Αποστολέας Θέμα: φιλτροκουτο-φιλτρο-αερος  (Αναγνώστηκε 5140 φορές)

xrhstos

  • Επισκέπτης
Απ: φιλτροκουτο-φιλτρο-αερος
« Απάντηση #15 στις: Απρίλιος 28, 2014, 11:47:04 μμ »
ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΔΩ PALλικαρια τησ ζωησ ειναι αλλο ο καχι το γραναζωμα.τα λεω καλα? :D

Αποσυνδεδεμένος stel89s

  • VIP
  • *****
  • Μηνύματα: 595
    • Προφίλ
Απ: φιλτροκουτο-φιλτρο-αερος
« Απάντηση #16 στις: Απρίλιος 29, 2014, 12:01:43 πμ »
Kαλα τα λες αλλα εσυ ανοιξες μια συζητηση στην οποια περιλαμβανεις την καταναλωση.... Kαι για να την εξετασουμε πρεπει να εξετασουμε και τι γραναζωμα εχεις... Πανω σ αυτο σου εδωσα και μια παραπανω πληροφορια!!!!!!

Αποσυνδεδεμένος Δίτροχος Κένταυρος

  • Γνωστό μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 20
    • Προφίλ
Απ: φιλτροκουτο-φιλτρο-αερος
« Απάντηση #17 στις: Απρίλιος 29, 2014, 12:24:09 πμ »
Το φιλτράκι αυτό δεν ειανι ανθυμιάσεων. Τα Φ8 που βγαινουν ειναι αναθυμιασεων. Αυτό το φιλτράκι αέρα ειναι για την ατμοσφαιρική πίεση στους θαλάμους υποπίεσης των διαφραγμάτων. Λόγω του οτι δεν παίρνει πουθενα αναθυμιάσεις λαδιού (οπως γινεται με το φίλτρο αέρα) ξεραίνεται και διαλύεται... (φωτό του Ακη απο 4japs)



Για τα αλυσιδογράναζα, πιο παλιά λέγανε οτι καλο θα είναι να "σπαει" ο ακεραιος λόγος για να μην συντονίζει η αλυσίδα.

Τα σετ πάντα γράφουν τα Link, διάσταση και δόντια γραναζιών ανάλογα το μοντέλο.

π.χ.

http://www.ebay.com/itm/SUZUKI-GSR600-2006-2010-VOLAR-GREEN-O-Ring-MADE-IN-CHINA-Chain-and-Sprocket-kit-/161169818825?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item25867844c9&vxp=mtr

και

http://www.nkmoto.gr/alisid%CE%BFgranaza-xlv-1000-varadero

Στο gsr εχω βαλει 520 σε 15-45 αντι για 525 σε 16-48, διατηρώντας τον λόγο 3 αλλα ελαφρώνοντας αισθητά την μετάδοση.
Αν ειδα διαφορές λόγω ελαφρότερης μετάδοσης? ούτε καν...

στο honda παντως εχω ενα ακόμα μουαγιέ με γρανάζι 4 δόντια μικρότερο. Μακραίνει πάρα πολύ η μετάδοση αλλα σε ρυθμούς ταξιδίου 140 με 150 έχει αρκετά μικρότερη κατανάλωση γιατι δουλεύει σε λογικές στροφές, χωρίς να ζορίζεται επικίνδυνα ο κινητήρας λογω μακριου γραναζώματος (στο μονοκαβαλο τουλαχιστον)

xrhstos

  • Επισκέπτης
Απ: φιλτροκουτο-φιλτρο-αερος
« Απάντηση #18 στις: Απρίλιος 29, 2014, 12:28:57 πμ »
Kαλα τα λες αλλα εσυ ανοιξες μια συζητηση στην οποια περιλαμβανεις την καταναλωση.... Kαι για να την εξετασουμε πρεπει να εξετασουμε και τι γραναζωμα εχεις... Πανω σ αυτο σου εδωσα και μια παραπανω πληροφορια!!!!!!
s

xrhstos

  • Επισκέπτης
Απ: φιλτροκουτο-φιλτρο-αερος
« Απάντηση #19 στις: Απρίλιος 29, 2014, 12:32:14 πμ »
eyxariστο κενταυρε.λοιπον.τι αντιλήφθηκα σημερα.με 2η ταχιττηα πιγενα περιπου 30 χιλιομετρα τιν ορα σταθερα.σηνεχισα με σταθερο γκαζι και αλαζα ταχιτιτες.ι μηχανη δεν ανεβαζε ταχιτιτα μαγκες.οποτε ειναι τα ελαστικα.σημφονιτε?επισισ........το φιλτρακι εκεινο αν δεν καθαριζετε και δεν ιπαρχει πλεον τι κανω?

Αποσυνδεδεμένος stel89s

  • VIP
  • *****
  • Μηνύματα: 595
    • Προφίλ
Απ: φιλτροκουτο-φιλτρο-αερος
« Απάντηση #20 στις: Απρίλιος 29, 2014, 12:38:52 μμ »
Επειδή έχω μπερδέψει λίγο τα μπούτια μου..... Δε πειράζει όμως κατι θα βγάλουμε απο αυτήν τη συζήτηση....
Παράθεση
πιο παλιά λέγανε οτι καλο θα είναι να "σπαει" ο ακεραιος λόγος για να μην συντονίζει η αλυσίδα.
Το λόγο που το λέγαν στον εξήγησα παραπάνω και μάλλον συμφωνείς και συ... Για να καταλάβω ομως πες μου τι αλλαξε απο παλια μεχρι σημερα στην τεχνολογια της αλυσιδας ωστε να μην πεφτει ο ιδιος κρικος μεσα στο ιδιο δοντι συνεχεία??? 
Εδω τωρα
Παράθεση
Στο gsr εχω βαλει 520 σε 15-45 αντι για 525 σε 16-48, διατηρώντας τον λόγο 3 αλλα ελαφρώνοντας αισθητά την μετάδοση.
Αν ειδα διαφορές λόγω ελαφρότερης μετάδοσης? ούτε καν...
Κοιταξε αν επαιρνες και τα δυο σετ και τα ζυγιζες θα εβλεπες μια διαφορα 1 με 2 κιλα... Την θεωρώ περιττη μετατροπη αν το μηχανακι ειναι για την βολτα και δεν μπαινει μεσα σε πιστα.... Απο κει και περα και παλι δε μπορω να καταλαβω που σχετιζεται η 520 αλυσιδα με την 525 ως προς τον ακεραιο λογο καθως το pitch είναι ίδιο στις αλυσίδες 520-525-530...http://www.cyclechaos.com/images/thumb/9/95/Chain_dims.jpg/400px-Chain_dims.jpg
Παράθεση
Τα σετ πάντα γράφουν τα Link, διάσταση και δόντια γραναζιών ανάλογα το μοντέλο
ειναι αδυνατο αυτο που λες καθως υπαρχουν χιλιαδες μηχανες με χιλιαδες συνδιασμους απο γραναζια δε σου γραφουν ποσα links θα βαλεις αλλα ποσα links εχει συνολικα η αλυσιδα και τι συνδιασμους μπορεις να κανεις....

Αποσυνδεδεμένος Δίτροχος Κένταυρος

  • Γνωστό μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 20
    • Προφίλ
Απ: φιλτροκουτο-φιλτρο-αερος
« Απάντηση #21 στις: Απρίλιος 29, 2014, 03:35:24 μμ »
Συντονισμός = ταλάντωση. Αυτό που γίνεται με τη μουσική στα τζάμια, ή με τους φαντάρους όταν περνάνε τις γέφυρες (κ αυτος ειναι και ο λόγος που "σπάνε" βηματισμό). Ημίτονα - συνημίτονα και τα σχετικά...

Καμία σχέση με τη φθορά λόγω περάσματος ιδιων δοντιών γραναζιού αλυσίδας και ξαναλέω οτι δεν παιζει τοσο ο λόγος γραναζιών αλλα ο λόγος Link αλυσίδας με δόντια γραναζιού για το πέρασμα ιδιου κρίκου απο το ιδιο δόντι.

Όσο γιατί άλλαξε αυτο? Λογικά με τον καιρό τα μοτέρ έγιναν πιο "ομαλά", άλλη ποιότητα σινεμπλόκ κλπ θελω να πιστεύω αλλα δεν το εχω ψάξει κ δε με πολυενδιαφέρει κιολας. Για να το λεει ο Ιάπων - Ιταλός - Σουαχιλέζος κάτι θα ξέρει. Αυτός έχει R&D και εμείς έχουμε τον μαστοΜήτσο...
Πάντως σε γενική συζήτηση ειπώθηκε οτι στα μονοκύλινδα επιδόσεων ακόμα αποφεύγουν τους συγκεκριμένους συνδυασμούς, δινοντας μια λογική υπόσταση στην όλη θεωρία.

Οι διαφορές στις 530 525 520 αλυσίδες ειναι καθαρά στο βάρος και στην αντοχή. Ακόμα δε μπορώ να καταλάβω γιατι στο 400αρι εχουν βαλει 525 αλυσίδα... Σίγουρα θα αντέξει περισσότερο, αλλα και με τη δυναμη που (δεν) έχει, και μια 520 θα ηταν επαρκέστατη... Στο suzuki με 520 did και Vortex μπρος πίσω δεν ειδα διαφορά ουτε στον δρόμο, ούτε στην πίστα. Ναι, οκ, φαγωθηκε πιο γρηγορα αλλα αυτο το περίμενα με αλυμινενια γραναζια και 520αρα αλυσιδα.

Όσο για τα νούμερα, ισχύει. Ο κατασκευαστής σου δίνει πόσα δόντια, τι νούμερο και ποσα λινκ θα ειναι τα αλυσιδογραναζα σου. Τώρα το αν θα κανεις εσυ συνδυασμούς δικούς σου ειναι επιλογή σου, όπως ειναι επίλογή σου να παίξεις με αλλο ιξώδες σε λαδια, υγρα φρενων, παραφλού, αλλα τακάκια κλπ.

Ο εκάστοτε κατασκευαστής σου δίνει  προδιαγραφές για τα πάντα.

Αποσυνδεδεμένος stel89s

  • VIP
  • *****
  • Μηνύματα: 595
    • Προφίλ
Απ: φιλτροκουτο-φιλτρο-αερος
« Απάντηση #22 στις: Απρίλιος 29, 2014, 07:15:47 μμ »
Αυτο που λες για τον συντονισμο-ταλαντωση δε το εχω ακουσει η διαβασει πουθενα... Θα το ψαξω ομως μιας και απο τετοιες συζητήσεις βγάζουμε κάτι... εννοω το ποσο επηρεάζεται η φθορα της αλυσιδας οχι τους στρατιωτες...
Παράθεση
Καμία σχέση με τη φθορά λόγω περάσματος ιδιων δοντιών γραναζιού αλυσίδας και ξαναλέω οτι δεν παιζει τοσο ο λόγος γραναζιών αλλα ο λόγος Link αλυσίδας με δόντια γραναζιού για το πέρασμα ιδιου κρίκου απο το ιδιο δόντι.
Η εμπειρια μου σ αυτο το τομεα ειναι απολυτος θεωρητικη οτι εχω διαβασει σου γραφω.. Δλδ ποτε δεν εχω βαλει ακεραιο γραναζωμα για να δω αν οντως ισχυει.... Παντως αυτο που σου λεω για τα δοντια και για τους κρικους αν κανεις ενα googlαρισμα θα το βρεις σε πολλα φορουμ... Ενα τοπικ που ξεχωρίζω ειναι αυτο http://www.mybike.gr/topic/8899-%CE%B3%CF%81%CE%B1%CE%BD%CE%AC%CE%B6%CE%B9/  κοιτά τις απαντήσεις νούμερο #4 και νούμερο #7 το παλικάρι το εξηγεί νομίζω πολύ ωραία....

Αποσυνδεδεμένος Δίτροχος Κένταυρος

  • Γνωστό μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 20
    • Προφίλ
Απ: φιλτροκουτο-φιλτρο-αερος
« Απάντηση #23 στις: Απρίλιος 29, 2014, 08:09:41 μμ »
Φίλε μου 100 διαφορετικά φόρουμ να ψαξεις, 100 διαφορετικές απόψεις θα δεις (μην παρεξηγηθω, φίλος ο theod)...
 8)

Συνεχίζω να πιστεύω οτι για να συμπέσει κρίκος με δόντι πρεπει να ειναι ακέραιος αριθμος το πηλίκο μετακυ κρίκων και δοντιών...
Anyway...

Φίλε Χρήστο, καλό θα είναι να το βάλεις το φιλτράκι. Αυτό με το ανέβασμα των ταχυτήτων και την σταθερή ταχύτητα δεν το κατάλαβα.. το εξηγείς λιγο??

xrhstos

  • Επισκέπτης
Απ: φιλτροκουτο-φιλτρο-αερος
« Απάντηση #24 στις: Απρίλιος 29, 2014, 08:26:40 μμ »
λοιπον. εισαι σε ευθεια κινησ ε ω ραια.?.με 2η ταχητητα με ....30 χιλιομετρα την ωρα.σωστα μεχρι εδω? με ΣΤΑΘΕΡΟ  ΓΚΑζι την ταχυτητα που εχεις αλαζεις 3η 4η5η 6η,εαν διαπιστωσεις οτι η μηχανη με το ιδιο γκαζι δεν δινει χιλιομετρα σημενει οτι εχεις εχω εχουμε ....βαρη ελαστηκο-μεγαλητερι διαμετρο-και γραναζι με μικροτερα δοντια αρκετα μικροτερα απο οτι δινει το εργοστασιο που κατασκευασε την μηχανη.σε διαφορετικη περιπτωση με καθε  αλαγη ταχητητασ θα επρεπε να εχουμε τουλαχιστον 40 με 50 χιλιομετρα την ωρα,δηλαδη να ανεβαζει χιλιομετρα/ανα ωρα.εμενα μενει στασημη οσες ταχυτητεσ και αν αλαξω.τι δεν καταλαβεσ να το εξιγησο ξανα .στελ ?εσυ καταλαβες?ι δεν με διαβαζεις? 8)

Αποσυνδεδεμένος stel89s

  • VIP
  • *****
  • Μηνύματα: 595
    • Προφίλ
Απ: φιλτροκουτο-φιλτρο-αερος
« Απάντηση #25 στις: Απρίλιος 29, 2014, 09:08:44 μμ »
Ναι συμφωνώ οτι συναντας πολλες αποψεις.... Αλλα κρατας αυτες που τεκμηριωνονται λογικα
Παράθεση
Συνεχίζω να πιστεύω οτι για να συμπέσει κρίκος με δόντι πρεπει να ειναι ακέραιος αριθμος το πηλίκο μετακυ κρίκων και δοντιών...
Σε αυτο το σετ που ανεβασες με 114 λινκ και το λογο 3 ειτε με 15-45 ειτε με 16-48 το αποτελεσμα που παιρνεις ειναι ακεραιος αριθμος συγκεκριμενα 38 για την δευτερη περιπτωση... Και στο 15-45 θα χρειαστεις 111 κρικους δλδ το πυλικο ειναι 37...Αρα συμπίπτει δοντι με κρικο βαση τα λεγομενα σου!!!  Προσοχη δε λεω οτι η αλυσιδα θα σπασει απο την μια στιγμη στην αλλη αλλα αντι  για 10.000 θα βγαλει 5.000 π.χ.

Αποσυνδεδεμένος Δίτροχος Κένταυρος

  • Γνωστό μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 20
    • Προφίλ
Απ: φιλτροκουτο-φιλτρο-αερος
« Απάντηση #26 στις: Απρίλιος 29, 2014, 09:24:25 μμ »
μονος αριθμος κρικων δεν γινεται.

Αποσυνδεδεμένος stel89s

  • VIP
  • *****
  • Μηνύματα: 595
    • Προφίλ
Απ: φιλτροκουτο-φιλτρο-αερος
« Απάντηση #27 στις: Απρίλιος 29, 2014, 09:25:52 μμ »
Παράθεση
λοιπον. εισαι σε ευθεια κινησ ε ω ραια.?.με 2η ταχητητα με ....30 χιλιομετρα την ωρα.σωστα μεχρι εδω? με ΣΤΑΘΕΡΟ  ΓΚΑζι την ταχυτητα που εχεις αλαζεις 3η 4η5η 6η,εαν διαπιστωσεις οτι η μηχανη με το ιδιο γκαζι δεν δινει χιλιομετρα σημενει οτι εχεις εχω εχουμε ....βαρη ελαστηκο-μεγαλητερι διαμετρο-και γραναζι με μικροτερα δοντια αρκετα μικροτερα απο οτι δινει το εργοστασιο που κατασκευασε την μηχανη.σε διαφορετικη περιπτωση με καθε  αλαγη ταχητητασ θα επρεπε να εχουμε τουλαχιστον 40 με 50 χιλιομετρα την ωρα,δηλαδη να ανεβαζει χιλιομετρα/ανα ωρα.εμενα μενει στασημη οσες ταχυτητεσ και αν αλαξω.τι δεν καταλαβεσ να το εξιγησο ξανα .στελ ?εσυ καταλαβες?ι δεν με διαβαζεις? 8)
Προσπαθω ρε γκαρνταση μου..... Οχι φυσικα και δε συμπαιρενουμε τετοι πραγμα.. αν εχεις σταθερο το γκαζι με 30 και εχεις μεσα 6η το πιο λογικο ειναι η μηχανη να μη τραβαει καθολου και σιγα σιγα να σβησει....

Αποσυνδεδεμένος Δίτροχος Κένταυρος

  • Γνωστό μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 20
    • Προφίλ
Απ: φιλτροκουτο-φιλτρο-αερος
« Απάντηση #28 στις: Απρίλιος 29, 2014, 09:27:49 μμ »
Ορθόν. ίδιο άνοιγμα στο γκάζι δεν σημαίνει ίδιες στροφές με όλες τις ταχύτητες...

Αποσυνδεδεμένος stel89s

  • VIP
  • *****
  • Μηνύματα: 595
    • Προφίλ
Απ: φιλτροκουτο-φιλτρο-αερος
« Απάντηση #29 στις: Απρίλιος 29, 2014, 09:29:21 μμ »
Παράθεση
μονος αριθμος κρικων δεν γινεται.
Σωστα αλλιως δε κλεινει η αλυσιδα...