Αποστολέας Θέμα: Μπαταρια-Ανορθωτής  (Αναγνώστηκε 20765 φορές)

Αποσυνδεδεμένος stel89s

  • VIP
  • *****
  • Μηνύματα: 595
    • Προφίλ
Απ: Μπαταρια-Ανορθωτής
« Απάντηση #15 στις: Αύγουστος 07, 2013, 01:35:59 μμ »
Οντως πολυ ενδιαφερον τα link... Αλλα οι καιρικες συνθηκες και που κατασκευαζοναι και που καταναλωννται παιζουν πολυ μεγαλο ρολο για την διαρκεια μιας μπαταριας... δε λεω οτι ειναι αναξιοπιστα τα στατιστικα που δινουν για ελλαδα απλα εχετε το στο πισω μερος του μυαλου σας... κυρ Γιαννη νομιζω οτι οι Μotobatt ειναι πολυ καλη επιλογη..... και αλλα τοσα Αh να ηταν θα την εβαζα....

Αποσυνδεδεμένος itom32

  • Administrator
  • Gold
  • *****
  • Μηνύματα: 4525
  • Eyes on the Stars
    • Προφίλ
Απ: Μπαταρια-Ανορθωτής
« Απάντηση #16 στις: Αύγουστος 07, 2013, 01:40:45 μμ »
Δεν είναι μεγάλη η διαφορά και εμένα μου χρειάζεται για τις κόρνες μου που τραβάνε 9,5 αμπέρ.
Όταν θα πεθάνει η ρουφιάνα η FIAMM που έχω (που δεν πεθαίνει η ρουφιάνα  ;D  με τίποτα) αυτή θα πάρω.
Kαλα πόσο κορναριστός πας;;Η βάζεις κουλούρα και μας το κρύβεις ή εχεις μετατρέψει το sf σε κατι τέτοιο και πας κορναριστός... ;D

Στελιο προσανατολίζομαι στην 9αρα της motobatt η οποια εχει και σχεδόν ιδιες διαστάσεις με την μαμα.

Αποσυνδεδεμένος stel89s

  • VIP
  • *****
  • Μηνύματα: 595
    • Προφίλ
Απ: Μπαταρια-Ανορθωτής
« Απάντηση #17 στις: Αύγουστος 07, 2013, 01:46:39 μμ »
Ναι και γω γ αυτην μιλαω... νομιζω αυτην στα 10,5 δεν την παιρνει....

Αποσυνδεδεμένος klab

  • Elite
  • *
  • Μηνύματα: 1706
  • Με λένε Γιώργοοοο και το CB μου τραγουδάαααει.
    • Προφίλ
Απ: Μπαταρια-Ανορθωτής
« Απάντηση #18 στις: Αύγουστος 07, 2013, 01:52:57 μμ »
Έχω κορνάρα καλύτερη από την Stebel Nautilus χα,χα αλλά τραβάει πολύ ρε γμτ.
Η μπαταρία που έδωσε είναι από τον πίνακα με την αντίστοιχη που φοράμε, η αλήθεια είναι ότι είναι 1 πόντο ποιο φαρδιά αλλά αν χωράει πάρτη αβλεπή.
Βασικά όταν πας στο μαγαζί θα σε κατατοπίσουν εκεί και θα δείτε επί τόπου τι γίνεται.

Αποσυνδεδεμένος superfour

  • Ενεργό μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 64
    • Προφίλ
Απ: Μπαταρια-Ανορθωτής
« Απάντηση #19 στις: Αύγουστος 07, 2013, 02:49:36 μμ »
::). Η μπαταριά τροφοδοτεί ολο το κύκλωμα ακομα και αν η μηχανή είναι αναμμένη. Δεν υπάρχει κάποιος ηλεκτρονικός μηχανισμός που να βγάζει εκτος την μπαταριά όταν αυτή φορτίζεται από την γεννήτρια... Θα μου πεις τώρα οτι αν βαλω μπρος την μηχανή και αποσυνδεσω την μπαταρια η μηχανη δε θα σβησει και θα εχω και φωτα...Η απάντηση είναι οτι απλα τρωει παραπάνω ζόρι η γεννήτρια... Τώρα τι γίνεται όμως όταν οι καταναλώσεις σου ζητάνε παραπάνω και η μπαταριά και η γεννήτρια δε μπορούν να τα δώσουν????  Αν ψάξεις μέσα στο μανουαλ καπου λεει πως μετράμε διαρροή έχουμε τον διακόπτη στην θεση OFF αποσυνδέουμε τον αρνητικό πολο και μετραμε σε σειρα με την γείωση την ένταση του ρεύματος προσοχή οχι επαγωγικά δλδ με αμπεροτσιμπιδα... Η τιμη που πρεπει να δουμε δεν πρεπει να ειναι μεγαλύτερη απο 0,001A δλδ μηδεν...  Αν παω σήμερα και αγοράσω μια μηχανή του κουτιού με 0 χιλιόμετρα αυτο το πολυπόθητο 0  στην μέτρηση δε θα το δω ΠΟΤΕ και χωρίς συναγερμό xenon κτλπ κτλπ... Κ ομως ετσι ειναι και γ αυτο κυριε Γιαννη σας απαντησε ετσι. Γτ συμβαινει αυτο δε το γνωρίζω το μονο που μπορω να φανταστώ ειναι οτι μεγαλος ογκος καλώδιον μαζεμένος σε ενα μικρο κουβάρι δημιουργούν πολλα επαγωγικά ρεύματα τα οποια μενουν και με κλειστό τον διακόπτη... Αν κάτσω και μετρήσω μια μια τις καταναλώσεις που εχει πανω το SF και υπολογίσω και την διαρροή θα σας ελεγα με ακρίβεια οτι τα 9 Αmph δε φτάνουν για κανέναν λογο ποσο μαλλον τα 8 Αmph δε το κανω ομως γτ δε γνωρίζω τι καταναλώνει η ηλεκτρονική η μίζα τα μπουζί. Επίσης δεν εχει σχεση ποσα δευτερόλεπτα θα δουλέψει μια κατανάλωση και φυσικά δε θα κάτσει ο Ιάπωνας να τα υπολογίσει ετσι για το τι μπαταριά θα βάλει... O0 Απλα λεει ποσες καταναλώσεις εχω απο ποσα τραβαει η καθε μια και ετσι τα βγαζει συνολικα σε σχεση με μια ωρα συνεχόμενης λειτουργίας. (Αμπερ ανα ωρα (αμπερωρια))... Παράδειγμα αν εχω μια λαμπα που τραβαει 8Α και την συνδεσω σε μια μπαταρια 8Αmph θα μεινει αναμμένη για μια ωρα αν ομως η λαμπα ειναι 1Α τοτε θα μεινει ανοιχτη για 8 ωρες. Τωρα για τoυς ιππους που θα χαθουν και την ελαχιστη βενζινη που θα καψουμε παραπανω ειναι αμελητέοι ακόμα και για τα 10 παραπανω Amph αλλα οτι ισχυει ισχυει.......

Δεν υπάρχει κανένας ηλεκτρονικός μηχανισμός που να την βγάζει εκτός, αλλά υπάρχει ο μεγαλύτερος όλων ηλεκτρικός μηχανισμός που χωρίς αυτόν τίποτα δεν θα υπήρχε: Ροή ηλεκτρονίων, δηλαδή ηλεκτρικό ρεύμα, υπάρχει όπου υπάρχει διαφορά δυναμικού. Όταν έχεις ανοιχτό το διακόπτη αλλά σβηστή τη μηχανή και συνδέσεις αμπερόμετρο στην μπαταρία, θα δεις ρεύμα να φεύγει από την μπαταρία. (για την ακρίβεια δεν φεύγει, αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία που κρατάει από τότε που ανακαλύφθηκε ο ηλεκτρισμός). Όταν βάλεις μπροστά την μηχανή και ξαφνικά υπάρξει μια δεύτερη πηγή παραγωγής ρεύματος μέσα στο ίδιο ηλεκτρικό κύκλωμα, δηλαδή η γεννήτρια, με το που η τάση που αυτή παράγει είναι μεγαλύτερη από την τάση της μπαταρίας (γύρω στις 1500 στροφές) τότε θα δεις να ρέει ρεύμα προς την μπαταρία, δηλ. να την φορτίζει. Υπ' όψιν ότι η τάση της γεννήτριας φτάνει αυτό το ύψος αφού έχει καταφέρει να τροφοδοτήσει και όλες τις υπάρχουσες καταναλώσεις. Γι αυτό κάποια πολύ παλιά αμάξια (αλλά νομίζω και κάποιες μηχανές) είχαν στα όργανά τους και ένα αμπερόμετρο που κουνιόταν δεξιά αριστερά με την θέση ηρεμίας του στο κέντρο: έδειχνε με αυτό τον τρόπο ποιος παρείχε ρεύμα στην συγκεκριμένη χρονική στιγμή, πληροφορία η οποία έγινε άχρηστη με τον καιρό λογω της αυξανόμενης ποιότητας των ηλεκτρολογικών εξαρτημάτων.

Η γεννήτρια τρώει περισσότερο ζόρι όσο είναι συνδεδεμένη και η μπαταρία, γιατί επωμίζεται και τον ρόλο του φορτιστή της. Απλά η μπαταρία λειτουργεί ως extra σταθεροποιητής (λόγω της αχόρταγης ικανότητάς της να ρουφάει ρεύμα) και κάνει ποιο smooth όλο αυτό που βλέπεις π.χ. ως διακύμανση της φωτεινότητας του λαμπακίου (...) της νεκράς όταν ανεβάζεις στροφές.

Όταν οι καταναλώσεις μου είναι παραπάνω των δυνατοτήτων της μπαταρίας μου και της γεννήτριας, μιλάμε για ένα κακοσχεδιασμένο κύκλωμα ή για απρόσεχτες παρεμβάσεις από τον ιδιοκτήτη. Γι αυτό το λόγο τα αμάξια με τα φοβερά ηχοσυστήματα βάζουν μεγαλύτερα alternator, μπαταρίες και πυκνωτές, γιατί το ρεύμα που ζητάνε οι ενισχυτές σε κάθε μποτιά είναι πολύ μεγαλύτερο από αυτό που μπορεί να δώσει το μαμά κύκλωμα.
Δεν νομίζω ότι έχεις δίκιο για αυτό που λες για την διαρροή. Φυσικά και θα μετρήσεις μηδέν ρεύμα σε ένα κανονικό μηχανάκι ή με τον συναγερμό του στο "park mode", αλλιώς μετά από 2-3 εβδομάδες ακινησίας θα ήθελες καινούργια μπαταρία. Δεν καταλαβαίνω γιατί σου έχει δημιουργηθεί αυτή η εντύπωση, αλλά όταν κλείνουμε ένα διακόπτη (δηλ. όταν ανοίγουμε ένα κύκλωμα), το ρεύμα που ρέει μέσα του σταματάει, τελεία και παύλα. Αν όχι, έχεις θέμα.

Συνεχές ρεύμα μετράμε με αμπερόμετρο σε σειρά με το κύκλωμα και όχι με αμπεροτσιμπίδα. Η αμπεροτσιμπίδα χρησιμοποιείται στο εναλασσόμενο ρεύμα και αυτό όχι στις συχνότητες των γεννητριών των μοτοσυκλετών, αν δεν με απατάει η μνήμη μου.

Κανένα επαγωγικό ρεύμα δεν υπάρχει σε κανένα κουβάρι από καλώδια, όταν δεν υπάρχει ροή ηλεκτρονίων.

Για να σε βοηθήσω με τις καταναλώσεις, θα σου πω ότι μία μπαταρία 12V/8Αh έχει την δυνατότητα να τροφοδοτήσει 12Χ8=96W για μία ώρα ή οποιονδήποτε άλλο συνδυασμό watt και ωρών μπορούμε να σκεφτούμε. Ήδη λοιπόν, μόνο με το μπροστινό φως (55W), τα δύο πίσω πορείας (5+5), τα δύο μπροστά πορείας (αλλά 10), 4-5 μέσα στα όργανα (περίπου 8 ), έχεις φτάσει κοντά στα όρια της. Ο λόγος που έχουμε τέτοια μπαταρία στα μηχανάκια μας και δεν μας ψόφησε μετά από μία ώρα λειτουργίας, είναι όλα αυτά που γράφω παραπάνω: Η γεννήρια του SF μπορεί να δώσει γύρω στα 300W στις 5000 στροφές, αν πιστέψεις το βιβλίο του. Επαναλαμβάνω λοιπόν ότι ο λόγος ύπαρξης του συσσωρευτή είναι να συσσωρεύει ηλεκτρική ενέργεια και να την παρέχει όποτε του ζητηθεί, αλλά όχι να είναι η αποκλειστική πηγή ενέργειας. Δεν πρέπει να μπερδεύουμε την λειτουργία της μπαταρίας στην μοτό ή στο αυτοκίνητο ή στο τρακτέρ με την λειτουργία της μπαταρίας στον φακό. Στα πρώτα έχουμε ένα ολόκληρο κύκλωμα από πίσω για να την φορτίζει και να της παίρνει το βάρος από πάνω της όσο λειτουργεί ο κινητήρας, ενώ στο δεύτερο η μπαταρία μόνο δίνει μέχρι να ψοφήσει...
Τα 8Ah λοιπόν με τα οποία είναι εξοπλισμένα τα SF φυσικά και δεν αντέχουν για τίποτα, αλλά αντέχουν για τα πάντα αν το μηχανάκι κινείται με βάση τους υπολογισμούς των σχεδιαστών του, οι οποίοι οφείλουν να είναι ρεαλιστικοί, ώστε να μην γίνουν ρόμπες (οι σχεδιαστές) :)

Φιλικά, :)

Αποσυνδεδεμένος itom32

  • Administrator
  • Gold
  • *****
  • Μηνύματα: 4525
  • Eyes on the Stars
    • Προφίλ
Απ: Μπαταρια-Ανορθωτής
« Απάντηση #20 στις: Αύγουστος 07, 2013, 03:50:38 μμ »
Ναι αλλα το park mode που ανάφερες Γιώργο και προφανώς αναφέρεσαι σε νέες μοτο που εχουν απο μαμα συναγερμό δεν νομίζω οτι εχουν περιμετρικό ρανταρ.Και ετσι σίγουρα δεν ξελιγώνουν τοσο την μπαταρία.Εδω που τα λέμε και ο δικός μου που ειναι aftermarket αν τον λειτουργήσω χωρις το ραντάρ δεν τρώει το ρευμα.
Καταλαβαίνω οτι εσυ και ο Στελιος μιλάτε γενικότερα,αλλα εγω επικεντρόνομαι στην κατανάλωση ρεύματος σε κατάσταση μη λειτουργείας του κινητηρα.
Το δια ταυτα ειναι αν  9αρα  motobatt θα αναπληρώνει το ρευμα που χάνει απο τον συναγερμό χωρις να χρειάζεται να την βαζω στον φορτιστή ανα μήνα,πράγμα που κάνω εν αλλάξ με μία ταιβανεζικη Yuasa και μία Νitro που εχω.
Να αναφέρω οτι η Nitro αν και 2 χρονια παλαιότερη,κρατάει περισσότερο απο την Yuasa,η οποια βγήκε τελειως μαπα...

Αποσυνδεδεμένος stel89s

  • VIP
  • *****
  • Μηνύματα: 595
    • Προφίλ
Απ: Μπαταρια-Ανορθωτής
« Απάντηση #21 στις: Αύγουστος 07, 2013, 04:30:44 μμ »
Δεν εχω να λυσω καποιες διαφορες δε χρειαζετε να λες φιλικα εδω ειμαι για να μαθω. http://www.ebay.com/itm/UNI-T-DC-clamp-current-Digital-Multimeter-UT203-/180868693864?pt=LH_DefaultDomain_100&hash=item2a1c9d3f68&vxp=mtr Το πολυμετρο μου δες οτι διαβαζει dc amper απο την αμπεροτσιμπιδα..... Αυτο ακριβως ειπα στην ΣΕΙΡΑ αρνητικος πολος μπαταριας με γειωση και κλειστος ο διακοπτης. Κανε ενα κοπο και μετρα την διαρροη σου. Γραψε ακυρο τοτε ειναι ανεξηγιτο γτ βλεπω διαρροη εχω τσεκαρει τα παντα. Δεν μίλησα πουθενα για συχνότητες των γεννητριών... εχω συνδεμενο βολτομετρο πανω στην μπαταρια για να ξερω τι μου γινεται ανα πασα στιγμη... Εχεις δικιο εγω δεν το ερμηνευσα σωστα. Όσο μεγαλώνουν τα rpm του κινητήρα τόσο μεγαλώνει η δυνατότητα της γεννήτρια να παράγει περισσότερη ισχύ, η ισχύς αυτή δεν δίνετε στο κύκλωμα αν αυτή δεν ζητηθεί από κάποιον καταναλωτή. Η γεννήτρια μπορεί να έχει δυνατότητα να παράγει 300w και να δουλεύει και σε στροφές που μπορεί να τα αποδώσει, αν όμως είναι αναμμένα μόνο τα φώτα, και μπαταρία είναι γεμάτη, τότε θα παράγει μόνο 60-80w μαζί με την ανάφλεξη, 5-6Α. Σε καμιά περίπτωση επειδή η γεννήτρια μπορεί να παράγει 20Α θα περάσει αυτήν την ενεργεία στο κύκλωμα και θα πρέπει να υπάρχει ένας καταναλωτής να την καταναλώσει....
Αυτό είναι κατανοητό?
Οσο η τάση της μπαταρίας τείνει να εξισωθεί με αυτή της γεννήτριας το ρεύμα φόρτισης θα μειώνετε μόνο του χωρίς την επέμβαση κάποιου μηχανισμού.
Στα 12,5V θα πέσει στα 10-12 Α, στα 13V θα πέσει στα 7-8Α, και στα 13,-14V θα μηδενίσει χωρίς κάποια παρέμβαση κάποιου μηχανισμού.
Εν κατακλείδι και για να τελειώνουμε, η γεννήτρια χρησιμοποιεί εξωτερική βοήθεια μόνο για την ανόρθωση του ρεύματος και για την σταθεροποίηση της τάσεως η ένταση του ρεύματος, πολύ, λίγο, η καθόλου βασίζετε απλά και μόνο στους κανόνες τις φυσικής (της διαφοράς δυναμικού).
Αν δεν της ζητηθεί ρεύμα από κάποιον καταναλωτή δεν παράγει τίποτα, ακόμα και αν την στρουμφισουμε με 100.000 στροφές

Αποσυνδεδεμένος stel89s

  • VIP
  • *****
  • Μηνύματα: 595
    • Προφίλ
Απ: Μπαταρια-Ανορθωτής
« Απάντηση #22 στις: Αύγουστος 07, 2013, 04:57:46 μμ »
ξεχασες την αναφλεξη και την ηλεκτρονικη και τα 2-3 δευτερολεπτα της μιζας...... και περισευουν 13W, αν παμε σε 9αρα τοτε μιλαμε για 25W. Εφοσον η γεννητρια μπορει να παραγει 300W οταν και αν τις ζυτηθουν ειναι τοσο μεγαλο προβλημα τα 108W αντι των 96W που λεει ο Ιαπωνας???

Αποσυνδεδεμένος superfour

  • Ενεργό μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 64
    • Προφίλ
Απ: Μπαταρια-Ανορθωτής
« Απάντηση #23 στις: Αύγουστος 08, 2013, 10:27:12 πμ »
Ναι αλλα το park mode που ανάφερες Γιώργο και προφανώς αναφέρεσαι σε νέες μοτο που εχουν απο μαμα συναγερμό δεν νομίζω οτι εχουν περιμετρικό ρανταρ.Και ετσι σίγουρα δεν ξελιγώνουν τοσο την μπαταρία.Εδω που τα λέμε και ο δικός μου που ειναι aftermarket αν τον λειτουργήσω χωρις το ραντάρ δεν τρώει το ρευμα.
Καταλαβαίνω οτι εσυ και ο Στελιος μιλάτε γενικότερα,αλλα εγω επικεντρόνομαι στην κατανάλωση ρεύματος σε κατάσταση μη λειτουργείας του κινητηρα.
Το δια ταυτα ειναι αν  9αρα  motobatt θα αναπληρώνει το ρευμα που χάνει απο τον συναγερμό χωρις να χρειάζεται να την βαζω στον φορτιστή ανα μήνα,πράγμα που κάνω εν αλλάξ με μία ταιβανεζικη Yuasa και μία Νitro που εχω.
Να αναφέρω οτι η Nitro αν και 2 χρονια παλαιότερη,κρατάει περισσότερο απο την Yuasa,η οποια βγήκε τελειως μαπα...

Όχι, δεν αναφέρομαι σε καινούργιες μοτό αλλά στην δικιά μου που είναι 18 χρόνων και έχω πάνω έναν συναγερμό Laser τουλάχιστον 13 χρόνων. Όταν λοιπόν τον έχω σε λειτουργία τραβάει ένα κάποιο ελάχιστο ρεύμα, το οποίο η μπαταρία μου μια χαρά αντέχει να τον τροφοδοτεί για τις 3 ημέρες που έχει όριο ο συγκεκριμένος συναγερμός να παραμείνει στην "αναμονή" (αν τον βάλω κατευθείαν στο Park mode, σταματάει εντελώς να λειτουργεί και κόβει κάθε επαφή με την μπαταρία).
Θεωρώ ότι καμία μπαταρία του εμπορίου (ακόμα και αυτές οι τρισκατάρατες κινέζικες ή ταϊβανέζικες YASA) δεν είναι πραγματικά "κακές" μπαταρίες και ότι όλες θα δείξουν μια πολύ καλή συμπεριφορά αν φορτιστούν ευλαβικά αρχικά. Ναι, την αξία τους η κάθε μία θα την δείξει στις ακραίες καταστάσεις, δηλ. αντοχή σε πολύ κρύο και πόση ώρα μπορείς να τραβάς το μέγιστό της ρεύμα, αλλά αυτό είναι κάτι που δεν απασχολεί σχεδόν κανένα μας:

Σενάριο 1ο: Πας σκασμένος στην εθνική και δεν προλάβεις να γυρίσεις ρεζέρβα. Στέγνωσες σχεδόν ολοκληρωτικά τα καρμπυρατέρ από βενζίνη και σταματάς στην άκρη. Γυρίζεις ρεζέρβα και ξεκινάς το μιζάρισμα. Μετά από 5 δευτερόλεπτα μίζας  η μηχανή σου θα πάρει μπροστά. Όλες οι μπαταρίες μπορούν να στο δώσουν αυτό.

Σενάριο 2ο: Πας να βάλεις μπροστά μέσα στο καταχείμωνο και σου βραχυκυκλώνει το ένα μπουζί. Ξεκινάς το μιζάρισμα με ότι συνδυασμό τσοκ, ανοίγματος γκαζιού και χριστοπαναγίας μπορείς να σκεφτείς και καταλήγεις μετά από 4 λεπτά μίζας με πεθαμένη μπαταρία. Καμμιά μπαταρία δεν θα αντέξει, γιατί απλούστατα καμμία δεν θα καταφέρει να σε βάλει μπροστά, ακόμα κι αν βάλεις το αμάξι σου δίπλα και τραβάς από αυτό.

Αν, από την άλλη, σκοπεύεις να αφήσεις το μηχανάκι σου αχρησιμοποίητο για 4 μήνες, τότε ναι, αξίζει να πάρεις μια πολύ καλή μπαταρία, αλλά άποψή μου είναι να δώσεις τα λεφτά σου για τον φορτιστή/συντηρητή του Lidl και να σου μείνει και το μηχάνημα. Το να αφήσεις μία μπαταρία αφόρτιστη για 4 μήνες είναι τόσο φυσιολογικό όσο και το να αφήσεις τον οργανισμό σου νηστικό για 15 ημέρες. Δεν πεθαίνεις, αλλά ξέρεις πολύ καλά ότι κάνεις κάτι επιβαρυντικό για την μετέπειτα ζωή του.

Αποσυνδεδεμένος superfour

  • Ενεργό μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 64
    • Προφίλ
Απ: Μπαταρια-Ανορθωτής
« Απάντηση #24 στις: Αύγουστος 08, 2013, 11:19:32 πμ »
Δεν εχω να λυσω καποιες διαφορες δε χρειαζετε να λες φιλικα εδω ειμαι για να μαθω. http://www.ebay.com/itm/UNI-T-DC-clamp-current-Digital-Multimeter-UT203-/180868693864?pt=LH_DefaultDomain_100&hash=item2a1c9d3f68&vxp=mtr Το πολυμετρο μου δες οτι διαβαζει dc amper απο την αμπεροτσιμπιδα.....

Όντως... φοβερή γνώση αυτή... μέχρι πριν από 3 χρόνια μόνο 1-2 πανάκριβα πολύμετρα το έκαναν αυτό και τώρα βρίσκεις κινέζικα με €40,00...

Αυτο ακριβως ειπα στην ΣΕΙΡΑ αρνητικος πολος μπαταριας με γειωση και κλειστος ο διακοπτης. Κανε ενα κοπο και μετρα την διαρροη σου. Γραψε ακυρο τοτε ειναι ανεξηγιτο γτ βλεπω διαρροη εχω τσεκαρει τα παντα.

Το έχω κάνει πολλά χρόνια πριν σου γράψω την απάντησή μου, και επιμένω: Αν έχεις διαρροή (τουλάχιστον στο συγκεκριμένο μηχανάκι), έχεις πρόβλημα.

Όσο μεγαλώνουν τα rpm του κινητήρα τόσο μεγαλώνει η δυνατότητα της γεννήτρια να παράγει περισσότερη ισχύ, η ισχύς αυτή δεν δίνετε στο κύκλωμα αν αυτή δεν ζητηθεί από κάποιον καταναλωτή. Η γεννήτρια μπορεί να έχει δυνατότητα να παράγει 300w και να δουλεύει και σε στροφές που μπορεί να τα αποδώσει, αν όμως είναι αναμμένα μόνο τα φώτα, και μπαταρία είναι γεμάτη, τότε θα παράγει μόνο 60-80w μαζί με την ανάφλεξη, 5-6Α. Σε καμιά περίπτωση επειδή η γεννήτρια μπορεί να παράγει 20Α θα περάσει αυτήν την ενεργεία στο κύκλωμα και θα πρέπει να υπάρχει ένας καταναλωτής να την καταναλώσει....
Αυτό είναι κατανοητό?

Σ' έχω χάσει εδώ, δεν καταλαβαίνω τι εννοείς. Πάντως, εγώ δεν είπα κάτι τέτοιο. Εγώ αυτό που είπα είναι ότι η γεννήτρια είναι το Νο.1 πάνω στο ηλεκτρικό κύκλωμα και όχι η μπαταρία. Η γεννήτρια δημιουργεί ηλεκτρικό ρεύμα όταν και εφ' όσον περιστρέφεται (μέχρι και 300W δηλαδή αρκετή ισχύ για να υπερκαλύψει την οποιαδήποτε κατανάλωση πάνω της αλλά και την φόρτιση μιας τυχόν εξουθενωμένης μπαταρίας), ενώ η μπαταρία απλά καταναλώνει (για την φόρτισή της), αποθηκεύει και παρέχει όταν της ζητηθεί.

Οσο η τάση της μπαταρίας τείνει να εξισωθεί με αυτή της γεννήτριας το ρεύμα φόρτισης θα μειώνετε μόνο του χωρίς την επέμβαση κάποιου μηχανισμού. Στα 12,5V θα πέσει στα 10-12 Α, στα 13V θα πέσει στα 7-8Α, και στα 13,-14V θα μηδενίσει χωρίς κάποια παρέμβαση κάποιου μηχανισμού.

Στα λόγια μου έρχεσαι.

Εν κατακλείδι και για να τελειώνουμε, η γεννήτρια χρησιμοποιεί εξωτερική βοήθεια μόνο για την ανόρθωση του ρεύματος και για την σταθεροποίηση της τάσεως η ένταση του ρεύματος, πολύ, λίγο, η καθόλου βασίζετε απλά και μόνο στους κανόνες τις φυσικής (της διαφοράς δυναμικού).
Αν δεν της ζητηθεί ρεύμα από κάποιον καταναλωτή δεν παράγει τίποτα, ακόμα και αν την στρουμφισουμε με 100.000 στροφές

Τα έχεις μπερδέψει λίγο τα πράγματα ή τα περιγράφεις με τρόπο που δεν αντικατοπτρίζει την πραγματικότητα: Η γεννήτρια χρησιμοποιεί εξωτερική βοήθεια μόνο για να κινηθεί. Το ίδιο κάνουν και οι γεννήτριες στα ατμοηλεκτρικά ή υδροηλεκτρικά εργοστάσια. Η ανόρθωση και η σταθεροποίηση του ρεύματος γίνονται μετά από την γεννήτρια, μέσω παθητικών κυκλωμάτων (δηλ. τσιμπάνε κάτι ψιλά για να εκτελέσουν αυτή την λειτουργία, τα οποία ψιλά έχουν την μορφή θερμότητας [εξ' ού και οι ψύκτρες που έχουν πάνω τους]). Όταν μία γεννήτρια περιστρέφεται, δημιουργείται διαφορά δυναμικού στους ακροδέκτες της. Ναι, αν δεν την έχεις συνδέσει με κάποια κατανάλωση δεν πρόκειται να δεις κυκλοφορία ρεύματος στο κύκλωμα, αφού δεν έχεις κύκλωμα. Σε αυτή την χρονική στιγμή η γεννήτρια καταναλώνει όση κινητική ενέργεια χρειάζεται για να περιστραφεί και τίποτα άλλο - άλλη ενέργεια χρειάζεται η τουρμίνα του φράγματος και άλλη η κλανιά που έχω στο μηχανάκι μου. Αν αποσυνδέσω το φις με τα 3 κίτρινα καλώδια από την γεννήτρια και βάλω το μηχανάκι σε ένα δυναμόμετρο, θα μετρήσω π.χ. 48 άλογα. Αν συνδέσω το φις και συνδεσω πάνω στο ηλεκτρικό κύκλωμα της μοτοσυκλέτας μου καταναλώσεις που συνολικά φτάνουν στο μέγιστο που η γεννήτριά της μπορεί να τροφοδοτήσει, θα δω στο δυναμόμετρο λιγότερη ιπποδύναμη από τα 48 άλογα γιατί έχω χρησιμοποιήσει μέρος της ιπποδύναμης για να περιστρέψω την γεννήτρια που ιδρώνει για να δημουργήσει τόσο μεγάλο ρεύμα. Χρησιμοποιώ αυτό το υπερβολικό παράδειγμα για να κάνω κατανοητό σε όλους ότι όσο πιο πολλές καταναλώσεις έχεις, τόσο πιο πολλά χάνεις. Δεν είπα ποτέ ότι θα σου γονατίσει το μηχανάκι επειδή έβαλες δύο λάμπες xenon, ή μία μπαταρία μεγαλύτερη κατά 1Ah, αλλά όσο πιο λίγη ιπποδύναμη έχει διαθέσιμη στο δεξί σου γκριπ, τόσο πιο πολύ ζυγίζεις το όφελος από τη χασούρα. Ναι λοιπον, αν δεν της ζητηθεί ρεύμα από κάποια κατανάλωση δεν θα παράξει τίποτα, αλλά τι έννοια έχει να το υποστηρίζεις αυτό, αφού μονίμως της ζητείται κάτι;;; (η μπαταρία για αρχή)

Αποσυνδεδεμένος stel89s

  • VIP
  • *****
  • Μηνύματα: 595
    • Προφίλ
Απ: Μπαταρια-Ανορθωτής
« Απάντηση #25 στις: Αύγουστος 08, 2013, 01:55:55 μμ »
Επειδη το συγκεκριμενο πολυμετρο το ειχα παρει απο δω το πηρα 120 περσυ και τωρα που το εψανα για να στο δειξω μου γυρισαν τα λαμπακια >:D. Κινεζικο μεν αλλα εχω μεινει πολυ πιο ικανοποιημενος απο ενα mastech που χρησιμοποιουσα απο το πατερα μου... Οταν μιλουσα για εξωτερικη βοηθεια μιλουσα για τον ανορθωτη-σταθεροποιητη και τον ρολο του στο κύκλωμα και φυσικα δεν εννοω οτι εχει αναγκη τον ανορθωτη για να αρχιζει να κινείται.. Τσπ νομιζω οτι λεμε σχεδον τα ιδια παραγματα απλα εγω μαλλον εχω ενα θεμα να περιγραφω τεχνικα θεματα.

Αποσυνδεδεμένος itom32

  • Administrator
  • Gold
  • *****
  • Μηνύματα: 4525
  • Eyes on the Stars
    • Προφίλ
Απ: Μπαταρια-Ανορθωτής
« Απάντηση #26 στις: Αύγουστος 16, 2013, 10:50:44 πμ »
Αναφέρω τι έγινε με την αγορά της motobatt στα 10.5 αμπερωρια,χωρίς να θέλω να θήξω άτομα ή απόψεις που έχουν αναφερθεί παραπάνω.Απλά ειναι μια αναφορά σε επιπεδο πράξης και οχι θεωρία και θα ήθελα να την μοιραστώ.
Πολύ καλό ρευμα στην εκίνηση και το βολτόμετρο της kοsso εδειχνε συνεχλως απο 14,2 εως 14,6 volt αλλά...κάποια στιγμή κατάλαβα οτι το sf δεν πήγενε σαν πριν.Σαν να έχασε δύναμη.Αμυδρά μεν αλλά αν κάποιος είναι καιρό με την μοτασυκλέτα του σίγουρα θα καταλάβει την διαφορά στην πτωση ιπποδύναμης και σίγουρα δεν θα του αρέσει.Εβαλα αμέσως μολις κατάλαβα το πρόβλημα την παλιά μπαταρία και τα πράματα επανήλθαν στην αρχική κατάσταση.Στην περιπτωση μου είμαι και τυχερός διότι ο αντ/πος αφου του ανάφερα το πρόβλημα δεχτηκε να την πάω πίσω και να την αντικαταστήσω με μια μπαταρία με τα σωστά αμπερώρια.
Να πω βέβαια οτι δεν συμφώνησε με αυτά που του ανάφερα και με είπε οτι πτώση ιπποδύναμης θα είχα μόνο αν είχα ηλεκτρική αντλία.(αυτό το καταλλαβε μονο αυτός).Το γεγονός είναι οτι κάποιος που δεν εχει οδηγήσει ποτέ sf δεν μπορει να καταλάβει την διαφορά.
Δεν λέω Superfour(+1000) το είχες αναφέρει αλλα δεν σε άκουσα   :'( ,ας ελπίσω τουλάχιστον να μην προκάλεσα καμια βλάβη που ίσως φανεί αργότερα.
Υ.Γ:Τελικά μετά την δοκιμή αυτή και αφού ξεπέρασα το επιπεδο της θεωρίας είμαι κατά της αλλαγής σε περισσότερα αμπερώρια στην μπαταρία του sf.Oπως πίστευα αρχικά ο Γιαπωνέζος για κάποιο καλό λογο εβαλε αυτές τις προδιαγραφές στο sf και πρεπει νομίζω να τις τηρούμε.

Αποσυνδεδεμένος klab

  • Elite
  • *
  • Μηνύματα: 1706
  • Με λένε Γιώργοοοο και το CB μου τραγουδάαααει.
    • Προφίλ
Απ: Μπαταρια-Ανορθωτής
« Απάντηση #27 στις: Αύγουστος 16, 2013, 11:02:49 πμ »
Δεν είναι λογικό Γιάννη να φταίει η μπαταρία για την πτώση την απόδοσης που ένιωσες και σε πιστεύω ότι κάτι κατάλαβες, οπότε σου συνιστώ την προσοχή μήπως κάτι άλλο συμβαίνει.
Έχε το νου σου.

Αποσυνδεδεμένος superfour

  • Ενεργό μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 64
    • Προφίλ
Απ: Μπαταρια-Ανορθωτής
« Απάντηση #28 στις: Αύγουστος 16, 2013, 11:17:48 πμ »
Λυπάμαι που το έμαθες "the hard way" και ειλικρινά δεν περίμενα να είναι τόσο εμφανές. Έχω πάντως κάποιες ερωτήσεις:

1). Μα καλά... χώρεσε;;;
2). Σε τι κατάσταση ήταν η παλιά σου μπαταρία; Αν έχει πάθει το είδος της γήρανσης που απλά δεν τραβάει ρεύμα, δηλ. δεν φορτίζεται από την γεννήτριά σου, αυτό σημαίνει ότι κυκλοφορούσες με ένα μηχανάκι το οποίο δεν απασχολιόταν να παρέχει ρεύμα στη μπαταρία σου, οπότε ήταν πιο ελεύθερο απ' ότι υπό κανονικές συνθήκες. Αν σε αυτό προσθέσεις και το γεγονός ότι έβαλες μια πιο διψασμένη μπαταρία (λόγω νεότητας αλλά και λόγω μεγαλύτερης χωρητικότητας), εύκολα καταλαβαίνεις ότι πήγες από την μία άκρη στην άλλη. Αν, με την παλιά μπαταρία, τα φώτα σου (οργάνων, νεκράς κλπ.) είχαν μεγάλες διακυμάνσεις της φωτεινότητάς τους μέσα στις πρώτες 4000-5000 στροφές, αυτό σημαίνει ότι η μπαταρία βρισκόταν εκεί πιο πολύ για διακοσμητικούς λόγους.
3). Είχες φορτίσει ευλαβικά την καινούργια πριν την τοποθετήσεις;

Αποσυνδεδεμένος itom32

  • Administrator
  • Gold
  • *****
  • Μηνύματα: 4525
  • Eyes on the Stars
    • Προφίλ
Απ: Μπαταρια-Ανορθωτής
« Απάντηση #29 στις: Αύγουστος 16, 2013, 03:11:17 μμ »
Δεν είναι λογικό Γιάννη να φταίει η μπαταρία για την πτώση την απόδοσης που ένιωσες και σε πιστεύω ότι κάτι κατάλαβες, οπότε σου συνιστώ την προσοχή μήπως κάτι άλλο συμβαίνει.
Έχε το νου σου.
Klab εβαλα την παλιά Νitro που είχα και το sf πάει οπως πρώτα.Αν μπορώ να σε δώσω να καταλάβεις το πρόβλημα το αισθανόσουν σαν "ζόριζμα"ή ας πουμε οτι ξαφνικά απο 75 κιλά εγινα 120.Ετσι εγω το μονο που μπορω να σε πω ειναι,βάλε μεν motobatt ειναι πολύ καλη μπαταρία αλλα μην ξεφύγεις στα αμπερώρια.

Λυπάμαι που το έμαθες "the hard way" και ειλικρινά δεν περίμενα να είναι τόσο εμφανές. Έχω πάντως κάποιες ερωτήσεις:

1). Μα καλά... χώρεσε;;;
2). Σε τι κατάσταση ήταν η παλιά σου μπαταρία; Αν έχει πάθει το είδος της γήρανσης που απλά δεν τραβάει ρεύμα, δηλ. δεν φορτίζεται από την γεννήτριά σου, αυτό σημαίνει ότι κυκλοφορούσες με ένα μηχανάκι το οποίο δεν απασχολιόταν να παρέχει ρεύμα στη μπαταρία σου, οπότε ήταν πιο ελεύθερο απ' ότι υπό κανονικές συνθήκες. Αν σε αυτό προσθέσεις και το γεγονός ότι έβαλες μια πιο διψασμένη μπαταρία (λόγω νεότητας αλλά και λόγω μεγαλύτερης χωρητικότητας), εύκολα καταλαβαίνεις ότι πήγες από την μία άκρη στην άλλη. Αν, με την παλιά μπαταρία, τα φώτα σου (οργάνων, νεκράς κλπ.) είχαν μεγάλες διακυμάνσεις της φωτεινότητάς τους μέσα στις πρώτες 4000-5000 στροφές, αυτό σημαίνει ότι η μπαταρία βρισκόταν εκεί πιο πολύ για διακοσμητικούς λόγους.
3). Είχες φορτίσει ευλαβικά την καινούργια πριν την τοποθετήσεις;
Superfour η παλιά μπαταρία δειχνει απο 13.9 εως 14.4volt.Aπλά ξερω οτι εξ αιτίας του περιμετρικού ρανταρ κατα την ενεργοποιηση του συναγερμου και οταν θα πιάσουν τα πρωτα κρύα δεν θα την βγάζει για πάνω απο δυο τρεις μερες.Θα θελει επαναφορτηση κάθε βδομαδα.Για αυτό ήθελα δευτερη μπαταρία.Διότι εχω διαπιστώσει οτι στον χρόνο που κινούμαι με το sf,περίπου 40 λεπτα την μέρα,η μπαταρία δεν προλαβαίνει να αναπληρώνει το ρευμα που δίνει για το περιμετρικό ρανταρ κατα την λειτουργεια του συναγερμου περιπου 10 ωρες την μέρα.
Ο ηλεκτρολόγος μετρησε δεν ξερω αν τα λεω καλα τα αμπερ και εβγαζε 124 στην παλιά,ενω η motobatt  296.
Για την νεα μπαταρια και ο ηλεκτρολογος και η ιδια η μπαταρία στη συσκευασία,αναφεραν οτι δεν θελει αρχική φορτηση.
Πτωση ή μεταπτωσεις στην φωτεινότητα στα οργανα με την παλια μπαταρία δεν ειχα.
Απο πλευράς χώρου η motobatt,ναι χωρουσε χωρις προβλημα απλα ηταν ελαχιστα μεγαλητερη.
Αυτό που με απασχολει,παρ'όλο οτι ο ηλεκτρολόγος με διαβεβαιωσε οτι δεν θα υπάρξει θέμα.Για την ώρα,εντάξει ολα δουλευουν καλα,υπαρχει όμως περιπτωση να εχω προκαλέσει φθορά στα πηνεία στην γεννήτρια ή στους πολλαπλασιαστες με αυτά τα 2,5παραπάνω αμπερώρια;;