Αποστολέας Θέμα: ντεπόζιτο και ρεζέρβα  (Αναγνώστηκε 4486 φορές)

Αποσυνδεδεμένος egm

  • Elite
  • *
  • Μηνύματα: 1383
  • somewhere.....a road is waiting....
    • Προφίλ
Re: ντεπόζιτο και ρεζέρβα
« Απάντηση #15 στις: Ιούνιος 18, 2008, 03:59:33 μμ »
Πρακτικός, ολίγον χρονοβόρος, αλλά φτηνός τρόπος να βεβαιωθείς οτι δεν φταίει ή οτι τελικώς φταίει το ρουμπινέτο σου φίλε ειναι ο εξής.... Με ΕΝΤΕΛΩΣ στεγνό ντεπόζιτο, γύρνα το στο ΟΝ, εκει δηλαδή που θα πρέπει να βρίσκεται υπο κανονικές συνθήκες, και άρχισε να ρίχνεις βενζίνη στο ντεπόζιτό σου. Αν όπως λές έχει 3 λιτρα ρεζέρβα, ( απο κάτω το σωληνάκι της παροχής το έχεις βγάλει εννοείται για να βλέπεις αν θα τρέξει....) λογικά και εφόσον δεν έχει πρόβλημα, θα πρέπει να αρχίσει να τρέχει μετά απο τρία και κάτι.
Αν απο την αρχή όμως αρχίσει να ρίχνει κανονικά τότε λυπάμαι, αλλά πάς για καινουριο ρουμπινετάκι....
Τα πάντα γίνονται. Αρκεί να βρείς τον τρόπο......

Αποσυνδεδεμένος akaposto

  • Elite
  • *
  • Μηνύματα: 1131
  • Αντώνη ζούμε, στο βάθρο να σε ξαναδούμε !
    • Προφίλ
Re: ντεπόζιτο και ρεζέρβα
« Απάντηση #16 στις: Ιούνιος 18, 2008, 05:45:13 μμ »
ευχαριστώ.
όταν πιάσουμε ανθρώπινες θερμοκρασίες ξανά,θα το δοκιμάσω.

πρός το παρόν,δεν με ενοχλεί,οπότε λέω να μην το ενοχλήσω ούτε εγώ.
<<Δεν μπορώ να υποσχεθώ ότι θα προσπαθήσω. Αλλά θα προσπαθήσω να προσπαθήσω>> 
Bart Simpson

της στραβής μπιέλας,ο κύλινδρος της φταίει!

Καμιά δουλειά δεν είναι ντροπή...Εκτός αν πουλάς αξεσουάρ BMW

Αποσυνδεδεμένος Atanassio

  • Elite
  • *
  • Μηνύματα: 1435
  • Ο Μανώλης είναι ακόμα εδώ....
    • Προφίλ
Re: ντεπόζιτο και ρεζέρβα
« Απάντηση #17 στις: Ιούνιος 19, 2008, 01:19:21 μμ »
Μάλλον μιλάμε για την κλασική περίπτωση που ξέχασες να γυρίσεις το διακόπτη του ρουμπινέτου στο "ON" μετά το γέμισμα, με αποτέλεσμα να σου τελειώσει όλη η βενζίνη...Επίσης...στο δικό μου όταν έμενα τελείως από βενζίνη...έμενε και μια ποσότητα μέσα...η οποία δεν καιγόταν ποτέ...γύρω στο μισό λίτρο...(όπως μέτρησα μετά που έβγαλα και άδειασα το τεπόζιτο)

ρε παίδες ρώτησα κάτι συγκεκριμένο και σας λέω ενώ είναι στο ον το ρουμπινέτο,μου έφαγε όλη την βενζίνη.
γιατί έχετε φαγωθεί ότι ξέχασα τον διακόπτη στο res.

έκανα στην άκρη,γύρισα το παπαράκι (δεν θυμάμαι και πως το λένε)
και να πω ότι δεν το έγραψα. ???

Μάλλον ήταν σύμπτωση η "αμφισβήτηση της αξιοπιστίας"!!!!!!!!!!! :yelrotflmao: :yelrotflmao: :yelrotflmao:

ΕΝΤΑΞΗ ΠΑΙΔΙΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑΜΕ ΝΑ ΤΟΝ ΦΡΙΚΑΡΟΥΜΕ!!!!!! Ε, ψιτ πλακα κάνω :goodboy: >:D O0

Περιμένουμε update.

Το σβήσιμο του κινητήρα από άδειασμα της βενζίνης, δεν είναι ό,τι καλύτερο για τα μπουζί μιας και αυτό το ξαφνικό στέγνωμα του κυλίνδρου μέχρι να γυρίσουμε το διακόπτη του ρουμπινέτου στη θέση "res" τα καπνίζει όπως όταν έχουμε συνεχώς πολύ φτωχό μείγμα...Βέβαια επειδή αυτό συμβαίνει για πολύ λίγο...η (όποια) φθορά...δεν είναι σοβαρή...δεν ξέρω καν εάν είναι και μετρήσιμη, (δηλαδή εάν το επιτόπου λύσιμο και έλεγχος θα έδειχναν ιχνη καπνιάς...)

Πρόβλημα σοβαρό θα είχαμε εάν είχαμε τρόμπα βενζίνης...η οποία ψύχεται κατά κύριο λόγο από τη βενζίνη και ζορίζεται πολύ άσχημα όταν γυρίζει χωρίς να περνάει από μέσα καύσιμο...

Thanks man!!!

Αποσυνδεδεμένος rc-hellas

  • Ενεργό μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 89
    • Προφίλ
Re: ντεπόζιτο και ρεζέρβα
« Απάντηση #18 στις: Ιούλιος 16, 2008, 03:36:30 μμ »
Παρ' όλα αυτά θεωρώ χρέος μου να πω ότι ΥΠΑΡΧΟΥΝ βενζινάδικα που σε ΚΑΤΑ-κλέβουν...