Αποστολέας Θέμα: Αγορα 1ης μηχανης.  (Αναγνώστηκε 6751 φορές)

Αποσυνδεδεμένος tnick

  • Ενεργό μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 93
    • Προφίλ
Απ: Αγορα 1ης μηχανης.
« Απάντηση #15 στις: Απρίλιος 22, 2014, 06:48:00 μμ »
λοιπον με μια γρηγορη ματια http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/4906300/ αυτο ξεχώρισα αν και πιστευω οτι ειναι πολλα τα 1600 ευρω και ας φαινεται να το χει στη πενα το μηχανακι. Γενικα δεν αξιζει να δωσεις πανω απο 1500 ευρω.  Προσωπικη μου αποψη παντα.
Βεβαια αυτα ειναι γουστα του καθενα. Για να μιλησω για τον εαυτο μου εδωσα 1500 ευρω και πηρα ενα Version R που ηταν στην πενα καλη ωρα σαν αυτο που σου λινκαρα (απο τις φωτογραφιες τουλαχιστον). Μπορεις να βρεις ομως και με 1000 ευρω ευκαιριες μηχανακια τα οποια μπορει μηχανικα να ειναι διαμαντια και να έχουν καποια ψεγάδια οπως πχ γρατσουνισμενα καπακια καμια στραβη μανετα ή και χειροτερα σπασμενα όργανα κλπ. Αν θες να ασχοληθεις και να αφιερωσεις χρονο στο μηχανακι μπορεις να βρεις τα παντα και να κανεις διαφορες μοντες για να φτιαξεις οποιαδηποτε βλαβη περιφερειακή υπάρχει και σιγουρα χωρις να δωσεις πανω απο 200-300 ευρω, αρκει μηχανικα το μηχανακι που θα παρεις να μην εχει καποιο προβλημα και ασφαλως να μην έχει φαει καμια τουμπα γερη και έχει αρπάξει ο σκελετος.. Το λέω αυτο γιατι είχα πετύχει ευκαιρία απο τη πόλη μου ενα Version S με 1000 ευρω!!! το οποιο ηταν απο σχολη οδηγων ειχε στραβη μανετα και λιγο γρατσουνισμενα καπακια απο τη μία μερια αλλα φαινοταν οτι δεν ηταν απο γερη τουμπα και δεν το επέλεξα. Τωρα θα έπρατα διαφορετικά μπορει να αγόραζα το Version S με 1000 ευρω (πραγμα που δεν βρίσκεις και πολυ συχνα) και να το συμάζευα με λίγα φράγκα και να μου έβγαινε κάτω απο 1500 ευρω συνολικά, βεβαια υπαρχει μια μεγάλη λεπτομέρεια που ίσως εκανε τη διαφορα το Version S δεν το ειχαν ελεγξει τα παιδια απο το site το ειχα δει μονος μου και το ειχα καβαλήσει (το πρωτο cb που καβάλησα) οποτε δεν μπορω να ξερω αν ηταν μηχανικα σε τοσο καλη κατασταση οσο αυτο που πήρα.
Δεν ξερω αν βοήθησα ή αν σε μπέρδεψα με τα λεγόμενα μου παντως μπορω να σου παραθέσω ενα λινκ απο το φορουμ που πρέπει να το έχεις δει αν εκανες σωστό search. έχει πολυ υλικό μέσα για να καταλαβεις πολλα πραγματα. http://www.go4it.gr/smf/index.php?topic=2602.msg27270#msg27270 και με βοήθησε και μένα αρχικά!

Τέλος θα ήθελα να παρατηρήσω κάτι χωρις να ειμαι fan του Version R ή καλύτερα του τετράγωνου φαναριου με το μασκακι:P .
Ε λοιπον ότι Version R υπάρχει στο car.gr φαινεται να ειναι πολυ καλοδιατηρημένο σε σχέση με τα στρογγυλοφάναρα cb. Δεν ξερω αν εμένα μου φαινεται ετσι ή μήπως παιζει ρολο το γεγονός οτι τα Version R ειναι πιο λιγα σε σχέση με τα στρόγγυλα.

Αποσυνδεδεμένος xrhstos

  • VIP
  • *****
  • Μηνύματα: 646
  • καλα εισαι...E
    • Προφίλ
Απ: Αγορα 1ης μηχανης.
« Απάντηση #16 στις: Απρίλιος 22, 2014, 07:54:12 μμ »
η μηχανη φιλε μου καλε αν ρωτησεις απο τουσ 100 ανθρωπους οι 90 θα σου πουνε αξιζει.καθαρα πραγματα.και μην σου πω ειναι λιγα.1500 ευρω σε δραχμες ποσο ειναι?
SUPER FOUR Γ.Χ

Αποσυνδεδεμένος wolfi

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 412
  • Life begins at 45°.
    • Προφίλ
Απ: Αγορα 1ης μηχανης.
« Απάντηση #17 στις: Απρίλιος 22, 2014, 09:35:08 μμ »
και μην σου πω ειναι λιγα.1500 ευρω σε δραχμες ποσο ειναι?

Μισό μυριο σε δρχ (511.125 )  :P :P

Αποσυνδεδεμένος xrhstos

  • VIP
  • *****
  • Μηνύματα: 646
  • καλα εισαι...E
    • Προφίλ
Απ: Αγορα 1ης μηχανης.
« Απάντηση #18 στις: Απρίλιος 22, 2014, 10:52:17 μμ »
OUTE ston παπα να μην το πεις τζαμπα θα την παρεις αν την παρεις .υπογράφω.
SUPER FOUR Γ.Χ

Αποσυνδεδεμένος SuperKots

  • Γνωστό μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 19
    • Προφίλ
Απ: Αγορα 1ης μηχανης.
« Απάντηση #19 στις: Απρίλιος 22, 2014, 11:08:04 μμ »
tnick, καταρχας η μηχανη ειναι Λαμια οποτε δεν γινεται. Επισης θελω στρογγυλο φαναρακι (εκτος και αν μπορεις να το αλλαξεις με ενα στρογγυλο μονος). Εμενα παντως μου αρεσει παρα πολυ αυτη απο τις αγγελιες που ειναι βαμμενη matte.
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/4872211/

Πανεμορφη!

Αποσυνδεδεμένος stel89s

  • VIP
  • *****
  • Μηνύματα: 595
    • Προφίλ
Απ: Αγορα 1ης μηχανης.
« Απάντηση #20 στις: Απρίλιος 23, 2014, 01:05:48 πμ »
Φιλε SuperKots.  Το μαυρο ματ ειναι λιγο εως πολυ υποπτο... Τι θελω να πω. Αν καποιος που δε ξερει πολυ εκ πρωτης οψεως θα πει οτι ειναι Version S του 96 (για μενα το καλυτερο μοντελο μετα το Version S του 98)... Για να ειναι Version S του 96 πρεπει να μην εχει βαψει τα μαρσιπιε μαυρα και να μην εχει αλλαξει τις πισω Showa (εχουν ενα χρυσο δαχτυλιδι πανω απο τα ελατήρια)... Η αλλη περιπτωση ειναι να ειναι version R 95-96 να εχει φαει στουκο και να εχει αλλαξει ολο το μπροστινο μαζι με κοντερ, φαναρι και να εβαψε το μαρσιπιε μαυρα.....Ειναι μερικες λεπτομεριες που θα τις βρεις απο εδω http://www.go4it.gr/smf/index.php?topic=2585.0
Τωρα απο τα αλλα λινκ που ανεβασες ξεχωρίζω αυτο για να σου δωσω να καταλάβεις... http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/4797295/ Σχολια 1 ειναι pb1 92 93. 2 Απιστευτη δουλεια στο βαψιμο. 3 αλλαγμενο φαναρι και κοντερ. 4 Ανοιγμενο καπακι βαλβιδων μαλλον ρυθμισμενες. αλλα ρε αδελφε εκει δε βαζουν φλαζσοκολλα αντικαθιστουν την λαστιχενια φλατζα αν ειναι ξερη... 5 το νικελ σωληνάκι ψύξης του κορμού το εχει στουμπώσει με ενα υλικό το οποιο δε μπορω καταλαβω τι ειναι... 6 αλλαγμενα ελλατηρια showa και μπορει και ανακατασκευασμενες.
Υ.Γ. σου απαντησα και στο αν μπορεις να αλλαξεις το μασκακι με το φαναρι...

Αποσυνδεδεμένος xrhstos

  • VIP
  • *****
  • Μηνύματα: 646
  • καλα εισαι...E
    • Προφίλ
Απ: Αγορα 1ης μηχανης.
« Απάντηση #21 στις: Απρίλιος 23, 2014, 01:47:48 πμ »
ptεζματα....μικροπραγματα.η μηχανη ειναι αετοσ...
SUPER FOUR Γ.Χ

Αποσυνδεδεμένος itom32

  • Administrator
  • Gold
  • *****
  • Μηνύματα: 4523
  • Eyes on the Stars
    • Προφίλ
Απ: Αγορα 1ης μηχανης.
« Απάντηση #22 στις: Απρίλιος 23, 2014, 12:51:37 μμ »
tnick, καταρχας η μηχανη ειναι Λαμια οποτε δεν γινεται. Επισης θελω στρογγυλο φαναρακι (εκτος και αν μπορεις να το αλλαξεις με ενα στρογγυλο μονος). Εμενα παντως μου αρεσει παρα πολυ αυτη απο τις αγγελιες που ειναι βαμμενη matte.
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/4872211/
Πανεμορφη!
Μπορεί το fiiiT,να είναι το αγαπημένο μου μοντέλο και μετά τόσα χρόνια όντως να χρειάζεται φρεσκάρισμα το χρωματάκι,αλλά γιατί να καταργήσει όλους τους δείκτες πορείας....

Αποσυνδεδεμένος cb400_zumbas

  • Γνωστό μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 38
    • Προφίλ
Απ: Αγορα 1ης μηχανης.
« Απάντηση #23 στις: Απρίλιος 23, 2014, 01:00:54 μμ »
Φιλε SuperKots.  Το μαυρο ματ ειναι λιγο εως πολυ υποπτο... Τι θελω να πω. Αν καποιος που δε ξερει πολυ εκ πρωτης οψεως θα πει οτι ειναι Version S του 96 (για μενα το καλυτερο μοντελο μετα το Version S του 98)... Για να ειναι Version S του 96 πρεπει να μην εχει βαψει τα μαρσιπιε μαυρα και να μην εχει αλλαξει τις πισω Showa (εχουν ενα χρυσο δαχτυλιδι πανω απο τα ελατήρια)... Η αλλη περιπτωση ειναι να ειναι version R 95-96 να εχει φαει στουκο και να εχει αλλαξει ολο το μπροστινο μαζι με κοντερ, φαναρι και να εβαψε το μαρσιπιε μαυρα.....Ειναι μερικες λεπτομεριες που θα τις βρεις απο εδω http://www.go4it.gr/smf/index.php?topic=2585.0
Τωρα απο τα αλλα λινκ που ανεβασες ξεχωρίζω αυτο για να σου δωσω να καταλάβεις... http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/4797295/ Σχολια 1 ειναι pb1 92 93. 2 Απιστευτη δουλεια στο βαψιμο. 3 αλλαγμενο φαναρι και κοντερ. 4 Ανοιγμενο καπακι βαλβιδων μαλλον ρυθμισμενες. αλλα ρε αδελφε εκει δε βαζουν φλαζσοκολλα αντικαθιστουν την λαστιχενια φλατζα αν ειναι ξερη... 5 το νικελ σωληνάκι ψύξης του κορμού το εχει στουμπώσει με ενα υλικό το οποιο δε μπορω καταλαβω τι ειναι... 6 αλλαγμενα ελλατηρια showa και μπορει και ανακατασκευασμενες.
Υ.Γ. σου απαντησα και στο αν μπορεις να αλλαξεις το μασκακι με το φαναρι...
τσιχλόφουσκα έχει βάλει στο σωληνάκι ...... βασικά όλοι έχουμε κάνει πατέντες κατά καιρούς (φτάνει να δουλεύουν) κακά τα ψέματα ........χαχαχαχαχα

Αποσυνδεδεμένος microvios

  • VIP
  • *****
  • Μηνύματα: 504
  • I have nothing to say and I damn well will say it
    • Προφίλ
    • mativision
Απ: Αγορα 1ης μηχανης.
« Απάντηση #24 στις: Απρίλιος 23, 2014, 01:08:17 μμ »
Μιά και ακόμα δεν έχεις βγάλει δίπλωμα, επέτρεψέ μου (χωρίς να προσβληθείς), μιά και οδηγώ (νόμιμα) από το 1978, να σου πώ πως ΕΛΑΧΙΣΤΗ διαφορά περα από το οπτικό μέρος θα έχουν για σένα τα διάφορα μοντέλα SF. Αν σου αρέσει το ΙΙΙΤ, τότε ψάξε για ΙΙΙΤ.  Το ίδιο κόλλημα είχα και εγώ όταν άρχισα το ψάξιμο μέρι που συνειδητοποίησα πως όλα τα Τ που έβρισκα ήταν σε κακό χάλι. Τελικά, με βασικό κριτήριο το Κόκινο χρώμα (ξαναλέω, μικρές ουσιαστικά οι διαφορές στα SF), πήρα το καλύτερο που βρήκα, από το καλύτερο παιδί-πωλητή που βρήκα, μέσα από το forum, με τον οποίο μιλάμε συχνά και στο τηλέφωνο και η ολη διαδικασία ήταν ευχάριστη και φιλική (ασχετα αν του έβγαλα την ψυχή μέχρι να το πάρω, λόγω οικονομικών συνθηκών!).

Δεν θα άλλαζα το κόκκινο με τίποτα! Τα υπόλοιπα, διαφορετικές εξατμίσεις, πίσω αναρτήσεις, διαφορετικά φρένα κλπ είναι μικροπράγματα σε ένα μοντέλο όπως το SF που είναι "χαμηλών τόνων". Δε μιλάμε για CBR! οπότε μήν περιμένεις το Version S του 1998 (FIIIV) να έχει φοβερή διαφορά από το Version S του 1996 (FIIIT).
 
Οπότε, κατάληξε στα ποιά είναι τα βασικά κριτήρια επιλογής σου, συμβουλέψου τα παιδιά, έλα για καφέ και ανάκριση, πάρε το δίπλωμά σου και μηχανές θα υπάρχουν ΠΑΝΤΑ. Δεν υπάρχει η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ευκαιρία οπότε μήν μασάς και μή σε πιάνει βιασύνη.

Παρεπιπτόντως το ξαναβαμένο (ματ) ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ δεν είναι του 1998 (έχει διαφορετική ουρά, κατ αρχάς). Όλα όσα έγραψε ο Stel ισχύουν. Η Μαιμουδιά στα SF είναι δεδομένο όπως είναι και η εικοσαετία στην ηλικία και τα πολλά-μα-πάρα-πολλά χιλιόμετρα.

Εγώ από όσα έδειξες θα διάλεγα το μπλέ. Με μπλέκει όμως το χρώμα γιατί αυτό το μπλέ (PB0215C) έβγαινε το 1995 στα FIIS, τα οποία είχαν διαφορετικό καπάκι σαζμάν (ανάγλυφο το HONDA). Επίσης, αν δεν κάνω λάθος, το CB 400 στα πλαινά καπακια, από το 1994 (FIIR) και μετά ήταν ανάγλυφα πλαστικά και όχι επίπεδα, όπως στα πρώτα (FIIN) του 1992-1993?

Έχε υπομονή και όλα θα γίνουν!
It ain't over till it's over

Αποσυνδεδεμένος microvios

  • VIP
  • *****
  • Μηνύματα: 504
  • I have nothing to say and I damn well will say it
    • Προφίλ
    • mativision
Απ: Αγορα 1ης μηχανης.
« Απάντηση #25 στις: Απρίλιος 23, 2014, 01:12:35 μμ »
Α, και μήν παραλείψω, από το 1994 και μετά, τα SF είχαν όρκανα με ξεχωριστό μετρητή βενζίνης (τρία "ρολόγια") άρα στο μπλέ πολλά ερωτηματικά μπαίνουν στο τραπέζι. Παραμένει πάντως η πραγματικότητα πως, μπορεί να είναι ΑΨΟΓΟ μηχανάκι, μόνο μιά επι τόπου επίσκεψη θα το δείξει.
It ain't over till it's over

Αποσυνδεδεμένος SuperKots

  • Γνωστό μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 19
    • Προφίλ
Απ: Αγορα 1ης μηχανης.
« Απάντηση #26 στις: Απρίλιος 23, 2014, 01:44:32 μμ »
Μικροβιε ευχαριστω πολυ για τον χρονο σου. Εγω να σου πω την αληθεια (οντας και ασχετος) δεν με ενδιαφερει το ποιο μοντελο ειναι (εκτος και αν παιζουν μεγαλες διαφορες μεταξυ καποιων), αλλα ποιο πολυ η κατασταση του (πανω απ'ολα) και να μου αρεσει εξωτερικα. Οποτε με βαση αυτα τα δυο πηγαινω.

Υ.Γ. Δηλαδη το μπλε δεν εχει μετρητη βενζινης? :P

Αποσυνδεδεμένος stel89s

  • VIP
  • *****
  • Μηνύματα: 595
    • Προφίλ
Απ: Αγορα 1ης μηχανης.
« Απάντηση #27 στις: Απρίλιος 23, 2014, 02:19:19 μμ »
Το version R δεν εχει 3 οργανα.... Εχει μεν βενζινομετρο αλλα οχι 3 οργανα χοροταξικα.... τσπ.... Το θεμα δεν ειναι η μαιμουδια καθος το παλικαρι με το μαυρο ματ εβαλε ενα καλυτερο μπροστινο οποτε για μενα παει στα συν... Το θεμα ειναι γτ το αλλαξε?? Το αλλαξε οπως ο κυριος γιαννης?? Για αναβαθμηση δλδ??? Η το αλλαξε επειδη στουκαρε??  SuperKots πρεπει να σε ενδιαφερει πιο μοντελο ειναι  για το λογο που περιγραφω παραπανω...

Αποσυνδεδεμένος stel89s

  • VIP
  • *****
  • Μηνύματα: 595
    • Προφίλ
Απ: Αγορα 1ης μηχανης.
« Απάντηση #28 στις: Απρίλιος 23, 2014, 02:26:05 μμ »
Παράθεση
τσιχλόφουσκα έχει βάλει στο σωληνάκι ...... βασικά όλοι έχουμε κάνει πατέντες κατά καιρούς (φτάνει να δουλεύουν) κακά τα ψέματα ........χαχαχαχαχα
χαχαχαχαχ λες?? Και γω ειμαι υπερ της πατεντας αλλα οχι σε πραγματα ζωτικής σημασίας... Στο κατω κατω ενα o-ring ειναι βγες στην γυρα βρες το. Εκτος αν του εσπασε ο κορμος ;) ;)

Αποσυνδεδεμένος SuperKots

  • Γνωστό μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 19
    • Προφίλ
Απ: Αγορα 1ης μηχανης.
« Απάντηση #29 στις: Απρίλιος 23, 2014, 04:22:03 μμ »
Μαλιστα. Οποτε το ματ παιζει να εχει φαει στουκα ε? Αν το δει καποιος απο εσας απο κοντα μπορει να το καταλαβει η πρεπει να το δει μηχανικος?