Αποστολέας Θέμα: Νέκρα ηλεκτρική (στα καλά των καθουμένων)  (Αναγνώστηκε 3701 φορές)

Αποσυνδεδεμένος microvios

  • VIP
  • *****
  • Μηνύματα: 504
  • I have nothing to say and I damn well will say it
    • Προφίλ
    • mativision
Νέκρα ηλεκτρική (στα καλά των καθουμένων)
« στις: Ιούλιος 05, 2014, 01:30:22 μμ »
Φιλαράκια καλημέρα σε όλους/όλες. Χαίρομαι που βλέπω το forum να ξαναπαίρνει μπροστά. Να γράψω και εγώ την τελευταία μου εμπειρία σπό το μαγικό χώρο των ηλεκτρικών. Πρό εβδομάδος, χωρίς καμία προειδοποίηση, ενα πρωί, γυρνάω το διακόπτη και ...τίποτα! Τα πάντα σβυστά (λαμπάκια κλπ. Δεν πάτησα κάν μίζα). Ασυναίσθητα, γυρνάω το διακόπτη στο Off, πίσω στο On και όλα καλά! Βάζω μπροστά πάω στη δουλειά μου, case closed.

Δεν έδωσα σημασία, σκέφτηκα, μπά, μάλλον λάθος είδα! (πρωινή έλλειψη καφέ).

Έλα όμως που κάμποσες μέρες μετά, κάνω μιά σύντομη στάση για μιά δουλειά (μέχρι τότε όλα καλά), βάζω τη μηχανή στο πλαινό, κάνω τη δουλειά μου, επιστρέφω, ανεβαίνω, γυρνώ διακόπτη....όλα νεκρά. Δοκιμάζω μίζα, φώτα, κόρνα, ότι μπορούσα, όλα τέζα! Κλείνω-ανοίγω διακόπτη μιά δυό φορές, τίποτα. Κατεβάζω το στάντ για να δώ τι θα κάνω, ξεκαβαλικεύω, λέω ας κάνω μιά δοκιμή ακόμα, γυρνάω διακόπτη... Όλα καλά!

Χθές, πάω να φύγω από το γραφείο, γυρνάω διακόπτη, ανάβουν τα λαμπακια ΟΚ, βάζω μπροστά και ξαφνικά σβύνουν όλα, λαμπάκια κινητήρας τα πάντα! Με ανοιχτό το διακόπτη, κουνάω την πλεξούδα που έρχεται κάτω από το τεπόζιτο και μπαίνει μέσα στο φανάρι και κατάφερα να ανάβω, σβύνω λαμπάκια. Τελικά πήρε μπρός, κατάφερα και γύρισα σπίτι χωρίς άλλο πρόβλημα. Σκέφτηκα πως για να σβύνουν τα πάντα, το πρόβλημα είναι είτε στο διακόπτη είτε σε κάποιο καλώδιο πολύ "βασικό", όπως είναι το κόκκινο που φέρνει ρεύμα από μπαταρία στο διακόπτη ή το δίχρωμο που πάει από το διακόπτη στις ασφάλειες. Σήμερα έξυσα το φανάρι και έριξα μιά προσεκτική ματιά σε όλες τις φύσες, καλώδια, διακλαδώσεις. Επίσης κούνησα και τράνταξα τα πάντα αλλά το πρόβλημα δεν ξαναπαρουσιάστηκε! Οπότε και να μετρήσω καλώδια, όλα καλά θα βγούν.

Έριξα λοιπόν μπόλικο WD40, έκλεισα και περιμένω τη συνέχεια! Αρκεί να μη θυμηθεί και με αφήσει μέσα στην άγρια νύχτα... Μόλις βρώ λίγο περισσότερο χρόνο, θα ψάξω πιό προσεκτικά τα δύο καλώδια που είπα παραπάνω (και στο σχέδιο). Αν είχε κανείς παρόμοια εμπειρία και έχει βρεί αλλού την αιτία, ας μας το πεί μήπως και είναι αλλού το πρόβλημα.
It ain't over till it's over

Αποσυνδεδεμένος itom32

  • Administrator
  • Gold
  • *****
  • Μηνύματα: 4731
  • Eyes on the Stars
    • Προφίλ
Απ: Νέκρα ηλεκτρική (στα καλά των καθουμένων)
« Απάντηση #1 στις: Ιούλιος 05, 2014, 01:34:54 μμ »
Εχε και σαν δεύτερο ύποπτο,το διακόπτη του πλαγιοστάτη.

Αποσυνδεδεμένος microvios

  • VIP
  • *****
  • Μηνύματα: 504
  • I have nothing to say and I damn well will say it
    • Προφίλ
    • mativision
Απ: Νέκρα ηλεκτρική (στα καλά των καθουμένων)
« Απάντηση #2 στις: Ιούλιος 05, 2014, 01:54:19 μμ »
Εχε και σαν δεύτερο ύποπτο,το διακόπτη του πλαγιοστάτη.

Γιάννη, το σκέφτηκα γιατί "κάτι" άλλαξε μία από τις φορές που είχα το πρόβλημα όταν κατέβασα το στάντ αλλά, αν υπάρχει εκεί πρόβλημα, μπορεί να τα κόψει όλα τα ρεύματα? Θα ρίξω μιά ματιά στο κύκλωμα, αλλά έχω την  εντύπωση πως ακόμα και αν έχει πρόβλημα το διακόπτης αυτός, απλά δεν θα παίρνει μπροστά. Εδώ σε μένα όλα τα λαμπάκια σβύνουν, κατάσταση ίδια με τον κεντρικό διακόπτη στο Off.
It ain't over till it's over

Αποσυνδεδεμένος itom32

  • Administrator
  • Gold
  • *****
  • Μηνύματα: 4731
  • Eyes on the Stars
    • Προφίλ
Απ: Νέκρα ηλεκτρική (στα καλά των καθουμένων)
« Απάντηση #3 στις: Ιούλιος 05, 2014, 01:58:04 μμ »
Ιδια δουλειά κάνει και ο κεντρικός οn off και ο kill switch στο δεξί grip και ο side stand.Επεμβενει στο κύκλωμα αλλα απο 3 διαφορετικά σημεία.Ναι κόβονται τα πάντα όλα και απο εκεί.

Αποσυνδεδεμένος stam

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 447
    • Προφίλ
Απ: Νέκρα ηλεκτρική (στα καλά των καθουμένων)
« Απάντηση #4 στις: Ιούλιος 05, 2014, 04:53:45 μμ »
Εμένα μου έχει παρουσιάσει ίδιο πρόβλημα και μου το έκανε επειδή λάσκαραν οι βίδες από την μπαταρία και ας τις είχα σφίξει καλά με κλειδί και όχι κατσαβίδι. Και πιο παλιά μου είχε τύχει ίδιο πρόβλημα μετά απο πλύσιμο και τελικά είχε κάψει την ασφάλεια (την πρώτη από αριστερά). Το συρματάκι της ασφάλειας είχε κοπεί τόσο λίγο που με το μάτι δεν φαινόταν και πότε έκανε επαφή πότε όχι.

Αποσυνδεδεμένος trip238

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 393
    • Προφίλ
Απ: Νέκρα ηλεκτρική (στα καλά των καθουμένων)
« Απάντηση #5 στις: Ιούλιος 06, 2014, 03:05:12 μμ »
Ο 'διακοπτης' του πλαγιοστατη δεν κοβει τα ρευματα τελειως. Ουτε το kill switch. Υπαρχει ακομα παροχη στα οργανα. Αντωνη δες και την μπαταρια οπως ειπε ο σταματης γιατι το εχω δει και αυτο αν και θα εκανε κατι ηχους το ρελε οταν θα οπλιζε και θα ξεοπλιζε λογω επαφης του πολου και τσεκαρε και τον κεντρικο διακοπτη (κλειδαρια). Εμενα ετσι με αφησε. Μια δουλευε μια οχι, ωσπου μια μερα γυρναγα κλειδι και ολα νεκρα.

Αποσυνδεδεμένος stel89s

  • VIP
  • *****
  • Μηνύματα: 595
    • Προφίλ
Απ: Νέκρα ηλεκτρική (στα καλά των καθουμένων)
« Απάντηση #6 στις: Ιούλιος 07, 2014, 12:18:04 πμ »
Ο 'διακοπτης' του πλαγιοστατη δεν κοβει τα ρευματα τελειως. Ουτε το kill switch. Υπαρχει ακομα παροχη στα οργανα. Αντωνη δες και την μπαταρια οπως ειπε ο σταματης γιατι το εχω δει και αυτο αν και θα εκανε κατι ηχους το ρελε οταν θα οπλιζε και θα ξεοπλιζε λογω επαφης του πολου και τσεκαρε και τον κεντρικο διακοπτη (κλειδαρια). Εμενα ετσι με αφησε. Μια δουλευε μια οχι, ωσπου μια μερα γυρναγα κλειδι και ολα νεκρα.
+1000
Μεσα στο φαναρι εχει μια μονή μαυρη φισα με το πιο χοντρο κοκκινο καλωδιο. Το ρευμα απο κει περναει στην κλειδαρια/διακοπτης και απο κει και περα μοιραζεται στις υπόλοιπες καταναλώσεις... Αν απο την μπαταρια μεχρι το ρελε και απο το ρελε μεχρι την μαυρη φισα εισαι οκ τοτε η διαδρομη ειναι αρκετα μικρη για να την τσεκάρεις.... Αν και οπως ειπε ο Αγγελος πιστευω οτι ειναι ο διακοπτης της κλειδαριας και χωρις να ειμαι σιγουρος νομιζω οτι σου δινει χερι για να καθαρισεις τις επαφες....

Αποσυνδεδεμένος ANESTIS

  • VIP
  • *****
  • Μηνύματα: 543
    • Προφίλ
Απ: Νέκρα ηλεκτρική (στα καλά των καθουμένων)
« Απάντηση #7 στις: Ιούλιος 07, 2014, 02:29:51 πμ »
microvios επειδή είχα ένα παρόμοιο θέματακι άν δεις στο facebook εχω γράψει αναλυτικά το πρόβλημα μου... δές κ το ρελέ της μίζας μήπως έχει πρόβλημα εμένα είχε χαλάσει κ μου έκοψε την κεντρική τροφοδοσία (αν δεις επάνω πέρνει την κεντρική ασφάλεια γιατί πέρνει τροφοδοσία απευθείας απο την μπαταρία) οπότε μου έκανε διάφορα κόλπα με πλαγιοστάτες κ τα σχετικά...

Αποσυνδεδεμένος microvios

  • VIP
  • *****
  • Μηνύματα: 504
  • I have nothing to say and I damn well will say it
    • Προφίλ
    • mativision
Απ: Νέκρα ηλεκτρική (στα καλά των καθουμένων)
« Απάντηση #8 στις: Ιούλιος 07, 2014, 12:39:30 μμ »
Ο 'διακοπτης' του πλαγιοστατη δεν κοβει τα ρευματα τελειως. Ουτε το kill switch. Υπαρχει ακομα παροχη στα οργανα. Αντωνη δες και την μπαταρια οπως ειπε ο σταματης γιατι το εχω δει και αυτο αν και θα εκανε κατι ηχους το ρελε οταν θα οπλιζε και θα ξεοπλιζε λογω επαφης του πολου και τσεκαρε και τον κεντρικο διακοπτη (κλειδαρια). Εμενα ετσι με αφησε. Μια δουλευε μια οχι, ωσπου μια μερα γυρναγα κλειδι και ολα νεκρα.
+1000
Μεσα στο φαναρι εχει μια μονή μαυρη φισα με το πιο χοντρο κοκκινο καλωδιο. Το ρευμα απο κει περναει στην κλειδαρια/διακοπτης και απο κει και περα μοιραζεται στις υπόλοιπες καταναλώσεις... Αν απο την μπαταρια μεχρι το ρελε και απο το ρελε μεχρι την μαυρη φισα εισαι οκ τοτε η διαδρομη ειναι αρκετα μικρη για να την τσεκάρεις.... Αν και οπως ειπε ο Αγγελος πιστευω οτι ειναι ο διακοπτης της κλειδαριας και χωρις να ειμαι σιγουρος νομιζω οτι σου δινει χερι για να καθαρισεις τις επαφες....

Συμφωνώ και με τους δύο προλαλήσαντες. Έχω ένα ενδοιασμό με το διακόπτη γιατί την τελευταία φορά που παρουσιάστηκε, διορθωνόταν και ξαναχάλαγε, όταν κούναγα την παχιά πλεξούδα που περνάει κάτω από το τεπόζιτο και μπαίνει στο φανάρι. Όταν άνοιξα το φανάρι, έλεγξα τη μαύρη φίσα μιά και εκεί φοβήθηκα πως θα είναι το πρόβλημα (κακή επαφή) αλλά δε βρήκα τίποτα. Το ίδιο και στη μικρότερη φίσα που πηγαίνει καλώδια από το διακόπτη στις ασφαλειοθήκες. Άλλαξα κάπως την τοποθέτηση της φίσας που είναι έξω από το φανάρι και πάει στο διακόπτη γιατί τα καλώδια ήταν πολύ στριμωγμένα και κάνανε άσχημες γωνίες. Όλα δουλεύουν και όλα μετράνε ΟΚ! Το πρόβλημα αν δεν παρουσιαστεί και πάλι δύσκολα θα βγάλω άκρη με μετρήσεις. Προς το παρόν έχω σφίξει τα πάντα, έχω βάλει αύθονο WD40 και ελπίζω.
It ain't over till it's over

Αποσυνδεδεμένος atzimpourdakas

  • Ενεργό μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 65
    • Προφίλ
Απ: Νέκρα ηλεκτρική (στα καλά των καθουμένων)
« Απάντηση #9 στις: Ιούλιος 07, 2014, 06:15:42 μμ »
Παιδιά πρέπει να ναι ίωση....
Και γω είχα κάμπωσες μέρες να το βάλω μπροστά, ανοίγω το διακόπτη, πατάω μίζα και μετά από λίγο ζόρισμα στη μίζα,
έσβησαν όλα!
Τσέκαρα τις ασφάλειες που είναι στο αριστερό καπάκι (και την 30άρα τη γενική) και δεν είναι καμένες!
Τι άλλο θα μπορούσε να είναι;
Έχει αλλού ασφάλειες το cb?
Καμιά ιδέα?

Αποσυνδεδεμένος atzimpourdakas

  • Ενεργό μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 65
    • Προφίλ
Απ: Νέκρα ηλεκτρική (στα καλά των καθουμένων)
« Απάντηση #10 στις: Ιούλιος 07, 2014, 06:24:19 μμ »
microvios επειδή είχα ένα παρόμοιο θέματακι άν δεις στο facebook εχω γράψει αναλυτικά το πρόβλημα μου... δές κ το ρελέ της μίζας μήπως έχει πρόβλημα εμένα είχε χαλάσει κ μου έκοψε την κεντρική τροφοδοσία (αν δεις επάνω πέρνει την κεντρική ασφάλεια γιατί πέρνει τροφοδοσία απευθείας απο την μπαταρία) οπότε μου έκανε διάφορα κόλπα με πλαγιοστάτες κ τα σχετικά...

Φίλε ANESTIS  μήπως μπορείς να μου πεις που ακριβώς είναι αυτό το ρελέ για να το τσεκάρω.Γιατί εμένα έγινε μετά από ζόρισμα της μίζας οπότε μπορεί να ναι απ αυτό!
και αν μπορείς να μου στείλεις σε πμ αυτό που έχεις γράψεις στο fb γιατί δεν έχω account!

Αποσυνδεδεμένος atzimpourdakas

  • Ενεργό μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 65
    • Προφίλ
Απ: Νέκρα ηλεκτρική (στα καλά των καθουμένων)
« Απάντηση #11 στις: Ιούλιος 07, 2014, 11:00:11 μμ »
Παιδιά σόρρυ , άκυρο!
Εγώ παίζει να την πάτησα από ψόφια μπαταρία!
Απλά δε μου χε ξανατύχει να μου κάνει τόσο περίεργα κόλπα και να φταίει η μπαταρία, αλλά το μάθαμε και αυτό!

Αποσυνδεδεμένος ANESTIS

  • VIP
  • *****
  • Μηνύματα: 543
    • Προφίλ
Απ: Νέκρα ηλεκτρική (στα καλά των καθουμένων)
« Απάντηση #12 στις: Ιούλιος 08, 2014, 01:12:36 πμ »
atzimpourdakas το ρελε της μίζας ειναι ακριβως κατω απο τις πολλες ασφαλειες που ελεγξες εσυ εχει επανω 2 χοντρα καλωδια συνδεδεμενα το ενα της μιζας κ το αλλο το συν της μπαταριας (το χοντρο καλωδιο στην ουσια που φευγει απο την μπαταρια σου) και εχει κ μια φισα επανω συνδεδεμενη αν βγαλεις τη φισα απο κατω εχει την κεντρική ασφάλεια ή 20αρα ή30αρα

Αποσυνδεδεμένος ΠΑΝΕΑΣ

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 237
  • Με λένε Πανέα και περνάω ωραία...
    • Προφίλ
Απ: Νέκρα ηλεκτρική (στα καλά των καθουμένων)
« Απάντηση #13 στις: Οκτώβριος 07, 2014, 08:12:49 μμ »
Κάτι κόλπα με το διακόπτη, μου τα κάνει και μένα. Αλλά μάλλον, λόγω χρήσης, πάει λίγο δεξιότερα, μην πω ακροδεξιά και με διαγράψετε. Και όταν τον φέρνω στα ίσια του, κανένα πρόβλημα.
Αυτό που μου έκανε, ήταν ότι αν δεν έκλεινε καλά το στάντ, μου έκοβε ρεύματα και δεν πήγαινε πάνω από 2.000στρ/λεπτό αλλά ποτέ δεν έσβηνε. Ρέταρε. Μόλις αυτό ερχόταν εκεί που έπρεπε, δούλευε μία χαρά.

Αποσυνδεδεμένος microvios

  • VIP
  • *****
  • Μηνύματα: 504
  • I have nothing to say and I damn well will say it
    • Προφίλ
    • mativision
Απ: Νέκρα ηλεκτρική (στα καλά των καθουμένων)
« Απάντηση #14 στις: Μάιος 10, 2015, 12:15:41 μμ »
Καλησπέρα παιδιά. Μετά από 4 μήνες, εντελώς ξαφνικά, χθές το απόγευμα, ξεκινάω και στα 10 μέτρα σβύνουν τα πάντα, λαμπάκια, φώτα κινητήρας τα πάντα. Κλείνω/ ανοίγω διακόπτη, όλα επανέρχονται. Κουνάω λίγο το τιμόνι, ανάβουν-σβύνουν φωτάκια. Ξεκινάω, κάνω 120 χιλιόμετρα χωρίς κανένα πρόβλημα.

Επειδή θα λείψω για μιά εβδομάδα, μόλις επιστρέψω θα πάει ούτως ή άλλως για σέρβις (και αλλαγή καπακιού σαζμάν και αντικατάσταση δισκόπλακων μπροστά), οπότε θελω να το δώ.

Σκέφτομαι πως
1) Καλώδιο από αυτπα που έρχονται από μπαταρία και πάνε σε διακόπτη είναι προβληματικό/κομμένο/κουνημένο κλπ.
2) ο Διακόπτης δεν πάει καλά και κάποια στιγμή θα με αφήσει
3) αναρωτιέμαι, (δεν έχω ψάξει το κύκλωμα) πρέπει να υπάρχει ένα ρελέ που να ενεργοποιείται από τον κεντρικό διακόπτη και να μοιράζει υψηλή ισχύ (πολύ ρεύμα) από την μπαταρία εκεί που πρέπει (π.χ. μίζα κλπ). Θέλω να δώ προσεκτικά το κύκλωμα, να ξανα θυμηθώ ποιά καλώδια είναι εκείνα που αν έχουν θέμα κόβουν τα πάντα (ΤΑ ΠΑΝΤΑ, όχι μόνο ανάφλεξη όπως το kill switch ή ο διακόπτης του stand) και θα επανέλθω.

Αυτό που με φοβίζει, είναι μην μου κάνει καμιά στραβή και τα κόψει όλα πάνω σε μιά στροφή με 80-100 km πλαγιασμένος, οπότε θα μπλοκάρει αυτόματα ο κινητήρας και θα με κλαίτε...

Ίδωμεν...
It ain't over till it's over