Αποστολέας Θέμα: Περι εξάτμισης ο λόγος  (Αναγνώστηκε 4978 φορές)

Αποσυνδεδεμένος zentakias

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 162
    • Προφίλ
Περι εξάτμισης ο λόγος
« στις: Μάρτιος 19, 2014, 07:00:16 μμ »
Απο χτες ακουγα ενα περιεργο μεταλλικο θορυβο στο ρελαντι κ μολις εδινα λιγο γκαζι δυναμωνε.
Εψαξα τα παντα απο το πισω μερος αλλά ματαια, ωσπου εριξα μια ελαφρια κλωτσια στην εξατμιση οταν το ειχα σβηστο, να δω μπας κ ειναι απο εκει, και bingo!
Ριχνω μια ματια με φλας κινητου μεσα στην εξατμιση κ ειδα οτι πλεον κοπηκε κ το αλλο μισο κομματι απο το διαφραγμα που ηταν ηδη σπασμενο.
Και ρωταω εγω τωρα, τι πρεπει να γινει για να τα βγαλω απ' την εξατμιση για να μην κανει σαν κουδουνιστρα??
Ειναι η μαμά εξατμιση κ λεφτα για αφτερμαρκετ δεν υπαρχουν.

Οριστε κ καποιες φωτο απο το εσωτερικο (εχει κ οτι απεμεινε απο τον υαλοβαμβακα στο πανω τοιχωμα).








Αποσυνδεδεμένος Headmaster

  • Silver
  • *
  • Μηνύματα: 2927
  • Drive like u STOLE it!!
    • Προφίλ
Απ: Περι εξάτμισης ο λόγος
« Απάντηση #1 στις: Μάρτιος 19, 2014, 07:57:59 μμ »
Φιλε πας για ανακατασκευη !!!
Πιανουν τα χερια σου??

http://www.go4it.gr/smf/index.php?topic=2326.15

Αποσυνδεδεμένος itom32

  • Administrator
  • Gold
  • *****
  • Μηνύματα: 4519
  • Eyes on the Stars
    • Προφίλ
Απ: Περι εξάτμισης ο λόγος
« Απάντηση #2 στις: Μάρτιος 19, 2014, 10:28:17 μμ »
Προφανώς εάν κατάλαβα καλά, έχεις την μαμά εξάτμηση του PB1.Aυτήν:

Για να φτιάξεις μόνος την δουλειά θα χρειαστεί πρώτα απ'όλα να πιάνουν τα χέρια σου σε εργασίες με σίδερα.Να ξέρεις να ηλεκτροκολάς.Θα πρέπει να έχεις ηλεκτροκόληση,ποτηροτρύπανο,δράπανο,γωνιακό τροχό κλπ.Θά πρέπει να ξετρυπήσεις την πατούρα,να βρείς καινούριο διάτρυτο σωλήνα,υαλοβάμβακα,κλπ,αλλά.....
Γνώμη μου είναι πως δεν σε συμφέρει να φτιάξεις αυτήν.Απο την στιγμή που το περίβλημα δεν είναι αλουμινίου αλλά χρωμιομένη λαμαρίνα,δεν ξερεις πόσο σύντομα θα ξαναβγάλει ζημιά.Επίσης το σύνολο των εξόδων για τα υλικά που ανάφερα συν ο εξτρα κόπος κάνει την δουλειά ασύμφορη,εκτώς αν επιμένεις και θες να είσαι oem και σε αρέσει η μουτζούρα. Αν είχα παρόμοιο πρόβλημα θα έβαζα αυτήν:
http://www.motosport.gr/default.asp?page=detailview&PID=207&makerName=HONDA
Y.Γ:Αν σε ενδιαφέρει απλά να βγάλεις το σπασμένο τμημα του σωλήνα και όχι να επισκευάσεις κάτι και πάλι θα πρέπει με το ποτηροτρύπανο να βγάλεις την πατούρα και μετα αφού βγάλεις το σπασμένο κομμάτι να ξανακολήσεις την πατούρα.

Αποσυνδεδεμένος zentakias

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 162
    • Προφίλ
Απ: Περι εξάτμισης ο λόγος
« Απάντηση #3 στις: Μάρτιος 20, 2014, 12:43:00 πμ »
Δυστυχως ουτε τα απαραιτητα εργαλεια εχω, ουτε χωρο για τετοιες δουλειες.  :-\

Ναι φιλε itom, αυτη η εξατμιση στη φωτο ειναι.
Προς το παρον σκεφτομαι απλως τροπο να βγαλω τα κομματια απο μεσα, στο μελλον θα δω αν βαλω αλλο τελικο ή αν θα επισκευασω την υπαρχουσα.
Το κοστος απλα για αφαιρεση των κομματιων, ειναι μεγαλυτερο απο την αλλαγη ενος τελικου?

Αποσυνδεδεμένος stel89s

  • VIP
  • *****
  • Μηνύματα: 595
    • Προφίλ
Απ: Περι εξάτμισης ο λόγος
« Απάντηση #4 στις: Μάρτιος 20, 2014, 01:11:58 πμ »
Φιλε μου καταρχας δεν την ειχα ποτε αυτην την εξατμηση οποτε απο την φωτο και μονο σου δινω μια ιδεα γιατι δεν ξερω αμα χωραει να περασει με σιγουρια... Η προταση μου για να βγαλεις αυτους τους δυο σωληνες ειναι να βρεις ενα στυλό μαγνήτη http://www.toolnet.gr/photos/large/854/3003854.jpg και να τους τραβηξεις απο πισω... Αλλα το θελα ειναι οτι και η μηχανη δε θα δουλευει σωστα και θα σου παιρνει το κεφαλι....Η συγκεκριμένη εξάτμιση είναι ανοξείδωτη. Γυρο απο τον πετρομβαμβακα εχει μια μια διατρητη λαμαρινα οπου τον κραταει σφηνωμένο αναμεσα σε αυτην και στο εξωτερικο σωμα του τελικου.... Σε σενα εχει εξαφανιστει.. Γινεται να γινει επισκευη το κοστος δε νομιζω να ξεπερασει τα 100 ευρο και αν ειναι σωστος θα στην γυαλίσει ολη με φαρμακο θα σου φτιαξει και την λακουβιτσα που εχει... απλα αμα βγουν οι σωληνες μην τους πεταξεις κρατησε τους για αμα αποφασισεις να την επισκευάσεις....Δε θα το εκανα μονος γτ εινα πολυ λεπτη η λαμαρινα και με την ηλεκρτοκοληση που εχω αντι να το ξανακολλησω θα εκανα κρατηρες οχι οτι σε πιο χοντρες λαμαρινες τα παω καλυτερα απλα θελω να σου πω οτι για σωστη δουλεια θελει η ηλεκτροκολληση συρματος η τιγκ η αργκον....

Αποσυνδεδεμένος itom32

  • Administrator
  • Gold
  • *****
  • Μηνύματα: 4519
  • Eyes on the Stars
    • Προφίλ
Απ: Περι εξάτμισης ο λόγος
« Απάντηση #5 στις: Μάρτιος 20, 2014, 09:03:18 πμ »

Το κοστος απλα για αφαιρεση των κομματιων, ειναι μεγαλυτερο απο την αλλαγη ενος τελικου?
Αφού δεν μπορείς να φτιάξεις την εργασία μόνος,μπλέκεις με κοστολόγηση εργατικών.Αλλος για να αφαιρέσει την πατούρα με ποτηροτρύπανο μπορεί να μη σε πάρει τίποτα,αλλος μπορει 10 ή 20 ευρώ.
Το κόστος αυξάνεται κάθετα για επανακόληση της πατουρας με ηλεκτροκόληση και για σωστή εργασία με νέο σιγαστήρα(σωλήνα)+πετροβάμβακα.Σίγουρα πάνω απο 100ευρώ.Η τιμή μπορεί να αλλάζει απο μάστορα σε μάστορα.
Πάντως για να μην λέμε λόγια του αέρα κάνε μια έρευνα αγοράς στους εξατμισάδες της περιοχής σου και μάθε τιμές για να κατασταλάξεις τι θα προτιμήσεις.

Αποσυνδεδεμένος xrhstos

  • VIP
  • *****
  • Μηνύματα: 646
  • καλα εισαι...E
    • Προφίλ
Απ: Περι εξάτμισης ο λόγος
« Απάντηση #6 στις: Μάρτιος 20, 2014, 09:55:33 μμ »
κοψε ακριβωσ την ιδια διασταση του σηλασιε- σωληνα εσωτερικα που εσπασε και βαλε ενα καινουριο κανε τρυπες γηρω γυρο καινουριο πετροβαμβακα κ μετα κολισετο με ηλεκτροκολισι τικ αυτοι που κολανε ανοξηδωτα.τουλαχιστον ετσι εκανα εγω.κ τα ντεσιμπελ παραμενουν ιδια πανω κατω.
SUPER FOUR Γ.Χ

Αποσυνδεδεμένος microvios

  • VIP
  • *****
  • Μηνύματα: 504
  • I have nothing to say and I damn well will say it
    • Προφίλ
    • mativision
Απ: Περι εξάτμισης ο λόγος
« Απάντηση #7 στις: Απρίλιος 02, 2014, 11:40:31 μμ »
Παιδιά βρήκα αυτό τo φοβερό τελικό. Λέτε να μπαίνει στο Super Four?
It ain't over till it's over

Αποσυνδεδεμένος Headmaster

  • Silver
  • *
  • Μηνύματα: 2927
  • Drive like u STOLE it!!
    • Προφίλ
Απ: Περι εξάτμισης ο λόγος
« Απάντηση #8 στις: Απρίλιος 03, 2014, 12:10:55 πμ »
Βρε πηγες και μαζευψες το παλιο μπουρι απο την ξυλοσομπα μου!!!?!?!?

Αποσυνδεδεμένος microvios

  • VIP
  • *****
  • Μηνύματα: 504
  • I have nothing to say and I damn well will say it
    • Προφίλ
    • mativision
Απ: Περι εξάτμισης ο λόγος
« Απάντηση #9 στις: Απρίλιος 03, 2014, 12:17:54 πμ »
Σορρυ, δεν ήξερα πως ήταν δική σου! Την είδα σε καλή κατασταση και ειπα να την πάρω...
It ain't over till it's over

Αποσυνδεδεμένος xrhstos

  • VIP
  • *****
  • Μηνύματα: 646
  • καλα εισαι...E
    • Προφίλ
Απ: Περι εξάτμισης ο λόγος
« Απάντηση #10 στις: Απρίλιος 03, 2014, 12:39:51 πμ »
λοιπον αυτο με την εξατμηση τι λεει?
SUPER FOUR Γ.Χ

Αποσυνδεδεμένος zentakias

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 162
    • Προφίλ
Απ: Περι εξάτμισης ο λόγος
« Απάντηση #11 στις: Απρίλιος 03, 2014, 01:47:21 πμ »
Την εξατμιση ακομα ετσι την εχω.
Το κουδουνισμα έχει ηρεμησει και δε με ενοχλει, αλλά καποια στιγμη θα την φτιάξω οπως θα έπρεπε να είναι.


Αντωνη, με αυτή την εξάτμιση μπορείς να μπαίνεις κ σε νερό υψους 2 μέτρων...  :P

Αποσυνδεδεμένος xrhstos

  • VIP
  • *****
  • Μηνύματα: 646
  • καλα εισαι...E
    • Προφίλ
Απ: Περι εξάτμισης ο λόγος
« Απάντηση #12 στις: Απρίλιος 03, 2014, 08:59:33 πμ »
μια χαρα εισαι....5,5 με 6,3 πατα γκαζι κ ισε πρωτος.αερας γηνεσε με τετοια εξατμηση
SUPER FOUR Γ.Χ

Αποσυνδεδεμένος wolfi

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 411
  • Life begins at 45°.
    • Προφίλ
Απ: Περι εξάτμισης ο λόγος
« Απάντηση #13 στις: Απρίλιος 28, 2014, 12:02:36 πμ »
Ερώτηση πως όλους......

Με την εν λογω εξάτμιση το cb θα πυροβολάει ??? ??? ??? ??? ???
 O0 O0 O0 O0



 http://www.youtube.com/watch?v=Z40YBU4GEXs&app=desktop

Αποσυνδεδεμένος stel89s

  • VIP
  • *****
  • Μηνύματα: 595
    • Προφίλ
Απ: Περι εξάτμισης ο λόγος
« Απάντηση #14 στις: Απρίλιος 28, 2014, 12:40:15 πμ »
http://www.youtube.com/watch?v=lVgTTAukMOU δε θα πιανει μια μπροστα στο cb!!! O0 O0 >:D >:D