Αποστολέας Θέμα: μια ερωτηση για την ροπη της μηχανησ μας  (Αναγνώστηκε 1344 φορές)

Αποσυνδεδεμένος owen200

  • Γνωστό μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 17
    • Προφίλ
μια ερωτηση για την ροπη της μηχανησ μας
« στις: Αύγουστος 05, 2014, 04:14:12 μμ »
καλησπερα παιδια θελω να σασ κανω μια ερωτηση σχετικα με την ροπη της μηχανησ μας συγκεκριμενα pb1
τον τελευταιο καιρο εχω την αισθηση οτι η μηχανη ροπιαζει πιο ψηλα. δηλαδη ροπιαζε απο τις 7 χιλιαδεσ κ μετα και
τωρα νομιζω οτι αρχηζει να λισσαει μετα τις 10 χιλιαδεσ στροφες. οχι οτι δεν παει καλα. μια χαρα παει απλα
κατι δεν μαρεσει. ολα αυτα χωρις να εχω πειραξει κατι . φιλτρο αεροσ καθαρο καρμπυρατερ καθαρα,μπουζι ιριδιου σχεδον καινουργια.
το μονο που εχω παρατηρησει ειναι οτι η εξατμιση κουδουναει. δηλαδει κατι εχει σπασει μεσα στο τελικο μαλλον καποιο διαφραγμα. η εξατμιση δεν ειναι η μαμα
ειναι ανοιχτη κ αλουμινιου ετσι το ειχα παρει. επισης εχω βρει σε ενα πεζοδρομιο και εχει τσαλακωσει ο ενασ λεμοσ απο τουσ 4 αρκετα . μπορει να φταιει αυτο?

Αποσυνδεδεμένος ΠΑΝΕΑΣ

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 237
  • Με λένε Πανέα και περνάω ωραία...
    • Προφίλ
Απ: μια ερωτηση για την ροπη της μηχανησ μας
« Απάντηση #1 στις: Αύγουστος 19, 2014, 11:34:39 μμ »
Μήπως μετά από όλα αυτά που λες παραπάνω (μπουζί, καρμπυρατέρ κλπ) είναι πιο γραμμική από χαμηλά και δεν σου φαίνεται στις 7.000 αλλά έχει πάει στις 10.000 αυτό που λες;;;
Δηλαδή. Ανοίγουμε το γκάζι από τις 2.000στρ και λόγω κακού ρυθμίσματος, ανεβάζει αργά μέχρι τις 7.000 και μετά μπαίνει στην καλή περιοχή και ανεβάζει έτσι έως τις 12.000. Μετά από καλό ρύθμισμα, ανοίγεις το γκάζι πάλι στις 2.000στρ αλλά ανεβάζει καλύτερα και συνεχίζει έτσι μέχρι τις 10.000 και τότε κάνει αυτό το σκαλοπάτι.
Κανονικά, από τις 3.000στρ μέχρι τις 6.000 ανεβάζει καλά, από εκεί και πάνω καλύτερα. Αυτό το σκαλοπάτι, μήπως έχει εξομαλυνθεί;;;

Αποσυνδεδεμένος JAS

  • VIP
  • *****
  • Μηνύματα: 608
    • Προφίλ
Απ: μια ερωτηση για την ροπη της μηχανησ μας
« Απάντηση #2 στις: Αύγουστος 20, 2014, 10:12:08 πμ »
καλημερα. ειναι απλα τα πραγματα...... το οτι κουδουναει η εξατμιση σου ειναι οτι εχει καψει τους πετροβαμβακες και κατα πασα πιθανοτητα εχει κοπει μεσα και η διατριτη σωληνα κατα μηκος της!!! με λιγα λογια η εξατμιση σου ειναι ποιο ελευθερη και απο ελευθερη! τι κι αν την αφησεις επανω τι και αν την βγαλεις και μεινουν μονο οι λαιμοι ειναι το ιδιο πραγμα. ανοιξε την και επισκευασε την και κατα 90% θα δεις την ροπη σου να επανερχεται στα επιπεδα που την ηξερες  ;)

Αποσυνδεδεμένος trip238

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 393
    • Προφίλ
Απ: μια ερωτηση για την ροπη της μηχανησ μας
« Απάντηση #3 στις: Αύγουστος 20, 2014, 12:47:57 μμ »
ανοιξε την και επισκευασε την και κατα 90% θα δεις την ροπη σου να επανερχεται στα επιπεδα που την ηξερες  ;)

Αυτη η σιγουρια σου ωρες ωρες με τρελαινει!!!!

Αποσυνδεδεμένος JAS

  • VIP
  • *****
  • Μηνύματα: 608
    • Προφίλ
Απ: μια ερωτηση για την ροπη της μηχανησ μας
« Απάντηση #4 στις: Αύγουστος 20, 2014, 01:45:28 μμ »
ειδες! μαγεια!!!!

Αποσυνδεδεμένος dimitris_89

  • Γνωστό μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 38
    • Προφίλ
Απ: μια ερωτηση για την ροπη της μηχανησ μας
« Απάντηση #5 στις: Αύγουστος 20, 2014, 05:08:03 μμ »
ειδες! μαγεια!!!!

Εμενα παντως που ειναι εντελως κουφομενη η εξατμιση και δεν εχει ιχνος πετροβαμβακα, αρπαζει απο τις χαμηλες στροφες και στις ψηλες σκυλιαζει  ::)

Αποσυνδεδεμένος owen200

  • Γνωστό μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 17
    • Προφίλ
Απ: μια ερωτηση για την ροπη της μηχανησ μας
« Απάντηση #6 στις: Αύγουστος 20, 2014, 07:52:51 μμ »
λοιπον παιδια βασικα η εξατμιση μου δεν πρεπει να ειναι η μαμισια
γιατι το χταποδι ειναι 4-2-1 μαλλον ηταν απο το R και το τελικο ηταν αλουμινιου.

λοιπον το πηγα σε πολλους εξατμισαδες και ολοι μου ελεγαν οτι δεν μπορουν να φτιαξουν
το στουμπιγμα που ειχε ο σωληνας του ενος κυλινδρου χωρις να βγαλουν την εξατμιση και χωρις να κοψουν κ να ραψουν αλλο κομματι.
τελικα βρηκα εναν ο οποιος μου ειπε οτι θα προσπαθησει να το τραβιξει λιγο εξω γιατι εχει κλεισει πολυ με εναν εξωλκεα ζεστενοντας λιγο την εξατμιση
χωρις να την βγαλει γιατι μετα δεν ειχα τις φλατζες  που χρειαζεται η πολλαπλη.τελικα τα καταφερε και μου πηρε 10 ευρω.
πριν λιγες μερες ηρθε κ το τελικο που ειχα παραγγειλει απο ebay κ πηγα και το εβαλα στον ιδιο. η εξατμιση τελικα ειχε κ αλλου προβλημα.
δεν ειχε σπασει μονο το τελικο μεσα αλλα και η ενισχυση που εχει μεσα ο σωληνας στο σημειο που ενωνονται ολοι οι σωληνες μεταξυ τους κ ειχει
κλεισει την εξοδο των καυσαεριων. ετσι αναγκαστηκε ο μαστορας κ εκοψε τον σωληνα σε εκεινο το σημειο και το εφτιαξε.
παραθετω φοτο για να καταλαβεται τι εννοω.





http://www.ebay.com/itm/Motorcycle-Exhaust-Muffler-Silencer-Pipe-For-Honda-CB400-VTEC-Gold-/291193404942?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item43cc7abe0e&vxp=mtr

στο μαυρο βελακι ηταν το προβλημα με το στουμπιγμα κ στο κοκκινο βελακι ηταν το προβλημα που ειχε σπασει απο μεσα η ενίσχυση
εχει και σιγαστηρα αλλα παλι ακουγεται πολυ ωραια θα τον βγαλω καποια στιγμη κ αν θελετε θα σας τραβιξω ενα βιντεο για το πως ακουγεται
α!! τωρα θα πρεπει να την βαψω με σπρει μαυρο θερμοκρασιας γιατι εχει ψιλο σκουριασει κ δεν μ αρεσει και η μπογια που εριξε ο μαστορας στις ενωσεις.

παντος η λειτουργία της αλλαξε πολυ εγινε πιο γραμμικη και διορθωθηκε κ η ροπη της λιγο. θελω να την δω βεβαια κ χωρις τον σιγαστηρα γιατι πιστευω οτι την κοβει λιγο.

παντος σας ευχαριστω πολυ για το ενδιαφερον σας  :)