Αποστολέας Θέμα: ψυγείο λαδιού  (Αναγνώστηκε 3090 φορές)

Αποσυνδεδεμένος ANESTIS

  • VIP
  • *****
  • Μηνύματα: 544
    • Προφίλ
ψυγείο λαδιού
« στις: Ιανουάριος 12, 2014, 01:19:39 πμ »
Χαιρετώ την παρέα καλή χρονιά κ ευτυχισμένο το νέο έτος.. επειδή βλέπω οτι έχει πέσει η κίνηση μέσα στο φόρουμ λέω να ρίξω μία φυτιλιά μπάς κ πάρουμε πάλι μπροστά... Σκέφτομαι εδώ κ πάααααρα πολύ καιρό να βάλω ψυγείο λαδιού στη μικρή... απ ότι είχα ρωτήσει τον μάστωρα μου πρίν αρκετό καιρό μου είπε οτι δν θα κερδίσω κάτι με αυτή την κίνηση κ ότι άδικα θα δώσω τα λεφτά μου... διερωτώμεν τώρα εγώ κύριοι κ κυρίες συνήγοροι... να βάλω ναί ή οχι;

Δηλαδή αξίζει να δώσω κανένα 40€ να πάρω ένα μεταχειρισμένο ψυγείακι λαδιού απο κάποιο africa, v-storm ή freewind ή ίσως κ απο κανένα απο αυτά που βάζουν στα πειραγμένα παπάκια (γιατι εχω βρεί με 45€ καινούργιο για μεχρι 200cc) απλά κ μόνο να του τονίσω λίγο την εμφάνιση έστω κ αν δν με βοηθήσει σε κάτι ή αντί για δουλειά θα γίνει ζημιά;;;

Μετά απο λίγο ψάξιμο είδα οτι κάθε ψυγείο έχει κ διαφορετική υποδοχή για το κάρτερ.. οπότε οποιος ξέρει άς ενημερώσει για το αν μπορώ να ταιριάξω απο κάποιο άλλο μηχανάκι ή οχι (λόγο υποδοχής στο καρτερ)

Αποσυνδεδεμένος itom32

  • Administrator
  • Gold
  • *****
  • Μηνύματα: 4519
  • Eyes on the Stars
    • Προφίλ
Απ: ψυγείο λαδιού
« Απάντηση #1 στις: Ιανουάριος 12, 2014, 11:23:02 πμ »
Χε,χε,χε...αρπάζω λοιπόν την φυτιλιά πρώτος.Aνέστη για εμένα έχεις το πιο πλήρες μοντέλο των superfour.Το FiiiT.Γιατί να μπλέξεις με πειράματα που και καμία βελτίωση δεν έχουν να προσφέρουν και μπορεί να προκαλέσεις ζημιά που δεν θα ξεγίνεται.Το αναφέρω αυτό διότι για να φτιάξεις κάτι τέτοιο χρειάζονται τρύπες στο κάρτερ.Τέτοιες τρύπες αφού δεν υπάρχουν απο το εργοστάσιο δεν θα τις έκανα με τίποτα.
Αν γνωρίζω καλά τα ψυγεία λαδιού χρησιμοποιήθηκαν την δεκαετία του 80,σε μια προσπάθεια να επιτευχθούν καλύτερες(χαμηλότερες) θερμοκρασίες στον κινητήρα των παλαιότερων αερόψυκτων μοντέλων.Αργότερα οταν άρχισαν να βγαίνουν τα νεότερα υδρόψυκτα μοτέρ,σταμάτησε και η λαδόψυξη η οποία δεν είχε να προσφέρει κάτι καλύτερο στο θέμα ψύξη.

Αποσυνδεδεμένος ANESTIS

  • VIP
  • *****
  • Μηνύματα: 544
    • Προφίλ
Απ: ψυγείο λαδιού
« Απάντηση #2 στις: Ιανουάριος 12, 2014, 04:49:23 μμ »
Χε,χε,χε...αρπάζω λοιπόν την φυτιλιά πρώτος.Aνέστη για εμένα έχεις το πιο πλήρες μοντέλο των superfour.Το FiiiT.Γιατί να μπλέξεις με πειράματα που και καμία βελτίωση δεν έχουν να προσφέρουν και μπορεί να προκαλέσεις ζημιά που δεν θα ξεγίνεται.Το αναφέρω αυτό διότι για να φτιάξεις κάτι τέτοιο χρειάζονται τρύπες στο κάρτερ.Τέτοιες τρύπες αφού δεν υπάρχουν απο το εργοστάσιο δεν θα τις έκανα με τίποτα.
Το να πιασω να ανοιξω τρυπες κ τα σχετικα δν προκειται... απλά έλεγα αν υπήρχε κανένα συστημα που να συνδέει εξτρά χωρίς να ανοιξεις καινουργιες τρυπες... είχα πετύχει σε κάποια φάση ενα CB με ψυγείο λαδιού στο ιντερνετ το οποίο ειχε το ενα σωληνακι στην ταπα λαδιου απο πανω κ το αλλο σωληνακι δν ξερω που το εστελνε... επίσης ειδα αυτά στο νετ http://japan.webike.net/ps/#!p.m=215&p.c=1342&p.sk=1 και ελεγα αν είχε καμία σχέση με αυτο http://www.aliexpress.com/item/Motorcycle-performance-oil-cooler-oil-radiator-suite-designed-the-GN-GZ-GSX-EN-GS-Qian-Jianglong/1335676570.html


Δες εδω για παραδειγμα... http://img.webike.net/photo/article/91/1234946189491L.jpg δν στελνει σωληνακια απο τη μερια της καμπανας αλλα καπου αλλου...

Αποσυνδεδεμένος wolfi

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 411
  • Life begins at 45°.
    • Προφίλ
Απ: ψυγείο λαδιού
« Απάντηση #3 στις: Ιανουάριος 12, 2014, 06:26:34 μμ »
Μπαίνει  στο CB ΧΩΡΙΣ ΚΌΨΕ ΡΆΨΕ ΠΟΥΘΕΝΆ μονο με ενα ανταπτορα που μπαίνει εκει που βιδώνετε το φίλτρο λαδιού ( και μετά πάνω σε αυτόν τον ανταπτορα βιδώνετε το φίλτρο) βγαίνουν τα δυο σωληνάκια του μπες το λάδι και το βγες το λάδι   . ;)

Αποσυνδεδεμένος ANESTIS

  • VIP
  • *****
  • Μηνύματα: 544
    • Προφίλ
Απ: ψυγείο λαδιού
« Απάντηση #4 στις: Ιανουάριος 12, 2014, 07:09:56 μμ »
Μπαίνει  στο CB ΧΩΡΙΣ ΚΌΨΕ ΡΆΨΕ ΠΟΥΘΕΝΆ μονο με ενα ανταπτορα που μπαίνει εκει που βιδώνετε το φίλτρο λαδιού ( και μετά πάνω σε αυτόν τον ανταπτορα βιδώνετε το φίλτρο) βγαίνουν τα δυο σωληνάκια του μπες το λάδι και το βγες το λάδι   . ;)

ο ανταπτωρας που λες ειναι ευκολο να βρεθει σε συνεργείο αν πω να αγορασω ενα ψυγειακι σαν αυτο απο το αλιεξπρεςς που εδειξα πριν ή πρεπει να γινει ειδική παραγγελεία ή να φτιαχτεί σε τόρνο ή κατι τετοιο??

επίσης μπορώ να βάλω οτι ψυγείο λαδιού θέλω ή πρέπει να βάλω συγκεκριμένου μεγέθους τύπους κλπ?

Αποσυνδεδεμένος stel89s

  • VIP
  • *****
  • Μηνύματα: 595
    • Προφίλ
Απ: ψυγείο λαδιού
« Απάντηση #5 στις: Ιανουάριος 12, 2014, 08:09:14 μμ »
Μάγκες μήπως αυτός ο ανταπτορας ειναι αντλια λαδιου??? αλιως δε μπορω να καταλαβω πως λειτουργει... Σε παπακια έμπαινε ανταπτορας-αντλια στο φιλτρο που συνδεοταν με την εσωτερικη αντλια και τα εστελνε πισω στο καρτερ.... Ανεστη το μοτερ ειναι υδρόψυκτο έχει και τις ψήκτρες (και αεροψυκτο)..Αν θα βαλεις και ψυγειο λαδιου πιστευω πως το χειμωνα δε θα ανεβασει ποτε την σωστη θερμοκρασία... Με αποτέλεσμα να ειναι και επικίνδυνο για τα εντοστια του μοτερ αλλα θα σου καιει και παραπανω βενζίνη....

Αποσυνδεδεμένος ANESTIS

  • VIP
  • *****
  • Μηνύματα: 544
    • Προφίλ
Απ: ψυγείο λαδιού
« Απάντηση #6 στις: Ιανουάριος 12, 2014, 08:20:06 μμ »
Ανεστη το μοτερ ειναι υδρόψυκτο έχει και τις ψήκτρες (και αεροψυκτο)..Αν θα βαλεις και ψυγειο λαδιου πιστευω πως το χειμωνα δε θα ανεβασει ποτε την σωστη θερμοκρασία... Με αποτέλεσμα να ειναι και επικίνδυνο για τα εντοστια του μοτερ αλλα θα σου καιει και παραπανω βενζίνη....

Γιαυτο ρωτησα μηπως αντι για δουλεια γινει ζημια στην αρχη του ποστ :)

Αποσυνδεδεμένος wolfi

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 411
  • Life begins at 45°.
    • Προφίλ
Απ: ψυγείο λαδιού
« Απάντηση #7 στις: Ιανουάριος 12, 2014, 09:18:59 μμ »
1)     Ειναι στην ουσια ενα bypass που απο την μοναδική έξοδο  που εχει ο κορμός για  την συγκεκριμένη μοντα  και παει στο φίλτρο λαδιού παρεμβάλλεται ο ανταπτορας που το παει στο φιλτρο λαδιου για φιλτράρισμα  όπως κανονικά γίνεται μετα περνει το φιλτραρισμενο λαδι απο το φίλτρο και το παει στο ψυγείο το ψύχει και το γυρνα στον κορμο ξανα .

2)   Ναι μπορεί να μην εχει την απαιτουμενη θερμοκρασία ΑΛΛΑ κατα την ταπεινή μου άποψη δεν θα με έζωναν τα φιδια γτ πόσα CB - άλλα μηχανάκια  ειναι με χωρίς θερμότατη?(ενα ειναι το δικο μου χωρις θερμοστάτη)

3)  Αν ήταν με  ψιψιψινια δλδ εγκεφάλους μπεκ βαλβίδες ψυχρής εκκινήσεις ΝΑΙ  θα είχαμε θεμα  :o :o

4) Ανέστη δεν ειναι τπτ το σπουδαίο ο ανταπτορας   μπελαλιδικος ειναι στην κατασκευη 

Αποσυνδεδεμένος stel89s

  • VIP
  • *****
  • Μηνύματα: 595
    • Προφίλ
Απ: ψυγείο λαδιού
« Απάντηση #8 στις: Ιανουάριος 12, 2014, 09:57:17 μμ »
Ο κατασκευαστής σου δίνει ενα εύρος θερμοκρασίας που μπορεί να παίξει ενα μοτέρ με μέγιστη απόδοση και ασφαλεια. Δεν σου δίνει ενα ξερό νούμερο. Σου λέει π.χ. απο 90 μέχρι 130.  Σε αυτες τις θερμοκρασίες έχουν τα μέταλλα του μοτερ τη σωστή διαστολή και εφαρμογή μεταξύ τους αν εσυ δουλευεις πχ στους 80 λογο φθορων επειδη ειναι παλιο το μοτερ δεν εχεις την απαιτουμενη διαστολη μεταλλων και θα καις και λαδακι μαζι.. Βαλβίδες ψυχρής εκκίνησης μπηκαν γ αυτο το λογο (τσοκ) σου κραταει τις στροφες περιπου μεχρι τις 1200 μολις παρει την απαιτουμενη θερμοκρασια το μοτερ, κλεινει πεφτει στις 900 με 1000 και τοτε μονο βαζεις πρωτη για να φυγεις...... Ο θερμοστατης στα cb ετσι κ αλλιως πολυ σπανια λειτουργει... Το καλοκαιρι μια φορα ακουσα το βεντιλατερ να λειτουργει αλλα το ειχα ζορισει τρελα μεσα στην πολη....

Αποσυνδεδεμένος klab

  • Elite
  • *
  • Μηνύματα: 1706
  • Με λένε Γιώργοοοο και το CB μου τραγουδάαααει.
    • Προφίλ
Απ: ψυγείο λαδιού
« Απάντηση #9 στις: Ιανουάριος 12, 2014, 11:10:03 μμ »
Θα συμφωνήσω με τον Στέλιο και η θερμοκρασία λαδιού είναι μια συζήτηση που γίνεται πολλάκις σε διάφορα fora.

Το αδιαμφισβήτητο για την σωστή απόδοση και προστασία των κινητήρων είναι η επίτευξη της σωστής θερμοκρασίας λαδιού που εκ των πραγμάτων αργεί πολύ να επιτευχθεί πολύ περισσότερο από αυτή του νερού.
Και σαφώς είναι από τα βασικά πράγματα που σχεδιάζουν στα R&D των εταιρειών, αν καθυστερήσουμε και άλλο γιατί μας αρέσει να έχουμε έξτρα ψυγειάκι ζήτω που καήκαμε.
Για αυτό θα δείτε ότι σε ψαγμένα setup υπάρχουν ξεχωριστά όργανα για θερμοκρασία νερού και άλλα για θερμοκρασία λαδιού (όπως και πίεση κλπ αλλά πάμε μακρυά)

Ανέστη καταλαβαίνω ότι θες να το φορτώσεις με μπιμπλίκια το CB, όπως έχει κάνει με τα πλαστικά του Ζ αλλά εκεί είτε συμφωνώ είτε όχι με το αισθητικό αποτέλεσμα είναι θέμα γούστου του καθένα μας, οπότε δεν μου πέφτει λόγος.
Εκεί που θα πεταχτώ σαν την τσουτσού (για το καλό σου βεβαίως) είναι όταν θα πας να επέμβεις λάθος στον τρόπο λειτουργίας της μοτοσυκλέτας και εδώ έχουμε μια τέτοια περίπτωση.
Οπότε λεβεντιά μου άστο καλύτερα.

Τέλος είδα ότι αναφερθήκατε στον θερμοστάτη, αυτός σχετίζεται με την θερμοκρασία του κυκλώματος ψύξης και όχι με το λάδι καθεαυτού.
Και εκεί τέτοιες επεμβάσεις είναι παράλογες, τα έκανε και ο πατέρας μου γιατί ή είχε κολλήσει η βαλβίδα και δε έδινε δεκάρα τσακιστή να αγοράσει καινούργια ή είχε βουλώσει το κύκλωμα ψύξης και ανέβαζε θερμοκρασία για πλάκα το alfa romeo μας.
Όπως και να έχει το να τον βγάλεις δεν είναι μόνιμη λύση η μάλλον δεν είναι η λύση στο πρόβλημα.

Αποσυνδεδεμένος JAS

  • VIP
  • *****
  • Μηνύματα: 608
    • Προφίλ
Απ: ψυγείο λαδιού
« Απάντηση #10 στις: Ιανουάριος 13, 2014, 12:33:17 μμ »
ανεστη θα συμφωνισω με το γιαννη και τον klab..... DONT TOUCH!!!!

Αποσυνδεδεμένος ANESTIS

  • VIP
  • *****
  • Μηνύματα: 544
    • Προφίλ
Απ: ψυγείο λαδιού
« Απάντηση #11 στις: Ιανουάριος 13, 2014, 04:02:34 μμ »
ok παιδια με πεισατε.... αυριο παω να το βαλω  :P :P :P πλακα κανω....

Κατι ακομα που με καιει.. πρεπει καποια στιγμη να αλλαξω τακακια στα φρενα μου... εχει κανενας να προτεινει κατι συγκεκριμενο ή οτι βρω?

Αποσυνδεδεμένος JAS

  • VIP
  • *****
  • Μηνύματα: 608
    • Προφίλ
Απ: ψυγείο λαδιού
« Απάντηση #12 στις: Ιανουάριος 14, 2014, 05:22:01 μμ »
FERODO ή CL (CARBON LORRAINE)

Αποσυνδεδεμένος klab

  • Elite
  • *
  • Μηνύματα: 1706
  • Με λένε Γιώργοοοο και το CB μου τραγουδάαααει.
    • Προφίλ
Απ: ψυγείο λαδιού
« Απάντηση #13 στις: Ιανουάριος 14, 2014, 07:55:26 μμ »
Ferodo ή EBC Double H-sintered.