Αποστολέας Θέμα: Λάστιχα για cb 400!  (Αναγνώστηκε 45905 φορές)

Αποσυνδεδεμένος johnnybe

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 316
    • Προφίλ
Re: Λάστιχα για cb 400!
« Απάντηση #90 στις: Νοέμβριος 07, 2011, 12:21:38 μμ »
Έχω κάνει ζυγοσταθμίσεις σε διάφορους μαστόρους ρε desmond.

Αποσυνδεδεμένος akaposto

  • Elite
  • *
  • Μηνύματα: 1218
  • Αντώνη ζούμε, στο βάθρο να σε ξαναδούμε !
    • Προφίλ
Re: Λάστιχα για cb 400!
« Απάντηση #91 στις: Νοέμβριος 07, 2011, 12:48:50 μμ »


Ρε μπας και είναι δαιμονισμένο;  >:D

Έχεις κανονικά αντίβαρα στο τιμόνι ή απο αυτά της πλάκας; Τελευταία ιδέα.
Δοκίμασε με πιο βαριά.
Αν δεν δουλέψει ούτε αυτό,πάρτο απόφαση ότι είναι κουνιστή  ;D

δεν πάει σε κάτι άλλο το μυαλό μου.  ???
<<Δεν μπορώ να υποσχεθώ ότι θα προσπαθήσω. Αλλά θα προσπαθήσω να προσπαθήσω>> 
Bart Simpson

της στραβής μπιέλας,ο κύλινδρος της φταίει!

Καμιά δουλειά δεν είναι ντροπή...Εκτός αν πουλάς αξεσουάρ BMW

Αποσυνδεδεμένος johnnybe

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 316
    • Προφίλ
Re: Λάστιχα για cb 400!
« Απάντηση #92 στις: Νοέμβριος 07, 2011, 01:06:37 μμ »
Παράθεση
Έχεις κανονικά αντίβαρα στο τιμόνι ή απο αυτά της πλάκας; Τελευταία ιδέα.
Δοκίμασε με πιο βαριά.

Είναι PB1  η μηχανή με μαμά τιμόνι, αυτό με τα αντίβαρα που πάνε βαθιά μέσα.

Αποσυνδεδεμένος point zero

  • Elite
  • *
  • Μηνύματα: 1277
  • Γδυσου .... θελω να μιλησουμε !
    • Προφίλ
Re: Λάστιχα για cb 400!
« Απάντηση #93 στις: Νοέμβριος 07, 2011, 06:00:05 μμ »
90 %  σε παρομοιες περιπτωσεις  το προβλημα  εντοπιζετε  στον τροχο !

Α ) ρουλεμαν
Β ) ζυγοατσθμιση
Γ ) στραβο ελαστικο

Εαν   δεν εχεις αλαξει τιμονια , αντιβαρα , αν δεν εχεις βαλει ζελατινα η  μπαγκαζιερα  πισω , το προβλημα ειναι ενα απο τα τρια παραπανω !

Μηπως να ξανακανεις  ζυγοσταθμιση ?
Τα πραγματα ειναι ευκολα ... Το δυσκολο ειναι , να το καταλαβουμε .

Αποσυνδεδεμένος Atanassio

  • Elite
  • *
  • Μηνύματα: 1532
  • Ο Μανώλης είναι ακόμα εδώ....
    • Προφίλ
Re: Λάστιχα για cb 400!
« Απάντηση #94 στις: Νοέμβριος 07, 2011, 06:16:28 μμ »
Παιδιά για αυτό το κούνημα υπάρχουν πολύ περισσότερες πιθανότητες από τις αναφερόμενες.
Το λεγόμενο speed wobble (δεν το παίζω αγγλομαθής, το γραφω έτσι γαι να το googlήσετε) μπορεί να προκληθεί:
Από πολύ μαλακή πίσω ανάρτηση.
Από φθορά στις βίδες της πίσω ανάρτησης.
Από φθορά στους αποστάτες των βιδών της πίσω ανάρτησης.
Από τα ρουλεμάν του ψαλιδιού.
Από διαφορά στην κατάσταση μεταξύ των 2 αναρτήσεων αριστερά-δεξιά (πχ διαφορετική πο΄σοτητα λαδιού σε κάθερ καλάμι).
Από φθαρμένα σινεμπλόκ.
...

Αποσυνδεδεμένος johnnybe

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 316
    • Προφίλ
Re: Λάστιχα για cb 400!
« Απάντηση #95 στις: Νοέμβριος 07, 2011, 06:18:32 μμ »
Ζυγοστάθμιση έκανα στον μπροστινό τροχό την Πέμπτη που άλλαξα τα ρουλεμάν. Στον πίσω τροχό θα αλλάξω ρουλεμάν και θα κάνω ζυγοστάθμιση με την πρώτη ευκαιρία, όταν δλδ πάει για οποιοδήποτε λόγο στο μηχανικό το όχημα. Δε μου αρέσουν τα λύσε δέσω στα καλά του καθουμένου αλλά είμαι τόσο περιέργος να δω τι στο π__τσο πάει στραβά που μου 'ρχεται να το κάνω βίδες μόνος μου.

Πρόβλημα ελαστικού δεν είναι, τα ίδια μου έκανε και με τα παλιά λάστιχα (Pilot Activ). Άσε που όταν έβαλα καινούρια πέρσι (Lazertec Metzeler), επειδή κούναγε, δώσαμε για αντικατάσταση το μπροστινό ελαστικό. Μας έφεραν καινούριο χωρίς μαμουσουτού.

Με βάλατε όμως σε σκέψεις με την πίσω ανάρτηση. Αμφιβάλλω αν φταίει αυτό βέβαια. Να δω τουλάχιστον αν είναι ρυθμισμένη για 'μένα. Κακώς το έχω αμελήσει, ο προηγούμενος κάτοχος ήταν τουλάχιστον 60 κιλά βαρύτερος. Ξέρουμε τα rider sag και static sag για το CB;

Θα πειραματιστώ και με τις πιέσεις του αέρα στα λάστιχα, να δω αν θα βρω καμιά που κουνάει λιγότερο.

Αποσυνδεδεμένος Atanassio

  • Elite
  • *
  • Μηνύματα: 1532
  • Ο Μανώλης είναι ακόμα εδώ....
    • Προφίλ
Re: Λάστιχα για cb 400!
« Απάντηση #96 στις: Νοέμβριος 07, 2011, 06:26:54 μμ »
Μην αμφιβάλεις καθόλου για τις αναρτήσεις...  Με τον προηγούμενο ιδιοκτήτη σε αυτό το βάρος στάνταρ θα υπάρχουν φθορές σε αυτά που σου ανέφερα.  Όταν πας για τα ρουλεμάν στον πίσω τροχό πες στον μηχανικό σου να ρίξει μια ματιά και σε αυτά.

Αποσυνδεδεμένος itom32

  • Administrator
  • Gold
  • *****
  • Μηνύματα: 4525
  • Eyes on the Stars
    • Προφίλ
Re: Λάστιχα για cb 400!
« Απάντηση #97 στις: Νοέμβριος 07, 2011, 06:27:29 μμ »
Με βάλατε όμως σε σκέψεις με την πίσω ανάρτηση. Αμφιβάλλω αν φταίει αυτό βέβαια. Να δω τουλάχιστον αν είναι ρυθμισμένη για 'μένα. Κακώς το έχω αμελήσει, ο προηγούμενος κάτοχος ήταν τουλάχιστον 60 κιλά βαρύτερος. Ξέρουμε τα rider sag και static sag για το CB;
Μη το λες.Με αφορμη του προβλημα σου (tankslapping)σερφαριζα,και σε καποιο μοτοsite διστυχως δεν θυμαμαι σε πιο,διαβασα για καποιον με παρομοιο προβλημα,οποιος αναφερε οτι μετα απο ψαξιμο κι εκεινος,βρηκε οτι τελικα εφταιγε η πισω αναρτηση,και οχι κατι στο μπροστινο συστημα.Θα το ξαναψαξω και αν το βρω θα αναρτησω εδω.

Αποσυνδεδεμένος Atanassio

  • Elite
  • *
  • Μηνύματα: 1532
  • Ο Μανώλης είναι ακόμα εδώ....
    • Προφίλ
Re: Λάστιχα για cb 400!
« Απάντηση #98 στις: Νοέμβριος 07, 2011, 06:33:26 μμ »
Με αφορμή το ποστ του itom32 να πω πως έχω πάρα πολλά παραδείγματα από κούνημα σε ποστ μοτοσικλετιστικων φορουμ λόγω των παραπάνω.  Στο τενερέ μου μια από τις συχνότερες αιτίες κουνήματος είναι τα φθαρμένα ρουλεμαν του μοχλικού και του ψαλιδιού, άντε τώρα να πάει ο νους σου αν δεν σου το πει κάποιος.

Αποσυνδεδεμένος johnnybe

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 316
    • Προφίλ
Re: Λάστιχα για cb 400!
« Απάντηση #99 στις: Νοέμβριος 10, 2011, 12:31:55 μμ »
Οκ, το έχουμε. Κάνει τρέμουλο μεταξύ 80-100 μόνο όταν αφήσεις το γκάζι και σε φρενάρει το μοτέρ. Αν αφήσεις το γκάζι και παράλληλα συμπλεξάρεις δεν κάνει τίποτα. Άμα ξαναδώσεις γκάζι, φτιάχνει.

Άρα, η ανισορροπία έρχεται από τον πίσω τροχό και λόγο του φρένου που σου κάνει το μοτέρ; Ή από τη μεταβίβαση του βάρους από τον πίσω τροχό στον μπροστινό;

Με τις πιέσεις των ελαστικών έπαιξα λίγο, κάνει τα φυσιολογικά, με χαμηλή πίεση τρεμουλιάζει περισσότερο.
Για τo sag δεν βρήκα κάτι ιδιαίτερο για το CB, θα το ρυθμίσω στα 35mm και βλέπουμε.

Αποσυνδεδεμένος snipereps

  • VIP
  • *****
  • Μηνύματα: 995
  • kill'em before they kill you!
    • Προφίλ
    • episkiasis.wordpress.com
Re: Λάστιχα για cb 400!
« Απάντηση #100 στις: Νοέμβριος 10, 2011, 10:19:38 μμ »
αν θυμάμαι καλά.πρέπει η διάφορα: της απόστασης 2 σταθερών σημείων.όταν εσύ κάθεσε στη μηχανή,χωρίς να πατάς κάτω,να είναι κατά 30% μικρότερη από αυτήν την ίδια διάφορα όταν δn κάθεσε πάνω.αλλά τσεκάρε το. Ψάξε για το βίντεο twist of the wrist σχετικά με την ρύθμιση της ανάρτησης.

Αποσυνδεδεμένος theios

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 127
    • Προφίλ
Re: Λάστιχα για cb 400!
« Απάντηση #101 στις: Δεκέμβριος 01, 2011, 12:55:35 μμ »
Χαιρετω ακομα μια φορα το παρεακι! Ηρθε η ωρα μου και μενα να αλλαξω 2η φορα λαστοιχα. εχωντας βαλει την πρωτη φορα Metzeler lasertec πανω στις μαμα διαστασεις (τριγωνικο) οι εντυπωσεις μου ειναι αναμεικτες. οταν ηταν φρεσκο το τελειωσα αρκετα ευκολα και οχι σε τοσο καλο δρομο. απο ενα σημειο και μετα γυρω στο 6 μηνο δεν το λαστοιχο δεν μου εδινε αισθηση ασφαλειας ειχε τετραγωνισει αρκετα κανοντας την μηχανη πολυ πιο δυσκολο να πλαγιασει.. σε καλο δρομο πριν απο κανα μηνα παλι το πλαγιασα μεχρι το τελος αλλα δεν ειχα ωραια αισθηση.. Βλεπωντας τις φωτογραφιες του mikesf ειδα οτι φοραγε 160αρι πισω. Εψαξα και γω σε κατι φιλιπινεζικα φορουμ και ειδα οτι αρκετοι προτημουσαν 120-160.. Μου εδωσε λοιπον ενας φιλος ενα sportec m3 160αρι να δοκιμασω, το βαζω πισω αλλα μου ειπε ο λαστοιχας οτι λογω στενης ζαντας το μαζεβει πολυ το λαστοιχο και κανει πολυ μεγαλη κουρμπα με αποτελεσμα σε μεγαλο πλαγιασμα να υπαρχει περιπτωσει να με στειλει αδιαβαστο χωρις να παρω χαμπαρι καν.... Οποτε κοιταω για 110-150.. απ οτι διαβασα στα ποστ ΒΤ090 ειδα οτι ειναι ωραιο λαστοιχο. και ενας φιλοσ μου ειπε οτι βρικα και τα ΒΤ003 σε αυτες τισ διαστασεις...Δεν ξερω αν εχει δοκομασει κανει 120-160 να μου πει γνωμη....

Αποσυνδεδεμένος johnnybe

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 316
    • Προφίλ
Re: Λάστιχα για cb 400!
« Απάντηση #102 στις: Δεκέμβριος 01, 2011, 06:01:03 μμ »
αν θυμάμαι καλά.πρέπει η διάφορα: της απόστασης 2 σταθερών σημείων.όταν εσύ κάθεσε στη μηχανή,χωρίς να πατάς κάτω,να είναι κατά 30% μικρότερη από αυτήν την ίδια διάφορα όταν δn κάθεσε πάνω.αλλά τσεκάρε το. Ψάξε για το βίντεο twist of the wrist σχετικά με την ρύθμιση της ανάρτησης.

Snipereps ευχαριστώ για την πληροφόρηση. Βρήκα το βιντεάκι και ρύθμισα την ανάρτηση. Όντως στο twist of the wrist λέει πως το rider sag πρέπει να είναι μεταξύ 30-35% της συνολικής διαδρομής της ανάρτησης. Στα δικά μας η διαδρομή αυτή είναι 110mm, άρα το rider sag πρέπει να κυμαίνεται μεταξύ 33 και 38,5mm. Το ρύθμισα στα 35mm. Ήθελε σφίξιμο η ανάρτηση, 1 στροφή και κάτι ψιλά, σε κάθε ελατήριο.  

Παιδιά για αυτό το κούνημα υπάρχουν πολύ περισσότερες πιθανότητες από τις αναφερόμενες.
Το λεγόμενο speed wobble (δεν το παίζω αγγλομαθής, το γραφω έτσι γαι να το googlήσετε) μπορεί να προκληθεί:
Από πολύ μαλακή πίσω ανάρτηση.
...

Ο Atanassio είχε δίκιο, η ανάρτηση ήταν μαλακή για εμένα. Το μωρό βέβαια κάνει το βιολί του...ελαφρύς συντονισμός του τιμονιού οταν αφήνεις το γκάζι, μεταξύ 80-100. Βελτιώθηκε κάπως όμως!

Δοκίμασα να την σκληρύνω και άλλο. Έδωσα άλλη μιση και μετά άλλη μια στροφή προφόρτιση, αλλά σα χάλαγε πάλι.

Αποσυνδεδεμένος itom32

  • Administrator
  • Gold
  • *****
  • Μηνύματα: 4525
  • Eyes on the Stars
    • Προφίλ
Re: Λάστιχα για cb 400!
« Απάντηση #103 στις: Δεκέμβριος 01, 2011, 06:07:15 μμ »
Theios εγω λεω μη βαλεις τοσο μεγαλη διασταση.Ο Αmmo77 φορα μπροστινο 120αρι και λεει οτι το μπροστα λογω στενης ζαντας μπαλωνιαζει.Οπως ειπες κι εσυ παραπανω για το πισω που δοκιμασες.Ουτε πετραδακι δεν χωρα να περασει αναμεσα απο το λαστιχο και το εμπρος φτερο.Εγω φορω 110/70μπροστα150/70πισω.Εμφανισιακα ειναι πιο ομορφο(βαρβατο)το CB αλλα οι πιο πολλοι εδω λενε οτι γινεται πιο δυσκινητο και αργο.Αφου δοκιμασα το R του Desmond o οποιος βαζει παντα μαμα διαστασεις 110/70-140/70 καταλαβα ποσο δικιο ειχαν τα παιδια.Οτι και να διαλεξεις καλοφορετο.

Αποσυνδεδεμένος snipereps

  • VIP
  • *****
  • Μηνύματα: 995
  • kill'em before they kill you!
    • Προφίλ
    • episkiasis.wordpress.com
Re: Λάστιχα για cb 400!
« Απάντηση #104 στις: Δεκέμβριος 03, 2011, 10:19:22 πμ »
To cbr 400rr φοράει 110-150 από το εργοστάσιο.αν κάποιος έχει γνωστό με τέτοια μηχανή,κοιτάει τα νούμερα τις πίσω ζάντας.Αν είναι ίδια με τα δικά μας, τότε το θέμα μπαλόνιαζει δν υπάρχει. Η συμπεριφορά όμως το πιο πιθανό είναι να είναι χειρότερη.γιατί το cb μας είναι στημένο πολύ διαφορετικά απ το babyblade