Αποστολέας Θέμα: CB400Sf ζητούνται φλατζακια απο τα λεκανακια των καρμπυρατερ......  (Αναγνώστηκε 2644 φορές)

Αποσυνδεδεμένος stel89s

  • VIP
  • *****
  • Μηνύματα: 595
    • Προφίλ
Απ: CB400Sf ζητούνται φλατζακια απο τα λεκανακια των καρμπυρατερ......
« Απάντηση #15 στις: Αύγουστος 10, 2013, 01:29:48 μμ »
Την μεβρανη υποπιεσης του ρουμπινετου...

Αποσυνδεδεμένος superfour

  • Ενεργό μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 64
    • Προφίλ
Απ: CB400Sf ζητούνται φλατζακια απο τα λεκανακια των καρμπυρατερ......
« Απάντηση #16 στις: Αύγουστος 10, 2013, 04:32:32 μμ »
Την ελαστική μεμβράνη του διακόπτη της βενζίνης η οποία είναι συνδεδεμένη μέσω ελαστικού σωλήνα με τον 1ο κύλινδρο και πάλλεται μέσω υποπίεσης που λαμβάνει από αυτόν και η οποία τρομπάρει με αυτόν τον τρόπο την βενζίνη μέσα στα καρμπυρατέρ, με συχνότητα παλμών ανάλογη των στροφών του κινητήρα. Ουφ! το είπα :)

Αποσυνδεδεμένος stel89s

  • VIP
  • *****
  • Μηνύματα: 595
    • Προφίλ
Απ: CB400Sf ζητούνται φλατζακια απο τα λεκανακια των καρμπυρατερ......
« Απάντηση #17 στις: Αύγουστος 10, 2013, 09:06:24 μμ »
Οσο μεγαλώνουν οι στροφες του κινητηρα τοσο μεγαλώνει και η αναγκη για καυσιμο... Αυτη η μεβρανη δεν παλεται ωστε να τρομπάρει βενζίνη, ετσι κ αλλιως η υποπιεση ειναι γραμμικη. Αν την βγαλεις θα διαπιστώσεις οτι θα τρεχει βενζινη στο 100%  μεσο της βαρύτητας και δεν έχουμε βουλωμένο το σωληνάκι της αναπνοής το ντεπόζιτου. Για να γινω πιο κατανοητός ας υποθέσουμε οτι βρισκόμαστε κοντά στο ρελαντί, θα αφήνει μια οπη οπου θα περναει βενζινη π.x. κοντα στο 20% σταθερα. Οσο ανεβαίνουν οι στροφες ανεβαίνει και η υποπιεση οποτε υποχρεωνει την μεβρανη να μεγαλωνει την οπη της και ετσι εχουμε παραπανω καυσιμο για να γεμιζουν τα λεκανακια. Και ολο αυτο για να μην εχουμε υπερχείλιση στα καρμπ και να προλαβαίνουν να γεμίζουν τα λεκανακια....