Αποστολέας Θέμα: για επισκευή  (Αναγνώστηκε 2407 φορές)

Αποσυνδεδεμένος eleni

  • Εξοικειωμένο Μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 8
    • Προφίλ
για επισκευή
« στις: Ιανουάριος 17, 2014, 05:15:51 μμ »
Γεια σας, είμαι νέα στο forum (ελπίζω λοιπόν στην κατανόησή σας). Ο λόγος που γράφτηκα στο Go4it είναι ότι είμαι μακριά από Αθήνα και δεν μπορώ ακόμα να πω ότι έχω βρει μάστορα για το CB μου που να του έχω εμπιστοσύνη. Θα ήθελα τη γνώμη σας.
Η μηχανή ήταν ακίνητη για πολλά χρόνια για διάφορους λόγους, τα περισσότερα σε γκαράζ. Την έφτιαξα πέρσι και για κάποιο διάστημα όλα πήγαιναν καλά, μέχρι που μου εμφάνισε προβλήματα με το καρμπιρατέρ, άνοιγες γκάζι και δεν τράβαγε με τίποτα...
Την πήγα σε μάστορα που μου είπε ότι έχει σκουριά το ντεπόζιτο. Καθάρισε το καρμπιρατέρ, άλλαξε μπουζιά που είχαν χαλάσει και ήταν μια χαρά, μου είπε όμως ότι μια στο εξάμηνο θα θέλει καθαρισμα το καρμπιρατέρ, μιας και δεν υπάρχει μάστορας στην Κέρκυρα για να κάνω πλαστικοποίηση στο ντεπόζιτο.
Τεσπά, για κάνα τρίμηνο όλα καλά, μέχρι που μπούκωσε πάλι. Πάλι ο ίδιος μάστορας, άνοιξε το καρμπιρατέρ, το καθάρισε, αλλάξαμε ξανά μπουζιά που είχαν καεί (12 ευρώ το ένα!)... Μία βόλτα και όλα καλά. Αλλά μετά από δύο μέρες πάλι η μηχανή μπουκωμένη και να στάζει βενζίνη από το καρμπιρατέρ — και να στάζει πολύ! Πάλι τηλέφωνο στο μάστορα, που μου είπε ότι έχει κάνει υπερχείλιση και θέλει άλλαγμα το πυραυλάκι (έτσι το είπε νομίζω).
Ερώτηση: Μήπως δεν έκλεισε καλά το καρμπιρατέρ όταν το καθάρισε, γι' αυτό στάζει; Γιατί μου είπε ότι για την επισκευή θα πάει πάνω από 100 ευρώ, και πάλι άλλο ένα πενηντάρικο τα μπουζιά... Μήπως επειδή δεν ξέρω από μηχανικά με έχει πιάσει κότσο και με δουλεύει; Να πάω αλλού;
Γνώμες οι γνώστες, παρακαλώ.
Ευχαριστώ, Ελένη

Αποσυνδεδεμένος trip238

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 393
    • Προφίλ
Απ: για επισκευή
« Απάντηση #1 στις: Ιανουάριος 17, 2014, 05:40:06 μμ »
Καλησπερα και καλως ηρθες. Με τη σκουρια τι εκανε;; Απλα σου ειπε εχει σκουρια  και οτι θελει πλαστικοποιηση και δεν εκανε τιποτα;;; Και οντως αν θελεις αλλο πυραυλακι (καλα το λες) καλυτερα να βρεις μια αλλη μεταχειρισμενη 4αδα παρα να το αλλαξεις. Αφου πρωτα εξακριβωσετε οτι ειχε κλεισει καλα ο μαστορας τα καρμπς.

Αποσυνδεδεμένος eleni

  • Εξοικειωμένο Μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 8
    • Προφίλ
Απ: για επισκευή
« Απάντηση #2 στις: Ιανουάριος 17, 2014, 06:01:59 μμ »
Σε ευχαριστώ για την απάντηση, αλλά μιας και ξέρεις, σου φαίνεται λογικό να ξαναμπούκωσε το καρμπιρατέρ μία μέρα αφότου καθαρίστηκε; Και όσον αφορά την υπερχείλιση, δεν είχα παρουσιάσει πάλι η μηχανή το ίδιο πρόβλημα, το εμφάνισε μόλις ανοίχτηκε το καρμπιρατέρ.

Για τη σκουριά τι μπορώ να κάνω, εφόσον η πλαστικοποίηση απαιτεί αποστολή του ντεπόζιτου στην Αθήνα;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων  :)

Αποσυνδεδεμένος trip238

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 393
    • Προφίλ
Απ: για επισκευή
« Απάντηση #3 στις: Ιανουάριος 17, 2014, 07:05:51 μμ »
Κοιτα για το καρπμ μπορει να εκανε αυτος μ@λ@κια στο κλεισιμο ή οντως μπορει να ηρθε η ωρα του. Τωρα για τη σκουρια ειναι αναλογως. Για να σου κανει τετοια θεματα λογικα ειναι πολυ. Οταν ανοιγεις την ταπα του τεποζιτου και κοιτας μεσα, τα τοιχωματα πως τα βλεπεις?? Υπαρχουν καποιοι προσωρινοι τροποι καθαρισματος αλλα δεν ειναι 100% αποτελεσματικοι με αποτελεσμα να σου ξανα σκουριασει. Η καλυτερη λυση ειναι πλαστικοποιηση αλλιως μετα αντικατασταση!! Αν βρεις σε καλη κατασταση και στο χρωμα που θες. Επισης αν εισαι διατεθειμενη να κανεις κατι εσυ, κανε μια αναζητηση στο google και στο youtube 'καθαρισμος τεποζιτου απο σκουρια' και θα βρεις καποιες μεθοδους 'Καντο μονος σου'.

Αποσυνδεδεμένος stel89s

  • VIP
  • *****
  • Μηνύματα: 595
    • Προφίλ
Απ: για επισκευή
« Απάντηση #4 στις: Ιανουάριος 17, 2014, 09:34:31 μμ »
Η πιο πρόχειρη-οικονομική λύση για να μην σκουριάσει ξανά ειναι να το εχεις μεχρι πανω βενζινη ΠΑΝΤΑ αφου το γεμίσεις με ξύδι και το αφήσεις μεσα για καμια βδομαδα για να ξεσκουριασει.........Οπως λεει και ο trip ειναι προχειρες λυσεις και μετα απαιτουν πλαστικοποιηση αλλιως πρεπει να ειναι παντα γεματο. Δεν ξερω αν τα μεταφορικά σου βγουν πιο λιγα για Θεσσαλονίκη παντως αυτος http://www.highlander.gr/ ξέρω κάνει πολυ καλη δουλεια σε τεποζιτα άσχετα που εγω ειχα ενα θεματακι μαζι του αλλα δεν ηταν για την ποιοτητα της δουλειας του... Τώρα για τα καρμπιρατέρ ναι υπάρχει μια περίπτωση να ειναι τα πυραυλακια αλλα για μενα αφου εγινε μετα απο 2 μερες πιο πιθανο ειναι να εχει κολλησει κανενα φλοτερακι ανοιχτο η να μην εχουν πατησει σωστα τα λεκανακια επειδη δε τα τοποθέτησε σωστα... Επισης αν θα αποσυνδέσεις το σωληνάκι το χοντρό που φεύγει απο το ρουμπινετο στην θεση ON τρεχει η δε τρχει βενζινη??? Κανονικα δε πρεπει να τρεχει αλλιως ειναι παρα πολυ πιθανο να εχεις και παλι υπεχριλεισεις και ας πανε ολα καλα με τα καρπιρατερ...........

Αποσυνδεδεμένος JAS

  • VIP
  • *****
  • Μηνύματα: 607
    • Προφίλ
Απ: για επισκευή
« Απάντηση #5 στις: Ιανουάριος 18, 2014, 01:09:27 πμ »
να ριξω και εγω την ιδεα μου.... εχω αντιμετοπισει προβλημα διαρροης σε καρμπ σε ενα cb500 σχετικα προσφατα! το προβλημα ηταν πολυ ποιο απλο και ανεξοδο! υπαρχει το σωληνακι που παει απο το τεποζιτο στα καρμπ... στο τελος του φτανει σε ενα σταυρο και στελνει την βενζινη αριστερα δεξια. στις ακρες ο σταυρος εχει 2 oring στεγανοποιησης. απο το βαλε βγαλε τα καρμπ λασκαραν τα oring ειναι και τοσων χρονων, ειχαν ξεραθει κι ολας και αρχισε να εχει διαρροη απο εκει.!!! αρα κατα τη γνωμη μου οσο αφορα τη διαρροη βενζινης ψαξε πρωτα για κατι τετοιο! ειναι πολυ πιθανο....

και κατι ακομα, κοιτα για αλλο μαστορα ;)

Αποσυνδεδεμένος eleni

  • Εξοικειωμένο Μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 8
    • Προφίλ
Απ: για επισκευή
« Απάντηση #6 στις: Ιανουάριος 18, 2014, 07:20:57 πμ »
Η πιο πρόχειρη-οικονομική λύση για να μην σκουριάσει ξανά ειναι να το εχεις μεχρι πανω βενζινη ΠΑΝΤΑ αφου το γεμίσεις με ξύδι και το αφήσεις μεσα για καμια βδομαδα για να ξεσκουριασει.........Οπως λεει και ο trip ειναι προχειρες λυσεις και μετα απαιτουν πλαστικοποιηση αλλιως πρεπει να ειναι παντα γεματο. Δεν ξερω αν τα μεταφορικά σου βγουν πιο λιγα για Θεσσαλονίκη παντως αυτος http://www.highlander.gr/ ξέρω κάνει πολυ καλη δουλεια σε τεποζιτα άσχετα που εγω ειχα ενα θεματακι μαζι του αλλα δεν ηταν για την ποιοτητα της δουλειας του... Τώρα για τα καρμπιρατέρ ναι υπάρχει μια περίπτωση να ειναι τα πυραυλακια αλλα για μενα αφου εγινε μετα απο 2 μερες πιο πιθανο ειναι να εχει κολλησει κανενα φλοτερακι ανοιχτο η να μην εχουν πατησει σωστα τα λεκανακια επειδη δε τα τοποθέτησε σωστα... Επισης αν θα αποσυνδέσεις το σωληνάκι το χοντρό που φεύγει απο το ρουμπινετο στην θεση ON τρεχει η δε τρχει βενζινη??? Κανονικα δε πρεπει να τρεχει αλλιως ειναι παρα πολυ πιθανο να εχεις και παλι υπεχριλεισεις και ας πανε ολα καλα με τα καρπιρατερ...........


ευχαριστώ πολύ για τη διεύθυνση για πλαστικοποίηση... Θα το κάνω οπωσδήποτε!

Αποσυνδεδεμένος itom32

  • Administrator
  • Gold
  • *****
  • Μηνύματα: 4709
  • Eyes on the Stars
    • Προφίλ
Απ: για επισκευή
« Απάντηση #7 στις: Ιανουάριος 18, 2014, 10:03:55 πμ »
Αν θες ρήξε μια ματιά εδώ στο τόπικ του Tsak.O Tsak έχει φώτο πριν την επισκευή.Αν θες πες μας αν το ρεζερβουάρ σου είναι σε παρόμοια κατασταση εσωτερικα: http://www.go4it.gr/smf/index.php?topic=3973.135
Νομίζω κι εγω οτι πρέπει να αλλάξεις τεχνικό.Επισης αν θες για πλαστικοποίηση αλλος ένας με καλη φήμη στην Θεσσαλονίκη είναι αυτός:
http://www.tat.toopaint.gr/gtat.htm
Πάντως ίσως και να σε συμφέρει ανάλογα τι τιμές θα σε πουν να βρείς ρεζερβουάρ καθαρό και σε καλύτερη κατάσταση.

Αποσυνδεδεμένος stam

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 433
    • Προφίλ
Απ: για επισκευή
« Απάντηση #8 στις: Ιανουάριος 18, 2014, 07:40:35 μμ »
Κοίτα αυτην την αγγελία μήπως σε βοηθήσει
http://www.car.gr/parts/view/4479672/

xrhstos

  • Επισκέπτης
Απ: για επισκευή
« Απάντηση #9 στις: Μάρτιος 16, 2014, 07:52:52 πμ »
+ρεζερβουαρ καθαρισμα με ιδικο υγρο .+ φιλτρο εξωτερικο . καθαρισμα αριστο τα καρμπιρατερ αλαγη τησ μητουλες τισ μικρεσ πανω απο το φλοτερ μιτεσ που κλεινουν τη βενζινα.και τελειωνεις.ειχα πριν 7 χρονια το ιδιο σκηνικο νοθεια στην βενζινα φουλ νερο..κ αρχιζε να σκουριαζει.ντεμεκ καινουριο πρατηριο...τοτε θημαμε με ειχα χαρακωση κ ειχα βγαλει την πρωτη μου ασπρη τρυχα.+οτι λενε εδω τα παιδια ισχυει.καντο για τελειωνει ο βραχνας.χωρισ 2η σκεψη

Αποσυνδεδεμένος Marian

  • Ενεργό μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 59
    • Προφίλ
Απ: για επισκευή
« Απάντηση #10 στις: Μάρτιος 16, 2014, 03:20:16 μμ »
Εγώ δεν έχω να πω κάτι, σου είπαν τα παιδιά. Μοναχα αυτό...

Καλως ήρθες νέο θηλυκό μέλος!
“I look my best when I take my helmet off after a long motorcycle ride. I have a glow and a bit of helmet hair."  -Eric Bana

"All I know is that the freedom of two wheels is the ultimate experience" - Henry Cole

xrhstos

  • Επισκέπτης
Απ: για επισκευή
« Απάντηση #11 στις: Μάρτιος 17, 2014, 08:25:17 πμ »
kalos orises thiliko melos!


Αποσυνδεδεμένος achgotz

  • Εξοικειωμένο Μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 7
    • Προφίλ
Απ: για επισκευή
« Απάντηση #12 στις: Μάρτιος 17, 2014, 10:21:11 πμ »
Καλημέρα

Είχα το ίδιο πρόβλημα από ακινησία: η μηχανή ήταν ακίνητη για πολλά χρόνια σε γκαράζ, και όταν πήγα να την βάλω μπροστά έκαναν υπερχείλιση τα καρμπιρατέρ (δεν έπαιρνε μπροστά, με καινούρια μπαταρία)
Ο μάστορας  μου είπε ότι θέλει καινούριες 'βελόνες' στα καρμπιρατέρ, δεν ξέρω αν είναι το ίδιο με τα 'πυραυλάκια' που είπαν άλλοι, πάντως τις άλλαξε και όλα είναι μια χαρά (1 μήνα τώρα)
Αυτά...

xrhstos

  • Επισκέπτης
Απ: για επισκευή
« Απάντηση #13 στις: Μάιος 30, 2014, 11:30:06 μμ »
Η πιο πρόχειρη-οικονομική λύση για να μην σκουριάσει ξανά ειναι να το εχει%F

xrhstos

  • Επισκέπτης
Απ: για επισκευή
« Απάντηση #14 στις: Μάιος 30, 2014, 11:33:03 μμ »
ελενη εκανες τιποτα με το τεποζιτο?αν ναι  ......εχω το ιδιο θεμα..