Αποστολέας Θέμα: ΠΡΟΒΛΗΜΑ  (Αναγνώστηκε 22113 φορές)

Αποσυνδεδεμένος desmond

  • VIP
  • *****
  • Μηνύματα: 900
  • Λεφτά υπάρχουν! Εμείς δεν έχουμε...
    • Προφίλ
    • http://www.duckseason.mobi
Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ
« Απάντηση #30 στις: Ιούλιος 17, 2010, 03:08:43 πμ »
χαίρομαι που ακόμα ένα cb πέρασε την θανάσιμη Γρίππη H1N1!

Αυτό που με παραξενεύει είναι που λές ότι δεν το βρήκε πουθενά.
Σε αντιπρόσωπο Honda ρώτησε;
Έτσι μου λέγαν κι εμένα για τα ρολόγια όταν μου έσπασαν και τελικά παρήγγειλα το εσωτερικό καβούκι μόνο που χρειαζόμουν με 90 ευρώ από makina. Θα κάνω μια ερώτηση προσεχώς και θα ενημερώσω.

Όσο για την κατανάλωση του δικού μου, όλο και πλησιάζουν τα συμπτώματα που αναφέρεις.
να καίει 8,5 λίτρα στα 100 ας πούμε. και ναί έχω ένα μπούκωμα στις 3 όταν πάω να δώσω γκάζι αλλά νόμιζα μέχρι τώρα πώ το έχουν όλα τα cb λόγω υποπίεσης στα carbs. Πλέον έχω τις αμφιβολίες μου. Πρέπει να δοκιμάσω ένα που δουλεύει σίγουρα σωστά για να καταλάβω

Το TPS σημαίνει Throttle Position Sensor και από ότι έχω καταλάβει είναι ένας αισθητήρας που "διαβάζει" πόσο έχεις τραβήξει το γκάζι και ανάλογα δίνει εντολή στα carbs για ανάλογη ρύθμιση μίγματος.
DuckSeason Development Team
Software for Android Platform
http://www.duckseason.mobi

Αποσυνδεδεμένος gianis

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 143
    • Προφίλ
Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ
« Απάντηση #31 στις: Ιούλιος 17, 2010, 10:37:03 πμ »
Εγω αφαιρεσα τον κοφτη του κοντερ καποια στιγμη.Μια ασημενια ροδελα ειναι κατω απο την πλακα του κοντερ.Αν μεταφερεις το δεικτη του κοντερ στα 180 θα δεις οτι η ροδελα εχει μια προεκταση που περνα αναμεσα απο ενα πεταλο.Εκοψα την προεκταση και μεγαλωσε η τελικη.

Αποσυνδεδεμένος dimitris

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 115
    • Προφίλ
Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ
« Απάντηση #32 στις: Ιούλιος 17, 2010, 11:57:34 πμ »
φιλε desmond απο οτι ειπε ο μαστορας εψαξε παντου.δεν ηξερα τι ειναι το TPS εδω το εμαθα.ηξερα οτι τα R/S ειχαν διαφορες αλλα δεν φαινεται να εχω προβλημα.φαντασου οτι το παλευε 20 μερες μεχρι να βρει λυση το τσεκαρε και κανα 2μερο για να ειναι ολα οκ και μετα το πηρα.θα παω παλι στα 1500 χλμ για ενα ελεγχο να το δει και απο οτι ειπε οταν τον ρωτησα γιατι λειπει αυτο απο τα καρμπ μου ειπε μην αγχωνεσαι γλυτωσες και απο μια ηλεκτρικη μ...κια.αυτο που παρατηρησα μονο ειναι οτι οταν το βαζω μπροστα κρυο ενω πρωτα ανεβαζε πανω απο 1500-1800 στροφες τωρα δουλευει κατω απο χιλιες και οταν ζεσταθει παει 11000-1200 στροφες.και αυτο επειδη λειπει η εντολη που εδινε το TPS.αυτο στο πολυ κρυο λυνεται με το τσοκ.και ενας φιλος σε αμαξι που ειχε καρμπ με ηλεκτρονικη,πανω τους,να το πω ειχε προβληματα,τα αλλαξε εβαλε απλα και βρηκε την υγεια του.τι να πω θα δειξει.παντως αν βρεθει το εξαρτηματακι εχω κρατησει την τετραδα τα καρμπ

Αποσυνδεδεμένος ANESTIS

  • VIP
  • *****
  • Μηνύματα: 544
    • Προφίλ
Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ
« Απάντηση #33 στις: Ιούλιος 17, 2010, 01:43:10 μμ »
Εγω αφαιρεσα τον κοφτη του κοντερ καποια στιγμη.Μια ασημενια ροδελα ειναι κατω απο την πλακα του κοντερ.Αν μεταφερεις το δεικτη του κοντερ στα 180 θα δεις οτι η ροδελα εχει μια προεκταση που περνα αναμεσα απο ενα πεταλο.Εκοψα την προεκταση και μεγαλωσε η τελικη.
Ελα ρε Γιαννη.... και τι... ειδες μεγαλη διαφορα στην τελικη ??? ???
Σαν δουλεμα πως το ειδες ??? δουλευει σωστα ???

Αποσυνδεδεμένος akaposto

  • Elite
  • *
  • Μηνύματα: 1218
  • Αντώνη ζούμε, στο βάθρο να σε ξαναδούμε !
    • Προφίλ
Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ
« Απάντηση #34 στις: Ιούλιος 17, 2010, 01:46:17 μμ »
Βρήκες την υγεία σου δλδ. Και πάλι περίεργο μου κάνει γιατί ο κινητήρας απο R+S έχει και τις μικροδιαφορές του.
Τεσπά , τέλος καλό, όλα καλά.

ναι,το καλό είναι ότι δούλεψε.Απο εκεί και πέρα όμως εξακολουθώ να να μην καταλαβαίνω πως δουλεύει σωστά...
Τα ξαναρύθμισε τα carbs? Αν όχι...πως πετυχαίνει τις βενζίνες.Τα R+S έχουν άλλο χρονισμό.

3 διαφορετικά pb1 έχω οδηγήσει και κανένα δεν δούλευε σαν το R. Μιλάμε άλλος κινητήρας.Anyway.

και ναί έχω ένα μπούκωμα στις 3 όταν πάω να δώσω γκάζι αλλά νόμιζα μέχρι τώρα πώ το έχουν όλα τα cb λόγω υποπίεσης στα carbs. Πλέον έχω τις αμφιβολίες μου. Πρέπει να δοκιμάσω ένα που δουλεύει σίγουρα σωστά για να καταλάβω

Με τι σχέση μπουκώνει στις 3000?
Το R κάνει ένα σκαλί γυρω στις 5500 ανάλογα με την εξάτμηση που φοράει.
Το 8,5lt/100km είναι υπερβολικό.Είσαι σίγουρος;

και ενας φιλος σε αμαξι που ειχε καρμπ με ηλεκτρονικη

carbs? που το βρήκε;  :yelrotflmao:

@ανέστης,δεν έχει διαφορά στο δούλεμα

<<Δεν μπορώ να υποσχεθώ ότι θα προσπαθήσω. Αλλά θα προσπαθήσω να προσπαθήσω>> 
Bart Simpson

της στραβής μπιέλας,ο κύλινδρος της φταίει!

Καμιά δουλειά δεν είναι ντροπή...Εκτός αν πουλάς αξεσουάρ BMW

Αποσυνδεδεμένος gianis

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 143
    • Προφίλ
Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ
« Απάντηση #35 στις: Ιούλιος 17, 2010, 02:40:22 μμ »
Παράθεση
Ελα ρε Γιαννη.... και τι... ειδες μεγαλη διαφορα στην τελικη 
Σαν δουλεμα πως το ειδες  δουλευει σωστα
Εμενα το μονο που δεν μου αρεσε ειναι οτι αργει να μπει στα κοκκινα.Ειπα πιο πριν οτι μπορει να φταιει η εξατμιση αλλα η εξατμιση στις υπολοιπες σχεσεις εχει δωσει ψηλα.1500 στροφες παραπανω πηρα και καμια 20αρια χλμ/ωρα στη τελικη.
Δουλευει σωστα και χωρις κανενα προβλημα.Το αβανς δεν εχω κοιταξει ποτε και λεω να το παω για ελεγχο.

Αποσυνδεδεμένος desmond

  • VIP
  • *****
  • Μηνύματα: 900
  • Λεφτά υπάρχουν! Εμείς δεν έχουμε...
    • Προφίλ
    • http://www.duckseason.mobi
Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ
« Απάντηση #36 στις: Ιούλιος 18, 2010, 10:09:10 πμ »
Εγω αφαιρεσα τον κοφτη του κοντερ καποια στιγμη.Μια ασημενια ροδελα ειναι κατω απο την πλακα του κοντερ.Αν μεταφερεις το δεικτη του κοντερ στα 180 θα δεις οτι η ροδελα εχει μια προεκταση που περνα αναμεσα απο ενα πεταλο.Εκοψα την προεκταση και μεγαλωσε η τελικη.
Ελα ρε Γιαννη.... και τι... ειδες μεγαλη διαφορα στην τελικη ??? ???
Σαν δουλεμα πως το ειδες ??? δουλευει σωστα ???

Γιάννη μπορούσες να μην κόψεις την προέκταση και να παρεμβάλεις μια αντίσταση
Δές εδώ http://www.go4it.gr/smf/index.php?topic=915.msg9209#msg9209
Εγώ έχω βγάλει τελείως την πλακέτα του κόφτη γιατί ήταν σπασμένη και δεν δούλευε.
Με την αντίσταση είμαι μια χαρά.
Ανέστη δεν έχει καμιά διαφορά στο πώς δουλεύει και το μηχανάκι πιάνει 190+ σε ισιάδι και 200αρίζει σε κατηφορίτσα

και ναί έχω ένα μπούκωμα στις 3 όταν πάω να δώσω γκάζι αλλά νόμιζα μέχρι τώρα πώ το έχουν όλα τα cb λόγω υποπίεσης στα carbs. Πλέον έχω τις αμφιβολίες μου. Πρέπει να δοκιμάσω ένα που δουλεύει σίγουρα σωστά για να καταλάβω

Με τι σχέση μπουκώνει στις 3000?
Το R κάνει ένα σκαλί γυρω στις 5500 ανάλογα με την εξάτμηση που φοράει.
Το 8,5lt/100km είναι υπερβολικό.Είσαι σίγουρος;


Αντώνη, σε όλες τις σχέσεις είναι άλλο μηχανάκι στις 3000 και άλλο στις 5500
Αν είσαι στις 3000 και δώσεις γκάζι απλά νιώθεις το μπούκωμα μέχρι να ανεβάσει στροφές.
Στις 4500 αρχίζει  να ανταποκρίνεται και στις 5500 απλά επιταχύνει.
Λογικά πρέπει να είναι ψιλο-φυσιολογική συμπεριφορά, αλλά θα πρέπει να οδηγήσω ένα άλλο cb για να συγκρίνω

Έχω νεότερα για την κατανάλωση αλλά για να μήν μπερδεύουμε τα topics
θα το συνεχίσω εδώ http://www.go4it.gr/smf/index.php?topic=2504.15
που το ξεκίνησα για αυτόν τον λόγο
DuckSeason Development Team
Software for Android Platform
http://www.duckseason.mobi

Αποσυνδεδεμένος gianis

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 143
    • Προφίλ
Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ
« Απάντηση #37 στις: Ιούλιος 18, 2010, 10:54:25 πμ »
Παράθεση
Γιάννη μπορούσες να μην κόψεις την προέκταση και να παρεμβάλεις μια αντίσταση
Ευχαριστω φιλε μου.Ετυχε και εγω να το δω το το λινκ αλλα ειχα ηδη βγαλει τον κοφτη.Ειναι απαραιτητη η αντισταση και το εξηγει στο λινκ τον λογο.Πολυ σημαντικη οχι απλως απαραιτητη , γιατι μεχρι να ξαναβαλω τα οργανα στη θεση τους και στο μηχανικο ηθελα να πεταχτω και να βρω καινουριες λυχνιες (των οργανων) επρεπε σε καποιο μαγαζι. 

Αποσυνδεδεμένος johnnybe

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 316
    • Προφίλ
Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ
« Απάντηση #38 στις: Οκτώβριος 29, 2010, 06:58:04 μμ »
Εγώ για να αφαιρέσω τον κόφτη αγοράσα νέα ηλεκτρονική...από το ebay... Απλή δουλειά, βγάζεις την παλιά και βάζεις την καινούρια. Πάει κανένας χρόνος δουλευει ρολόι ακόμη η μηχανή. Εννοώ ότι δεν έχω στείλει σε τροχιά γύρω από τον πλανήτη ακόμη κανένα πιστόνι γιατι με το ψυγείο που είχα (παιδιά,ατελιώτη ζέστη χειμώνα-καλοκαίρι) θα έπρεπε να με έχει αφήσει πάνω σε κάνα βουνό για να μάθω.

Αθάνατα τα CB. Μετά από πυρηνική καταστροφή θα μείνουν αυτά και οι κατσαρίδες.

Η ηλεκτρονική πήγε κάνα 100άρικο με μεταφορικά και τελωνεικά. Πάρτε και ένα link να πορεύεστε

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Derestrict-CDI-Ignition-Honda-CB400SF-NC31-Ignitor-New-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem414ea172e7QQitemZ280492077799QQptZMotorcyclesQ5fPartsQ5fAccessories

Βλέπετε δεν ήξερα για τη παρέα αυτή τότε και δεν είχα ιδέα πως μπορούσα να κάνω παρέμβαση στα όργανα.

Αποσυνδεδεμένος freethan

  • Elite
  • *
  • Μηνύματα: 1847
  • Day after day, we burn it all away
    • Προφίλ
Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ
« Απάντηση #39 στις: Οκτώβριος 29, 2010, 10:15:56 μμ »
Ωραίος! Και την έβλεπα τόσο καιρό και το σκεφτόμουν.
Πλήρωσες τίποτα extra στα ταχυδρομεία για εκτελωνισμό / διασάφιση ;

Αποσυνδεδεμένος johnnybe

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 316
    • Προφίλ
Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ
« Απάντηση #40 στις: Οκτώβριος 31, 2010, 12:34:07 πμ »
πλήρωσα ότι με χρέωσε ο πωλητής για την ηλεκτρονική+μεταφορικά με EMS (πάντα με EMS)+3? τελωνειακά. Τα 3? τα πληρώνεις στην παραλαβή εδώ Ελλάδα.Έκανε 10 εργάσιμες να έρθει αν δεν κάνω λάθος.

Αποσυνδεδεμένος itom32

  • Administrator
  • Gold
  • *****
  • Μηνύματα: 4596
  • Eyes on the Stars
    • Προφίλ
Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ
« Απάντηση #41 στις: Οκτώβριος 31, 2010, 11:19:09 πμ »
Πλήρωσες τίποτα extra στα ταχυδρομεία για εκτελωνισμό / διασάφιση ;
Eχει φοβηθει το ματι μας με αυτες τις διασαφηνσεις,αλλα εσυ johnnybe την εβγαλες φυσιολογικα.Να σε ρωτησω,στο thump φωτο εχεις το cb σου??ομορφη σελλα,μπεζ??λευκη??εχεις δωσει προσωπικο στυλ,ευγε!! :beerchug:

Αποσυνδεδεμένος johnnybe

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 316
    • Προφίλ
Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ
« Απάντηση #42 στις: Νοέμβριος 01, 2010, 09:19:10 πμ »
μαύρη είναι η σέλλα με γκρι πλαϊνά.εμένα πάλι μου φαίνεται έτσι και έτσι.ευχαριστώ πάντως ;)

Αποσυνδεδεμένος snipereps

  • VIP
  • *****
  • Μηνύματα: 992
  • kill'em before they kill you!
    • Προφίλ
    • episkiasis.wordpress.com
Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ
« Απάντηση #43 στις: Νοέμβριος 02, 2010, 10:10:17 μμ »
Να σε ρωτησω? αφτα ολα που λεει στο description στο ebay... ισχυουν οτι ειναι πιο ελευθερη η μηχανη γιατι η αληθεια ειναι πως μιας και γιαπονεζικα μοντελα εχουν παρα πολλους περιορισμους στο πως δινουν την δυναμη τους απο τον εκει νομο. Παρατηρησες καμια διαφορα στα γεμισματα τελικες κενα στην δυναμη?

Αποσυνδεδεμένος johnnybe

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 316
    • Προφίλ
Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ
« Απάντηση #44 στις: Νοέμβριος 09, 2010, 12:01:25 πμ »
Κάθε χώρα έχει δική της νομοθεσία για το πως θα γίνεται ο περιορισμός. Για παράδειγμα στην Ιαπωνία έχουν περιορισμό στα χιλίομετρα, στη Γερμανία το ίδιο. Στην Αγγλία από την άλλη έχουν περιορισμό στους ίππους. Μπορεί δηλαδή να έχει 100 άλογα το μηχανάκι αλλά το εργοστάσιο κόβει από ηλεκτρονική την επιπλέον δύναμη κτλ κτλ.

Η δικιά μου ηλεκτρονική είχε περιορισμό στα χιλιόμετρα. Αμά έβαζες 6η και το πάταγες δεν πήγαινε πάνω από 160,η ηλεκτρονική έκοβε το ρεύμα στα μπουζί. Με 5η τράβαγε μέχρι τον κόφτη-180 πες-αλλά μόλις κούμπωνες 6η τσακ έκοβε ρεύμα. ¶μα έβγαζα την ντίζα του κοντέρ όλα κομπλέ, ανέβαζε στροφές μέχρι τον κόφτη του μοτέρ ακόμη και στην 6η.

Η περιγραφή του πωλητή θα έλεγα ότι είναι ακριβής. Δεν είδα πτώση δυναμης στα γεμίσματα, μάλλον θα σου πω ότι πάει καλύτερα. Ούτε κενά. Το μοτέρ ανεβάζει μέχρι 14.000 σίγουρα, δεν το τραβάω όμως παραπάνω, μη του μαμήσω και τη μάνα. Στις 14.000 βγάζω 220 χλμ/ωρα επειδή ο προηγούμενος την είχε γραναζώσει κοντή (-2 δόντια αν δεν κάνω λάθος). Τη θερμοκρασία κοιτούσα τακτικα μόνο γιατί στα ψηλά ζεσταινότανε πιο γρήγορα (βέβαια τώρα με το καινούργιο ψυγείο δε νιώθει όσο κακός και να γίνω με το γκάζι).

Τώρα για τον πιο δυνατό σπινθήρα που λέει ο τύπος,ε αυτόν δεν τον μέτρησα να σου πω την αλήθεια.

Σε γενικές γραμμές καλή αγορά ήταν η ηλεκτρονική αλλά αν ήξερα ότι μπορώ να κάνω την παράκαμψη στο κοντέρ με την αντίσταση, δεν θα έδινα 100?.καλύτερα να τα έσκαγα σε συντήρηση μοτερ ή μπουζάκια ιριδίου ή κάνα μάζεμα.