Αποστολέας Θέμα: Μετατροπη ουρας CB400SF Version R σε Hyper VtecSpec1+Γενικο τουμπανιασμα  (Αναγνώστηκε 45633 φορές)

Αποσυνδεδεμένος itom32

  • Administrator
  • Gold
  • *****
  • Μηνύματα: 4661
  • Eyes on the Stars
    • Προφίλ
Re: Μετατροπη ουρας CB400SF Version R σε Hyper VtecSpec1+Γενικο τουμπανιασμα
« Απάντηση #165 στις: Ιανουάριος 03, 2011, 06:13:19 μμ »
Καλή χρονιά! Καλά μιλάμε όταν λεει ο Itom τουμπάνιασμα, εννοεί τουμπάνιασμα έτσι ;
;D ;DΚαλη τουμπανιασμενη χρονια Γιωργαρα,για πες φιλε,παρατηρησες πουθενα στο νετ sliders για το αμορτισερ του CB??Τωρα που το ειπε ο Siloo αλλο ενα version S που ειχα δει ειχε τετοια sliders.Λες να τα εχουν τα S απο μαμα??Το δικο σου φοραει Γιωργο?Δεν προσεξα τοτε που βρεθηκαμε.
Καλη χρονια Αντωνη!! :beerchug:

Αποσυνδεδεμένος freethan

  • Elite
  • *
  • Μηνύματα: 1846
  • Day after day, we burn it all away
    • Προφίλ
Re: Μετατροπη ουρας CB400SF Version R σε Hyper VtecSpec1+Γενικο τουμπανιασμα
« Απάντηση #166 στις: Ιανουάριος 04, 2011, 04:06:44 μμ »
Να σου πω την αλήθεια, μέχρι να το αναφέρετε δεν είχα προσέξει. Τελικά τι είναι το slider ? αυτό που είναι στην εικόνα ;
Γιατί ο siloo λέει και για πίσω ανάρτηση. Το μόνο πράγμα που εξέχει απο το πάνω σημείο που βιδώνει κάθε αμορτισέρ είναι η βίδα, αλλα ουσιαστικά με την σχάρα καταργείται. χμμμ

Αποσυνδεδεμένος itom32

  • Administrator
  • Gold
  • *****
  • Μηνύματα: 4661
  • Eyes on the Stars
    • Προφίλ
Re: Μετατροπη ουρας CB400SF Version R σε Hyper VtecSpec1+Γενικο τουμπανιασμα
« Απάντηση #167 στις: Ιανουάριος 04, 2011, 05:30:35 μμ »
Γιωργο αυτα που ψαχνω ειναι για την πισω αναρτηση.Τα αλλα που παρηγγειλα ειναι πιρουνιου.Yποθετω σε περιπτωση πτωσης,κανουν οτι δουλεια κανουν τα μανιταρια,προστατευουν τα πλαστικα και τις μπουκαλες καλαμιων αναλογα με το σημειο τοποθετησης.Δεν μπορεις να πεις ειναι ομορφα εκτος απο προστατευτικα.

Αποσυνδεδεμένος freethan

  • Elite
  • *
  • Μηνύματα: 1846
  • Day after day, we burn it all away
    • Προφίλ
Re: Μετατροπη ουρας CB400SF Version R σε Hyper VtecSpec1+Γενικο τουμπανιασμα
« Απάντηση #168 στις: Ιανουάριος 04, 2011, 06:14:05 μμ »
αααα, τώρα κατάλαβα. Ναι ωραία είναι γουστάρω. Δεν έχει απο την μαμά του πάντως, aftermarket φάση είναι

Αποσυνδεδεμένος klab

  • Elite
  • *
  • Μηνύματα: 1718
  • Με λένε Γιώργοοοο και το CB μου τραγουδάαααει.
    • Προφίλ
Re: Μετατροπη ουρας CB400SF Version R σε Hyper VtecSpec1+Γενικο τουμπανιασμα
« Απάντηση #169 στις: Ιανουάριος 04, 2011, 10:07:30 μμ »
Δεν είμαι 100% σίγουρος αλλά νομίζω ότι αυτά στην ανάρτηση είναι για να στηρίζονται τα σταντ αγωνιστικού τύπου και όχι προστατευτικά.

Αποσυνδεδεμένος itom32

  • Administrator
  • Gold
  • *****
  • Μηνύματα: 4661
  • Eyes on the Stars
    • Προφίλ
Re: Μετατροπη ουρας CB400SF Version R σε Hyper VtecSpec1+Γενικο τουμπανιασμα
« Απάντηση #170 στις: Ιανουάριος 04, 2011, 10:20:13 μμ »
Δεν είμαι 100% σίγουρος αλλά νομίζω ότι αυτά στην ανάρτηση είναι για να στηρίζονται τα σταντ αγωνιστικού τύπου και όχι προστατευτικά.
Στην σελιδα του καταστηματος του Ταϊβανεζου απο οπου πηρα τα ohlins εχει τετοια και τα αναφερει σαν sliders για προστασια,μπορει σε καποιους να βολευει να στηριζουν την μοτο.Το θεμα ειναι οτι δεν εχει για CB.To πιο κοντινο μοντελο που λεει οτι ταιριαζουν ειναι το CBR.Λες να εχουμε ιδια βιδα βημα-σπειρωμα??Πρεπει να μετρησω και μετα να βρω τον Headmaster.

Αποσυνδεδεμένος klab

  • Elite
  • *
  • Μηνύματα: 1718
  • Με λένε Γιώργοοοο και το CB μου τραγουδάαααει.
    • Προφίλ
Re: Μετατροπη ουρας CB400SF Version R σε Hyper VtecSpec1+Γενικο τουμπανιασμα
« Απάντηση #171 στις: Ιανουάριος 04, 2011, 11:14:25 μμ »
Με κάθε επιφύλαξη δες στο Google για Swingarm Spools ή για Swingarm Slider

Αποσυνδεδεμένος itom32

  • Administrator
  • Gold
  • *****
  • Μηνύματα: 4661
  • Eyes on the Stars
    • Προφίλ
Re: Μετατροπη ουρας CB400SF Version R σε Hyper VtecSpec1+Γενικο τουμπανιασμα
« Απάντηση #172 στις: Ιανουάριος 15, 2011, 11:41:49 πμ »
Εβγαλα και το ασχετο αυτοκολλητο της ΚΤΜ,καλητερα ετσι?
Να αναφερω και μερικα στοιχεια για τα ohlins.Μετα απο ερωτηση που δεχτηκα μεσω ebay mail απο εναν Ιρλανδο μοτοσυκλετηστη κατοχο CB 1300 για το αν μπορει καποιος να ρυθμισει την σκληροτητα.
Tελικα ναι ρυθμιζονται με δυο εργαλεια σαν γαντζους που παρεχει ο πωλητης μαζι με τα αμορτισερ.Ειχα καποιες αμφιβολιες για το αν ρυθμιζονται λογω καποιας αναφορας του πωλητη στην περιγραφη στο ebay.Mαλλον ηθελε να πει οτι δεν μπορεις να τα μεγαλωσεις περα απο την αποσταση πανω κατω βιδας των διαστασεων του CB,αλλα λογω κακων αγγλικων αυτο που γραφει παρεξηγηται.
Εννοει οτι δεν παρεχει αποστατες ομοιους με αυτους που σε καποιες φωτο εχει βαλει ο freethan με καποια cb με οhlins οι οποιοι μεγαλωνουν τα αμορτισερ,για καλητερη γεωμετρια??Μπορει.
Σημερα μετα απο μπανακι που της εκανα το τσεκαρησα για τον φιλο μου τον Ken o οποιος θελει να τα αγορασει για το 1300.

Αποσυνδεδεμένος ammo77

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 498
    • Προφίλ
Re: Μετατροπη ουρας CB400SF Version R σε Hyper VtecSpec1+Γενικο τουμπανιασμα
« Απάντηση #173 στις: Ιανουάριος 15, 2011, 05:14:57 μμ »
 :sun_smiley: Πω πω τα ματάκια μου ρε Γιάννη ;D
Αστραφτερή και κούκλα!
Αυτό που κάνουν οι ρυθμιστικές αυτές ροδέλες (παξιμάδια οπως θες πές το) είναι για να ρυθμίζεις την προφόρτηση! Δεν έχουν σχέση με την σκληρώτητα της ανάρτησης και αυτό είναι για την σωστότερη λειτουργία της ανάρτησης σε σχέση με το στάνταρ φορτό που κουβαλάει!
Π.χ. ένας αναβάτης στα μέτρα (κιλά) μου 70Kgr δεν θα έχει το ίδιο προφορτισμένο αμορτισέρ με έναν αναβάτη 120Kgr! Και ναί αν έχουμε σκοπό να κάνουμε ένα ταξίδι δικάβαλος+αποσκευές θα είναι καλό να αλλάξουμε την προφόρτιση αναλόγος!

Αποσυνδεδεμένος itom32

  • Administrator
  • Gold
  • *****
  • Μηνύματα: 4661
  • Eyes on the Stars
    • Προφίλ
Re: Μετατροπη ουρας CB400SF Version R σε Hyper VtecSpec1+Γενικο τουμπανιασμα
« Απάντηση #174 στις: Ιανουάριος 15, 2011, 05:23:57 μμ »
Αντωνη σορυ αυτο εννοουσα.Παρασυρθηκα με το adjust the hardness που μου αναφερε ο Ιρλανδος.Βασικα ρωτουσε αν μπορει να ρυθμιστει η προφορτηση. Και εγω και ο Ken ειχαμε αμφιβολιες λογω φτηνης τιμης αν ρυθμιζεται η προφορτηση,και διαπιστωσα οτι δεν υπαρχει προβλημα.Τωρα θα μου πεις πριν σε ρωτησει ο Ιρλανδος δεν το κοιταξες??Οχι... θες ο παλιοκαιρος θες οτι ειδα διαφορα μερα με νυχτα σε σχεση με τα showa,δεν ασχοληθηκα.Αλλα χθες με το που επεσε το mail,με επιασε η περιεργεια και σημερα το κοιταξα το θεμα.Ειχαμε και λιακαδα...

Αποσυνδεδεμένος ammo77

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 498
    • Προφίλ
Re: Μετατροπη ουρας CB400SF Version R σε Hyper VtecSpec1+Γενικο τουμπανιασμα
« Απάντηση #175 στις: Ιανουάριος 15, 2011, 05:26:13 μμ »
Παράθεση
Αντωνη σορυ αυτο εννοουσα.
:hug: :hug: :hug: :hug:  δεν τρέχει τίποτις ;D

Αποσυνδεδεμένος desmond

  • VIP
  • *****
  • Μηνύματα: 899
  • Λεφτά υπάρχουν! Εμείς δεν έχουμε...
    • Προφίλ
    • http://www.duckseason.mobi
Re: Μετατροπη ουρας CB400SF Version R σε Hyper VtecSpec1+Γενικο τουμπανιασμα
« Απάντηση #176 στις: Ιανουάριος 15, 2011, 05:57:40 μμ »
Καλά ρε Γιάννη δε στο είπα αυτό με την παρεξήγηση για το μέγεθος;
Ο τύπος είχε το μέγεθος των αμορτισέρ στα 360mm, το οποίο είναι λάθος για το cb.

Τον τύπο(πρίν σου στείλω εσένα το link) τον ρώτησα μήπως ρυθμίζεται το υψος της ανάρτησης γιατί στα YSS ρυθμίζεται για να ταιριάζει σε διάφορα μηχανάκια ή για να χαμηλώνεις-ψηλώνεις αν θέλεις. Την απάντηση που μου έστειλε η οποία και διευκρινίζει ότι το ύψος από βίδα σε βίδα είναι 330mm την έβαλε και στην περιγραφή και τη διάβασες εσύ και μπερδεύτηκες. Ράδιο αρβύλα τελείως.

Μάλλον ηταν λίγο άσχετος και μέτρησε το συνολικό ύψος το οποίο του έβγαινε 3 εκατοστά παραπάνω
DuckSeason Development Team
Software for Android Platform
http://www.duckseason.mobi

Αποσυνδεδεμένος itom32

  • Administrator
  • Gold
  • *****
  • Μηνύματα: 4661
  • Eyes on the Stars
    • Προφίλ
Re: Μετατροπη ουρας CB400SF Version R σε Hyper VtecSpec1+Γενικο τουμπανιασμα
« Απάντηση #177 στις: Ιανουάριος 15, 2011, 05:58:00 μμ »
Δεν σε ειπα και το αλλο,κανονιζουν Europe tour για το καλοκαιρι οι CBIρλανδοι και λεει οτι τωρα που εμαθε οτι υπαρχουν ενεργοι cbαδες Eλλαδα θα κανονισουν να περασουν απο εδω.Να ειμαστε καλα ως τοτε και βλεπω να γινονται καλες φασεις.Το μονο προβλημα ειναι οτι εναι cb1300 club...αντε να τους φτασεις χε,χε,χε...
Κλειτο δεν καταλαβες,και εγω και ο Ιρλανδος υποψιαζομασταν προβλημα στην ρυθμιση προφορτησης λογω φτηνης τιμης.Δηλ.ο πωλητης μπορει να παρηχε τα εργαλεια μεν,αλλα τα παξιμαδια ρυθμησης να μη δουλευαν λογω ελατωματος.Να το πω Ελληνο-Κελτικη καχηποψια??Εεε καλα καναμε.Αυτην την απορεια ελυσα και για μενα και για τον Ken και για οποιον αλλο. ;)

Αποσυνδεδεμένος Headmaster

  • Silver
  • *
  • Μηνύματα: 2927
  • Drive like u STOLE it!!
    • Προφίλ
Re: Μετατροπη ουρας CB400SF Version R σε Hyper VtecSpec1+Γενικο τουμπανιασμα
« Απάντηση #178 στις: Ιανουάριος 15, 2011, 06:24:01 μμ »
Το μονο προβλημα ειναι οτι εναι cb1300 club...αντε να τους φτασεις χε,χε,χε...


Αμα είναι μαμα καιδεν έει πειράξεει το κόφτη μεχρι.....180 πάει!!!
Τουλάχιστόν του Oyzo power τόσο πήγαινε!!

Αποσυνδεδεμένος itom32

  • Administrator
  • Gold
  • *****
  • Μηνύματα: 4661
  • Eyes on the Stars
    • Προφίλ
Re: Μετατροπη ουρας CB400SF Version R σε Hyper VtecSpec1+Γενικο τουμπανιασμα
« Απάντηση #179 στις: Ιανουάριος 15, 2011, 06:33:51 μμ »
Αμα είναι μαμα καιδεν έει πειράξεει το κόφτη μεχρι.....180 πάει!!!
Τουλάχιστόν του Oyzo power τόσο πήγαινε!!
Α ναι???Ειχα την εντυπωση οτι ηταν αρκετα πιο γρηγορη μοτο,ενταξει το θεμα ειναι και πως τα πιανει τα 180.Οπως και να εχει ας κοπιασουν τα φιλαρακια απο Ιρλανδια και το τελευταιο που θα μας νιαζει θα ειναι η ταχυτητα. :grouphug: