Αποστολέας Θέμα: Εξατμιση Moriwaki  (Αναγνώστηκε 8877 φορές)

Αποσυνδεδεμένος souperdooper

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 257
    • Προφίλ
Εξατμιση Moriwaki
« στις: Μάρτιος 25, 2012, 07:01:34 μμ »
Καλησπερες παντου

Βρηκα αυτο


http://yahoo.aleado.com/lot?auctionID=d124944016


Επισκευαζεται? 

Επισης εχω βρει και ενα τελικο απο CBR400 NC29. Θα μπαινει στι δικο μου? Τι αλλαγες θα χρειαστει η μηχανη? ρυθμισμα καρμπς?
"Cybille" CB 400 SF '93 κοκκινoμαλλα..

Αποσυνδεδεμένος itom32

  • Administrator
  • Gold
  • *****
  • Μηνύματα: 4519
  • Eyes on the Stars
    • Προφίλ
Re: Εξατμιση Moriwaki
« Απάντηση #1 στις: Μάρτιος 25, 2012, 07:21:25 μμ »
Bγαλε μια φωτο του cbr 400 rr διοτι αν θυμαμαι καλα ειναι ιδιο με του version r/s(bold on).Aν πραγματι ισχυει αυτο δεν νομιζω οτι χρειαζεται να αλλαξεις ρυθμιση στα καρμπ.Εγω εβαλα τελικο απο cbr600 και δεν διαπιστωσα καποια δυσλειτουργια,οπωτε με του cbr 400 εισαι οκ.
Αν φορας το μαμα χταποδι του pb1 θα πρεπει να κανεις την βαση/φλαντζα που θα βιδωνει το bold on τελικο.Παω να τσεκαρω λιγο στο γκουγκλε φωτο να δω τι τελικο ειχε το cbr400.
Μετην moriaki μην ασχωληθεις τζαμπα φραγγα,τα φαγε τα ψωμια της.Καποτε ηταν ομορφη.Αλλα φαντασου μια γρια που θελει οδοντοπροσθετικη με αμφιβολα αποτελεσματα.
Εdit:
Nαι οντως,το cbr400 εχει ιδιο τελικο με τα version r/s.Kαλα ειπαμε εχουμε σπορ στησιμο οι r/s:


Αποσυνδεδεμένος supernova

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 325
  • Δύναμις μου, ο Θεός.
    • Προφίλ
    • http://facebook.com/metallikes.kataskeues.papakonstantinou
Re: Εξατμιση Moriwaki
« Απάντηση #2 στις: Μάρτιος 25, 2012, 07:28:52 μμ »
Αυτό που είπε και ο itom!  ;D
Οσο για την εξάτμιση που ποσταρες, το χταπόδι επισκευάζεται (και η δική μου είχε χτυπηθεί απο κάτω και την επισκεύασα) κόβωντας το ''τσαλακωμένο'' κομμάτι, ή το σημείο όλο (προσθέτεις κομμάτι σωληνα) ή το τσαλακωμα τοπικά (προσθέτεις ''φιλέτο'' σωλήνα), για το τελικό δεν ξέρω πως γιατι η ζημιά δεν φαίνεται καλά, αλλα είναι πιο δύσκολο, ο itom πρέπει να ξέρει.

Αποσυνδεδεμένος itom32

  • Administrator
  • Gold
  • *****
  • Μηνύματα: 4519
  • Eyes on the Stars
    • Προφίλ
Re: Εξατμιση Moriwaki
« Απάντηση #3 στις: Μάρτιος 25, 2012, 07:54:39 μμ »
Και το τελικο φτιαχνεται με ενυσχιση με ενα ανοξιδωτο κυλινδο λιγο μεγαλητερου φ,αλλα το θεμα ειναι η τιμη.62 με 77 ευρω χαμηλοτερη υψηλοτερη τιμη bid + 125 ευρω ταχυδρομικα=202.0+ υλικα επισκευης+ εργατικα να μη βγει κανα 300-350 ευρω.Λεω εγω τωρα δεν ξερω τιμες γιατι ο superdooper ειναι Αγγλια.Πολλα τα λεφτα και δεν θα εισαι καν με τελικο version r.Χωρια που αυτος ο σωληνας με φενεται βαβουριαρης σε σχεση με το μαμα τελικο.Εγω την μοτο την θελω τερμα ησυχη,να ακουω το σφυριγμα μονο.

Αποσυνδεδεμένος souperdooper

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 257
    • Προφίλ
Re: Εξατμιση Moriwaki
« Απάντηση #4 στις: Μάρτιος 26, 2012, 01:49:45 πμ »
Μαλλον θα παω για το τελικο. Ειναι και αυτο Moriwaki αγωνιστικο.

Μ αρεσει να κανει λιγη βαβουρα το μηχανακι. Και επειδη καθε μερα κανω 30χμ σε τρελη κινηση καλο ειναι να με ακουνε.

Απο οτι καταλαβα παντως, αμα βαλω χταποδι απο version R θα κατσει μια χαρα ε? εχει μερικα στον ιμπεη σε πολυ καλη τιμη.

χμμ...

να στε καλα παιδια!
"Cybille" CB 400 SF '93 κοκκινoμαλλα..

Αποσυνδεδεμένος johnnybe

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 316
    • Προφίλ
Re: Εξατμιση Moriwaki
« Απάντηση #5 στις: Μάρτιος 26, 2012, 04:59:30 μμ »
Φοράω το κοντό moriwaki one piece (σε μαύρο όμως). Το είχα πάρει ελαφρώς μεταχειρισμένο με τη βοήθεια του Moriwaki Man. Χωρίς χτυπήματα.
Δεν κάνει ιδιαίτερο θόρυβο, έχει ωραία χροιά και ενσωματωμένο καταλύτη.  
http://www.moriwaki.co.jp/global/product/ex.php?maker=HONDA&model=CB400SF

Αποσυνδεδεμένος supernova

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 325
  • Δύναμις μου, ο Θεός.
    • Προφίλ
    • http://facebook.com/metallikes.kataskeues.papakonstantinou
Re: Εξατμιση Moriwaki
« Απάντηση #6 στις: Μάρτιος 29, 2012, 11:24:18 μμ »
Λοιπόν μια που είναι συγγενής με το θέμα η ερώτηση να μην ανοίγω άλλο.
Εχω σκοπό να επιδορθώσω την εξάτμιση του cb γιατί στο σημείο πριν την φλάντζα του τελικού μου έχει κάνει τρυπούλα, και ενώ το είχα κλείσει με σιδηρόστοκο (πριν καμια 8ετία) τελικά ξανα-άνοιξε, όπως επίσης και να αλλάξω το κομμάτι που μπαίνει στο τελικό γιατι εχει γίνει κ το δικό μου όπως του φίλου figalou http://www.go4it.gr/smf/index.php?topic=3435.150
Πέραν λοιπον των επισκευών έχω την εξής απορία, τα δικά μας ειναι 4-2-1, θα άξιζε ή θα άλλαζε κάτι αν το έκανα 4-1???
Το λέω γιατι το πιο πιθανό είναι να αλλάξω όλο το κομμάτι απο εκεί που γίνετε απο σε 1, οπότε δεν μου είναι δύσκολο να το κάνω!
Επίσης έχω και ένα bandit (του αδερφού μου) το οποίο το έχει παρατημένο και έχει χταποδάκι στα κάρβουνα....Εμμμ..συγνώμμη στην πένα, λέτε να κάνει τίποτα..? (το τελικό δεν το κοιτάω είναι ένα yoshimura κοντό).

Μα που πήγατε ολοιιιιιιι.....???

Αποσυνδεδεμένος souperdooper

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 257
    • Προφίλ
Re: Εξατμιση Moriwaki
« Απάντηση #7 στις: Μάρτιος 31, 2012, 02:12:04 μμ »
φιλαρακο καθοτι ασχετος με τετοια μερεμετια παω πασο..
αλλα εχεις yoshimura ε? και κοντη κιολας? ριξε καμια φωτο και αμα παιζει και κανα βιντεακι να την ακουσουμε..
"Cybille" CB 400 SF '93 κοκκινoμαλλα..

Αποσυνδεδεμένος supernova

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 325
  • Δύναμις μου, ο Θεός.
    • Προφίλ
    • http://facebook.com/metallikes.kataskeues.papakonstantinou
Re: Εξατμιση Moriwaki
« Απάντηση #8 στις: Μάρτιος 31, 2012, 02:56:56 μμ »
Φίλε souperdooper για βίντεο δεν γίνεται γιατι το bandit το έχει παρατήσει αρκετά χρόνια ο αδερφός μου με καμμένη ηλεκτρονική, αλλα απ'ότι θυμάμαι βγάζει ωραίο ήχο.
Τελικά πρέπει να είναι ολόσωμη γιατί δεν θυμάμαι να είναι έτσι το χταπόδι του bandit (είναι το V limited edition) πάνω στο τελικό έχει και ένα ταμπελάκι που λέει JMCA και έναν κωδικο (???)
Φωτό την έβγαλα:
http://www.flickr.com/photos/metallic_build/7031748963/in/photostream/
http://www.flickr.com/photos/metallic_build/6885649914/in/photostream/

Αποσυνδεδεμένος supernova

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 325
  • Δύναμις μου, ο Θεός.
    • Προφίλ
    • http://facebook.com/metallikes.kataskeues.papakonstantinou
Re: Εξατμιση Moriwaki
« Απάντηση #9 στις: Απρίλιος 01, 2012, 01:04:24 μμ »
Το χταπόδι του bandit δεν θέλει να λύσει...μετά απο τόσα χρόνια ακινησιας οι βίδες έχουν κολλήσει τόσο άσχημα που δυο μέρες του ρίχνω wd40 και δεν παίρνουν ούτε στροφή, στράβωσε το αλλεν....
Αν γνωρίζει κανείς αν ταιριάζει στο cb ας ενημερώσει μην παιδεύομαι άδικα να τις λύσω, να φέρνω εργαλεία απο το μαγαζί κτλ.

Αποσυνδεδεμένος itom32

  • Administrator
  • Gold
  • *****
  • Μηνύματα: 4519
  • Eyes on the Stars
    • Προφίλ
Re: Εξατμιση Moriwaki
« Απάντηση #10 στις: Απρίλιος 01, 2012, 01:19:21 μμ »
Μιχαηλ,να ξερεις οτι η Honda αλλαξε το χταποδι σε 4-2-1 για να βελτιωσει τις επιδωσεις σε σχεση με το παλαιοτερο στυλ 4-1-1 που εχουν τα pb1.
Γνωμη μου ειναι την οποια επεμβαση να την κανης μετα την ενωση των 2 σε ενα.Εκτως αυτου το χταποδι του bandit μπορει να ειναι σαν καινουριο αλλα σε στυλ ειναι  :puke:.
Nα πω και την αληθεια,ουτε το τελικο σε σχημα "τρομπετας"μ'αρεσει,αλλα γουστα ειναι αυτα.Ας πουμε ο figalos τετοιο ψαχνει,για το S του.
Εγω θα προσπαθουσα να βρω τελικο μαμα για version r/s.Θα προσπαθουσα επισης να επισκευασω αυτο που εχεις ηδη.
Μια και το εφερε η κουβεντα,ειπες οτι αλλαξες ηδη μια φορα το εσωτερικο.Βασικα υποθετω εκοψες τις ακρες του αλουμινενιου εξωτερικου και αφερεσες την φλογερα.Mετα αφου εφτιαξες την νεα,ξανακολησες τον αλουμινενιο σωληνα με Τig??Εχεις κρατησει την παλια μαμα φλογερα ή θυμασαι πως ηταν σε σχημα??Και πως επιανε με τον εξωτερικο σωληνα?
Θελω να δω αν μπορει να κατασκευαστει εξ αρχης και οχι με εναν απλο διατρητο σωληνα.
Το βασικο που με εδιαφερει ειναι πως το εφτιαξαν και ειναι τοσο ησυχο,και αν μπορουμε να το φτιαξουμε ετσι,σε πιθανη ανακατασκευη.











Αποσυνδεδεμένος supernova

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 325
  • Δύναμις μου, ο Θεός.
    • Προφίλ
    • http://facebook.com/metallikes.kataskeues.papakonstantinou
Re: Εξατμιση Moriwaki
« Απάντηση #11 στις: Απρίλιος 01, 2012, 02:44:12 μμ »
Γιάννη το τελικό του bandit ούτε εμένα μου αρέσει, γι'αυτό και πιο πάνω είπα οτι ούτε που το κοιτάω. ,είναι πολύ κοντό και θυμίζει εξάτμιση απο παπί!
Το χταπόδι αν δούλευε κ ταίριαζε μπορεί και να το έκανα δοκιμή να δώ τι λέει, αλλα δεν το βλέπω να το ψάχνω παραπάνω!

Δεν έχω αλλάξει το εσωτερικό γιάννη, όταν πήρα την μηχανή ο προηγούμενος είχε αδειάσει το τελικό και ήταν ενα σκέτο μπουρί, στα 18 μου άρεσε αλλα άρχισε να με κουράζει κ έτσι του έφτιαξα σιγαστήρα σε τόρνο και αργότερα του πρόσθεσα και μία φλογέρα (απο άλλη εξάτμιση, μιας και έχω διάφορα τέτοια που μου παρατάνε στο μαγαζι απο επισκευές που κάνουμε) η οποία είναι μεν στην διάμετρο που έπρεπε αλλα ήταν πιο κοντή σε μήκος, την πόνταρα με argon στην άκρη απο το σωληνακι του τελικού μιας και εκεί θα έκανε καλήτερη δουλειά και δεν έφτανε να πονταριστεί στο τέρμα.

Στην αρχή το έκανα για δοκιμή, να δώ αν έχει διαφορά και όντως έχει και το κράτησα έτσι.
Λογικά η πίσω άκρη της φλογέρας ''θυληκώνει'' στην άκρη της εξάτμισης (κοινός πινίνι) και η μπροστά ''θυληκώνει'' στον σωλήνα στην άλλη, δεν νομίζω οτι έίναι κολλημένη γιατί θα έπρεπε να κοπεί η εξάτμιση για να βγεί.
 
Εδώ φαίνεται η άκρη της φλογέρας που έβαλα (απο κοντά δεν φαίνεται τόσο άσχημο)
http://www.flickr.com/photos/metallic_build/6888630818/in/photostream/

Εδώ είναι ο σιγαστήρας (μαύρη μαυρίλα)
http://www.flickr.com/photos/metallic_build/6888631182/in/photostream/

Σε αυτό το βίντεο στο 2:18 φαίνεται πως είναι η φλογέρα και δείχνει και τι περιέχει η εξάτμιση (νομίζω οτι κάπου εδώ το βρήκα)
http://www.youtube.com/watch?v=3KPo7VuBW5Q

Τώρα μιας και θα επισκευάσω την εξάτμιση λέω να του βάλω άλλη φλογέρα αλλα και να την γεμίσω ωστε να γίνει ο θόρυβος πιο μαμά!
Σίγουρα μπορεί να ξαναφτιαχτεί φλογέρα με ένα κομμάτι λεπτή διάτρητη λαμαρίνα, όχι με σωλήνα γιατί δεν γίνεται να τον κάνεις ''τόσο διάτρητο''.
Σορρύ για το τεράστιο ποστ.

Αποσυνδεδεμένος itom32

  • Administrator
  • Gold
  • *****
  • Μηνύματα: 4519
  • Eyes on the Stars
    • Προφίλ
Re: Εξατμιση Moriwaki
« Απάντηση #12 στις: Απρίλιος 01, 2012, 03:01:12 μμ »
Ε ναι,αυτο το εχω ξαναδει το βιντεο.Δειχνει τον απλο τροπο,με διατρητο.Βασικα αμα δεις το μαμα τελικο εχει πολυ μυστηριο εσωτερικο.Επιφυλασομαι οταν ανοιξω καποιο απο αυτα που εχω,να ενημερωσω πως ειναι,και αν μπορει να ξαναφτιαχτει.

Αποσυνδεδεμένος supernova

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 325
  • Δύναμις μου, ο Θεός.
    • Προφίλ
    • http://facebook.com/metallikes.kataskeues.papakonstantinou
Re: Εξατμιση Moriwaki
« Απάντηση #13 στις: Απρίλιος 01, 2012, 03:24:04 μμ »
Εχω βρεί διάφορες φλογέρες στο net αλλα δεν ξέρω με ποια μοιάζει η μαμίσια του cb

Μήπως κάπως έτσι?
http://beedspeed.com/images/ExhaustBaffle.jpg
http://i313.photobucket.com/albums/ll384/rondison/Phaedrus/P7200020-1.jpg
http://images.motorcycle-superstore.com/ProductImages/OG/0000_Cobra_15_Inch_Replacement_Quiet_Core_Baffle_--.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v364/lucygoose1999/IMG_2606.jpg

Αυτή που έχω βάλει είναι έτσι
http://www.realhog.com/images/image_46982.jpg

Αποσυνδεδεμένος souperdooper

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 257
    • Προφίλ
Re: Εξατμιση Moriwaki
« Απάντηση #14 στις: Απρίλιος 01, 2012, 03:26:16 μμ »
Μια χαρα μου φαινεται το τελικο απο το μπαντιτ. Εγω θα το εβαζα πανω οπως ειναι αμα μπαινει.

Μ αρεσει να ειναι ποιο κοντη η εξατμιση αν και στα δικα μας δεν ειναι και τοσο μακριναρι οσο πχ στα CBR.
"Cybille" CB 400 SF '93 κοκκινoμαλλα..