Αποστολέας Θέμα: Κάγγελα για το SF  (Αναγνώστηκε 2917 φορές)

Αποσυνδεδεμένος microvios

  • VIP
  • *****
  • Μηνύματα: 504
  • I have nothing to say and I damn well will say it
    • Προφίλ
    • mativision
Απ: Κάγγελα για το SF
« Απάντηση #15 στις: Μάρτιος 05, 2014, 05:37:02 μμ »
Itom32, εσύ έχεις και μανιτάρια και κάγγελα. Από που τα πήρες εσύ?
It ain't over till it's over

Αποσυνδεδεμένος itom32

  • Administrator
  • Gold
  • *****
  • Μηνύματα: 4594
  • Eyes on the Stars
    • Προφίλ
Απ: Κάγγελα για το SF
« Απάντηση #16 στις: Μάρτιος 05, 2014, 07:06:52 μμ »
Tα κάγκελα απο εναν σύντροχο που πουλούσε το sf του στο car.Tα μανιτάρια απο αυτόν:
http://www.rg-racing.com/browseBike/Honda/CB400SF/All_Years/CP0218BL.aspx
Tα ίδια απο ebay:
http://www.ebay.co.uk/itm/R-G-RACING-CLASSIC-CRASH-PROTECTORS-CB-400-SF-SUPER-FOUR-2004-2005-/150822699770

Αποσυνδεδεμένος microvios

  • VIP
  • *****
  • Μηνύματα: 504
  • I have nothing to say and I damn well will say it
    • Προφίλ
    • mativision
Απ: Κάγγελα για το SF
« Απάντηση #17 στις: Μάρτιος 05, 2014, 07:58:14 μμ »
έχω ανεβάσει φωτό στο φεις ...... δες τα και πες μου αν σου αρέσουν ..... το μαγαζί είναι και αυτό μιχαλακοπούλου !!

Ποιό φέις (σόρρυ αλλά εκεί είναι άλλα τα ονόματα...).

Μιά φωτό αρκεί. Και αν θυμάσαι και ποιό είναι το μαγαζί... Η Μιχαλακοπούλου είναι γεμάτη!

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
It ain't over till it's over

Αποσυνδεδεμένος itom32

  • Administrator
  • Gold
  • *****
  • Μηνύματα: 4594
  • Eyes on the Stars
    • Προφίλ
Απ: Κάγγελα για το SF
« Απάντηση #18 στις: Μάρτιος 05, 2014, 08:26:58 μμ »
Aντώνη χωρίς να γνωρίζω αν έχουν για το sf μερικά link απο μαγαζιά Αθηνών:
http://www.car.gr/parts/view/4137536/
http://www.car.gr/parts/view/2971163/
http://www.car.gr/parts/view/4678641/

xrhstos

  • Επισκέπτης
Απ: Κάγγελα για το SF
« Απάντηση #19 στις: Μάρτιος 08, 2014, 11:09:00 μμ »
Nαι αλλα το νού σας,μη παραπαίρνετε θάρρος....:
Σβάρνα με τα οem κάγκελα=ράγισμα δεξιού καπακιού:

Σβάρνα με μανιτάρια=σχήσιμο αριστερού καπακιού:


 :o
σωστα ιτομ εχεις δικαιο.αλλα σκεψου οτι εαν ηταν ποιο ενισχυμένο το υλικο τησ σωληνας δηλαδη 4 mm ισως να επερνε φορα και να στραβωνε κ τον σκελετο!!!entoμεταξη τι εγινε με διπλωμα?

Αποσυνδεδεμένος microvios

  • VIP
  • *****
  • Μηνύματα: 504
  • I have nothing to say and I damn well will say it
    • Προφίλ
    • mativision
Απ: Κάγγελα για το SF
« Απάντηση #20 στις: Μάρτιος 12, 2014, 04:56:19 μμ »
Να επανέλθω λέγοντας πως σήμερα αγόρασα ένα σετ κάγκελα για το SF από τη UVEX, 30E.

http://www.car.gr/parts/view/4730320/

Δεν τα έχω βάλει ακόμα αλλά θέλω να κάνω μιά επισήμανση που ίσως να διαφεύγει. Η σωστή θέση για να βιδωθεί η πάνω βίδα ΔΕΝ είναι στο σκελετό αλλά στη βίδα που στερεώνει τον κινητήρα. Τα συγκεκριμμένα κάγκελα είναι έτσι φτιαγμένα που μόλις πέσει η μηχανή θα στραβώσει η βάση στο πάνω μέρος και (ελπίζουμε δεν θα φτάσει μέχρι το μοτερ). Αν έχουν βιδωθεί σε μιά από τις βίδες του σκελετού, τότε α) τα κάγκελα βρίσκονται πιό κοντά στο μοτέρ (και αυξάνεται η πιθανότητα να το χτυπήσουν όταν στραβώσουν) και β) υπάρχει μεγαλύτερος και άμεσος κίνδυνος να στραβώσει ο σκελετός. Αντίθετα, αν βιδωθούν στο στήριγμα του κινητήρα, που σαν σημείο είναι πιό σκληρό, το χτύπημα αναγκαστικά θα το απορροφήσει το ίδιο το κάγκελο, στραβώνοντας πρώτο, η απόστασή τους από τις επιφάνειες του μοτέρ είναι ελαφρά μεγαλύτερες αλλά και δύσκολα θα στραβώσει σκελετός.

Θεωρώ πως είναι επικίνδυνο να στηρίζεται ότιδήποτε είναι δυνατόν να δεχθεί δυνατό χτύπημα με συνεπεια παραμόρφωση ή μετατόπιση, πάνω σε μέρος του πλαισίου.

Τέλος, η επιλογή της βίδας στήριξης του κινητήρα σαν σωστή θέση επιβεβαιώνεται και από τη φωτό με τα μανιτάρια της R&G.

Όλα αυτά, με την ευχή γενικά να αποφεύγονται οι πτώσεις για να μήν κάνουμε και "πραγματογνωμοσύνες"!!!
It ain't over till it's over

Αποσυνδεδεμένος microvios

  • VIP
  • *****
  • Μηνύματα: 504
  • I have nothing to say and I damn well will say it
    • Προφίλ
    • mativision
Απ: Κάγγελα για το SF
« Απάντηση #21 στις: Μάρτιος 12, 2014, 05:02:01 μμ »
Και εδώ, αν τα κάγκελα είχαν στερεωθεί στη σωστή βίδα, η ζημιά θα ήταν λιγώτερη. Δεκτόν πως άμα η πτώση είναι "χοντρή" κάγκελα ξε-κάγκελα, η ζημιά θα γίνει.
It ain't over till it's over

Αποσυνδεδεμένος stel89s

  • VIP
  • *****
  • Μηνύματα: 595
    • Προφίλ
Απ: Κάγγελα για το SF
« Απάντηση #22 στις: Μάρτιος 13, 2014, 12:31:16 πμ »
microvie επετρεψε μου να πω και την δικη μου εκδοχη..... Ειναι δυο τυπου καγκελα καταρχας και στα δυο οι βασεις ειναι πολυ σωστα μελετημένες για μενα....Αυτα που βιδονουν στην βαση της μηχανης αν παρατηρήσεις πισω απο την βαση εχει εναν αποστάτη ο οποιος κανει αξονα και ειναι κατασκευασμενος απο πιο μ@λ@κο αλουμινιο απο αυτο του μοτερ και πιο μ@λ@κο απο το ατσαλινο πλαισιο.. Στου αλλου τυπου τωρα που πιανουν στο πλαισιο με δυο βιδες εχει δυο αποστατες απο το ιδιο υλικο αναμεσα στην βαση και στο πλαισιο στην φωτο διακρίνεται μονο ο επανω...Ετσι σε μια πιθανή πτώση θα αρπάξουν οι αποστάτες και οχι η μηχανή η το πλαίσιο... Αλλα σιγουρα ναι μιλαμε για ''γλυκες'' πτωσεις...

Αποσυνδεδεμένος microvios

  • VIP
  • *****
  • Μηνύματα: 504
  • I have nothing to say and I damn well will say it
    • Προφίλ
    • mativision
Απ: Κάγγελα για το SF
« Απάντηση #23 στις: Μάρτιος 13, 2014, 09:08:58 πμ »
...Ειναι δυο τυπου καγκελα καταρχας και στα δυο οι βασεις ειναι πολυ σωστα μελετημένες για μενα...

Δεκτό. Πρέπει να υπάρχει κάποιο ενδιάμεσο που να παίρνει το φορτίο και να μήν επηρεάζεται το πλαίσιο. Καλό είναι επομένως ανάλογα με τον τύπο να προσέχουμε οδηγίες τοποθέτησης (που πρέπει να υπάρχουν)
It ain't over till it's over

Αποσυνδεδεμένος J053F

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 116
    • Προφίλ
Απ: Κάγγελα για το SF
« Απάντηση #24 στις: Μάρτιος 13, 2014, 10:15:52 μμ »
Μανιτάρια της R&G είχα βάλει εγώ στο δικό μου SF.
Από εμπειρία φίλου που είχε πτώση με σύρσιμο (από ταχύτητα 40 - 50 Km/h - μπροστινό φρένο σε στροφή, πλαγιασμένος, με άσφαλτο "καλογυάλισμένη"), η μηχανή δεν έπαθε απολύτως τίποτα (ντεπόζιτο, κινητήρας, ουρά).
Το δε μανιτάρι, πέρα από την εκδορά στην άσφαλτο δεν είχε απολύτως κανένα άλλο πρόβλημα (στράβωμα), ενώ δεν προξένησε καμία απολύτως φθορά στον κινητήρα.

Σίγουρα είναι θέμα "τύχης" ότι δε χρειάστηκε φανοποιεία, αλλά στέκομαι στο ότι δε προκλήθηκε καμία φθορά στον κινητήρα, ενώ και το μανιτάρι, δε χρειάστηκε αντικατάσταση.
CB400sf PB-1 FII-R (2010 - 2013)