Αποστολέας Θέμα: Πισω αναρτηση, μπροστα ελατηρια και λαδια και αλυσιδογραναζα..  (Αναγνώστηκε 5479 φορές)

Αποσυνδεδεμένος souperdooper

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 257
    • Προφίλ
Οπως καταλαβατε παμε για γερο ξεφραγκιασμα.

Η πισω αριστερη μπουκαλα αρχισε να χανει λαδια και η αλυσιδα δεν εχει αλλαχτει ποτε με τη κοθκλιτσα μου να εχει κλεισει 25000χμ..

Οποτε πανω που εψαχνα για αλυσιδα πεσανε μαζι και οι αναρτησεις.. τεσπα..


Για πισω

Οι Οhlins ειναι πολυ ακριβες και δεν αξιζουν.

Bitubo. Ξερει κανεις αν ανακατασκευαζονται? εχω βρει αυτες

http://accessoriscooter.com/lang-en/bitubo-wme-02-03-42-43-52-53/7421-bitubo-wme-twin-shock-absorbers-for-honda-cb-400-four.html

Τις εχει βρει καποιος καπου φτηνοτερες?

Επισης σε αυτο το σιτε απο Αυστραλια βρηκα τις YSS     RG302-330TRCL-11 για 699 αυτραλιανα δολλαρια (εκπτωση 300) που βγαινει σε 450 λιρες Αγγλιας η 600 ευρω (ακριβες αλλα κατα 200 λιρες φτηνοτερες απο τις Ohlins)

Αξιζει να δωσω 150 λιρες παραπανω για τις YSS? Ξερει κανεις αν ειναι ανακατασκευαζομενες? τιε εχει δοκιμασει κανεις?



Για το μπροστα ειμαι αρκετα μπερδεμενος. Περαν του οτι τα γραμμικα λενε σε φοροθμς οτι ειναι καλθτερα για μηχανες που εχοθν αναρτηση με cartridges
και τα προοδευτικα για αναρτησεις απλες σαν τις δικες μας ειναι και το θεμα της σκληροτητας. ειμαι 110κιλα. να παρω τα 10Nm? Μαλλον θα παω για HP.


Για αλυσιδα παω για DID αι μαλλον για τη ποιο δυνατη. Ξερει κανεις το κωδικο της? Δε θελω να παρω λαθος πραμα.



Και τελος.. ο μηχανιθκος μου μου ζηταει 200 λιρες εργατικα για αλυσιδο γραναζα και αναρτησεις μπρος πισω. Δε του τα δινω και θα κατσω να τα κανω μονος μου,
οποτε παιδες.. χρειαζομαι εργαλεια.

αλλα αυτο θα ειναι αλλο νημα οταν παρω τα ανταλλακτικα.. χε χε

Ιδεες, γνωμες, λινκς ευπροσδεκτα!
 

"Cybille" CB 400 SF '93 κοκκινoμαλλα..

Αποσυνδεδεμένος tsak

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 353
    • Προφίλ
Re: Πισω αναρτηση, μπροστα ελατηρια και λαδια και αλυσιδογραναζα..
« Απάντηση #1 στις: Σεπτέμβριος 04, 2012, 12:20:36 πμ »
Καλησπέρα.

Σε καταλαβαίνω διότι και εγώ μέσα στον μηνα πάω για λάστιχα-αλίσια γρανάζια σίγουρα.

Για την αλυσίδα ξέρω ότι είναι DID 525x110. Ήταν να αλλάξει πρόσφατα ο JAS και αυτή ήταν να βάλει.
Για γρανάζια δεν ξέρω δυστυχώς. Νομίζω ότι φοράμε 15-43 η 15-41. Πάντα χωρίς να ξέρω οποτε καλο είναι μια δεύτερη γνώμη.

Όσο για τα εργατικά είναι κλεφτες. Καλύτερα μονος χαλαρά, χωρίς βιασύνες να την σενιαρεις. Αν βρείς και κανέναν φίλο/γνωστό να βοηθήσει ακόμα καλύτερ, καφεδάκι και δουλειά :)

Αποσυνδεδεμένος jokey

  • VIP
  • *****
  • Μηνύματα: 996
    • Προφίλ
Re: Πισω αναρτηση, μπροστα ελατηρια και λαδια και αλυσιδογραναζα..
« Απάντηση #2 στις: Σεπτέμβριος 04, 2012, 04:26:15 μμ »

Όσο για τα εργατικά είναι κλεφτες. Καλύτερα μονος χαλαρά, χωρίς βιασύνες να την σενιαρεις. Αν βρείς και κανέναν φίλο/γνωστό να βοηθήσει ακόμα καλύτερ, καφεδάκι και δουλειά :)
Στο εμπόριο ο καθένας πουλάει όσο κοστολογεί την εργασία του
πχ
ενοίκιο 500/μήνα
Ασφάλιση 300/μήνα
ΔΕΗ-ΕΥΔΑΠ 50/μήνα
τηλέφωνο  50/μήνα
μισθός   800/μήνα
εφορία 100/μήνα
ΦΠΑ 100/μήνα
Σύνολο 1900 τον μήνα(χωρίς να βάλω υπάλληλο ή αγορά εργαλείων κτλ)
Αν από τις 30 ημέρες οι 4 ημέρες του μήνα είναι Κυριακές άρα κατά μέσο όρο έχουμε 26 ημέρες εργάσιμες
Οπότε 1900/26=73,07 ευρώ την ημέρα πρέπει να μπουν καθαρά στο μαγαζί για να καλύψουν τα βασικά βρέξει χιονίσει ανοίγει δεν ανοίγει το μαγαζί
Αν μπορείς να τα κάνεις μόνος σου σίγουρα θα γλυτώσεις και καλά θα κάνεις αν μπορείς, αυτό δεν σημαίνει οτι οι άλλοι είναι κλέφτες
Κλέφτης είναι αυτός που σου παίρνει λεφτά και δεν κάνει τίποτα
Στο κάτω κάτω δεν σε βάζει στο μαγαζί του με το ζόρι, ελεύθερη αγορά έχουμε αν κάτι σου φαίνεται ακριβό ψάχνεις το φθηνότερο
Υπ'όψιν είμαι λογιστής και όχι μάστορας
Φιλικά
Νίκος
ΒΡΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΜΜΜΜΜΜΜ

Αποσυνδεδεμένος souperdooper

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 257
    • Προφίλ
Re: Πισω αναρτηση, μπροστα ελατηρια και λαδια και αλυσιδογραναζα..
« Απάντηση #3 στις: Σεπτέμβριος 04, 2012, 05:40:39 μμ »
Xrewnei £200 giati leei einai 4 wres douleia! Kai einai kai me ekptwsh £20 lires h sugekrimenh timh.. Xrewnei £55 lires thn wra..

Twra ama gia mhxaniko pairnei 4 wres na allaxei alysidogranaza, pisw anarthsh (oxi anakataskeuh alla etoimh) kai elathria/ladia mprosta paw paso.

emena mou fainetai gia 2 wres douleia 2.5 to polu kai gi auto ton eipa klefth..
"Cybille" CB 400 SF '93 κοκκινoμαλλα..

Αποσυνδεδεμένος itom32

  • Administrator
  • Gold
  • *****
  • Μηνύματα: 4608
  • Eyes on the Stars
    • Προφίλ
Re: Πισω αναρτηση, μπροστα ελατηρια και λαδια και αλυσιδογραναζα..
« Απάντηση #4 στις: Σεπτέμβριος 04, 2012, 06:20:21 μμ »
Twra ama gia mhxaniko pairnei 4 wres na allaxei alysidogranaza, pisw anarthsh (oxi anakataskeuh alla etoimh) kai elathria/ladia mprosta paw paso.
emena mou fainetai gia 2 wres douleia 2.5 to polu kai gi auto ton eipa klefth..

Κι εμενα με φενονται αρκετα χρηματα για τα εργατικα,αλλα η ώρα εργασίας που σε ειπε ειναι σωστη.Αποκλειεται να αλλάξει κανεις λαδια και ελατηρια μπροστά,πισω ανάρτηση και αλυσιδογράναζα σε δυο ωρες.Ουτε καν με αρπακολα φάση.Θα το διαπιστώσεις εξ άλλου και μόνος,δουλεύοντας πανω στην Cibyl.Mόνο παρε το χαλαρά,για να το διασκεδάσεις και για να κανης σωστη δουλεια. :goodboy:
Y.Γ:Αν θυμαμαι καλα το θεμα των γραναζιών το pb1 φοραει απο μαμα 15εμπρος 43 πισω και τα version r/s 15 εμπρος 45 πίσω.

Αποσυνδεδεμένος souperdooper

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 257
    • Προφίλ
Re: Πισω αναρτηση, μπροστα ελατηρια και λαδια και αλυσιδογραναζα..
« Απάντηση #5 στις: Σεπτέμβριος 05, 2012, 12:20:04 μμ »
Kala emena tha mou parei 14 wres oxi 4!! xa xa

Oi Hagon lene tipota? Mou tiw proteine o idios mhxanikos kai leei einai polu fthnes.. Exei kaneis?

http://www.hagon-shocks.co.uk/catalog/partdetail.aspx?partno=33046TTSA

"Cybille" CB 400 SF '93 κοκκινoμαλλα..

Αποσυνδεδεμένος shumi

  • Γνωστό μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 17
    • Προφίλ
Re: Πισω αναρτηση, μπροστα ελατηρια και λαδια και αλυσιδογραναζα..
« Απάντηση #6 στις: Σεπτέμβριος 05, 2012, 12:50:19 μμ »
Kala emena tha mou parei 14 wres oxi 4!! xa xa

Oi Hagon lene tipota? Mou tiw proteine o idios mhxanikos kai leei einai polu fthnes.. Exei kaneis?

http://www.hagon-shocks.co.uk/catalog/partdetail.aspx?partno=33046TTSA


Είχα εγώ στο δικό μου hagon μέχρι 130 κιλά (80+50) βάρος είναι πολυ καλά και άνετα αλλά αν πάρεις κάποιον φίλο σου (80+90) κιλά στην περίπτωση μου τερματίζουν εύκολα. Δηλαδή ο συνεπιβάτης μόνο γυναίκα πρέπει να είναι. Όμως τα δικά μου δεν ξέρω πόσα χρόνια ηταν πάνω στην μηχανή μπορεί να φταίει και αυτό.

Αποσυνδεδεμένος souperdooper

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 257
    • Προφίλ
Re: Πισω αναρτηση, μπροστα ελατηρια και λαδια και αλυσιδογραναζα..
« Απάντηση #7 στις: Σεπτέμβριος 05, 2012, 03:18:23 μμ »
Που σημαινει οτι τα δικα μου 110 κιλα  :o απαιτουν κατι ποιο ποιοτικο.  :tongue2:


Μολις μου εκαναν μια προσφορα απο τη Wilbers για φουλ αναρτηση μπρος πισω.

575 λιρες τα πισω + 80 λιρες ελατηρια μπροστα με λαδια + ταχυδρομικα = ολα μεσα μου τα αφηνει 630 λιρες.

Παλι ακριβα ειναι αλλα εχοθν 5 χρονια εγγυηση, ειναι πληρως ανακατασκεαυζομενα και θα ερθουν στημενα για τα κιλα μου.

Τα ελατηρια μου συστησε να ειναι προοδευτικα διοτι ειναι παλια μηχανη με παλια αναρτηση. Για ποιο καινουργια ειπε θα συνιστουσε γραμμικα.

Νομιζω θα παω για προοδευτικα. Εδς εχει πολλα σαμαρια στους δρομους και νομιζω οτι ταιριαζουν περισσοτερο.


Τα Μπιτουμπο απο την αλλη θα βγαινουν 320 λιρες με τα ταχυδρομικα, και με τα HP αλλες 120 λιρες παμε συνολο 440.

Παιδες δεν εχω ιδεα τι παιρνω οταν μιλαμε για Μπιτουμπο η Wilbers. Η διαφορα στη ποιοτητα αξιζει 200 λιρες?

Ενας φιλος εδω Αγγλια λεει οτι η Wilbers ειναι στο ιδιο επιπεδο με την Ohlins.. Ισχυει?

 
 
"Cybille" CB 400 SF '93 κοκκινoμαλλα..

Αποσυνδεδεμένος souperdooper

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 257
    • Προφίλ
Re: Πισω αναρτηση, μπροστα ελατηρια και λαδια και αλυσιδογραναζα..
« Απάντηση #8 στις: Σεπτέμβριος 06, 2012, 05:52:36 μμ »
Zητησα τιμες για τα Maxton:

http://www.maxtonsuspension.co.uk/files/t260-c.htm

Τα φτιαχνουν στα μετρα σου και της μηχανης, αεριου/λαδιου, 2 χρονια εγγυηση και βγαινει £480 + μεταφορικα.

κοστος ανακατασκευης βγαινει £100 + ΦΠΑ το ζευγαρι και λεει θελουν ανακατασκευη καθε 8-10000 μιλια???  :abeye-popping:

Ρε παιδια καθε 16000χμ τα αμορτισερ θελουν ανακατασκευη η απλα τα συγκεκριμενα δεν ειναι σοι?
"Cybille" CB 400 SF '93 κοκκινoμαλλα..

Αποσυνδεδεμένος klab

  • Elite
  • *
  • Μηνύματα: 1706
  • Με λένε Γιώργοοοο και το CB μου τραγουδάαααει.
    • Προφίλ
Re: Πισω αναρτηση, μπροστα ελατηρια και λαδια και αλυσιδογραναζα..
« Απάντηση #9 στις: Σεπτέμβριος 07, 2012, 12:26:42 πμ »
Τι εργαλεία είναι αυτά τα MAXTON δεν τα έχω ξανακούσει αλλά μου έφυγαν τα σάλια με τις ρυθμίσεις που παίρνουν.
Και για την τιμή τους super.
Αντίστοιχες αναρτήσεις από τις επώνυμες εταιρείες περνάνε τα 1000? με 1500?

Αποσυνδεδεμένος souperdooper

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 257
    • Προφίλ
Re: Πισω αναρτηση, μπροστα ελατηρια και λαδια και αλυσιδογραναζα..
« Απάντηση #10 στις: Σεπτέμβριος 07, 2012, 01:31:00 πμ »
Ναι ειναι οντως εντυπωσιακα καλη τιμη..

Εδω παιζουνε αρκετα σε μεγαλα κυβικα αλλα τα συγκεκριμενα για τις δικες μας τα βγαλανε προσφατα, το 2009 νομιζω και αυτο με φοβισε.
Οπως επισης και το γεγονος οτι εχουν πιστονι 26μμ εναντι 36μμ των Wilbers.

Με τα 110 κιλα μου σκεφτηκα οτι οσο ποιο στοιβαρα τοσο ποιο καλα.

Τα Bitubo τα απεκλεισα λογω αντιπροσωπειας. Εδω δε παιζει κανενας σοβαρος και ουσιαστηκα για οποιοδηποτε προβλημα θα επρεπε να μιλαω με Ιταλιες. 



Οποτε εκλεισα σημερα τα Wilbers.

http://wilberssuspension.co.uk/ecoline.php

Μετα απο πολυ παζαρι πηρα στην ιδια τιμη τα ποιο αναβαθμισμενα Type 531 Classic αντι των 530.

Τα 5 χρονια εγγυηση, η πολυ καλη επικοινωνια με τους τυπους στο μαγαζι αλλα περισσοτερο οι συγκρισεις σε διαφορα φορουμς με τα Ohlins με πεισανε για τη καλυτερη σχεση κοστους/αποδοσης.

Επισης το οτι παιρνω ολοκληρη την αναρτηση απο ενα κατασκευαστη επαιξε πολυ ρολο. Φανταζομαι εχουν μια καλυτερη ιδεα για την αναλογια βαρους, σκληροτητα μπρος/πισω κλπ και σιγουρα ειναι πολυ ποιο ευκολο για μενα να ασχολουμαι με μια εταιρια παρα με δυο.

Θα ηθελα για να λεμε την αληθεια αναρτησουλα με μπουκαλες.. Αισθητικα νομιζω θα εδειχνε πολυ καλυτερα αλλα δε πειραζει. Πολυ απλα τα λεφτα δε βγαινανε αλλα και να βγαινανε παλι δε θα αξιζε..


Θα τα στησουν λεει στο βαρος μου (μαζι με εξοπλισμο) και σε καμια 15αρια μερες θα τα εχω!  :yoohoo:

Οσο για το προοδευτικα εναντι γραμμικων για το μπροστινο επελεξα προοδευτικα.

Με επεισε το επιχειρημα της παλιας αναρτησης εναντι καινουργιας.

Θα δουμε.. Σιγουρα η μηχανη θα γινει αγνωριστη στη συμπεριφορα..

Εννοειται θα ανεβει φωτορομαντζο με το που θα φτασουνε ε? χε χε



Οσο για την αλυσιδα, επειδη εχω ακομα περιθωριο για σφιξιμο θα την αλλαξω οταν δε θα παιρνει αλλο σφιξιμο.

Τα 630 λιροπουλια θα πονανε για καιρο τωρα..




Τωρα μια ερωτηση.

Ο τυπος μου ζητησε τις διαστασεις για τις τσιμουχες του μπροστινου και θα κοιταξει λεει μηπως εχει σε στοκ ιδιες.

Ειναι λεει πολυ πιθανο και δε θα μου τις χρεωσει.


Εχουμε καμια ιδεα?

"Cybille" CB 400 SF '93 κοκκινoμαλλα..

Αποσυνδεδεμένος souperdooper

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 257
    • Προφίλ
Re: Πισω αναρτηση, μπροστα ελατηρια και λαδια και αλυσιδογραναζα..
« Απάντηση #11 στις: Σεπτέμβριος 07, 2012, 02:40:54 μμ »
Αλλη μια εταιρια που κανει αμορτισερ για τα μηχανακια μας

http://www.yacugar-suspension.co.uk/aboutus.htm
"Cybille" CB 400 SF '93 κοκκινoμαλλα..

Αποσυνδεδεμένος souperdooper

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 257
    • Προφίλ
Re: Πισω αναρτηση, μπροστα ελατηρια και λαδια και αλυσιδογραναζα..
« Απάντηση #12 στις: Νοέμβριος 24, 2012, 09:35:34 μμ »
Ηρθε η αναρτηση!

http://i1193.photobucket.com/albums/aa355/souperdooper1/IMAG0580.jpg

http://i1193.photobucket.com/albums/aa355/souperdooper1/IMAG0579.jpg

http://i1193.photobucket.com/albums/aa355/souperdooper1/IMAG0581.jpg

http://i1193.photobucket.com/albums/aa355/souperdooper1/IMAG0582.jpg

http://i1193.photobucket.com/albums/aa355/souperdooper1/IMAG0583.jpg

http://i1193.photobucket.com/albums/aa355/souperdooper1/IMAG0584.jpg

http://i1193.photobucket.com/albums/aa355/souperdooper1/IMAG0585.jpg

http://i1193.photobucket.com/albums/aa355/souperdooper1/IMAG0586.jpg



Στο μεταξυ εχει ξακινησει και η δουλεια στη μηχανη..


Ελυσα ολο το μπροστινο, (ειχα ηδη στειλει το πιρουνι και μπηκανε μπροστα προοδευτικα ελατηρια της Wilbers με ολα τα συναφη)
και εχει αρχισει το καθαρισμα.


Το πλανο εχει ως εξης

Καθαρισμα και βαψιμο του πισω μερους της λαμπας σε μαυρο (μεσα εξω) και γυαλισμα το μπροστινο της,
Γυαλισμα τιμονοπλακας και βασης, ρολογιων, και γενικα οτι βρω..

Με την αυκαιρια θα αλλαξω και τα ρουλεμαν του τιμονιου. Ειχαν αρχισει να σκουριαζουν.


Μερικα προβληματακια. Ο σκελετος εχει αρχισει να σκουριαζει πισψ απο τη τιμονοπλακα. Κανονικα θα ηθελα πολυ να λυσω τα παντα και να τον φρεσκαρψ αλλα δεν εχω χωρο για κατι τετοιο. Λεω να τριψω βαψω τοπικα.. τι λετε?


Επισης το πισω καλυμμα των ρολογιων ειναι γαψωμενο απο πεσιμο αλλα δε ψηνομαι να σκασω φραγκα για καινουργιο. Καμια πατεντα?
Να υποθεσω τριψιμο στοκαρισμα και βαψιμο μαυρο?


Και τελος.. τα ρολογια. Ρε σεις.. αυτες οι βελονες δε βγαινουνε με τιποτα!! Σιγουρα πρεπει να τις τραβηξω?
 



 







"Cybille" CB 400 SF '93 κοκκινoμαλλα..

Αποσυνδεδεμένος itom32

  • Administrator
  • Gold
  • *****
  • Μηνύματα: 4608
  • Eyes on the Stars
    • Προφίλ
Re: Πισω αναρτηση, μπροστα ελατηρια και λαδια και αλυσιδογραναζα..
« Απάντηση #13 στις: Νοέμβριος 25, 2012, 08:34:57 πμ »
Mε γειες η καινούρια εμπρός και πίσω ανάρτηση.Ευχομαι πολλα και ασφαλή χιλιόμετρα.
Για τα καβούκια των οργάνων,αν δεν σε πειράζει που θα είναι μαύρα τότε κάνης οτι είπες.Οσο για τα ξεφλουδισματα-σκουριές στον σκελετό εκει γύρο απο τον λαιμό εγω τα διορθώνω με ψιλό πινελάκι.Τι να κάνουμε δεν υπαρχει μία για λύσιμο και ηλεκτροστατική. :absad:
Για τις βελόνες,αν και δεν εχω βγάλει ποτε τις δικές μου,εχω ακούσει απο συμφορουμήτες οτι όντως βγαίνουν τραβηχτά.

Αποσυνδεδεμένος klab

  • Elite
  • *
  • Μηνύματα: 1706
  • Με λένε Γιώργοοοο και το CB μου τραγουδάαααει.
    • Προφίλ
Re: Πισω αναρτηση, μπροστα ελατηρια και λαδια και αλυσιδογραναζα..
« Απάντηση #14 στις: Νοέμβριος 25, 2012, 01:49:29 μμ »
Βάλε ένα πιρούνι κάτω από το κέντρο της βελόνας που είναι το χοντρό μαύρο πλαστικό και χρησιμοποίησε το σαν μοχλό να την ξεκουμπώσεις.
Σιγά σιγά όμως μην κάνει ζημιά στο καντράν.