Αποστολέας Θέμα: ΝΕΟΣ CBας ΜΕ ΕΛΑΣΤΙΚΣ ΑΝΑΓΚΕΣ  (Αναγνώστηκε 6964 φορές)

Αποσυνδεδεμένος eteroklitos

  • Ενεργό μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 61
  • ΟΤΑΝ ΙΔΡΩΝΩ NΟΙΩΘΩ ΑΣΚΗΜΑ...
    • Προφίλ
ΝΕΟΣ CBας ΜΕ ΕΛΑΣΤΙΚΣ ΑΝΑΓΚΕΣ
« στις: Ιούλιος 12, 2008, 11:45:09 πμ »
ΚΑΛΩΣ ΣΑΣ ΒΡΗΚΑ ΚΑΙ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΣΑΣ(???)
ΤΑ PILOT ACTIVE ΠΟΥ ΕΧΩ (110 ΕΜΠΡΟΣ 140 ΠΙΣΩ) ΠΑΙΖΕΙ ΝΑ ΜΕΤΡΑΝΕ >20.000.000.000 ΧΙΛΙΟΣΤΑ (ΜΑΖΕΨΤΕ ΜΕ) ΟΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΡΧΙΣΩ ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ ΑΓΩΝΙΩΔΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ (ΓΕΙΑ ΣΟΥ, ΡΕ ΝΙΚΟΛΟΥΛΗ) ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΜΟΥ ΠΑΤΟΥΜΕΝΑ.
ΔΕΝ ΕΧΩ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΜΠΑΙΝΩ ΣΤΑ ΣΤΕΝΑ ΜΕ 60 (ΟΥΤΕ 30, ΣΥΝΗΘΩΣ) ΟΠΟΤΕ ΔΕΝ ΨΑΧΝΩ "ΣΤΡΙΦΤΕΡΑ" ΛΑΣΤΙΧΑ. ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ ΘΕΛΩ, ΓΙΑ ΜΙΚΡΕΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ(ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) ΜΕ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΜΕΧΡΙ 200 Ε.(ΤΟΣΟ ΚΑΝΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΛΙΑ). ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΩΤΕΡΩΝ (ΤΣ ΤΣ ΤΣ... ΤΙ ΕΥΓΕΝΕΙΑ, ΤΙ ΑΓΩΓΗ. ΣΩΣΤΟΣ ΤΣΕΤΕΡΜΑΝ ΕΙΜΑΙ Ο ΑΤΙΜΟΣ...)

ΥΓ. ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ (ΣΥΝΗΘΩΣ ΣΗΜΑΙΝΟΥΝ ΟΤΙ ΦΩΝΑΖΕΙΣ) ΑΛΛΑ ΒΑΡΙΕΜΑΙ ΝΑ ΒΑΖΩ ΤΟΝΟΥΣ

ΥΓ2 ΕΠΙΣΗΣ ΣΥΓΝΩΜΗ ΦΙΑ ΤΟΝ ΚΑΚΟ ΓΡΑΦΙΚΟ ΜΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ(ΖΩΓΡΑΦΙΖΩ...)

ΥΓ3 ΕΠΙΣΗΣ ΣΥΝΩΜΗ ΠΟΥ ΕΣΠΑΣΑ ΤΟ ΚΙΝΕΖΙΚΟ ΒΑΖΟ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΒΙΡΓΙΝΙΑΣ( ΑΣΧΕΤΟ ΑΛΛΑ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΗΡΑ ΦΟΡΑ...)

ΥΓ4 ΕΠΙΣΗΣ ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΣΑΣ ΕΠΡΙΞΑ ΜΕ ΤΙΣ ΣΥΓΝΩΜΕΣ

ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΔΑΤΕ ΤΙ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΑΣΤΕΙΟ ΠΑΛΗΚΑΡΙ ΕΙΜΑΙ ΡΙΞΤΕ ΚΑΜΙΑ ΙΔΕΑ ΓΙΑΤΙ 200 Ε. ΔΕ ΘΑ ΑΝΤΕΞΟΥΝ ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΜΟΥ. ΘΑ ΤΑ ΧΑΛΑΣΩ ΟΛΑ ΣΕ ΚΡΟΥΑΣΑΝ.(ΕΙΜΑΙ ΜΑΚΑΡΟΝΑΣ. ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ??)
born naked, ride naked
(and the brains at the kaggela naoum)

Αποσυνδεδεμένος Atanassio

  • Elite
  • *
  • Μηνύματα: 1532
  • Ο Μανώλης είναι ακόμα εδώ....
    • Προφίλ
Re: ΝΕΟΣ CBας ΜΕ ΕΛΑΣΤΙΚΣ ΑΝΑΓΚΕΣ
« Απάντηση #1 στις: Ιούλιος 13, 2008, 03:06:24 μμ »
Καλώς το παιδί, καλή διαμονή!!!!   :yelrotflmao: :yelrotflmao: :yelrotflmao:

Ήρθα μόνο για να σε καλωσορίσω καθότι στην παρούσα φάση από λαστιχάκια είμαι κομπλέ κι έτσι δεν το έχω ψάξει καθόλου.

Αυτά που φοράω τώρα είναι τα battlax BT45 τα οποία αν και σκληρούτσικα ταιριάζουν απόλυτα στο χαρακτήρα του s4.  Με αυτά δεν έχω αντιμετωπίσει (μέχρι τώρα) πρόβλημα:  Στρίβω καλά και απροβλημάτιστα ακόμα και σε μεγάλες κλίσεις και με ψηλές ταχύτητες.  Βέβαια ίσως δεν αποτελώ και το πιο αντιπροσωπευτικό δείγμα μοτοσικλετιστή γιατί κι εγώ γενικά δεν τρέχω, απλά σε δοκιμασμένες γραμμές (για τους αθηναιους που το'χουν γεωγραφικά πχ τροκαντερό από κάθοδο Συγγρού προς Πειραιά που το κάνω καθημερινά) δεν ένιωσα ποτέ ανασφάλεια.  Από την άλλη αν θυμάμαι καλά είναι σχετικά οικονομικά λάστιχα.

Αποσυνδεδεμένος akaposto

  • Elite
  • *
  • Μηνύματα: 1218
  • Αντώνη ζούμε, στο βάθρο να σε ξαναδούμε !
    • Προφίλ
Re: ΝΕΟΣ CBας ΜΕ ΕΛΑΣΤΙΚΣ ΑΝΑΓΚΕΣ
« Απάντηση #2 στις: Ιούλιος 13, 2008, 04:26:57 μμ »
καλώς ήρθες Ετερόκλητε.  :beerchug:

κατ'αρχήν,για 140 πίσω,ξέρω μόνο το ΒΤ45 να κυκλοφορεί (το δικό σου pilot active δεν το έχω δει φορεμένο)
αλλά έχω την γνώμη ότι το ΒΤ45 δεν θα έπρεπε να κυκλοφορεί.Κυριολεκτώ.
Και 180Ε να το πληρώσεις πάλι τα λεφτά του δεν τα πιάνει (για μένα)
Αν θες βάλε το ΒΤ90 (ούτε αυτό θα το ξανάβαζα ) λίγο ακριβότερο,αλλά θα το βρείς σε πίσω διάσταση 150/60.

Δεν θυμάμαι τόσο είχε βάλει τα Ζ6 ο headmaster για να σου πω

Αυτά που φοράω τώρα είναι τα battlax BT45 τα οποία αν και σκληρούτσικα ταιριάζουν απόλυτα στο χαρακτήρα του s4.
:nono: :nono: :nono:
σε κανά άλλο μπορεί και να ταιριάζουν (αμφιβάλω),στο sf όχι

Υ.Γ. χίλιες φορές χωρίς τόνους,παρά greekglish ή κεφαλαία (αμα το παρατηρήσεις είναι κουραστικό να το διαβάσεις)
<<Δεν μπορώ να υποσχεθώ ότι θα προσπαθήσω. Αλλά θα προσπαθήσω να προσπαθήσω>> 
Bart Simpson

της στραβής μπιέλας,ο κύλινδρος της φταίει!

Καμιά δουλειά δεν είναι ντροπή...Εκτός αν πουλάς αξεσουάρ BMW

Αποσυνδεδεμένος Atanassio

  • Elite
  • *
  • Μηνύματα: 1532
  • Ο Μανώλης είναι ακόμα εδώ....
    • Προφίλ
Re: ΝΕΟΣ CBας ΜΕ ΕΛΑΣΤΙΚΣ ΑΝΑΓΚΕΣ
« Απάντηση #3 στις: Ιούλιος 13, 2008, 05:27:09 μμ »
Τόσο χάλια είναι τελικά τα BT45? ???   :scratchchin:

Πραγματικά η μόνη φάση που με προβλημάτισαν ήταν σε δυνατές εκκινήσεις όπου φίδιασαν έντονα.  Σε στρίψιμο ποτέ, να επαναλάβω όμως ότι γενικά δεν τρέχω και στη στροφή που ανέφερα στο προηγούμενο ποστ στην έξοδο, στην εξωτερική λωρίδα δεν έχω δει παραπάνω από 120 που για τα δικά μου δεδομένα είναι "καλά".

Ρίξε καμιά καλή πρόταση ρε Akaposto να έχουμε στα υπόψη για την επόμενη αλλαγή.

υ.γ: Τελικά για σετάκι 120-60 / 160-60 στο s4 το πόρισμα ποιό είναι?

Αποσυνδεδεμένος eteroklitos

  • Ενεργό μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 61
  • ΟΤΑΝ ΙΔΡΩΝΩ NΟΙΩΘΩ ΑΣΚΗΜΑ...
    • Προφίλ
Re: ΝΕΟΣ CBας ΜΕ ΕΛΑΣΤΙΚΣ ΑΝΑΓΚΕΣ
« Απάντηση #4 στις: Ιούλιος 13, 2008, 05:48:17 μμ »
ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΛΙΑ ΛΑΣΤΙΧΑ (110 ΜΠΡΟΣΤΑ 140 ΠΙΣΩ) ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΩ ΣΕ ΠΙΟ ΦΑΡΔΙΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΖΑΝΤΑ, Η ΝΑ ΠΑΡΩ ΚΑΝΑ ΣΦΥΡΙ ΝΑ ΤΗ ΦΑΡΔΥΝΩ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ??? ΖΑΝΤΑ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ, ΠΟΣΟ ΚΑΝΕΙ?
born naked, ride naked
(and the brains at the kaggela naoum)

Αποσυνδεδεμένος freethan

  • Elite
  • *
  • Μηνύματα: 1851
  • Day after day, we burn it all away
    • Προφίλ
Re: ΝΕΟΣ CBας ΜΕ ΕΛΑΣΤΙΚΣ ΑΝΑΓΚΕΣ
« Απάντηση #5 στις: Ιούλιος 13, 2008, 08:34:17 μμ »
Καλώς όρισες ετερόκλητε και καλή διαμονή  :beerchug:
Εγω με BT090 την βγάζω και δεν έχω κανένα παράπονο. Βέβαια ούτε και εγώ είμαι αντιπροσωπευτικό δείγμα, δεν έχω δοκιμάσει άλλο ελαστικό ποτέ στα CB.  8)

Αποσυνδεδεμένος akaposto

  • Elite
  • *
  • Μηνύματα: 1218
  • Αντώνη ζούμε, στο βάθρο να σε ξαναδούμε !
    • Προφίλ
Re: ΝΕΟΣ CBας ΜΕ ΕΛΑΣΤΙΚΣ ΑΝΑΓΚΕΣ
« Απάντηση #6 στις: Ιούλιος 13, 2008, 11:09:53 μμ »
ΜΗΝ ΓΡΑΦΕΙΣ ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ !!!
ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΛΙΑ ΛΑΣΤΙΧΑ (110 ΜΠΡΟΣΤΑ 140 ΠΙΣΩ) ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΑΩ ΣΕ ΠΙΟ ΦΑΡΔΙΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΖΑΝΤΑ, Η ΝΑ ΠΑΡΩ ΚΑΝΑ ΣΦΥΡΙ ΝΑ ΤΗ ΦΑΡΔΥΝΩ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ??? ΖΑΝΤΑ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ, ΠΟΣΟ ΚΑΝΕΙ?

Λοιπόν είμαστε στην περίπτωση στην οποία το μπροστινό παραμένει στην ίδια διάσταση,και το πίσω απο 140/70/17 πάει σε 150/60/17.
Το 150αρι,χωράει κανονικά στην ζάντα,
οπότε άσε κάτω το σφυρί,γιατί οι ζάντες είναι πανάκριβες! ( σε πρόλαβα?  :o)

Πραγματικά η μόνη φάση που με προβλημάτισαν ήταν σε δυνατές εκκινήσεις όπου φίδιασαν έντονα.
αυτό δεν το κατάλαβα...

υ.γ: Τελικά για σετάκι 120-60 / 160-60 στο s4 το πόρισμα ποιό είναι?
ότι θα σε περνάνε και οι πάπιες,θα κάνεις τάμα στον Αγ.Χριστόφορο να ανεβάσει στροφές και θα καίς και 10lt/100km  :yelrotflmao:

Δεν είναι για 120/160 το cb.Κατ'εμέ αποκλείεται να έχεις τελειώσει αυτά τις διαστάσεις,και να μην έχεις ξενερώσει απο ανάρτηση-πλαίσιο ήδη.
Η λύση στο πρόβλημα σου τότε είναι....να αλλάξεις μηχανή! :scratchchin:

Με 260 ή 280 έβαλα τα pirelli diablo και είναι μούρλια.
Στα πλην τους είναι ότι δεν κάνουν καλά πατιλίκια   >:(
και δεν ξέρω τι κάνουν στο βρεγμένο.
Επίσης πολύ καλό λάστιχο είναι το Μ1 της metzeler-value for money που λένε
(αν και έχω την εντύπωση ότι ίσως να είναι πιο αργό απο το diablo)
Απο δοκιμασμένα αυτά.

δείτε και τι άλλο έχει παίξει παλιότερα
http://www.go4it.gr/smf/index.php?topic=1355.0


P.S.κάτι που θυμήθηκα τώρα...το να φαρδύνεις τα λάστιχα,δεν θα κάνει απαραίτητα το στρίψιμο καλύτερο.
<<Δεν μπορώ να υποσχεθώ ότι θα προσπαθήσω. Αλλά θα προσπαθήσω να προσπαθήσω>> 
Bart Simpson

της στραβής μπιέλας,ο κύλινδρος της φταίει!

Καμιά δουλειά δεν είναι ντροπή...Εκτός αν πουλάς αξεσουάρ BMW

Αποσυνδεδεμένος GeorgeSta

  • Ενεργό μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 50
    • Προφίλ
Απ: ΝΕΟΣ CBας ΜΕ ΕΛΑΣΤΙΚΣ ΑΝΑΓΚΕΣ
« Απάντηση #7 στις: Ιούλιος 13, 2008, 11:18:40 μμ »
καλώς όρισες!
αν και δεν 'εμφανίζομαι' συχνά στα ποστ αλλά πάντα τα παρακολουθώ, ειπα να σου πω την γνώμη μου μιας και την πάτησα με τα πατούμενα...
είχα τα BT90 και την πρωτη φορά ειπα να μην κάνω πειράματα οπότε τα ξαναέβαλα.
αν εξαιρέσεις οτι έπεσα στην περίπτωση (στραβό λάστιχο από το εργοστάσιο... ερε τύχη) ήταν για φτηνή λύση (250€) μια χαρά σε συνθήκες πόλης
την επόμενη φορά άκουσα το λαστιχά (υποτίθεται έμπειρος σε μοτο) και έβαλα τα πιο φτηνά pirelli -δεν θυμάμαι μοντέλο, αλλά της πλάκας- γιατί με έπιασε η τσιγγουνιά (200€) και αφού μου είπε ' με τόσα ότι και να βάλεις ίδιο είναι...'
τώρα έχω κάνει 3 -4000 χλμ και το έχω σκυλομετανιώσει 10 φορές!
οπότε δώσε κάτι παραπάνω γιατί μια φορά θα σου χρειαστούν σε ένα φρενάρισμα και θα σιχτιρίζεις σαν εμένα...
έστω τα bt90 που μου κράτησαν και 17000 άνετα ή και τα diablo που έχουν δοκιμάσει και τα παδιά.

Αποσυνδεδεμένος Atanassio

  • Elite
  • *
  • Μηνύματα: 1532
  • Ο Μανώλης είναι ακόμα εδώ....
    • Προφίλ
Re: ΝΕΟΣ CBας ΜΕ ΕΛΑΣΤΙΚΣ ΑΝΑΓΚΕΣ
« Απάντηση #8 στις: Ιούλιος 14, 2008, 08:14:56 πμ »
ΜΗΝ ΓΡΑΦΕΙΣ ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ !!!
  :yoohoo: :yoohoo:

Λοιπόν είμαστε στην περίπτωση στην οποία το μπροστινό παραμένει στην ίδια διάσταση,και το πίσω απο 140/70/17 πάει σε 150/60/17.
Το 150αρι,χωράει κανονικά στην ζάντα,
οπότε άσε κάτω το σφυρί,γιατί οι ζάντες είναι πανάκριβες! ( σε πρόλαβα?  :o)

υ.γ: Τελικά για σετάκι 120-60 / 160-60 στο s4 το πόρισμα ποιό είναι?
ότι θα σε περνάνε και οι πάπιες,θα κάνεις τάμα στον Αγ.Χριστόφορο να ανεβάσει στροφές και θα καίς και 10lt/100km  :yelrotflmao:

Δεν είναι για 120/160 το cb.Κατ'εμέ αποκλείεται να έχεις τελειώσει αυτά τις διαστάσεις,και να μην έχεις ξενερώσει απο ανάρτηση-πλαίσιο ήδη.
Η λύση στο πρόβλημα σου τότε είναι....να αλλάξεις μηχανή! :scratchchin:

Δηλαδή κρατάμε μπροστά 110-70/17 (από όσο ξέρω 110-60/17 δεν παίζει) και πίσω πάμε σε 150-60/17?

Πάντως το 120/160 είναι πολύ διαδεδομένο στο εξωτερικό.  Για να καταλάβεις μπήκα στο bikepics.com και άρχισα να μεγενθύνω φωτογραφίες για να δω τα νούμερα στο προφίλ των ελαστικών!!!  O0 :yelrotflmao:

Πραγματικά η μόνη φάση που με προβλημάτισαν ήταν σε δυνατές εκκινήσεις όπου φίδιασαν έντονα.
αυτό δεν το κατάλαβα...

Εν ολίγοις το λάστιχο (το πίσω) δεν έπιανε κάτω με τίποτα!!!!!!!!

Μην ξεχάσεις να βάλεις update σχετικά με την συμπεριφορά του diablo στο βρεγμένο, όταν με το καλό (κακό) βρέξει!! ;D

Αποσυνδεδεμένος tonina

  • VIP
  • *****
  • Μηνύματα: 824
    • Προφίλ
Re: ΝΕΟΣ CBας ΜΕ ΕΛΑΣΤΙΚΣ ΑΝΑΓΚΕΣ
« Απάντηση #9 στις: Ιούλιος 14, 2008, 10:49:40 πμ »
ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ....(ΣΟΥ ΚΑΝΩ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ) ΚΑΛΗ ΔΙΑΜΟΝΗ.

Αποσυνδεδεμένος Enigma

  • Gold
  • *
  • Μηνύματα: 3036
    • Προφίλ
Re: ΝΕΟΣ CBας ΜΕ ΕΛΑΣΤΙΚΣ ΑΝΑΓΚΕΣ
« Απάντηση #10 στις: Ιούλιος 14, 2008, 11:44:45 πμ »
Welcome εγω εδω δεν γραφω καν με ορθογραφεια ...οι τονοι σε πηραζουν !?  ;D ;D ;D
Το λεπον ...Εχω αρχικα ειχα τα brigestone ...Μαλλον τα 45 ...τα 92 τα ειχε ο jimmis ...εκεινος τα ελεγε καλα τα (bt92 ) εμενα το bt45 δεν ητανε κακο απλα ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΦΡΕΝΟ !!!οκ μπορει και να ειχα αλλα σε καμοια περιπτωση δεν ενιωθα ασφαλεια να πατησω δυνατα !!
Τωρα εχω τα pirelli ..ΠΟΛΥ καλητερα απο πριν αν και .....θα ηθελα κατι καλητερο ...τες πα τουλαχιστον τωρα νιοθω οτι εχω φρενα!!!Σε βροχη μην το ψαχνεις και τα 2 ..... τα φοβαμε ...μπορει βεβαια να ειμαι απλα κουλομαρια !!αλλο αυτο !
Λιγο πριν δωσει το cb ο nIckoscb και αν μπει θα απαντησει στο ποστ ειχε πει οτι ειχε αγωρασει τα dunlop και οτι τα ειχε παρει φθηνα (170 αν θυμαμε ) και οτι ηταν βεντουζα !!! :scratchchin: :scratchchin: :scratchchin: εγω προσωπικα και μονο που ακουω dunlop με ποιανει  :puke: :puke: αλλα για να μην λεμε ψεματα επειδη δεν τα εχω οδηγησει απλα παραθετω την γνωμη φιλου ΧΩΡΙΣ να συμαινει οτι τα προτηνω
Τελος αν θες την γνωμη μου καλητερα παρε ποιο φθηνη μηχανη και βαλε τα καλητερα λαστιχα για αυτην παρα το αναποδο !!!!Αν με πιανς  ;)

Αποσυνδεδεμένος mhakio

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 148
  • Ο καρπός του ερωτά μου.....
    • Προφίλ
Re: ΝΕΟΣ CBας ΜΕ ΕΛΑΣΤΙΚΣ ΑΝΑΓΚΕΣ
« Απάντηση #11 στις: Ιούλιος 14, 2008, 12:17:28 μμ »
καλως ηρθες και απο εμενα....τα DIABLO τα εχω εγω σε διαστασεις 110/70 μπροστα και 150/60 πισω
Στο βρεγμενο τα πανε πολυ καλα σε σχεση με τα BRIDGESTONE που ειχα.....το μονο που δεν μου αρεσει ειναι οτι ενα καλοκαιρι με γρηγορους ρυθμους μετακινησης σε Αττικη Οδο ειναι αρκετο για να σου τα τετραγωνισει...βεβαια κολλαει απιστευτα το λαστιχακι
μαμά μεγάλωσα....

Αποσυνδεδεμένος Atanassio

  • Elite
  • *
  • Μηνύματα: 1532
  • Ο Μανώλης είναι ακόμα εδώ....
    • Προφίλ
Re: ΝΕΟΣ CBας ΜΕ ΕΛΑΣΤΙΚΣ ΑΝΑΓΚΕΣ
« Απάντηση #12 στις: Ιούλιος 14, 2008, 12:46:20 μμ »
Αυτό το τελευταίο για τα pirelli δεν μου άρεσε καθόλου έχω να σας πω γιατί χρησιμοποιώ τη μοτο για καθημερινή μετακίνηση και δεεεεεεεεε.................... με συμφέρει!!!!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος akaposto

  • Elite
  • *
  • Μηνύματα: 1218
  • Αντώνη ζούμε, στο βάθρο να σε ξαναδούμε !
    • Προφίλ
Re: ΝΕΟΣ CBας ΜΕ ΕΛΑΣΤΙΚΣ ΑΝΑΓΚΕΣ
« Απάντηση #13 στις: Ιούλιος 14, 2008, 09:44:33 μμ »
το λεπόν...ετερόκλητε το μαμήσαμε το post σου,αλλά επειδή είσαι νιου χιαρ,
δεν μπορείς να διαμαρτυρηθείς.  :kiss2:

Φαντάσου τον εξής διάλογο:
-αγαπημένο μου λάστιχο,τώρα θα φρενάρω...σε παρακαλώ πολύ πιάσε κάτω!
-πάρε τα @ρχιδι@ μου ρεεεεεεεεεεε!

Αν μπορείς,βάλε καλά λάστιχα.Οτι θα πληρώσεις θα πάρεις...  :yelrotflmao: :yelrotflmao: :yelrotflmao:

και τώρα θα σας πιάσω με την σειρά!

Δηλαδή κρατάμε μπροστά 110-70/17 (από όσο ξέρω 110-60/17 δεν παίζει) και πίσω πάμε σε 150-60/17?
Πάντως το 120/160 είναι πολύ διαδεδομένο στο εξωτερικό.  Για να καταλάβεις μπήκα στο bikepics.com και άρχισα να μεγενθύνω φωτογραφίες για να δω τα νούμερα στο προφίλ των ελαστικών!!!  O0 :yelrotflmao:
ναι το 120-160/180 είναι tredy...
ξανάγραψα ότι αλλάζοντας διάσταση,δεν θα στρίψει καλύτερα απαραιτήτως.
(μια σημείωση εδώ,τα fazer εως το 2003 φοράνε 110/160,και believe me,είναι πολυυυυύ πιο γρήγορα)


Εν ολίγοις το λάστιχο (το πίσω) δεν έπιανε κάτω με τίποτα!!!!!!!!
σιγά το πράμα!έλα στο Ηράκλειο,να πατιλικιάζεις μέχρι την 4η χαλαρά,σχεδόν παντού. O0


Μην ξεχάσεις να βάλεις update σχετικά με την συμπεριφορά του diablo στο βρεγμένο, όταν με το καλό (κακό) βρέξει!! ;D

αμα το φέρει η κουβέντα  :popcorn:


μονο που δεν μου αρεσει ειναι οτι ενα καλοκαιρι με γρηγορους ρυθμους μετακινησης σε Αττικη Οδο ειναι αρκετο για να σου τα τετραγωνισει...βεβαια κολλαει απιστευτα το λαστιχακι
γιατί είμαι (σχεδόν) σίγουρος ότι δεν αλλάζεις πίεση? (το ίδιο κάνω και εγώ  ;D)
Πίεση ε?άλλο θέμα αυτό.
Ομως,για τον τετραγωνισμό,το έχω δει το έργο με τα ΒΤ45.Δεν παθαίνει τίποτα το λάστιχο.
Βρήσκεις ένα δρόμο με αξιοπρεπή πρόσφυση,το παίρνεις χαλαρά στα στριψίματα,και τσούκου τσούκου θα γιάνει!
Οσο "σκληρότερο" είναι το λάστιχο,τόσο δυσκολότερα θα τετραγωνήσει,θα φαγωθεί κτλ
αντίστοιχα όμως θα έχει και λιγότερη πρόσφυση απο ένα μαλακότερο.

Και αφού γράφω ότι άσχετο θυμηθώ,μετα λύπης ανακοινώνω ότι πρέπει να βάλω το χέρι στην τσέπη
γιατί οι πίσω αναρτήσεις έχουν παραδώσει πνεύμα  >:(
<<Δεν μπορώ να υποσχεθώ ότι θα προσπαθήσω. Αλλά θα προσπαθήσω να προσπαθήσω>> 
Bart Simpson

της στραβής μπιέλας,ο κύλινδρος της φταίει!

Καμιά δουλειά δεν είναι ντροπή...Εκτός αν πουλάς αξεσουάρ BMW

Αποσυνδεδεμένος Atanassio

  • Elite
  • *
  • Μηνύματα: 1532
  • Ο Μανώλης είναι ακόμα εδώ....
    • Προφίλ
Re: ΝΕΟΣ CBας ΜΕ ΕΛΑΣΤΙΚΣ ΑΝΑΓΚΕΣ
« Απάντηση #14 στις: Ιούλιος 15, 2008, 09:46:25 πμ »
Και έρχεται για άλλη μια φορά ο μακάκας ο Atanassio να βάλει σκέψεις και έριδες και να π#%@ξει το ποστ του καινούριου φίλου:

Διάβασα στο site της dunlop πως βασική αρχή στην αλλαγή των ελαστικών, λαμβάνοντας υπόψη τις προδιαγραφές του κατασκευαστή της μοτοσικλέτας, είναι να μην αντικαθίστανται ΠΟΤΕ bias λαστιχα με radial.  Αυτό λόγω της διαφοράς στην ανατομία των δύο τύπων άρα και της συμπεριφοράς τους που αλλάζει βάσει διάφορων παραμέτρων όπως πχ το βάρος που μεταφέρει.

Ο δεύτερος αν και είναι σαφώς πιο εξελιγμένος προυποθέτει συγκεκριμένα χαρακτηριστικά γεωμετρίας και ανάρτησης.

Η μαμα χόνδα δίνει ως ΟΕΜ λάστιχο το ΒΤ45 το οποίο είναι bias και από ότι διάβασα το πρώτο touring με διπλή γόμα.  Εκτός από αυτό το μοναδικό bias λάστιχο που βρήκα ψάχνοντας είναι το ΒΤ39, επίσης της bridgestone.

Τι λέτε για αυτό κύριοι?  Μήπως τελικά εκεί που συζητάμε για σκληρότητες επιδόσεις κτλ είμαστε εκ προοιμίου φάουλ?

υγ:  Ιδού και το εγκυκλοπαιδικό
      http://en.wikipedia.org/wiki/Radial_tire
      Σημαντικά είναι και τα λινκ