Αποστολέας Θέμα: Chapter Φρένα.Κυριακάτικη συντήρηση  (Αναγνώστηκε 3562 φορές)

Αποσυνδεδεμένος akaposto

  • Elite
  • *
  • Μηνύματα: 1218
  • Αντώνη ζούμε, στο βάθρο να σε ξαναδούμε !
    • Προφίλ
Chapter Φρένα.Κυριακάτικη συντήρηση
« στις: Ιανουάριος 12, 2009, 04:35:50 μμ »
Για να  ξεκινήσουμε εργασίες συντήρησης,συγκεντώνουμε τα απαραίτητα υλικά

ιδιαίτερη προσοχή τα πάντα βρίσκονται πάνω στον πάγκο εργασίας!


Καλό είναι πριν ξεκινήσουμε εργασίες,να προμηθευτούμε τον κατάλληλο βοηθό
Ο βοηθός μας φέρνει τα εργαλεία,κρατά τον καφέ σε θέση βολής,
ενώ ταυτόχρονα αν πάει κάτι στραβά,αυτόν θα βρίσουμε φυσικά

Πάμε στην μηχανή και αρχίζουμε το μακέλεμα... (το WD είναι απαραίτητο)

Ορίστε λοιπόν πως μπορείτε να περάσετε δημιουργικά την Κυριακή σας,
ξοδεύοντας ένα ωραιότατο πενταωράκι!
Θα επανέλθω με λοιπές πληροφορίες ως προς τις δυσκολίες
(μας μάμησε αυτό το μπροστινό σύστημα)

Προς το παρών απολαμβάνω τα ΕΝΤΕΛΩΣ διαφορετικά φρένα που έχω!!!

Ακολουθούν σκληρές φωτό.

Πύροι σε άψογη κατάσταση  ???

τρίψιμο με ψιλό γυαλοχαρτάκι,WD,και δώστου

Κατεβάζουμε δαγκάνες (οι οποίες βρίσκονται σε άψογη κατάσταση!)


βγάζουμε πιστόνια  (πάντα σε άψογη κατάσταση!)

και εφαρμόζουμε απαλό τρίψιμο όπως είπαμε πρίν

Βγάζουμε και τις βαλβίδες εξαέρωσης (δεν είμαι σίγουρος αν λέγονται έτσι)

οι οποίες και αυτές θέλουν λίγη δουλίτσα

Να αλλάξουμε και κανά υγρό φρένων γιατί έπιασε βατράχια

στην φωτό δεν φαίνεται καλά πόσο χάλια είναι
<<Δεν μπορώ να υποσχεθώ ότι θα προσπαθήσω. Αλλά θα προσπαθήσω να προσπαθήσω>> 
Bart Simpson

της στραβής μπιέλας,ο κύλινδρος της φταίει!

Καμιά δουλειά δεν είναι ντροπή...Εκτός αν πουλάς αξεσουάρ BMW

Αποσυνδεδεμένος Enigma

  • Gold
  • *
  • Μηνύματα: 3034
    • Προφίλ
Re: Chapter Φρένα.Κυριακάτικη συντήρηση
« Απάντηση #1 στις: Ιανουάριος 12, 2009, 08:21:35 μμ »
Φυσικα και κατανοω την ΤΕΡΑΣΤΙΑ αναγκη τσιγαρων και καφε ...ΦΥΣΙΚΑ και δεν κανεις δουλεια αλλιως ....
Σε εμενα αντι για βοηθο εχω την Αντωνια να τα ακουει φταιει δεν φταιει .....
ΑΛΛΑ ....το κομπολοι ....που σου χρειαζεται ? :scratchchin: :scratchchin: :scratchchin: ;D
ΩΡΑΙΟΣ περιμενουμε πληρη περιγραφη (ειμαι και ασχετος με το θεμα των φρενων κιολας)

Αποσυνδεδεμένος akaposto

  • Elite
  • *
  • Μηνύματα: 1218
  • Αντώνη ζούμε, στο βάθρο να σε ξαναδούμε !
    • Προφίλ
Re: Chapter Φρένα.Κυριακάτικη συντήρηση
« Απάντηση #2 στις: Ιανουάριος 12, 2009, 09:46:14 μμ »
ΑΛΛΑ ....το κομπολοι ....που σου χρειαζεται ? :scratchchin:
εκδοχή πρώτη:
όταν ο βοηθός δουλεύει,και εσύ κοιτάς,το κομπολόι είναι απαραίτητο
(τέλειωσαν και τα τσιγάρα...κάτσε να στείλω τον μικρό να πάει να πάρει  ;D )
εκδοχή δεύτερη:
απλά ήταν πάνω στο τραπέζι...

τον βοηθό μου δεν σας τον έδειξα ε?

γεια σου ρε Χάρη!
<<Δεν μπορώ να υποσχεθώ ότι θα προσπαθήσω. Αλλά θα προσπαθήσω να προσπαθήσω>> 
Bart Simpson

της στραβής μπιέλας,ο κύλινδρος της φταίει!

Καμιά δουλειά δεν είναι ντροπή...Εκτός αν πουλάς αξεσουάρ BMW

Αποσυνδεδεμένος Charidemus

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 110
    • Προφίλ
Re: Chapter Φρένα.Κυριακάτικη συντήρηση
« Απάντηση #3 στις: Ιανουάριος 12, 2009, 09:52:04 μμ »
Αφεντικο αφεντικο!!! Τελο ντιπλο μεροκαματου ντην αλλη Γκυριαγκη!!!!

Δεν μπορεις να φανταστεις ποσο ανυπομονω να ερθει αυτη η μερα! Σειρα εχει το Hornetaki μου!!! Ε ρε γελιο που θα κανουμε!

Αποσυνδεδεμένος Enigma

  • Gold
  • *
  • Μηνύματα: 3034
    • Προφίλ
Re: Chapter Φρένα.Κυριακάτικη συντήρηση
« Απάντηση #4 στις: Ιανουάριος 12, 2009, 11:24:33 μμ »
Χα χα ο Στινγκ

Αποσυνδεδεμένος Atanassio

  • Elite
  • *
  • Μηνύματα: 1532
  • Ο Μανώλης είναι ακόμα εδώ....
    • Προφίλ
Re: Chapter Φρένα.Κυριακάτικη συντήρηση
« Απάντηση #5 στις: Ιανουάριος 13, 2009, 09:05:36 πμ »
Τι να σας πω ρε παιδιά, αυτό που με εντυπωσίασε στην πρώτη συντήρηση φρένων που έκανα στο super tenere είναι ότι αφενός όλες οι βίδες λύθηκαν χωρίς το παραμικρό ζόρι και αφετέρου δεν βρήκα το παραμικρό ίχνος σκουριάς.  Βέβαια από την άλλη όπως έχω ξαναπεί τα φρένα του σε σχέση με τοιυ cb είναι ουσιαστηκά ανύπαρκτα και η αλαγή σε σωληνάκια υψηλής είναι must, πράγμα το οποίο οφείλεται  στο χωμάτινο προσανατολισμό του κατά κύριο λόγο, ωστόσο δεν πάυω να είναι εντυπωσιασμένος από την κατάστασή τους.

Αυτό που μου την έσπασε είναι πως οι δαγκάνες πατάνε πάνω σε ένα μεταλικό Π το οποίο πιάνει σαν βάση πάνω σε ψαλίδι και μπότες και είναι τοποθετημένο με τέτοιο τρόπο που κρύβει την πάστα από τα τακάκια!!! :yelrotflmao: :yelrotflmao: :yelrotflmao:

Περιτό να πω πως η επιθεώρηση τους είναι καταδρομική υπόθεση!!! O0

Αποσυνδεδεμένος Charidemus

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 110
    • Προφίλ
Re: Chapter Φρένα.Κυριακάτικη συντήρηση
« Απάντηση #6 στις: Ιανουάριος 13, 2009, 03:45:37 μμ »
Καποιοι πιστευουν πως αντι δαχτυλων στο αριστερο χερι κρυβει ενα πολυεργαλειο. Αλλοι παλι τον εχουν δει να χρησιμοποιει το στομα του σαν αεροκλειδο... Τιποτα απο ολα αυτα δεν γνωριζουμε αν ειναι αληθεια!!! Το μονο που ξερουμε γι'αυτον ειναι το ονομα του. Τον αποκαλουν "STIG"  :yelrotflmao:

Αποσυνδεδεμένος Enigma

  • Gold
  • *
  • Μηνύματα: 3034
    • Προφίλ
Re: Chapter Φρένα.Κυριακάτικη συντήρηση
« Απάντηση #7 στις: Ιανουάριος 14, 2009, 11:17:05 πμ »
Καποιοι πιστευουν πως αντι δαχτυλων στο αριστερο χερι κρυβει ενα πολυεργαλειο. Αλλοι παλι τον εχουν δει να χρησιμοποιει το στομα του σαν αεροκλειδο... Τιποτα απο ολα αυτα δεν γνωριζουμε αν ειναι αληθεια!!! Το μονο που ξερουμε γι'αυτον ειναι το ονομα του. Τον αποκαλουν "STIG"  :yelrotflmao:

Χα χα χα ...τωρα ξεκινησες πληγη !!!!
Θανας ....μπορει να ηταν ανθρωπος ο πρωιν μηχανηκος της καλης σου και στην αλλαγη των τακακιων ...να ψιλοσυντηρουσε τα φρενα ...Η αληθεια ειναι οτι αν σε καθε αλλαγη (τακακιων) αφιερωναμε και 5 λεπτα παραπανω
απο οτι χρειαζεται θα ηταν σε καλη κατασταση τα φρενακια μας ...(μιλαω εγω που μπορει να ειναι και 10 χρονων τα υγρα μου  :P)

Αποσυνδεδεμένος egm

  • Elite
  • *
  • Μηνύματα: 1452
  • somewhere.....a road is waiting....
    • Προφίλ
Re: Chapter Φρένα.Κυριακάτικη συντήρηση
« Απάντηση #8 στις: Ιανουάριος 14, 2009, 12:04:38 μμ »
Δεν έχει ανάγκη ρε το CB, απο υγρά!!! >:D  Και νεράκι να του βάλεις θα τα στίψει   >:D >:D
Αφου ειναι Χοντα όλο προσόντα >:D >:D >:D

(Εδώ που τα λέμε τώρα, σκέφτομαι πόσα έχει μαζεμένα η νταίζη όταν με το καλό κατέβω για να την πάρω. Και ήδη έχω λίστα με εργασίες.
Και αυτή η λίστα περιλαμβάνει πολλλλλλλλες βίδες).
Τα πάντα γίνονται. Αρκεί να βρείς τον τρόπο......

Αποσυνδεδεμένος Enigma

  • Gold
  • *
  • Μηνύματα: 3034
    • Προφίλ
Re: Chapter Φρένα.Κυριακάτικη συντήρηση
« Απάντηση #9 στις: Ιανουάριος 15, 2009, 11:56:10 πμ »
Και αυτή η λίστα περιλαμβάνει πολλλλλλλλες βίδες).
Μιας και σε <<τρωει>> με την Honda (Οπου εγω δεν ειμαι και τρελος φαν .....)και μιας και αναφερες την λεξη βιδες....
ξερεις ποσο τις χρεωνει η μαμα kawasaki

Αποσυνδεδεμένος akaposto

  • Elite
  • *
  • Μηνύματα: 1218
  • Αντώνη ζούμε, στο βάθρο να σε ξαναδούμε !
    • Προφίλ
Re: Chapter Φρένα.Κυριακάτικη συντήρηση
« Απάντηση #10 στις: Ιανουάριος 15, 2009, 12:20:13 μμ »
Μια ερώτηση,για να δούμε ποιός έχει φαντασία.

Πως ξεβουλώνουμε τα σωληνάκια των φρένων,ή γιατί δεν κατεβάζει υγρά η τρόμπα;

Φάγαμε πολύ ώρα με τον Χάρη,γιατί στο μπροστινό σύστημα,
η ροή ήταν απογοητευτική.Τα σωληνάκια ίσα ίσα που πιτσίλαγαν λίγο υγρό.

Ιδέες,προτάσεις,πατέντες,τσακωνίες,όλα γίνονται δεκτά!

<<Δεν μπορώ να υποσχεθώ ότι θα προσπαθήσω. Αλλά θα προσπαθήσω να προσπαθήσω>> 
Bart Simpson

της στραβής μπιέλας,ο κύλινδρος της φταίει!

Καμιά δουλειά δεν είναι ντροπή...Εκτός αν πουλάς αξεσουάρ BMW

Αποσυνδεδεμένος Enigma

  • Gold
  • *
  • Μηνύματα: 3034
    • Προφίλ
Re: Chapter Φρένα.Κυριακάτικη συντήρηση
« Απάντηση #11 στις: Ιανουάριος 15, 2009, 12:50:31 μμ »
Κατσε τελικα τα ξεβουλωσατε ?
Οκ δεν καταλαβα .... ηταν βουλωμενα τα σωληνακια ? ειχε θεμα η τρομπα? η και τα δυο και ψαχνουμε την λυση ?

Αποσυνδεδεμένος egm

  • Elite
  • *
  • Μηνύματα: 1452
  • somewhere.....a road is waiting....
    • Προφίλ
Re: Chapter Φρένα.Κυριακάτικη συντήρηση
« Απάντηση #12 στις: Ιανουάριος 15, 2009, 01:08:20 μμ »
Τα σωληνάκια, είναι απο σπάνιο έως απίθανο να είναι βουλωμένα, αλλά θα σου πώ τί γίνεται με το θέμα της εξαέρωσης. Αυτή η μεμβράνη που έχει το δοχείο στη μανέτα, είναι υποπίεσης,  και για να κατεβάσει υγρά κάτω, πρέπει να σφραγίζεις το καπάκι. Αν τρομπάριζες τη μανέτα με ανοιχτό καπάκι δεν κάνεις τίποτα, ότι πιτσιλάει είναι απλά ότι απο μόνο του τσούλησε τον κατήφορο.
Να στο πώ αλλιώς. Έχεις μια τρομπα ποδηλάτου με δυό ακροφύσια. Πιέζοντας τη λαβή, βγαίνει ίδια ποσότητα αέρα και απο τα δύο. Αν σφραγίσεις το ένα, όλος ο αέρας πάει στο άλλο!  Το ίδιο γίνεται εδώ. Είναι εκνευριστικό αυτό το λύσε βιδάκια-δέσε βιδάκια, αλλά δεν κάνεις αλλιώς δουλειά.

ΥΓ
Εννοείται οτι με απλό τρομπάρισμα δεν προκειται να κάνεις τίποτα. Όταν θα έχεις τέρμα πατημένη μανέτα, λασκάρεις βιδάκι στην δαγκάνα, πιτσιλάει, και μετά σφίγγεις. οπότε είναι αναγκασμένη η τρόμπα να διοχετεύσει υγρό απο επάνω, και όχι να ξαναρουφήξει αέρα απο κάτω. Αυτή η διαδικασία είναι χρονοβόρα, αλλά δεν έχεις εναλλάκτική.  Εγώ το έκανα μιά φορά όταν πήρα τη νταίζη, μόνος μου. Βασανίστηκα λίγο γιατι το ένα χέρι στη μανέτα το άλλο στη δαγκάνα, είναι απόσταση. Με τον στίγκ παρέα, σε 10 λεπτά έχετε τελειώσει.
Αν έχεις πρόβλημα, ( που δεν νομίζω...) το συζητάμε.
Τα πάντα γίνονται. Αρκεί να βρείς τον τρόπο......

Αποσυνδεδεμένος akaposto

  • Elite
  • *
  • Μηνύματα: 1218
  • Αντώνη ζούμε, στο βάθρο να σε ξαναδούμε !
    • Προφίλ
Re: Chapter Φρένα.Κυριακάτικη συντήρηση
« Απάντηση #13 στις: Ιανουάριος 15, 2009, 01:35:14 μμ »
Τα σωληνάκια, είναι απο σπάνιο έως απίθανο να είναι βουλωμένα, αλλά θα σου πώ τί γίνεται με το θέμα της εξαέρωσης. Αυτή η μεμβράνη που έχει το δοχείο στη μανέτα, είναι υποπίεσης,  και για να κατεβάσει υγρά κάτω, πρέπει να σφραγίζεις το καπάκι. Αν τρομπάριζες τη μανέτα με ανοιχτό καπάκι δεν κάνεις τίποτα, ότι πιτσιλάει είναι απλά ότι απο μόνο του τσούλησε τον κατήφορο.
Να στο πώ αλλιώς. Έχεις μια τρομπα ποδηλάτου με δυό ακροφύσια. Πιέζοντας τη λαβή, βγαίνει ίδια ποσότητα αέρα και απο τα δύο. Αν σφραγίσεις το ένα, όλος ο αέρας πάει στο άλλο!  Το ίδιο γίνεται εδώ. Είναι εκνευριστικό αυτό το λύσε βιδάκια-δέσε βιδάκια, αλλά δεν κάνεις αλλιώς δουλειά.

Έχεις δίκιο,και να πω την αλήθεια δεν θυμάμαι μπροστά,όταν προσπαθούσαμε να κάνουμε εξαέρωση
αν δοκιμάσαμε με κλειστό καπάκι.Για το πίσω καπάκι,είμαι σίγουρος όμως ότι το υγρό το συμπληρώσαμε με ανοικτό καπάκι,και η ροή ήταν συντριβάνι.
Αλλά να το δούμε και αλλιώς.Πρώτα  βγάλαμε τα σωληνάκια απο τις δαγκάνες,τρομπάραμε,αλλά δεν κατέβασε όλα τα υγρά.Αφού δεν έσταζαν άλλο τα σωληνάκια,ανοίξαμε το καπάκι του δοχείου,το οποίο είχε αρκετό υγρό ακόμα.

Το βούλωμα,μου περνάει απο το μυαλό,γιατί κοιτώντας τα υγρά στο δοχείο,έμοιαζε να έχει μέσα κάτι σαν ίζημα,
το οποίο με το ταρακούνημα,σηκώθηκε και θόλωσε ακόμα περισσότερο τα υγρά.
(στην φωτό που έχω βάλει δεν φαίνεται τόσο καλά γιατί είναι απο κινητό.)

Οταν κάτσουμε να κάνουμε και το hornet,θα το ξαναμερεμετήσω!!!
Σας είπα ότι το hornet 02 φοράει τις ίδιες ακριβώς δαγκάνες;
<<Δεν μπορώ να υποσχεθώ ότι θα προσπαθήσω. Αλλά θα προσπαθήσω να προσπαθήσω>> 
Bart Simpson

της στραβής μπιέλας,ο κύλινδρος της φταίει!

Καμιά δουλειά δεν είναι ντροπή...Εκτός αν πουλάς αξεσουάρ BMW

Αποσυνδεδεμένος akaposto

  • Elite
  • *
  • Μηνύματα: 1218
  • Αντώνη ζούμε, στο βάθρο να σε ξαναδούμε !
    • Προφίλ
Re: Chapter Φρένα.Κυριακάτικη συντήρηση
« Απάντηση #14 στις: Ιανουάριος 15, 2009, 01:48:47 μμ »
Κατσε τελικα τα ξεβουλωσατε ?
Οκ δεν καταλαβα .... ηταν βουλωμενα τα σωληνακια ? ειχε θεμα η τρομπα? η και τα δυο και ψαχνουμε την λυση ?

ώπα εσένα σε ξέχασα.Εννοείται ότι τα φρένα δουλεύουν.
Θεωρώ όμως υπάρχει κάποιο θέμα με τα σωληνάκια ή με την τρόμπα.
Δεν ξέρω πως είναι άλλα σωληνάκια,αλλά όταν ανοίξαμε τα δοχεία(μπροστά και πίσω)
είχαν πολύυυυυ υγρασία μέσα...

Άντε να σας πω και κάτι ακόμα,στην μπροστά αριστερή δαγκάνα το ένα απο τα δύο πιστόνια ήταν σχεδόν μονίμως ανοικτό.
Τόση μπίχλα.Και η πλάκα είναι ότι ψαχνόμουν για ρουλεμάν λαιμού...γιατί κάτι δεν πήγαινε καλά στο φρενάρισμα!
<<Δεν μπορώ να υποσχεθώ ότι θα προσπαθήσω. Αλλά θα προσπαθήσω να προσπαθήσω>> 
Bart Simpson

της στραβής μπιέλας,ο κύλινδρος της φταίει!

Καμιά δουλειά δεν είναι ντροπή...Εκτός αν πουλάς αξεσουάρ BMW