Αποστολέας Θέμα: Προβλημα με τον φωτισμο στα οργανα  (Αναγνώστηκε 2340 φορές)

Αποσυνδεδεμένος Enigma

  • Gold
  • *
  • Μηνύματα: 3034
    • Προφίλ
Re: Προβλημα με τον φωτισμο στα οργανα
« Απάντηση #15 στις: Απρίλιος 28, 2010, 12:13:12 μμ »

2) Περνάς σε φίατ καινούρια καλωδίωση χωρίς να κάψεις ούτε μιά ασφάλεια. ΟΥΤΕ 5ΑΡΑ έτσι για πλάκα.  ;D


Ενα ενα πουλακια μου ....
ΚΑΤΑΡΧΗΝ κοιτα να δεις που μετα απο τοοοοσσσαααα ηλεκτρολογικα θεματα στα γιαπωνεζικα μας μηχανακια υπαρχουν ακομα καποιοι γκουχου γκουχου ...να λενε για τα Ιταλικα ηλεκτρολογικα ::) ::) ::) ::) ονοματα δεν λεμε ΦΥΣΙΚΑ !!!

Παμε παρκατ ...
σε φυσιολογικες συνθηκες ΔΕΝ αναβει ευκολα ο βεντινατερης του cb οπωτε πρεπει να καψεις πολυυυυυυυυυυυυυ βενζινη για να το δεις να συμβει !
Δεν μπορεσα λογο χρονου να διαβασω μια μια τις απαντησεις παντως εν ταχυ το κανεις πολυ απλα τον ελενχο ...
το μονο που θες ειναι ενα καλοδιακι 10 ποντους το πολυ μακρι ...
Φυσικα βαζεις το κλειδι της μηχανης σε θεση ON ...καπακι κοιτας κατω δεξια (οπως καβαλας την μηχανη) στο ψυγειο θα δεις ενα μικρο
παπαρακι ...υπαρχουν πολλες ονομασιες για το θερμοστατη του νερου (οχι κυκλωφωριας θερμοστατη αλλος ειναι αυτος) εγω τον ξερω και ως βατραχο ... :o οπωτε βλεπεεις και αναγνωριζεις τον βατραχο ...ειναι μια βαλβιδα πανω στο ψυγειο οπου εχει συνηθος ενα πενιχρο κακομοιρο σε πολυ μη προβλεπε κατασταση καλωδιακη πανω της !
Σε αντιθεση με τα υπολοιπα κυκλωματα της μηχανης .... το βεντινατερ εχει μονημος συνδεμενο το + και η εν λογο βαλβιδα παρεμβαλεται ως διακοπτης για το - 
Το ολο ψυγειο μιας και ειναι βιδωμενο στο πλαισιο της μηχανης μας (οπου ειναι ως γειωση ενα ΤΕΡΑΣΤΙΟ -) εκτελει χρεη του - η πλευρα της βαλβιδας πανω στο ψυγειο ειναι μονομενη απο την αλλη ακρη που ειναι το πενιχρο καλωδιακι που λεγαμε ...
Οταν το δυμεταλικο ελασμα μεσα στην βαλβιδα κανει κλικ ...ανοιγει το κυκλωμα και περναει - και στην αλλη ακρη ΔΗΛΑΔΗ και στο πενιχρο καλωδακι και αναβει το βεντινατερ !

τωρα η στο εξηγυσα η σε μπερδεψα περισσοτερο ! :abeye-popping: :yelrotflmao:

τες πα ...για να μην το κουραζουμε παραπανω ....βγαζεις με προσωχη το καλωδιακι (το αθλιο που λεγαμε) εε με ΠΡΟΣΩΧΗ μιας και ειναι αθλιο και δεν πρεπει να το κοψεις ...και το ακουμπας σε ενα οποιοδηποτε σημειο του πλαισιου (δεν λεμε για βαμμενο σημειο μιας και η βαφη κανει μονωση στο ρευμα) ..καλητερα σε καποια βιδα ΟΧι σκουριασμενη ...αν δεν φτανει βαλε ως επεκταση ενα κομματακι καλωδιο ακομα !
Με το που θα ακουμπησεις σε γειωση λοιπον θα κανει ενα μικρο χαρακτηρισικο τσικ (σπιθα) και θα ακουσεις το βεντινατερ να δουλευει ..
τοσο απλα !βουαλα !Ετσι εμαθες οτι δουλευει το βεντινατερ ...τωρα οσον αφωρα για το αν δουλευει η βαλβιδα ....

copy paste απο θαναση
Την βγάζεις την βουτάς σε νερό που βράζει και παίρνεις ενδείξεις με ένα πολύμετρο από τις επαφές της (ή από σώμα και την μια επαφή, δεν θυμάμαι τι τύπου είναι).  Θα πρέπει κάπου στους 105Co[/b] να κλείσει κύκλωμα.  Αν δεν, τότε είναι χαλασμένη.

Για την θερμοκρασια δεν ειμαι συγουρος ..και πρεπει να ειναι σαφως χαμηλωτερη απο αυτη που γραφει ο θανασης ..κοντα στους 90 95 !

Αποσυνδεδεμένος snipereps

  • VIP
  • *****
  • Μηνύματα: 992
  • kill'em before they kill you!
    • Προφίλ
    • episkiasis.wordpress.com
Re: Προβλημα με τον φωτισμο στα οργανα
« Απάντηση #16 στις: Απρίλιος 28, 2010, 02:43:11 μμ »
ευχαριστω για ολα, παιδια.
  Ενιγμα δεν με μπερδεψες, επιβεβαιωσες αυτα που ειχα καταλαβει και τον τροπο με τον οποιο εκανα το μοτορι να δουλεψει, thanks
  Θαναση και η βαλβιδα μου ειναι οκ, με κερακι παλι βεβαια, και παλι δουλεψε το μοτορακι αφου ειχα βαλει αυτη την φορα σωμα στη βαλβιδα, μετα απο λιγο ζεσταμα τσουπ αναψε. στους 100 μαλλον γιατι γραφει ενα 100 πανω της. παλι καλα γιατι 45 ευρο μου ζητησαν  :o
εκανα και μια αλλαγη παραφλου για να μην ειναι παραπονεμενο, μπλε ηταν αλλα εγω του εβαλα πρασινο  ??? παιζει διαφορα η απλα ειναι αλλη μαρκα?... και ελπιζω ολα καλα
Οποτε μαλλον ειναι οτι το βεντιλατερι δεν αναβει και πολυ εφκολα στα cb. καλο και αυτο βεβαια  ;D

Αποσυνδεδεμένος Enigma

  • Gold
  • *
  • Μηνύματα: 3034
    • Προφίλ
Re: Προβλημα με τον φωτισμο στα οργανα
« Απάντηση #17 στις: Απρίλιος 28, 2010, 02:50:48 μμ »
Το διαφωρετικο χρωμα μπορει να ειναι αλλη μαρκα η πυθανοτερο διαφωρετικη θερμοκρασια...
πχ το μπλε να ειναι αντιπυκτικο μεχρι τους -5 βαθμους ...και το πρασινο για -10 ...
Μην σε ανχωνει ...για τις θερμοκρασιες της χωρας μας ...ολλα καλα ειναι ...
Τωρα κατι που επικρατει ..(και το προτεινα και εγω παλια) ειναι να βαζεις μισο παραφλου μισο νερο...
ΜΗΝ το κανεις ...ΘΕΩΡΙΤΗΚΑ το παραφλου δεν εχει τοσο καλη αποβολη θερμοκρασιας οσο το νερο και σε ποιο ζεστα κλιματα χρειαζεται να κανεις μιξεις οπως 1/3 νερο υπολοιπο παραφλου κτλ ...Σε εμας δεν χρειαζονται τετοιες αλχημιες ...και δυστηχως βγηκε σωστος ο egm που εγραψε οτι νερο σε ψυγειο = σκουρια ...οπωτε μονο πραφλου  ;)