Αποστολέας Θέμα: SERVICE & ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ  (Αναγνώστηκε 2997 φορές)

Αποσυνδεδεμένος dimitris_89

  • Γνωστό μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 38
    • Προφίλ
SERVICE & ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ
« στις: Μάρτιος 24, 2014, 02:16:20 πμ »
Καλησπέρα παιδιά!!
1) Θα ήθελα την γνώμη σας για το φίλτρο αέρος, DNA ή K&N:
http://www.telematica.gr/product_info.php?name=Honda-CB-400-SF-(94-97)---CB-500-(04-06)-DNA-Air-Filter&model=R-H4S94-01&prod=DNA-0238&source=skroutz
http://www.e-moto.gr/el/516_0_%CF%86%CE%AF%CE%BB%CF%84%CF%81%CE%BF-%CE%B1%CE%AD%CF%81%CE%BF%CF%82-kn-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-honda-cb400-super-four.htm
ή να προτιμήσω κάποιο άλλο, εσείς τι φοράτε;; (τα καρμπιρατέρ θα χρειαστούν ρύθμισμα μετά;)

και 2ον και τσουχτερό θέμα μου είναι τα αμορτισέρ, σήμερα παρατήρησα ότι τα εργοστασιακά μου SOWA χάνουν λαδάκια.
 Τι μου προτείνετε; Να τα servaro και πόσο πάει το μαλλί ή να βάλω άλλης εταιρίας;
Ευχαριστώ εκ προτέρων για τα φώτα σας!!!!

Αποσυνδεδεμένος Headmaster

  • Silver
  • *
  • Μηνύματα: 2927
  • Drive like u STOLE it!!
    • Προφίλ
Απ: SERVICE & ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ
« Απάντηση #1 στις: Μάρτιος 24, 2014, 08:40:52 πμ »
1oν εγω ειχα στο CB το DNA που απο οσο ξερω ειναι εληνικη εταιρια!!

2ον  Επισης αν δεν εχεις κανα 1000 για ohlins  και πιανουν τα χερια σου κανα ενα σερβισακι εχουμε ωραια tutorials  εδω μεσα για αυτο το θεμα!!

Αποσυνδεδεμένος stel89s

  • VIP
  • *****
  • Μηνύματα: 595
    • Προφίλ
Απ: SERVICE & ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ
« Απάντηση #2 στις: Μάρτιος 24, 2014, 12:54:38 μμ »
Το dna θα προτιμούσα εγω επειδη ειναι ελληνικό οπως λεει και o head αλλα και επειδη ειναι λιγο πιο φθηνο.... Και τα δυο ειναι γαζας οποτε τα βαζεις μια φορα και δεν ξανα αλλάζεις ποτε φιλτρο... Δεν ξερω για την dna αλλα η K&N εχει ενα κιτακι καθαρισμού http://www.jscspeed.com/images/products/6bc97b48aef3352f.jpg Το ενα ειναι το καθαριστικό και το αλλο ειναι λαδακι το οποιο το βαζεις μετα το καθαρισμα και το αφήνεις ετσι ωστε να κολλάει ολη η βρομιά πανω. Οσο αναφορα το ρυθμισμα τωρα εγω που φοραω εξατμιση και φιλτρο K&N (ετσι το αγορασα) ουτε ροδελες εχω στις βελονες ουτε ζιγκλερ και το μειγμα ειναι στις 2 και 1/4 δηλ οσο λεει η μαμα και δουλεύει μια χαρα... Σε άλλους όμως δεν ισχύει αυτό γτ αναλογα με τις εκδοσεις εχουν και αλλο ζιγκλερομα. αν εχεις 100αρια ζιγκλερ πιθανον να χρειαστείς ρυθμισμα..... Για τα αμορτισερ υπάρχει τρόπος επισκευής και σχετικά με φθηνό κόστος αν πιάνουν τα χερια σου αλλιως απ οτι εχω ακουσει 70 το revalving έκαστος και χωρις ελατήριο...

Αποσυνδεδεμένος dimitris_89

  • Γνωστό μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 38
    • Προφίλ
Απ: SERVICE & ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ
« Απάντηση #3 στις: Μάρτιος 24, 2014, 01:20:33 μμ »
Μάλιστα, ευχαριστω παιδιά!!
100αρια ζιγκλερια φοράω και από αμορτισέρ δεν έχω ασχολιθεί ποτέ :/

Αποσυνδεδεμένος cb400_zumbas

  • Γνωστό μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 38
    • Προφίλ
Απ: SERVICE & ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ
« Απάντηση #4 στις: Μάρτιος 24, 2014, 04:50:55 μμ »
k-shock φίλε μου .....εγώ εκεί έφτιαξα τις showa μαμά και έγιναν σουπερ και με καινούρια έμβολα !!

xrhstos

  • Επισκέπτης
Απ: SERVICE & ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ
« Απάντηση #5 στις: Μάρτιος 24, 2014, 05:45:31 μμ »
παιδια καλησπερα.εχω την εντηπωση οτι τα      2     ακριανα καρμπιρατερ τέρμα δεξια κ τερμα αριστερα εχουν αλλον αριθμο απο οτι εχουν τα 2 μεσεα καρμπιρατερ Ζιγκλερ....τωρα δεν ξερω κατα ποσο ισχυει και αν ειναι θεμα μοντελου .Η δεν ισχυει κατι τετοιο.αν καπιος γνωριζει θα παρακαλεσω να απαντηση τεκμηριωμένα.επισης το manual  γραφει πουθενα το νουμερο τον ζιγκλερ?σκαλες απο οσο ξερω δεν εχουν μειωση η αυξηση αερα βενζινασ το λεγομενο μειγμα.αεροσ βενζινασ.

Αποσυνδεδεμένος stel89s

  • VIP
  • *****
  • Μηνύματα: 595
    • Προφίλ
Απ: SERVICE & ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ
« Απάντηση #6 στις: Μάρτιος 24, 2014, 06:13:59 μμ »
Δε θυμαμαι ακριβώς πια μοντελα αλλα τα πρωτα πρωτα  δλδ του 92 φορουσαν εξωτερικα 95αρια και εσωτερικα 98αρια στα πιο καινουργια τα αλλαξανε και τα καναν ολα 100αρια και σε ενα μοντελο ολα 98αρια. Καπου καποιος το αναφερει μεσα στο φορουμ πια μοντελα ειναι ακριβως αν ψαξεις θα το βρεις.. Η τεκμηρίωση ειναι οτι οι εσωτερικοι κυλινδροι χρειαζονται περισσότερη ψυξη

Αποσυνδεδεμένος wolfi

  • Global Moderator
  • Δημοφιλές μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 465
  • Life begins at 45°.
    • Προφίλ
Απ: SERVICE & ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ
« Απάντηση #7 στις: Μάρτιος 24, 2014, 06:21:40 μμ »
Ανάλογα με το μοντέλο πάνε και τα ζιγκλερ
πάρε και ενα μάτι καρντάση πως τα λεει ομορφα και αναλυτικά το μανουαλι  ;)











xrhstos

  • Επισκέπτης
Απ: SERVICE & ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ
« Απάντηση #8 στις: Μάρτιος 24, 2014, 11:56:38 μμ »
wolfi....eisai aετος...ρε φιλε....θες φρεντο εσπρεσο?τι γουσταρει το κορμι σου...εντομεταξη εμενα μοντελο 92,οπωσ καταλαβα αν καταλαβα σωστα απο το μανουαλ εξωτερικα 95 κ εσωτερικα 98?ετσι ειναι ι κατι το διαφορετικο.?

Αποσυνδεδεμένος wolfi

  • Global Moderator
  • Δημοφιλές μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 465
  • Life begins at 45°.
    • Προφίλ
Απ: SERVICE & ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ
« Απάντηση #9 στις: Μάρτιος 25, 2014, 12:07:17 πμ »
wolfi....eisai aετος...ρε φιλε....θες φρεντο εσπρεσο?τι γουσταρει το κορμι σου...εντομεταξη εμενα μοντελο 92,οπωσ καταλαβα αν καταλαβα σωστα απο το μανουαλ εξωτερικα 95 κ εσωτερικα 98?ετσι ειναι ι κατι το διαφορετικο.?

95    1os & 4os

98    2os & 3os

με την προϋποθέσει οτι εχεις διαφορετικους  αγωγούς (1 &4 κοντός) (2 & 3 μακρύς )

μεσα στο φιλτροκουτι  εκει που δενουν τα καρμπ στους μαστούς απο το φιλτροκουτι

στο δικο μου για παραδειγμα fiir εχω και τα τέσσερα 100ρια  και εχω ιδιο μήκος αγωγούς (μεσα στο φιτροκουτι)

xrhstos

  • Επισκέπτης
Απ: SERVICE & ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ
« Απάντηση #10 στις: Μάρτιος 25, 2014, 12:18:17 πμ »
οταν λες αγωγοσ μακρισ κ κοντοσ..τι ενοεις?ολα ιδια δεν ειναι στην διαμετρο τα καρμπ οταν μπενουν στο φιλτροκουτι?προσ το φιλτροκουτο η προς τον κινιτηρα ενοεις.ολα ιδια δεν ειναι?

Αποσυνδεδεμένος wolfi

  • Global Moderator
  • Δημοφιλές μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 465
  • Life begins at 45°.
    • Προφίλ
Απ: SERVICE & ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ
« Απάντηση #11 στις: Μάρτιος 25, 2014, 12:18:42 πμ »
wolfi....θες φρεντο εσπρεσο?τι γουσταρει το κορμι σου...

Οχι φρεντο καπουτσο ..... (τρομαρα μου :o :P :P  Ειχα και στο χωριο μου τέτοιο?????????? O0 O0)

Αποσυνδεδεμένος wolfi

  • Global Moderator
  • Δημοφιλές μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 465
  • Life begins at 45°.
    • Προφίλ
Απ: SERVICE & ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ
« Απάντηση #12 στις: Μάρτιος 25, 2014, 12:23:02 πμ »
οταν λες αγωγοσ μακρισ κ κοντοσ..τι ενοεις?ολα ιδια δεν ειναι στην διαμετρο τα καρμπ οταν μπενουν στο φιλτροκουτι?προσ το φιλτροκουτο η προς τον κινιτηρα ενοεις.ολα ιδια δεν ειναι?

http://www.youtube.com/watch?v=btark5_tnnY&feature=player_detailpage&t=8
βγαλε το φίλτρο του αερα απο μεσα και με το χερι σου τερμα πανω  τις χοάνες που εχει και θα δεις  ;)

xrhstos

  • Επισκέπτης
Απ: SERVICE & ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ
« Απάντηση #13 στις: Μάρτιος 25, 2014, 12:23:04 πμ »
bre egw τορα μπικα στι μπριζα γιατι πριν 5ετια τα να σερβισ ριθμηση κ μου λεει ειχαν λαθος ζιγκλερ κ τα αλαξα κ τα εβαλα ολα ιδια.αλλα εγω τοτε τρογομουν να βρο ενα αλλο προβλημα κ δεν πολι εδοσα σημασια....και του  εο ναι?ωραια...που να ξερω οτι πεχτικε σκηνικο τετοιο δηνατο..λοιπον για πες/////

Αποσυνδεδεμένος dimitris_89

  • Γνωστό μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 38
    • Προφίλ
Απ: SERVICE & ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ
« Απάντηση #14 στις: Μάρτιος 25, 2014, 12:42:55 πμ »
σορρυ ,να ρωτήσω κατι ασχετο??
πηρα ενα φιλτρο λαδιου σημερα και μου εδωσε με κωδικο HF204.. αυτο κανει στο cb??
πηρα και λαδια motul 5100 15 50 3lt (ποσα λιτρα θα παρει με την αλλαγη φιλτρου?)
και αγωρασα και μπουζια ngk cr8eh-9, αλλα αυτα που φορουσε το cb απ τον προηγουμενο χρηστη ηταν cr8e  :o