Αποστολέας Θέμα: Λαδολογίες 4Τ 2010  (Αναγνώστηκε 5062 φορές)

Αποσυνδεδεμένος Kiriakost

  • Γνωστό μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 42
  • Honda AX-1 Volos GR
    • Προφίλ
    • Honda AX-1 Rebuild page .
Λαδολογίες 4Τ 2010
« στις: Μάρτιος 30, 2010, 03:22:29 πμ »
Θέμα ελεύθερο ...   

Με άριστα το πέντε ,  βαθμολογήστε ή  προτείνετε 5  προϊόντα 10-40W ..

Αποσυνδεδεμένος Atanassio

  • Elite
  • *
  • Μηνύματα: 1532
  • Ο Μανώλης είναι ακόμα εδώ....
    • Προφίλ
Re: Λαδολογίες 4Τ 2010
« Απάντηση #1 στις: Μάρτιος 30, 2010, 08:01:55 πμ »
Θα βάλω μόνο 3, ημισυνθετικά και μάλιστα το ένα βγαίνει μόνο σε 20w-50.  4 και στα τρία για διαφορετικούς λόγους το καθένα.

  • Motul 5100
  • Belray Thumper
  • Valvoline Durablend

Αποσυνδεδεμένος Enigma

  • Gold
  • *
  • Μηνύματα: 3036
    • Προφίλ
Re: Λαδολογίες 4Τ 2010
« Απάντηση #2 στις: Μάρτιος 31, 2010, 12:09:27 μμ »
Εχω κατα καιρους δοκιμασει μπολικα λαδια τα οποια ηταν αρκετα αδιαφορα με αποτελεσμα ουτε να θημαμε το ονομα τους
Γραφω μονο τα Motul 5100 τα οποια ηταν πολυ καλα στο cb ...Τους βαζω 4 μονο και μονο λογο της διαρκειας τους δηλαδη απο τα πρωτα 1500 χλμ τα εσθανομουν να ...<<πευτουν>>
Τα motul 300 (τα απλα) στο παπι ηταν απλα η κορυφη βαθμολογια 5 .....(ακριβως στα 2000 χλμ ηταν το οριο τους ...που ειναι και το οριο για τα παπια )

Εχω δοκιμασει και τα torco (το μοντελο δεν το θυμαμε ) που ηταν και αυτα στο 4 ...παρα κατι ...η βαθμολογεια τους .....

Bel ray που δοκιμασα ,....σκουπιδια
το ιδιο και σε agip (ασχετα που αρκετοι εχουν αναποδη γνωμη  απο την δικια μου

Δεν ξερω αν εχει κανεις να πει τιποτις για τα nippone που εχω ακουσει καλα λογια για την δραση τους και κακα για την τιμη τους  ;D

Αποσυνδεδεμένος Atanassio

  • Elite
  • *
  • Μηνύματα: 1532
  • Ο Μανώλης είναι ακόμα εδώ....
    • Προφίλ
Re: Λαδολογίες 4Τ 2010
« Απάντηση #3 στις: Μάρτιος 31, 2010, 12:30:21 μμ »
Για τον ίδιο ακριβώς λόγο βάζω το 4 στα Motul 5100, τα νιώθω να πέφτουν πολύ νωρίς.

Για τα Belray γενικά έχω πολύ κακή άποψη, όμως αυτά τα Thumper είναι εξαιρετικά.  Τα κατασκεύασαν ουσιαστικά για να αντικαταστήσουν τα ορυκτέλαια στα μονοκύλινδρα και να έχουν μεγαλύτερη διάρκεια ζωής από εκείνα .  Επιπλέον έχουν σύσταση που αντιστέκεται στην διάσπαση του λαδιού από το σύνηθες φαινόμενο των εντούρο με τα κολημένα φλοτέρ και την διαρροή της βενζίνης μέσα στον κύλινδρο και στη συνέχεια στο κάρτερ.
Ο λόγος που βάζω και σε αυτά 4 είναι πως βγαίνουν μόνο σε 20w-50 (αντικατάσταση των ορυκτελαίων γαρ) και δεν τα βρήσκω σε τιμές που να ανταγωνιστούν τα Motul!!! :yelrotflmao: :yelrotflmao: :yelrotflmao:

Τα Valvoline δείχνουν στην πρώτη τους δοκιμή να κοντράρουν στα ίσια τα Motul, είναι πιο φθηνά και από κριτικές που έχω ακούσει κρατάνε και περισσότερο.  Είδωμεν....

Αποσυνδεδεμένος Enigma

  • Gold
  • *
  • Μηνύματα: 3036
    • Προφίλ
Re: Λαδολογίες 4Τ 2010
« Απάντηση #4 στις: Μάρτιος 31, 2010, 12:37:14 μμ »
Βρε λες να το γυρισουμε σε Valvoline ?

Αποσυνδεδεμένος Atanassio

  • Elite
  • *
  • Μηνύματα: 1532
  • Ο Μανώλης είναι ακόμα εδώ....
    • Προφίλ
Re: Λαδολογίες 4Τ 2010
« Απάντηση #5 στις: Μάρτιος 31, 2010, 12:38:40 μμ »
Μη μου βιάζεσαι!!!  Θα τα τσεκάρω μέχρι τελικής πτώσης και θα κάνω update....  Αν πάρουν το 5 το γυρνάς κι εσύ.

Αποσυνδεδεμένος Enigma

  • Gold
  • *
  • Μηνύματα: 3036
    • Προφίλ
Re: Λαδολογίες 4Τ 2010
« Απάντηση #6 στις: Μάρτιος 31, 2010, 12:47:16 μμ »
Αν δεν εεεειιιιιιχααααα και σενα νεεεεε τι θα ειειιιιιμουν στη γηηηηη ....

Αποσυνδεδεμένος Kiriakost

  • Γνωστό μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 42
  • Honda AX-1 Volos GR
    • Προφίλ
    • Honda AX-1 Rebuild page .
Re: Λαδολογίες 4Τ 2010
« Απάντηση #7 στις: Μάρτιος 31, 2010, 09:46:44 μμ »
Εγω κάποτε είχα γίνει παθιασμένος χρήστης  Quaker state ...  Μιας και τα Motul , δεν αρέσουν στο ΑΧ-1 .

Χάνει ο λεβιές ταχυτήτων την γλύκα του .. 

Τελος παντων , με AGIP που τα έσπρωχνε επίσημα η Honda στην ελλάδα , πήγαινε καλά .

Σε άλλη αλλαγή , δοκίμασα λάδια απο Alex pack ( μοτο 20-50 ) .. ,  ΠΑΛΙ πήγαινε καλά ..
Παίρνω το τετράλιτρο  Alex pack ( 10-40 )  ...  ΠΑΛΙ πήγαινε καλά ..

Λεω ... δεν παίρνουμε κάτι καλύτερο ,  και χτες έβαλα τα Castrol  ( Actievo ) 20-50 ...
& Φρέσκο φίλτρο ..

Πάλι έχω ελαφρά κωλύματα στο λεβιέ ταχυτήτων..

Τις μουρλής γίνετε, δεν βγαζω άκρη ..

Το μόνο παραμύθι που δεν τρώω ,  είναι η λέξη  ημι -συνθετικά ..

Η θα μου δώσεις απλό λαδάκι που θα το πετάξω στις 3000 χλμ ... 

Η θα μου δώσεις συνθετικό ...  να πάω 10.000 



Αποσυνδεδεμένος Enigma

  • Gold
  • *
  • Μηνύματα: 3036
    • Προφίλ
Re: Λαδολογίες 4Τ 2010
« Απάντηση #8 στις: Απρίλιος 06, 2010, 02:16:22 μμ »
Να παρεις το απλο και να το πεταξεις στις 3000 ...ειναι παααρααα πολυ οι λογοι που ειναι καλητερο !

Αποσυνδεδεμένος itom32

  • Administrator
  • Gold
  • *****
  • Μηνύματα: 4503
  • Eyes on the Stars
    • Προφίλ
Re: Λαδολογίες 4Τ 2010
« Απάντηση #9 στις: Ιούνιος 10, 2010, 11:32:50 μμ »
Αλλαξα λαδια προχθες και θα ηθελα να ακουσω γνωμες.Ο προηγουμενος κατοχος μου το παρεδωσε με συνθετικα Castrol αλλα με ενημερωσε να τα αλλαξω.Φιλτρο δεν αλλαξα γιατι μου ειπε οτι ειχε καινουριο πανω.
Δοκιμασα τα Valvoline Motor oil 4T 20-50.
Εβαλα 20-50 κατοπιν συμβουλης μηχανικου,οτι για το κλιμα της Ελλαδας κανει το 20-50,το 10-40 που δινει η μαμα ειναι πολυ λεπτο.Ετσι μου ειπε.
Παρατηρησα οτι με την αλλαγη λαδιων αλλαξε ο ηχος του κινητηρα,(με το προηγουμενο λαδι μου ακουγoταν καλητερα).
Τα Valvoline που πηρα ειναι τα απλα σωστα??Σε ποσα ΧΛΜ να τα αλλάξω??Και οταν τα αλλάξω να δοκιμασω τα Μotul 5100 που λενε ολοι???

Αποσυνδεδεμένος egm

  • Elite
  • *
  • Μηνύματα: 1452
  • somewhere.....a road is waiting....
    • Προφίλ
Re: Λαδολογίες 4Τ 2010
« Απάντηση #10 στις: Ιούνιος 11, 2010, 12:51:12 πμ »
Δεν θυμάμαι σε ποιό θέμα το έχω γράψει στο παρελθόν, αλλα επειδή περί Valvoline ο λόγος, αρκούμαι να πώ ότι εμπιστεύομαι με ραμμένα μάτια. Έχω βάλει στη Νταίζη 10-50 αυτοκινήτου (μη γελάτε ρε  :abeye-popping:)
και έγινε το κιβώτιο βούτυρο. Μαργαρίνη λέμε. πατιναρίσματα ΜΗΔΕΝ, και το χαμόγελο της Τζοκόντας ....ανεκτίμητο!  ;D
Διαλιέχτε....
Τα πάντα γίνονται. Αρκεί να βρείς τον τρόπο......

Αποσυνδεδεμένος snipereps

  • VIP
  • *****
  • Μηνύματα: 995
  • kill'em before they kill you!
    • Προφίλ
    • episkiasis.wordpress.com
Re: Λαδολογίες 4Τ 2010
« Απάντηση #11 στις: Ιούνιος 11, 2010, 02:09:17 πμ »
εγω ειχα elf 15/50 με φιλτρο honda, το κοντο, δεν εμεινα ευχαριστημενος, αν και νομιζω πως απο τα 2000 χμ και ως τα 3000 που τα αλλαξα ηταν λιγο πιο απαλα, μπορει να ναι και η ιδεα μου, εβαλα εδω και καμια 500 χμ motul 5100 15/50 με φιλτρο hiflo, μακρυ, απο την πρωτη μεγαλη βολτα που εκανα το κιβωτιο ειναι αλλη φαση, ουτε κλακ δεν κανει και η νεκρα μπαινει χλατσοτη με την μια και προς τα πανω και προς τα κατω, με τα ελφ δεν το κανε αυτο, μονο προς τα κατω εμπαινε ευκολα, τωρα μενει να δω ως ποτε θα κρατησει αυτην η αισθηση, παντως σκοπευω να μην τα αφησω πανω απο 3000 ακομα και αν δεν αλλαξει η συμπεριφορα τους.

Αποσυνδεδεμένος Atanassio

  • Elite
  • *
  • Μηνύματα: 1532
  • Ο Μανώλης είναι ακόμα εδώ....
    • Προφίλ
Re: Λαδολογίες 4Τ 2010
« Απάντηση #12 στις: Ιούνιος 11, 2010, 07:31:55 πμ »
Τα Valvoline τα ημισυνθετικά είναι η δεύτερη αλλαγή που τα βάζω και μέχρι στιγμής είμαι υπερευχαριστημένος.  Βέβαια στην πρώτη αλλαγή τα κράτησα μόνο 2000-2500 χλμ και χρειάστηκε να τα αλλάξω γιατί είχα μια υποψία για παραφλού στο κάρτερ κι έτσι τα πέταξα για να βεβαιωθώ.  Μέχρι εκείνη τη στιγμή ήταν άψογα και το κιβώτιο μέλι.  Να τονίσω πως και το τενερέ με το κιβώτιο έχει θέμα αντίστοιχο με το CB... κλανκ-κλουνκ.

Μήπως έβαλες τα τελείως απλά, τα ορυκτέλαια?  Αν ναι τότε δικαολογιμένα άλλαξε ο θόρυβος.  Τα ημισυνθετικά Durablend είναι αυτά που χρειάζεται.  Επιπλέον μπορεί τα 10w-40 να είναι ψιλά για την Ελλάδα αλλά για το CB τα 20w-50 είναι πολύ χοντρά.  Η μέση λύση, κατά τη γνώμη μου αλλά και κατά τη γνώμη των περισσότερων η ιδανική, είναι τα 15w-50 ημισυνθετικά.

Αποσυνδεδεμένος point zero

  • Elite
  • *
  • Μηνύματα: 1277
  • Γδυσου .... θελω να μιλησουμε !
    • Προφίλ
Re: Λαδολογίες 4Τ 2010
« Απάντηση #13 στις: Ιούνιος 11, 2010, 09:16:18 πμ »
motul 5100 δαγκωτο !
Τα πραγματα ειναι ευκολα ... Το δυσκολο ειναι , να το καταλαβουμε .

Αποσυνδεδεμένος geo99rge

  • Ενεργό μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 66
    • Προφίλ
Re: Λαδολογίες 4Τ 2010
« Απάντηση #14 στις: Ιούλιος 10, 2010, 03:49:34 μμ »
παιδια τα gand τα ξερετε? τα εβαλα στο συνεργειο στο παπι (για κατι αλλο ειχα παει να ρωτησω, και λεω δεν κανω και μια αλλαγη στα γρηγορα) μου φαινονται αρκετα καλα, σαν να ζωντανεψε το παπακι, και εχω κανει περιπου 500 χλμ και ειναι ενταξει ακομα.
Μεχρι τα 2000 που ειναι η αλλη αλλαγη του θα ενημερωσω για την "ζωντανια" τους 
nova-rrrr..., Zongshen 200