Αποστολέας Θέμα: Νέκρα ηλεκτρική (στα καλά των καθουμένων)  (Αναγνώστηκε 3601 φορές)

Συνδεδεμένος jah

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 290
    • Προφίλ
Απ: Νέκρα ηλεκτρική (στα καλά των καθουμένων)
« Απάντηση #15 στις: Μάιος 10, 2015, 12:44:54 μμ »
Κάτι παρόμοιο κι από μένα.. Η ασφαλειοθήκη μου είχε πιάσει στο εσωτερικό της αυτό το κακό πράσινο χρώμα της οξείδωσης που πλέον δεν έφευγε ούτε με WD-40.. Κούνησα και γω την πλεξούδα και έκανε πότε-πότε επαφή, αλλά το πρόβλημα δεν διορθωνόταν τόσο απλά.  Άλλαξα λοιπόν την ασφαλειοθήκη και όλα οκ..

Αποσυνδεδεμένος microvios

  • VIP
  • *****
  • Μηνύματα: 504
  • I have nothing to say and I damn well will say it
    • Προφίλ
    • mativision
Απ: Νέκρα ηλεκτρική (στα καλά των καθουμένων)
« Απάντηση #16 στις: Μάιος 10, 2015, 12:56:33 μμ »
Γιά ποιά ασφαλειοθήκη λέμε? Πως επηρεάζει το κούνημα της πλεξούδας μπροστά, όπως βγαίνει από το τεπόζιτο κάτω από το τιμόνι, την ασφαλειοθήκη? Πές μου που είναι η ορισμένη και θα ρίξω μιά ματιά. Πάντως σκέφτομαι πως δύσκολο να είναι απλό καλώδιο, διαφορετικά θα είχε κοπεί, ή θα το έκανε πιό συχνά. Μάλλον κάποια επαφή είναι. Είτε σε κάποιο πριζάκι, είτε σε ρελέ είτε σε ασφάλεια.
It ain't over till it's over

Αποσυνδεδεμένος itom32

  • Administrator
  • Gold
  • *****
  • Μηνύματα: 4661
  • Eyes on the Stars
    • Προφίλ
Απ: Νέκρα ηλεκτρική (στα καλά των καθουμένων)
« Απάντηση #17 στις: Μάιος 10, 2015, 01:13:51 μμ »
Αντώνη αυτή ειναι η ασφαλειοθηκη:

Συνδεδεμένος jah

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 290
    • Προφίλ
Απ: Νέκρα ηλεκτρική (στα καλά των καθουμένων)
« Απάντηση #18 στις: Μάιος 10, 2015, 01:18:41 μμ »
Αυτό ακριβώς.. Δεν είχα κουνήσει την πλεξούδα στο μπροστινό μέρος, αλλά εκεί κοντά..

Αποσυνδεδεμένος itom32

  • Administrator
  • Gold
  • *****
  • Μηνύματα: 4661
  • Eyes on the Stars
    • Προφίλ
Απ: Νέκρα ηλεκτρική (στα καλά των καθουμένων)
« Απάντηση #19 στις: Μάιος 10, 2015, 01:27:50 μμ »
Αντώνη θέλει να κοιτάξεις όλη την πλεξούδα σου απο κεντρικό διακόπτη ως ασφάλειοκουτι.Εχει δίκο ο Jah.Με τα ηλεκτρικα ποτέ δεν ξέρεις που διαβρώθηκε -κόπηκε-άνοιξε επαφή καλώδιου.

Αποσυνδεδεμένος microvios

  • VIP
  • *****
  • Μηνύματα: 504
  • I have nothing to say and I damn well will say it
    • Προφίλ
    • mativision
Απ: Νέκρα ηλεκτρική (στα καλά των καθουμένων)
« Απάντηση #20 στις: Μάιος 10, 2015, 05:19:05 μμ »
(για ασφαλειοθήκη) γιαυτό ρώτησα για ποιά μιλάμε. Την ξέρω αυτή, θα την ελέγξω αλλά μου φαίνεται δύσκολο να είναι το πρόβλημα μακρυά από την περιοχή του τιμονιού. Είναι και ο τρόπος που διορθώνεται: ελάχιστο κούνημα της πλεξούδας κάτω από το λαιμό, ελάχιστο κούνημα του τιμονιού ή του δακόπτη και όλα είναι ΟΚ. Είναι αλήθεια, με τα ηλεκτρονικά μπορεί το πρόβλημα να είναι μπλεγμένο. Όταν κάπου σπάει ένα κύκλωμα μπορεί να είναι και κάποια γείωση αν και επειδή είναι ΓΕΝΙΚΟ black out, οι πιθανότητες περιορίζονται σε ορισμένες διαδρομές.

Όπως είπα, ας γυρίσω με το καλό και θα το ψάξω.

Θένκς για τις συμβουλές.
It ain't over till it's over

Αποσυνδεδεμένος gianis

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 143
    • Προφίλ
Απ: Νέκρα ηλεκτρική (στα καλά των καθουμένων)
« Απάντηση #21 στις: Μάιος 10, 2015, 10:56:01 μμ »
Παράθεση
Χθές, πάω να φύγω από το γραφείο, γυρνάω διακόπτη, ανάβουν τα λαμπακια ΟΚ, βάζω μπροστά και ξαφνικά σβύνουν όλα, λαμπάκια κινητήρας τα πάντα! Με ανοιχτό το διακόπτη, κουνάω την πλεξούδα που έρχεται κάτω από το τεπόζιτο και μπαίνει μέσα στο φανάρι και κατάφερα να ανάβω, σβύνω λαμπάκια. Τελικά πήρε μπρός, κατάφερα και γύρισα σπίτι χωρίς άλλο πρόβλημα.

Παράθεση
Έχω ένα ενδοιασμό με το διακόπτη γιατί την τελευταία φορά που παρουσιάστηκε, διορθωνόταν και ξαναχάλαγε, όταν κούναγα την παχιά πλεξούδα που περνάει κάτω από το τεπόζιτο και μπαίνει στο φανάρι.

Παράθεση
Κλείνω/ ανοίγω διακόπτη, όλα επανέρχονται. Κουνάω λίγο το τιμόνι, ανάβουν-σβύνουν φωτάκια. Ξεκινάω, κάνω 120 χιλιόμετρα χωρίς κανένα πρόβλημα.

Παράθεση
θα την ελέγξω αλλά μου φαίνεται δύσκολο να είναι το πρόβλημα μακρυά από την περιοχή του τιμονιού. Είναι και ο τρόπος που διορθώνεται: ελάχιστο κούνημα της πλεξούδας κάτω από το λαιμό, ελάχιστο κούνημα του τιμονιού ή του δακόπτη και όλα είναι ΟΚ

Ακριβως εκει που βγαινει η πλεξουδα απο το τεποζιτο και στο τιμονι εχει ενα λαμακι κολημενο στο σκελετο για να κραταει τη πλεξουδα.Εκει κοβονται ολα τα καλωδια ,οπως γραφουμε χιλιομετρα μεσα στην πολη.Απο αυτο δεν γλιτωνει κανενας ,ειτε το εχει ηδη παθει ειτε του συμβαινει για πρωτη φορα.
Εμενα αναβοσβηναν ο προβολεας εμπρος και τα φλας εμπρος και συνεχως μου καιγονταν οι συγκεκριμενες λαμπες.
Ανοιξε την πλεξουδα εκει που ειναι το λαμακι (βγαλε ντεποζιτο) και μαλλον το κοκκινο με την ασπρη γραμμη ,ειναι ετοιμο να κοπει τελειως.
Αν το λυγισεις και λυγιζει ευκολα η κανει γωνια οπως το πιεζεις ,ειναι κομενα τα συρματακια εσωτερικα.Αν το πιεζεις (προς τα κατω π.χ.) και παραμενει κυρτο (δεν κανει ευκολα γωνια)τοτε το αφηνεις.
Η τελος παντων,ανοιγεις τον διακοπτη και ολα τα φωτα και  κουνας ενα ενα ολα τα καλωδια (προσεκτικα ωστε να κονιεται μονο αυτο που ελεγχεις χωρις να κουνιουνται τα υπολοιπα) και οποτε βλεπεις το παραμικρο ....κοβεις και μπαλωνεις.
Μπαλωματα με κολητιρι ,καλαι και για την μονωση θερμοσυστελομενα.Εγω τα εβαζα διπλα τα θερμο/μενα για να αποφυγω τη μονωτικη ταινια.Καλο θα ειναι να χρησιμοποιησεις καλωδια του ιδιου χρωματος αλλα και θερμοσυστελομενα επισης.
Κανε πολυ μικρα μπαλωματα οπου χρειαστει , για να μην δωσεις ογκο στην πλεξοδα χωρις λογο.Να μην περισευει σημαντικο μηκος καλωδιου , μετα το περας του μπαλωματος.   
Τα εγραψα αυτα επειδη θα πρεπει να ελεγξεις για καλωδια που ειναι ετοιμα να κοπουν.
Εμενα ηταν ηδη μπαλωμενο το κοκκινο και βρηκα αλλα πεντε κομενα(μεσα απο τη μονωση ) η ετοιμα να κοπουν τελειως.
Αφου ξεμπερδεψεις απο την πλεξουδα κοιταξε για καρβουνιασμενες επαφες στον ανορθωτη και σε αλλα βασικα σημεια.Πρωτα στον ανορθωτη !!!

Αποσυνδεδεμένος microvios

  • VIP
  • *****
  • Μηνύματα: 504
  • I have nothing to say and I damn well will say it
    • Προφίλ
    • mativision
Απ: Νέκρα ηλεκτρική (στα καλά των καθουμένων)
« Απάντηση #22 στις: Μάιος 10, 2015, 11:51:40 μμ »
...Ακριβως εκει που βγαινει η πλεξουδα απο το τεποζιτο και στο τιμονι εχει ενα λαμακι κολημενο στο σκελετο για να κραταει τη πλεξουδα.Εκει κοβονται ολα τα καλωδια ,οπως γραφουμε χιλιομετρα μεσα στην πολη.Απο αυτο δεν γλιτωνει κανενας ,ειτε το εχει ηδη παθει ειτε του συμβαινει για πρωτη φορα.

Γιάννη Ευχαριστώ για την πληροφορία. Εννοείς αυτό το λαμάκι υποθέτω (αν και θα ελέγξω όλα τα καλώδια σε ολο το μήκος). Ευκαιρία να μάθουμε την πλεξούδα!
It ain't over till it's over

Αποσυνδεδεμένος gianis

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 143
    • Προφίλ
Απ: Νέκρα ηλεκτρική (στα καλά των καθουμένων)
« Απάντηση #23 στις: Μάιος 11, 2015, 12:31:26 πμ »
Αυτο το λαμακι εννοω. Σιγουρα εκει ειναι το προβλημα και σχεδον σιγουρα θα βρεις και αλλα που ετοιμαζονται .
Οταν ξεμπερδεψεις με το συγκεκριμενο σημειο μην τυλιξεις την πλεξουδα πολυ σφιχτα γιατι το τσακισμα των καλωδιων θα γινεται σε αλλο σημειο της πλεξουδας και οταν εχεις προβλημα,θα πρεπει να ψαχνεις σε δυο διαφορετικα σημεια.
Και απο λακουβα μπορει να σβησει η μοτο.Ποσο μαλλον την ωρα που στριβεις  :-[

Αποσυνδεδεμένος klab

  • Elite
  • *
  • Μηνύματα: 1718
  • Με λένε Γιώργοοοο και το CB μου τραγουδάαααει.
    • Προφίλ
Απ: Νέκρα ηλεκτρική (στα καλά των καθουμένων)
« Απάντηση #24 στις: Μάιος 11, 2015, 11:56:37 μμ »
Ω τι είπες, πριν ένα μήνα περίπου άλλαξα τα μπροστινά φλας με κινέζικα και ενώ ήταν όλα καλά μετά από κάποιο διάστημα μου έκανε παρόμοια κόλπα.
Κουνώντας τα καλώδια ανακάλυψα ότι έφταιγε το μπροστά δεξιό φλας αλλά δεν κατάφερα να βρω το ακριβώς ποιο ήταν το αίτιο.
Οπότε ξεκίνησα για το συνεργείο και στο πρώτο φανάρι που σταμάτησα έπιασε φωτιά μέσα στο προβολές και άρχισε να βγάζει καπνούς.
Έσβησα μοτέρ πήγα στην άκρη του δρόμου, ξεβίδωσα τον προβολές και έβγαλα εντελώς το δεξί φλας που τα καλώδια του είχαν γίνει ένα σώμα.
Ευτυχώς τίποτα παραπάνω δεν έπαθε σοβαρή ζημιά, έβαλα και τα μαμά φλας πάλι και ησύχασα.
Συμβουλή μου μην το οδηγείς μέχρι να το φτιάξεις για να μην γίνεις ghost rider όπως κόντεψα εγώ.

Αποσυνδεδεμένος ammo77

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 496
    • Προφίλ
Απ: Νέκρα ηλεκτρική (στα καλά των καθουμένων)
« Απάντηση #25 στις: Μάιος 12, 2015, 02:13:50 πμ »
Γειά σου Αντώνη κι απο εμένα.
Συμφωνώ απόλυτα με τον gianis και σου προτείνω αν σου ξανασυμβεί η διακοπή και έχεις λίγο χρόνο κάτσε και ψηλάφισε
την πλεξούδα, μην την κουνάς βιαίως και γενικός αλλά άρχισε σιγά-σιγά να πιέζεις σημεία της για να μπορέσεις να εστιάσεις
αν είναι δυνατόν το σημείο που είναι το πρόβλημα.
Αν εν τέλη το πρόβλημα είναι επάνω σε τσάκιση, γνώμη μου είναι να μην το κολλήσεις σε εκείνο ακριβός το σημείο αλλά
να αφαιρέσεις κομμάτι πριν και μετά την τσάκιση και να προσθέσει ένα ενιαίο κομμάτι που θα είναι καθαρό στο σημείο
της τσάκισης και κολλημένο πριν και μετά αυτής για να μην επηρεάζονται οι κολλήσεις απο την τσάκιση!
Δεν ξέρω αν έγινα κατανοητός...
Εύχομαι να βρεθεί η ζημία εύκολα και να μην σε παιδέψει πολύ.

Αποσυνδεδεμένος ΠΑΝΕΑΣ

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 237
  • Με λένε Πανέα και περνάω ωραία...
    • Προφίλ
Απ: Νέκρα ηλεκτρική (στα καλά των καθουμένων)
« Απάντηση #26 στις: Μάιος 25, 2015, 06:33:20 μμ »
Και μία ερώτηση ηλεκτρολογικής φύσεως. Πήρα δύο καινούργια φλασάκια για πίσω αλλά είναι led 1W και φυσικά αναβοσβήνει σαν τρελό. Θα χρειαστεί να βάλω μία αντίσταση για να αναβοσβήνει κανονικά;
Έχει κάνει κάποιος κάτι αντίστοιχο;;;

Αποσυνδεδεμένος J053F

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 116
    • Προφίλ
Απ: Νέκρα ηλεκτρική (στα καλά των καθουμένων)
« Απάντηση #27 στις: Μάιος 25, 2015, 09:47:36 μμ »
Και μία ερώτηση ηλεκτρολογικής φύσεως. Πήρα δύο καινούργια φλασάκια για πίσω αλλά είναι led 1W και φυσικά αναβοσβήνει σαν τρελό. Θα χρειαστεί να βάλω μία αντίσταση για να αναβοσβήνει κανονικά;
Έχει κάνει κάποιος κάτι αντίστοιχο;;;
Από άλλα fora για κάτι τέτοιο, θα χρειαστείς καινούριο flasher και θα πρέπει να κάνεις την ίδια δουλειά σε όλα τα φλας.
Για πατέντα με αντίσταση, ας μιλήσει κάποιος που το έχει ήδη κάνει.
CB400sf PB-1 FII-R (2010 - 2013)

Αποσυνδεδεμένος microvios

  • VIP
  • *****
  • Μηνύματα: 504
  • I have nothing to say and I damn well will say it
    • Προφίλ
    • mativision
Απ: Νέκρα ηλεκτρική (στα καλά των καθουμένων)
« Απάντηση #28 στις: Μάιος 25, 2015, 11:02:52 μμ »
Παίδες, επειδή την Κυριακή έπλυνα τη μηχανή την WD-40όδιασα και έψαξα ψηλαφητά την πλεξούδα, δεν κατάφερα να επαναλάβω το πρόβλημα. Αρχίζω να σκέφτομαι πως είναι ο κεντρικός διακόπτης. Αλλιώς, πως εξηγείται το ότι μιά δυό φορές, απλά με το να τον γυρίσω στο off και πίσω στο on όλα διορθώνονται, χωρίς να αγγίξω πουθενά? Αναρωτιέμαι αν αξίζει να πάρω ένα σέτ όπως αυτό, και να "φρεσκάρω" και την τάπα του τεπόζιτου που είναι κάπως κουρασμένη. Έχει κανείς εμπειρία από διακόπτες κλπ?

http://www.ebay.co.uk/itm/111071923047?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
It ain't over till it's over