση στον κάδο  >:D Για τα λάστιχα έβαλα αυτά τα ονοφ, θα δούμε πότε θα ξαναλλάξω γιατί όπως φαντάζεστε προέχουν αρκετά άλλα έξοδα ...

8
Βελτιώσεις-ανακατασκευές / Απ: Από 'δω η Airi
« στις: Αύγουστος 27, 2019, 12:25:11 πμ »
ΡΕΖΕΡΒΕ
Πήγε 12 με το γράψιμο και τις παλιές φωτογραφίες... αύριο η συνέχεια
Edit: αν ηρθε κανεις για τη συνεχεια ξανα αυριο γιατι προεκυψε κατι για το βραδυ


Μέρος δεύτερο λοιπόν. Πρωταπριλιά και αποφασίζω να κάνω πίσω αμορτισέρ γιατί χάνανε αβέρτα, φυσικά ακολουθώντας τις πολύτιμες υπεραναλυτικότατες οδηγίες του go4it για άλλη μία φορά. Ζορίστηκα αλλά εν τέλη όλα πήγαν καλά και έχω πλέον και πίσω αναρτήσεις.






Λες και δεν μου έφτανε όμως μία μεγάλη δουλειά αποφάσισα την ίδια μέρα να αφήσω λίγο τις αναρτήσεις να ξεκουραστούνε και να ασχοληθώ με το κοντέρ. Πάει το παλιό κοντέρ λοιπόν στην άκρη και εγκατέστησα ένα universal κινέζικο εκπληκτικής όμως ποιότητας και λειτουργικότητας, δείχνει στη βελόνα στροφές, ψηφιακά χιλιόμετρα, βενζίνη, ταχύτητες(που δεν έχουμε αλλά έβαλα το σταντ εκεί) και τα κλασσικά λαμπάκια νεκράς φώτα και φλας επίσης έχει χιλιομετρητή και trip counter. Το κοντέρ δεν παίρνει ντίζα αλλά έχει έναν αισθητήρα με μαγνητάκια τα οποία έχω βάλει στην δισκόπλακα. Επειδή όμως παλιά η μηχανή και δεν την είχα και καιρό αποφάσισα να βάλω και ένα οργανάκι θερμοκρασίας για να παρακολουθώ και εγώ όσο μπορώ το μοτεράκι. (αργότερα μπήκε ψηφιακό).


Επίσης εκείνες τις μέρες έβαλα επιτέλους κάτι πάνω στα καρμπς που τα είχα τελείως γυμνά προσωρινά. Βέβαια και οι φιλτροχοάνες προσωρινές ήταν μιας και ήθελα να βάλω σκέτες χοάνες (ή αλλιώς βεντούρια ή velocity stacks) για να έχει ντεμέκ καλύτερη στρωτή ροή. Εδώ βλέπετε και ένα κάλυμμα που έβαλα στη μπαταρία και το catch can (δοχείο υπερχείλισης).


Τώρα θα μου πείτε και πήγαινε με αυτές τις χοάνες η μηχανή; Δεν ήθελε ζιγκλέρωμα;
Πήγαινε χάλια, όπως και πριν που ήταν σκέτο, και πονούσε η καρδία μου με τα σκαλώματα που έτρωγε το μοτέρ από το κακό μείγμα αλλά είπαμε λίγα χλμ και πολύ ήρεμα. Για να το φτιάξω αυτό παρήγγειλα σετ ζιγκλεράκια από κίνα προφανώς σχεδόν τζάμπα με την προοπτική να το κάνω και αυτό μόνος μου.

Περνάει και η πρωτομαγιά και όλα σχετικά καλά, είχε κάτι παρενέργειες η Άιρι και μερικά πρωινά, αλλά και ένα μεσημέρι με ζεστό μοτέρ, αργούσε να πάρει μπρος αλλά δεν έδωσα σημασία. Μέχρι που μια μέρα απλά δεν έπαιρνε με τίποτα. Τι μιζιές, τι ρεζέρβα γύρισα τίποτα λέμε μόνο κάτι πολύ δυνατά σκασίματα έκανε και τρόμαξε τους περαστικούς. Οπότε ενέδωσα στα νάζια και ποδαράτος εκείνη τη μέρα, δεν μου έκοψε καν να δω αν έχει βενζίνη και τζάμπα έφαγα τη μπαταρία. Το βράδυ οδική να την πάω στο υπόγειο για κουβεντούλα και φόρτισμα. Τελικά κατεβαίνει από το γερανό πάω της φέρνω βενζίνη και ήταν σχεδόν γεμάτη, γυρνάω το κλειδί βλέπω αδύναμα τα φώτα, λέω ας δώσω μια ακόμα αφού η μπαταρία ήδη είχε ταλαιπωρηθεί πολύ και... με άφησε μ@@@. Πήρε σαν καινούργια, με άδεια σχεδόν μπαταρία και χωρίς να κάνω τίποτα, απλά ήθελε καροτσάδα μάλλον, ακόμα και σήμερα δεν έχω καταλήξει κάπου, ίσως ήταν και το φτωχό μείγμα αλλά τόσο πολύ πια;


Μετά πάλι εξεταστική και ηρεμία. Πέρα από ένα μικρό συμβάν που ένας φίλος καταλάθος έριξε ένα σουτ στην Άιρι με το αυτοκίνητό του. Παρόλα αυτά μικρή ζημία, εξάτμιση, τιμόνι και γρατζουνιές σε αντίβαρα και καθρέφτες. Τα βρήκαμε και με την ασφαλιστική χωρίς πολλά τρεχάματα και το κυριότερο για το DIY project μου χωρίς συνεργείο  >:D

Τώρα Ιούνιο πιάστηκα να βάψω το μπροστινό κομμάτι δηλαδή μπότες, ζάντα φρερό μιας και το φτερό μου είχε κίτρινη μπογιά αλλά και ένα σπάσιμο που είχε μείνει άβαφο. Η δουλεία έγινε με σπρέι και πολύ σχολαστικότητα. Το αποτέλεσμα με ικανοποίησε αν και ο χρόνος θα δείξει. Βέβαια πολύ δουλειά το βάψιμο, τόσο πολύ που ακόμα βαριέμαι να βάψω την πίσω ζάντα.






Και μιας και ήρθαν και τα ζικλέρ ανέβασα 120 από 98 και 42 από 35 στο προζιγκλέρ, αν και θέλω να παίξω και με άλλα νούμερα γιατί νομίζω είμαι πολύ πλούσιος τώρα. Νομίζω πρόσβαση σε καυσανάληση θα βοηθούσε πολύ τη διαδικασία. Επίσης έβαλα χοάνες σκέτες εν τέλη, φτιαγμένες από αλουμίνιο. Πολύ ωραίες στο μάτι, ο ήχος τέλειος (τότε δεν ειχα και δυνατή εξάτμιση) και σε σχέση με τις φιλτροχοάνες η διαφορά στην ροή ήταν αισθητή στα ψηλά, ανέβαιναν πιο ομαλά οι στροφές.




Ήρθε και το αλουμινένιο τιμόνι, το ψηφιακό όργανο για τάση και θερμοκρασία, κάτι φλασάκια που μπαίνουν στη θέση των αντίβαρων και μια "εξάτμιση". Το τιμόνι αν και αρκετά επιθετικότερο τελικά το συνήθισα και μου άρεσε η αλλαγή στη θέση του σώματος. Το διπλό κοντεράκι βολεύει πολύ και τα φλασάκια είναι πολύ ωραία προσθήκη αν και τη μέρα κάτω από ήλιο δεν φαίνονται είναι βραδινά. Επίσης μπήκε στο φανάρι λάμπα λεντ σε κίτρινο όμως χρώμα, αυτό κυρίως για οικονομία στην μπαταρία μιας και η αλογόνου τραβούσε πολύ ρεύμα.




Τώρα η "εξάτμιση" ήταν σαν να μην υπήρχε και το λέω κυριολεκτικά. Εν τέλη έβαλα ένα σιγαστήρα και τα πράγματα είναι ανεκτά αν και πάλι είναι πιο δυνατή από ότι θέλω.


Επίσης όπως φαίνεται και στη φωτογραφία μπήκανε και μανιτάρια, τα οποία είναι χειροποίητα (ένα ακόμα μεγάλο ευχαριστώ). Αγοράστηκε πολυαμίδιο και μερικά τρυπάνια αρχικά με το σκεπτικό να τα φτιάξω μόνος στο υπόγειο και αν γίνεται να σας το ανακοινώσω μιας και θα έβγαιναν τζάμπα σχεδόν. Εν τέλη όμως σε μια άκυρη κουβέντα προσφέρθηκε/επέμεινε γνωστός να μου τα φτιάξει στον τόρνο το αποτέλεσμα είναι πολύ καλό. Επειδή όμως αρνούνταν να κοστολογήσει τη δουλειά του δεν ήθελα να του ζητήσω να κάνει άλλα οπότε συγνώμη γι αυτό. Αν όμως θέλει κάποιος άλλος προθυμοποιούμαι να προσπαθήσουμε να τα κάνουμε τελείως μόνοι μας.

Εν τέλη βάφτηκε και το μπροστινό φανάρι στο ίδιο χρώμα με τα υπόλοιπα και λίγες μέρες μετά ξέβαψα τους λαιμούς της εξάτμισης και πέρασα βερνίκι υψηλής θερμοκρασίας για προστασία.

φ


Ξέρω ότι αυτή η βαφή της εξάτμισης δεν ήταν διακοσμητική αλλά κεραμική επίστρωση και είναι αρκετά ακριβό να ξαναγίνει. Αλλά ήταν σε ελεεινή κατάσταση γεμάτη σκουριές και ξυσίματα. Ο μόνος τρόπος να αφαιρέσω τη σκουριά ήταν μαζί με το χρώμα. Μπορεί να χάσω λίγο σε επιδόσεις (;) αλλά δεν είναι μηχανή αγώνων και δεν άντεχα να βλέπω άλλο αυτή την εικόνα, το λέω για να προλάβω το κράξιμο  8)


Οπότε αυτή είναι η σημερινή Άιρι αν και επιφυλάσσομαι για το μέλλον γιατί είναι από τα πρότζεκτ που δεν τελειώνουν.




Ο απολογισμός. Πολλές ώρες στο υπόγειο. Πολλά ΣΚ στο υπόγειο. Πολύ φασαρία στο υπόγειο. Πολύ βενζίνη και λάδι στο υπόγειο. Πολλές χριστοπαναγίες στο υπόγειο. Αλλά ακόμα η Άιρι δεν έχει πάει σε συνεργείο και "μάστορες" >:D  είναι αυτό που λένε handmade.
Να διευκρινίσω ότι δεν έχω κάτι με τα συνεργεία και τους μάστορες, αλλά τους άλλους τους "μάστορες" δεν τους μπορώ.

Και σε αυτό το σημείο να ευχαριστήσω θερμά το go4it και τα άτομα που κρύβονται από πίσω, παρόλο που γνώρισα ελάχιστους, γιατί χωρίς όλη αυτή τη δουλειά που έχετε κάνει και έχετε δείξει εγώ σίγουρα δεν θα τολμούσα να τα κάνω όλα αυτά μόνος.

Φυσικά περιμένω τα σχόλια σας θετικά ή αρνητικά και είμαι εδώ για περισσότερες πληροφορίες και εξηγήσεις αν θέλετε.

Ελπίζω να μην σας κούρασα τελικά.

9
Βελτιώσεις-ανακατασκευές / Από 'δω η Airi
« στις: Αύγουστος 27, 2019, 12:24:07 πμ »
Disclaimer: Αν και πήγε καλά η όλη φάση, αν το ξανάκανα δεν θα έκανα τόσο κακές επιλογές.

Για αρχή να ζητήσω 2 συγνώμες, μια γιατί σε εκείνον τον καφέ στη παραλία σας είχα πει ότι θα ανεβάσω παρουσίαση στα κοντά και πέρασαν 6 μήνες και μία γιατί θα σας κουράσω  >:D

Αρχικά να πω ότι εδώ και δυο χρόνια είχα κολλήσει το μικρόβιο της μηχανής και τα SF μου άρεσαν αρκετά, ωστόσο μέχρι να το πάρω απόφαση είχα πλέον αποφασίσει να κάνω κι εγώ κάτι σαν καφέ ρέισερ έτσι για τη φάση. Ενώ έψαχνα κάτι που βολεύει για μετατροπή έσκασε μια ευκαιρία και έτσι απέκτησα ένα μοναχικό Super Four, την εικονιζόμενη σε εξευτελιστική προφανώς τιμή.
Εδώ η πρώτη μας φώτο και η πρώτη μας ... βόλτα χαχα



Σε αυτό το σημείο ήξερα ότι ήταν κολλημένες εμπρός και πίσω δαγκάνες καθώς και οι πεταλούδες των καρμπιρατέρ. Επίσης χάνανε λάδι οι εμπρός και πίσω αναρτήσεις.

Όπως καταλαβαίνετε χρειάστηκε πολύς χρόνος δουλειά και χρήμα  :'( για να έρθει στη σημερινή της κατάσταση.
Φτάνουμε λοιπόν σπίτι και είμαστε κάπως έτσι

όμως μετά από καμιά ώρα είμαστε έτσι....

τότε κατάλαβα ότι δεν υπάρχει περίπτωση να ξαναβάλω επάνω όλα αυτά τα ριμάδια και θα την κρατούσα όσο πιο γυμνή γίνεται.

Βέβαια φτάσαμε στο σημείο που έπρεπε κάπως να την ξυπνήσω. δεν με ένοιαζαν τα φρένα αφού για να σταματήσω έπρεπε πρώτα να έχω πάρει λίγη φόρα.
Πάμε λοιπόν για φρέσκο λαδάκι, μπαταρία και μπουζί και μετά λέω είμαστε έτοιμοι να κάνουμε την πρώτη δοκιμή, εδώ παραλίγο να πάθω το πρώτο εγκεφαλικό όταν έβγαλα τα μπουζί. Ωστόσο δεν υπήρχε επιστροφή οπότε απελπίστηκα λίγο αλλά είπα τι μπορεί να πάθει;


Έτσι αποφάσισα να κάνω ένα καθαρισματάκι στα καρμπς. Δεν χρειάστηκα μεμβράνες και αλλάχθηκαν μόνο χαζά τσιμουχάκια και οι εισαγωγές που ήταν απλά σαν πέτρινες. Το δεύτερο σχεδόν εγκεφαλικό ήταν όταν στην προσπάθεια να ξεκολλήσω τα καρμπς από τις πέτρινες εισαγωγές συνειδητοποίησα πόσο εύθραυστα είναι.... να ξέρετε πολύ εύθραυστα...

Είπαμε όμως επιστροφή δεν υπήρχε οπότεεεεε καλή πίστη και εποξική κόλα για μέταλλα... 3000χλμ και από ότι φαίνεται δεν χρειάζομαι καινούργια καρμπιρατέρ 8) δόξα το θεό.

Βέβαια είχε πιάσει παραμονή Χριστουγέννων και μιας και δεν είχα δεντράκι στο υπόγειο λέω ευκαιρία να στολίσω καρμπιρατέρ.


Εδώ κάπου μετά τα μελομακάρονα πρέπει να πήρε μπρος η Άιρι (ναι έψαξα για ονόματα στα γιαπωνέζικα) επιτέλους γιατί σε αυτό το σημείο το κινητό μου έχει φωτογραφίες με μπύρες μελομακάρονα και .... φρένα άρα θα τα χρειαζόμουν. Να αναφέρω ότι όταν πήρε δεν είχα βάλει επάνω το φιλτροκούτι, το οποίο παραμένει αραγμένο στην αποθήκη μέχρι και σήμερα.

Απολογισμός 3 κολλημένες δαγκάνες, δύο κολλημένες τρόμπες και κάτι σωληνάκια που στη σκέψη ότι τα έτρωγε ο ήλιος 11 χρόνια με κάνανε να προτιμάω να μην έχω φρένα... Με πολύ αγάπη το μπροστινό επανήλθε, ενώ στο πίσω χρειάστηκε κιτ επισκευής η τρόμπα και τσιμουχάκι η δαγκάνα. Ενδιάμεσα έφαγα το σπείρωμα στην μπροστινή δεξιά δαγκάνα οπότε ήρθε και τρίτη μεγάλη πίκρα. Μετά από σκέψη αγόρασα ένα κιτάκι helicoil και το επισκεύασα επιτυχώς ... πάλι καλά φθηνά τη γλιτώσαμε πάλι.

Οπότε αφού έχουμε γκάζι, έχουμε και φρένα μήπως να βάλουμε λάστιχα αλυσίδα και να πάμε για κάνα κτεο γιατί πινακίδες ακόμα δεν είχα... αλλά όχι με το που τη βλέπω λέω εδώ θα κόψω... βουρ λοιπόν με τον τροχό χωρίς (δυστηχώς) δεύτερη σκέψη.

Κάπως τώρα έπρεπε να φτιάξω σέλα (ή κάτι παρόμοιο τέλος πάντων) οπότε θυμήθηκα ένα παλιό σκέιτμπορντ που άραζε λίγο πιο πέρα, λίγο κόψιμο και ιδού


Κάπου εδώ έρχεται το 2019 και η Airi είναι έτσι... Βλέπετε κράνος snowboard γυαλιά ηλίου και είμαι έτοιμος για μια ηλίθια αντικειμενικά επικίνδυνη πρώτη βόλτα. Γυρίσαμε (σύντομα) σώοι και οι δύο οπότε η χαρά τεράστια και τότε συνειδητοποίησα ότι είχα πλέον μηχανή και άρχισα να σκέφτομαι ότι πρέπει αυτό το "πράγμα" να περάσει τελωνείο και κτεο και εγώ να πάρω κάνα αληθινό κράνος αλλά το κυριότερο ΛΑΣΤΙΧΑ.


Τις επόμενες μέρες των διακοπών έγινε ηλεκτρόλυση στο τεπόζιτο που ήταν ένα καφέ χάλι και ένας συγχρονισμός στα καρμπς με κενόμετρα.




Έρχεται εξεταστική για μας τους φοιτητές οπότε ηρεμώ λίγο και ασχολούμαι με τη γραφειοκρατεία. Τέλη Γενάρη πλέον η Airi είναι έτσι (αυτό που βλέπετε ΔΕΝ είναι ακόμα σέλα)


Επειδή όμως η τρέλα δεν πάει στα βουνά αποφασίζω να ράψω μόνος μου τη σέλα και εκεί που και καλά διάβαζα παίρνω μια ραπτομηχανή να μάθω να ράβω σέλες χαχα


Ακολουθεί βαρεμάρα και διάβασμα και όταν τελειώνω πιάνω μπροστά ανάρτηση. Εύκολη δουλειά πολλά βιντεάκια στο youtube πολλές πληροφορίες και στο go4it και το κάνω κι αυτό.


Εντωμεταξύ επειδή από ότι φαίνεται είμαι πολύ ατζαμής έσπασα το μπροστινό φτερό το οποίο έφτιαξα αργότερα με πολυεστερικό στόκο. Επίσης κόπηκε λίγο από μπροστά για να δείχνει πιο άγριο παναθεμά με.


Αφού τελειώσαμε με το μπροστινό πάμε πίσω. Εδώ βγάζω ζάντες για να πάω να φορέσω λάστιχα οπότε λέω ευκαιρία να φτιάξω κάτι σαν πορτμπαγκάζ... το γνωστό αλουμινοκούτι, για να έχω πάντα μαζί μου τα χαρτιά μου το disc lock και φυσικά μερικά εργαλεία γιατί ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να ξελασκάρει... Με τροχό ματσόλα και υπομονή έφτιαξα αυτό το οποίο ζει ευτυχισμένο κάτω από τη σέλα μου.


Εδώ βλέπετε και έναν λασποτήρα ο οποίος φαίνεται να δουλεύει καλά και πλέον φιλοξενεί και την πινακίδα μου. Επίσης έγιναν μερικές μόντες στη μηχανή αλλά και στην σέλα ώστε να ανοιγοκλείνει όπως και η μαμά σέλα το κλειδί μπαίνει λίγο πιο ψηλά και μπροστά από την αρχική θέση.


Ξέχασα να μιλήσω για τα λάστιχα... ακόμα μια επιλογή που μετανιώνω... Ήθελα κι εγώ σαν παιδί να κάνω ότι βλέπω στο ίντερνετ και πήγα πήρα κάτι Shinko 705 σε διάσταση 120/70 και 150/70 να φαίνονται και μπαμπάτσικα. Δεν λέω σχετικά φθηνά βγήκανε και γενικά οι ονοφάδες που τα βάζουν λένε καλά λόγια, εγώ από την άλλη δεν έχω την εμπειρία να κρίνω σωστά αλλά μετά από 6 μήνες θα έλεγα ότι θέλω σίγουρα ότι καλύτερο για δρόμο και όχι για καφετέρια !!!


Ήρθε λοιπόν και η ώρα τις σέλαααας. Έχω μάθει να ράβω έχω πάρει τον αφρό και τις δερματίνες και μετά από πολύ σκέψη και λίγο ράψιμο έχω και την πρώτη εκδοχή της σέλας.


Επίσης εξ ανατολής εκτός του υπέροχου λασποτήρα, πήρα και υπέροχα (και πρακτικά) καθρεφτάκια αλουμινένια καθώς και κοντέρ 2 σε ένα (αυτό άργησα λίγο να το εγκαταστήσω).




Επίσης έβαλα ένα λεντ κολοφάναρο (αλλάχτηκε αργότερα) και φλασάκια μέσα στο τελείωμα των σωλήνων του σασί. Και μαζί με τη σέλα είμαστε κάπως έτσι (αρχές Μαρτίου)


Κάπου εδώ να πω ότι η μπαταρία ζει χαρούμενη κάτω από τα καρμπς αφού πλέον έχει αρκετό χώρο εκεί. Μαζί με ένα φλασκί σε σχήμα βαρελάκι που εκτελεί χρέη δοχείου υπερχείλισης.

Με όλα αυτά τα συμμαζέματα πέρασα και το κτέο μου κύριος και επιτέλους είχα άδεια πινακίδες και κράνος  8)


Το ημερολόγιο γράφει 13 Μαρτίου 2019 και κάνουμε την πρώτη βόλτα με πινακίδες




Τον υπόλοιπο Μάρτιο τον περνάμε με βόλτες και... μελέτη για ανακατασκευή πίσω ανάρτησης αλλά αυτό έγινε τον Απρίλιο.


10
Μοτοσυκλέτα γενικά / Απ: Πρώτη μηχανή για Α2 δίπλωμα
« στις: Αύγουστος 22, 2019, 09:13:39 μμ »
Μιας και το θέμα έχει απασχολήσει και εμένα ας τα πω από την δικιά μου οπτική. Η αλήθεια είναι ότι τυπικά το Α2 δεν καλύπτει SF, αλλά... είχε βγει μια υπουργική απόφαση που έδινε στα SF χάρη για τις σχολές οδηγών μιας και ήταν πολύ συχνό μηχανάκι και κάναν φασαρία για να μην αλλάξουν. Ενώ η υπουργική απόφαση αναφέρει ξεκάθαρα τα εκπαιδευτικά έχει άτυπα επικρατήσει στην πιάτσα και ξέρω (πέρα από ότι έχω ακούσει/διαβάσε) ότι γνωστό  μου που τον σταματήσανε σε έλεγχο δεν του είπανε τίποτα, ίσως και λόγο άγνοιας από τη μεριά των αστυνομικών. Τώρα σε ατύχημα έχω ακούσει γνωστό που ούτε η ασφαλιστική ασχολήθηκε. Οπότε για μένα (έχοντας γνώση της κατάστασης) είναι οκ το SF αλλά δεν θα έπαιρνα άλλο 400αρι που παραβιάζει το όριο.
ΠΡΟΣΟΧΗ δεν λέω ότι είναι νόμιμο, αυτό δεν αλλάζει!!!
Από την άλλη υπάρχουν και περιοριστές ισχύος που προβλέπονται από την νομοθεσία ωστόσο στην ελλάδα δεν γίνεται να σου πιστοποιήσει κάποιος την εγκατάσταση οπότε είναι αρκετά θολά τα πράγματα (σε αντίθεση με όλη την υπόλοιπη ευρώπη)
Τώρα για τα transalp και kle είναι εντός του ορίου και τα δύο.

11
Μοτοσυκλέτα γενικά / Απ: Πρώτη μηχανή για Α2 δίπλωμα
« στις: Αύγουστος 22, 2019, 12:31:34 μμ »
Τα είπανε οι προλαλήσαντες για το καλωσόρισμα οπότε πάμε στο ζουμί.
Αν κατάλαβα καλά είσαι του 98 και είσαι στη φάση που ήμουν εγώ πέρσι, άρα για αρχή να έχεις το μυαλό στο κεφάλι και μη βιαστείς. Για μένα το πρώτη μηχανή κλπ και το ταξιδάκια είναι λίγο αντίθετα κριτήρια.
Εγώ επέλεξα γυμνό για πρώτο γιατί ήξερα ότι θα πέσω μια δυο φορές (μιλάω για χαχα πεσιματα όχι κάτι σπουδαίο) και ήθελα να μην έχω πλαστικά να σπάσω (και δεν το μετάνιωσα καθόλου), εύκολη συντήρηση και στο αισθητικό κομμάτι το γυμνό έχει κάτι κλασσικό.
Επίσης σίγουρα μια μηχανή λίγο χαμηλότερη θα είναι πιο εύκολη στον έλεγχο ειδικά μέσα στην πόλη. Και αφού είναι πρώτη θα κάνεις σίγουρα πολλές μικρές αποστάσεις εκτός αν έχεις κι άλλο μέσο μικρότερο.
Μιας και εγώ σχετικά πρόσφατα πήρα CB για πρώτη μηχανή θα σου πω πως δεν το μετάνιωσα και θα στο πρότεινα. Ήρεμο, άσπαστο, διαχρονικό τι άλλο θες;
Α ναι για τα ταξίδια θα χρειαστείς μια τζαμαρία μάλλον μπροστά γιατί όπως διαπίστωσα και εγώ το ταξίδι με γυμνό είναι αργή διαδικασία αλλά πάλι καλύτερα από το transalp.

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


12
Νέα Μέλη - Συστηθείτε εδώ! / Απ: Καλησπέρα στο forum
« στις: Αύγουστος 20, 2019, 11:21:52 μμ »
Καλωσόρισες Νίκο στο φόρουμ και καλή επιτυχία με τις βελτιστοποιήσεις σου. Θα τα πούμε από κοντά στον επόμενο καφέ.

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


13
CB Superfour / Απ: Ψάχνω να βρω το μοντέλο μου
« στις: Αύγουστος 17, 2019, 12:21:52 πμ »
Αν οι χοντρές πατέντες είναι μόνο στα κοντέρ τότε το μόνο πρόβλημα μπορεί (και μάλλον είναι) ο κόφτης σωστά; Άρα μήπως να φτιάξεις τον κόφτη (να τον βγάλεις) και να μην αλλάζεις ολόκληρη πλεξούδα; Πόσα άλλα κόψε ραψε να έχει μετά

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


14
Πάνο ειλικρινά σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την πρόσκληση αλλά τώρα άμεσα δεν θα το επιχειρήσω. Ααα και χρόνια σου πολλά κιόλας ;)
Ιτομ έχεις τα δίκια σου αλλά να που οι φίλοι μου με μοτό έχουν όλοι χοντα και όλα γυμνά τεςπα θα τα πούμε σε καφέ. Πάντως λογικά θα το χτυπήσω το μασκακι να μου φύγει το αποθυμενο χαχα

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


15
Η αλήθεια είναι itom ότι του cb1000 είναι τέλειο αλλά ακριβό. Οπότε επειδή 300€ για μασκακι δεν νομίζω ότι αξίζει θα πάω για του microviou και άμα δεν το προτιμώ θα το βγάζω δύο βίδες είναι.

Στάλθηκε από το Redmi Note 5 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Σελίδες: 1 2 3 4 5 6 7 »