Αποστολέας Θέμα: φιλτροκουτο-φιλτρο-αερος  (Αναγνώστηκε 5143 φορές)

xrhstos

  • Επισκέπτης
φιλτροκουτο-φιλτρο-αερος
« στις: Απρίλιος 01, 2014, 04:43:10 μμ »
ερωτηση...κατω απο το τεποζιτο και πανω εξωτερικα απο το φιλτροκουτο υπαρχει ενα μικρο φιλτρακι σχημα ορθογωνιο το οποιο ανοιγει κ εσωτερικα εχει ενα σαν αφρολεξ σαν φιλτρο.αυτο το αφρολεξ το αλαζουμε?αν ναι πως το ψαχνουμε?Η το καθαριζουμε απλα. 2.επισης τερμα κατω στο φιλτρο εχει ενα λαστιχο σκληρο και στην ακρη πατημενο με τη πενσα-κλειστο το ανοιξα και διαπιστωσα λαδια- και βενζινα μηρηζε.το τραβηξα και το καθαρησα και το ξανα εβαλα.3-4ποντουσ ειναι το μηκος του.το φιλτρο αερος καλα κανει κ ειναι εκει που ειναι¨)  8) απο που παιρνει οξυγόνο -αερα και πηγαινει μεσα στο φιλτρο,γιατι παιδια δε πηρε πουθενα το ματι μου απο που εισάγει τον αερα.

Αποσυνδεδεμένος stel89s

  • VIP
  • *****
  • Μηνύματα: 595
    • Προφίλ
Απ: φιλτροκουτο-φιλτρο-αερος
« Απάντηση #1 στις: Απρίλιος 01, 2014, 06:22:07 μμ »
Σε αυτο το κουτακι που εχει μεσα το αφρολεξ βάζουμε τις αναθυμιάσεις απο τα καρμπ... Άπλα καθάρισε το... Είναι το χοντρό σωληνάκι που βγαίνει από την πάνω και στο κέντρο μεριά τον καρμπ... Αν δε το βαλεις δε τρεχει και τπτ μηχανικό άπλα θα κανείς μ@#$ το μοτέρ και θα μολύνεις το περιβάλλον... Το σωληνάκι που περιγράφεις είναι στην ουσία μια τάπα. Συγκρατεί τους ατμούς από τα λάδια της μηχανής (αναθυμιάσεις)... Είναι όμως κάλο για τον κινητήρα να έχει αυτού του είδους τα λάδια από τις αναθυμιάσεις μέσα στο φιλτροκουτι διοτι κολλάνε σκόνες τις οποίες δε τις συγκρατεί το φίλτρο... Αερα παίρνει απο την δεξια μερια ετσι πως κάθεσαι απο μια οβαλ τρυπα η οποια κοιτάει προς τα πισω....

xrhstos

  • Επισκέπτης
Απ: φιλτροκουτο-φιλτρο-αερος
« Απάντηση #2 στις: Απρίλιος 02, 2014, 10:30:49 μμ »
se ςυχαριστο στελ εισαι αετονι. λ οιπον...εβγαλα χθες το φιλτρο αερος σχετικα καθαρο ηταν,αλλα το φιλτρο εμενα εχει σητα ψηλη δεν το εχω αλαξει ποτε το φιλτρο αερος.εντομεταξη εβαλα μπροστα χωρισ το φιλτρο και διαπιστωσα οτι ειχε πολι ποιο ισχηρο γκαζι αρπαζε κατι δεκατα του δεπτερολεπτου ποιο γρηγορα.το λεω αυτο διοτι ειμαι ετοιμος να μπο στι φασι με ριθμισι καρμπιρατερ-ριθμιση βαλβιδων.το πηγα στο δαβανοπουλο το ειδε και μου λεει...να στο ριθμισο αλλα μιν νομιζεις οτι θα δεις η θα ακουσεις καμια διαφορα..και του λεω..εγω το θελω να το κανω για καθαρα λογουσ οικονομιας, διοτι εχω την εντηποση οτι καιει περισοτερο απο οσο πρεπει.γιατι στο παρελθον ειδα εδω μερικοι γραφανε οτι ενα τεποζιτο τουσ παει και 280 χιλιομετρα και 250.κατι τετοιουσ αριθμουσ και λεω κατι παιζει.και ετσι ξεκινισα για να δο το φιλτρο μιπος και ειναι μπουκομενο ι εχει ποτιση λαδια και βενζινες.το εβγαλα το φιλτρο και ειδα οτι εχει βουλοση εκεινο το μικρο λαστικο που κρατα τησ αναθιμιασης.και το καθαρισα ,και σκουπισα κ το φιλτροκουτο.παραληλα ειδα και τερμα πανω απο την μεσα πλευρα του φιλτρου οτι και οι 4 σωληνες ειναι ιδιες στο μηκος για να δο τι θα κανω με το θεμα ζιγκλερ.στελ..σε ακουω.. 8)

Αποσυνδεδεμένος stel89s

  • VIP
  • *****
  • Μηνύματα: 595
    • Προφίλ
Απ: φιλτροκουτο-φιλτρο-αερος
« Απάντηση #3 στις: Απρίλιος 02, 2014, 11:23:28 μμ »
Προσωπικά δε θα πλήρωνα κάποιον μάστορα να μου ρυθμίσει τις βαλβίδες αν δεν τις άκουγα να χτυπάνε... Αυτό δε σημαίνει όμως ότι μόνο τότε χρειάζονται ρυθμισμα.... Για τα καρμπιρατέρ αν δεν τα έκανα μόνος τοτε ναι θα πλήρωνα μια φορα στα 2 χρονιά για καθάρισμα-ρυθμισμα... Για το οικονομικό τώρα δε θελω να σε πανικοβάλλω άλλα αμα κάνεις αυτα τα δυο πραγματα πιστευω οτι ο δαβανο θα σε γδυσει. Δεν εχω καποια εμπειρία μπορει και να μην ισχυει...  Σ αυτα τα δυο πρεπει να συμπεριλαβεις τα στανταρ. Λαδια φιλτρο λαδιου παραφλου καπελωτα και εργασια και αν χρίζουν προς αντικατασταση η φλατζα του ψευτοκαπακου και διαφορα αλλα εξαρτήματα μέσα απο τα καρμπ.... Απο κει και περα ομως και την καλύτερη ρύθμιση σε καρμπ και βαλβιδες να σε κανει δε πιστευω οτι θα κερδισεις πανω απο 30-40 χλμ σε καθε ρεζερβουαρ... Τα βαζεις κατω και αξιολογείς αν σε συμφέρει ο χρόνος απόσβεσης του σερβις απο τις βενζινες... Αληθεια ποσα σε βγαζει ενα ρεζερβουαρ φουλ γεματο μεχρι να το γυρισεις ρεζερβα??? Η καλύτερη λύση για οικονομία για μενα είναι... α) μαμα ζιγκλερωμα β) μαμα εξάτμιση γ) μαμα φιλτρο δ)μαμα γραναζωμα ε) μαμα διαστάσεις ελαστικών και ζ) και πιο σημαντικό δεξι χερι πουπουλο...

xrhstos

  • Επισκέπτης
Απ: φιλτροκουτο-φιλτρο-αερος
« Απάντηση #4 στις: Απρίλιος 02, 2014, 11:47:38 μμ »
loipon.ANTEna  αφησω τισ βαλβιδεσ.αυτα που λεσ φιλτρα λαδια και φλανζες ψευτοκαπακι..ολα αυτα χρειαζοντε αλαγη σον κ καλα? το γεμιζο το ρεζερβουαρ κ μεχρι να σβισι με παει 180.αλλα μεχρι κ την στιγμη που το γιριζο ρεζερβα με βγαζει 130.λοιπον...γραναζι 2 δοντια πισο πιο μικρο εχω.150 ελαστικο πισο.τωρα παμε στα καρμπ.αφηνομεν τα βαλβιδασ.οκ?τα καρμπ με ειπε 100 ευρω +ποσο κανουν η αγορα τον ζιγκλερ.εγο πιστευο οτι καιει κατι τισ παραπανω.αλλα....μι με πεισ για γραναζι κ λαστιχο φτενε..δε το δεχομε  8)  πεσ ακουω σε  διαβαζο προσεχτικα

Αποσυνδεδεμένος stel89s

  • VIP
  • *****
  • Μηνύματα: 595
    • Προφίλ
Απ: φιλτροκουτο-φιλτρο-αερος
« Απάντηση #5 στις: Απρίλιος 03, 2014, 12:12:58 πμ »
Κανονικα ναι πρεπει να αλλαχτούν καθως ανοίγεις το ψευτοκαπακο... Ολοι καπου εκει παιρνουν για τα καρμπ.. Τα ζιγκλερ ας τα καθαρίσει μόνο. Γτ να τα αλλάξει??? Οντως καταπίνει πολύ άσχημα... Αλλα πιστεψε με οτι φταινε και το 150 λαστιχο και το πιο κοντο γραναζι. Αλλα και παλι δεν δικαιολογειται απο αυτα αυτη η τιμη. Θα σου πρότεινα να αρχισεις με ενα καθαρισμα και μετα βλεπεις και κανεις... Ετσι κ αλλιώς καλο θα κανεις και οχι κακο..

xrhstos

  • Επισκέπτης
Απ: φιλτροκουτο-φιλτρο-αερος
« Απάντηση #6 στις: Απρίλιος 03, 2014, 12:19:36 πμ »
preπει να μαθω μαλον ξερω τον αριθμο τον ζιγκλερ κ αν δεν ειναι ιδια θα τα αλαξω.πριν 3 χρονια τα καθαρισα.αρα τρωει.ασχεροσ το λααστιχο κ το γραναζι.οποτε νγαα τα βγαλω κ να τα καθαρισο μονοσ΄΄?αλλα μετα θελουν ριθμιζμα.ε ρε γμτ ολο ιστοριεσ...

xrhstos

  • Επισκέπτης
Απ: φιλτροκουτο-φιλτρο-αερος
« Απάντηση #7 στις: Απρίλιος 19, 2014, 01:14:33 μμ »
Κανονικα ναι πρεπει να αλλαχτούν καθως ανοίγεις το ψευτοκαπακο... Ολοι καπου εκει παιρνουν για τα καρμπ.. Τα ζιγκλερ ας τα καθαρίσει μόνο. Γτ να τα αλλάξει??? Οντως καταπίνει πολύ άσχημα... Αλλα πιστεψε με οτι φταινε και το 150 λαστιχο και το πιο κοντο γραναζι. Αλλα και παλι δεν δικαιολογειται απο αυτα αυτη η τιμη. Θα σου πρότεινα να αρχισεις με ενα καθαρισμα και μετα βλεπεις και κανεις... Ετσι κ αλλιώς καλο θα κανεις και οχι κακο..
το κοντο γραναζι μειωνει την καταναλωση και σου δηνει βημα.αυτο που λεσ δεν το γνωριζω.

Αποσυνδεδεμένος stel89s

  • VIP
  • *****
  • Μηνύματα: 595
    • Προφίλ
Απ: φιλτροκουτο-φιλτρο-αερος
« Απάντηση #8 στις: Απρίλιος 19, 2014, 02:50:38 μμ »
Λοιπον ας ξεκινησω ετσι.... ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ "ιδανικό" γρανάζωμα...Το γρανάζωμα ΠΑΝΤΑ είναι ένας συμβιβασμός μεταξύ πολλών παραγόντων και αλληλοσυγκρουόμενων απαιτήσεων...Το επιλέγεις με βάση το μηχανάκι που έχεις, τις πιθανές μετατροπές που έχεις κάνει, και το τι θέλεις να πετύχεις, έχοντας όμως στο βάθος του μυαλού σου ότι πάντα υπάρχει και ένα αντίτιμο... Τωρα με το Μακρύ γραναζωμα.. Αν πχ πας με 3η και εχεις 90χλμ/ω το μοτερ σου θα δουλευει με λιγοτερες στροφες αν ειχες κοντυτερο γραναζωμα... Αυτό σημαίνει οικονομία σε βενζίνη και λιγότερες φθορές σε κινητήρα... Το κακό είναι οτι δεν βλέπεις την μεγίστη τελική που θα μπορούσες να έχεις... Τώρα για το κοντύτερο... αρκεί μόνο να πω οτι το μηχανάκι γίνεται πιο νευρικό-ροπατο όποτε καταλαβαινεις οτι σε αναγκάζει σε συχνές αλλαγές ταχυτήτων.. Οποτε?? Άλλα όλες οι ταχύτητες ειναι γεμάτες.. Για το βημα που ανέφερες αυτό είναι λάθος θες να πεις ''κοντυτερη σχεση μεταφορας''... Για να μου δώσει βήμα πρέπει να μειώσω τους κρίκους της αλυσίδας κομματάκι δύσκολο διότι θα παίζω με γεωμετρίες μηχανής μεταξόνια κπλ κλπ.. Τελος οταν θα ερθει η ωρα να αλλάξεις γραναζωμα φροντισε το πηλίκο τον δοντιών άπo τα γρανάζια να μην ειναι ακέραιος αριθμός διοτι λενε οτι υπαρχουν περίεργες φθορές. δλδ 15/45=3 no no no δλδ θελουν να εχεις πχ ενα τετοιο πηλίκο 15/44=2,9

xrhstos

  • Επισκέπτης
Απ: φιλτροκουτο-φιλτρο-αερος
« Απάντηση #9 στις: Απρίλιος 19, 2014, 03:53:21 μμ »
den me apasxolei το θεμα εαν φαγονετε το γραναζι.15-38

Αποσυνδεδεμένος Δίτροχος Κένταυρος

  • Γνωστό μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 20
    • Προφίλ
Απ: φιλτροκουτο-φιλτρο-αερος
« Απάντηση #10 στις: Απρίλιος 28, 2014, 03:46:45 μμ »
καλησπέρα και καλώς σας βρήκα.

Το φιλτράκι επείγει για να διατηρηθούν οι μεμβράνες σου σε υγιή κατάσταση. Καθάρισμα και ελαφρύ λαδάκι που και που για να μην σου ξαναχαλάσει...
Στο δικό μου φοράω ενα δόντι μεγαλύτερο γρανάζι πίσω.

o ακέραιος αριθμός στο πηλίκο των γραναζιών είναι ενας urban legend που άποια στιγμή πρέπει να σταματήσει.
πολλές εταιρίες φοράνε στα μοντέλα τους γρανάζια με ακέραιο λόγο. (π.χ. suzuki gsr 600 15-45)

Αποσυνδεδεμένος stel89s

  • VIP
  • *****
  • Μηνύματα: 595
    • Προφίλ
Απ: φιλτροκουτο-φιλτρο-αερος
« Απάντηση #11 στις: Απρίλιος 28, 2014, 10:15:12 μμ »
Απ οτι εχω διαβασει το ξανα λεω και το βρισκω απολυτα λογικο. Είναι σωστό να μην υπάρχει ακέραια σχέση τελικής μετάδοσης, για να μην έρχονται σε επαφή τα ίδια δόντια με τους αντίστοιχους κρίκους συνεχεια... Τωρα αν πηγε και εβαλε η suzuki στο gsr600 τετοιο γραναζωμα εχω φαει ολο το google να το διαπιστωσω και δε το βρίσκω πουθενά.... Πάντως δε μου φαίνεται περίεργο αν κάτσεις και σκεφτείς οτι πριν 20-30 χρονιά έβγαζαν μηχανάκια που ήταν σκυλιά και ας τα είχες του πεταματου. Και τωρα βγάζουν μπαχατελες που οσο και να τα προσεχείς ζητάνε την μάνα τους και το πάτερα τους.... Πως να το κανουμε δλδ?? Παιρνεις ενα μηχανάκι και μετα δε θα βγαλω τπτ απο ανταλλακτικά ουτε εγω αλλα ουτε και οι αφτερμαρκετ εταιριες??? Οπως και να χει αν δε σε κανει κοπο και μπορεις να βρεις το βιβλιο συντήρησης του gsr 600 ανεβασε το... Θελω πραγματικα να δω ποτε λενε οτι χρίζει αντικατασταση η αλυσιδα...

xrhstos

  • Επισκέπτης
Απ: φιλτροκουτο-φιλτρο-αερος
« Απάντηση #12 στις: Απρίλιος 28, 2014, 10:32:45 μμ »
στελ αυτα που λεσ ειναι σωστα.ο διτροχοσ...καλησπερα φιλε μου,να σε ρωτησο τι ενοεις οταν λες για το φιλτρακι ποιο απο ολα φιλτρακι λες οτι θελει καθαρισμα για να ειναι οι μεβρανες καθαρεσ?

Αποσυνδεδεμένος Δίτροχος Κένταυρος

  • Γνωστό μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 20
    • Προφίλ
Απ: φιλτροκουτο-φιλτρο-αερος
« Απάντηση #13 στις: Απρίλιος 28, 2014, 10:46:41 μμ »
τα links της αλυσιδας δηλαδη δεν παιζουν ρολο??? Στο ίδιο σημείο παταει μια αλυσιδα 112 λινκ και μια 120???

 O0

Αποσυνδεδεμένος stel89s

  • VIP
  • *****
  • Μηνύματα: 595
    • Προφίλ
Απ: φιλτροκουτο-φιλτρο-αερος
« Απάντηση #14 στις: Απρίλιος 28, 2014, 10:56:36 μμ »
Και φυσικα και παιζουν.... Εχεις δει ομως πουθενα να αναγραφονται ποσα λινκ εχει η καθε αλυσιδα για το καθε μοντελο?? η ακομα καλυτερα να τα μετραει ο μαστορασς πριν σου την αντικαταστησει?? Οσοες φορες εχω δει αλλαγη αλυσιδας πανε τερμα μπροστα την ροδα στους ρεγουλατορους και μετα επιλεγουν πιο κρίκο θα βγάλουν... 
Υ.Γ. Συζητηση κανουμε και το υφακι μου δεν ειναι επιθετικο οπως φενεται απο τον γραπτο λογο......