Αποστολέας Θέμα: Απωλεια ισχυος γυρω στις 5000..  (Αναγνώστηκε 3118 φορές)

Αποσυνδεδεμένος souperdooper

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 257
    • Προφίλ
Απωλεια ισχυος γυρω στις 5000..
« στις: Οκτώβριος 23, 2014, 10:19:26 μμ »
Παιδες καλησπερα..

Μετα απο κανα χρονο που την ειχα αραγμενη και ακινητη αρχισε να μου κανει κατι νερα στη λειτουργια της.

Πιο συγκεκριμενα, μετα τις 5000 στροφες το μηχανακι δε τραβαει μια. Εχω την αισθηση οτι ακομα και πιο πριν η αποδοση ειναι πεσμενη αλλα μπορει να κανω και λαθος γιατι το τελευταιαο χρονο που ημουν Ελλαδα οδηγουσα ενα Aprilia Falco 1000αρι οποτε μπορει απλα να μου φαινεται εμενα αδυναμο. Αλλα σιγουρα μετα τις 5000 υπαρχει προνλημα.


Εχω την αισθηση οτι ειναι θεμα αναπνοης κινητηρα αλλα δε ξερω τι να κοιταξω.

Να σημειωσω οτι μολις της εκανα σερβις με καινουργια λαδια και φιλτρα. Τα μπουζι τα καθαρισα και τα ξαναεβαλα μια και ειναι iridium και εχουν κανει μονο 5000 χμ απο τα 20000χμ που θεωρητικα τουλαχιστον ειναι η διαρκεια ζωης τους.
Τα μπουζι ηταν μες στη μπιχλα και στους κυλινδρους 2 και 3 (με πρωτο τον αριστερο οπως καθομαστε στη μηχανη) ειχαν λαδι ακομα και οι βολτες. Επισης στους ιδιους κυλινδρους υπηρχε και υγρασια. Οι ακιδες και στα 4 μπουζι ηταν σε ακεραια κατασταση και ακριβως στα 0.8χλ οπως τα ειχα ρυθμισει απο το προηγουμενο σερβις.

Επισης μου αναβει το κοκκινο λαμπακι του λαδιου οταν γυριζω τη μιζα το οποιο σβηνει οταν ειμαι εν κινησει. Απο οτι θυμαμαι αθτο δε το εκανε πρωτα. Τωρα το εκανε πριν το σερβις αλλα και μετα καθε φορα. Παραξενο..


Καμια ιδεα καποιος?





"Cybille" CB 400 SF '93 κοκκινoμαλλα..

Αποσυνδεδεμένος stam

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 354
    • Προφίλ
Απ: Απωλεια ισχυος γυρω στις 5000..
« Απάντηση #1 στις: Οκτώβριος 23, 2014, 10:46:46 μμ »
Μετα τις 5000 σου κάνει διακοπές και δεν τραβάει καθόλου? Σε ρωτάω γιατι εμένα μου το έκανε αυτο όταν της είχα βγάλει απο πάνω την πλακέτα που είναι μέσα στο κοντερ. Επισης και το λαμπακι του λαδιού ειναι στα όργανα. Μηπως συμβαίνει γενικα κατι μες τα όργανα? Σκέψη κάνω δεν λεω οτι το πρόβλημα ειναι οπωσδήποτε εκει. Καινούρια βενζίνη έβαλες ή έχεις μέσα αυτην που είχες πριν φύγεις?

Αποσυνδεδεμένος souperdooper

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 257
    • Προφίλ
Απ: Απωλεια ισχυος γυρω στις 5000..
« Απάντηση #2 στις: Οκτώβριος 24, 2014, 03:31:18 πμ »
Μπορει να φταινε και τα οργανα δε το ειχα σκεφτει. Τα ειχα ανοιξει και τωρα δε δειχνουν καυολου ταχυτητα.

Βενζινη εχει φρεσκια. Το κινω το μηχανακι κανονικα απλα κραταω τις στροφες κατω απο τις 5000..

Θα τα βγαλω αυριο να δω τι γινεται..
"Cybille" CB 400 SF '93 κοκκινoμαλλα..

Αποσυνδεδεμένος trip238

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 393
    • Προφίλ
Απ: Απωλεια ισχυος γυρω στις 5000..
« Απάντηση #3 στις: Οκτώβριος 24, 2014, 10:23:59 πμ »
Μου το εκανε και εμενα αυτο, και συνηθως για το συγκεκριμενο συμπτωμα ευθυνεται το πορτοκαλι με μπλε ρηγα καλωδιο του κοφτη. Ελεγξε το. Ξεκιναει απο το στροφομετρο και καταληγει στην ηλεκτρονικη.

Αποσυνδεδεμένος pako1980

  • Γνωστό μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 23
    • Προφίλ
Απ: Απωλεια ισχυος γυρω στις 5000..
« Απάντηση #4 στις: Οκτώβριος 24, 2014, 12:56:11 μμ »
Μήπως θέλουν καθάρισμα τα καρμπυρατέρ σου μετά από τόσο καιρό ακινησίας?

Αποσυνδεδεμένος souperdooper

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 257
    • Προφίλ
Απ: Απωλεια ισχυος γυρω στις 5000..
« Απάντηση #5 στις: Οκτώβριος 25, 2014, 07:34:58 μμ »
Τελικα δε νομιζω να ειναι να ειναι θεμα οργανων. Εχω και τρικυλινδρισματα σε χαμηλοτερες στροφες, τα οπια σταματουν οταν ανοιξω το καπακι της βενζινης και το ξανακλεισω.
 Εχω την εντυπωση οτι το τεποσιτο δεν αναπνεεει σωστα.

Αν δε κανω λαθος το τεποζιτο αναπνεει απο τις 2 τρυπες στο μεσα δαχτυλιδι της ταπας για τη βενζινη. Ειχε  μπιχλα εκει μεσα την οποια καθαρισα αλλα δεν εκανα κατι αλλο μη κανω καμια ζημια.

Να ριξω λιγο WD40 στις τρυπες αυτες? Μηπως αν βαλω κατι μθτερο χαλασω κατι?

Τα καρμπυρατερ πψς τα καθαριζω? Ριχνω καθαριστικο στο τεποζιτο και προσευχομαι φανταζομαι ε? Εχει να προτεινει κανεις καποιο?
"Cybille" CB 400 SF '93 κοκκινoμαλλα..

Αποσυνδεδεμένος stam

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 354
    • Προφίλ
Απ: Απωλεια ισχυος γυρω στις 5000..
« Απάντηση #6 στις: Οκτώβριος 25, 2014, 08:52:59 μμ »
Δοκίμασε αρχικά να λύσεις τις βίδες αποστράγγισης στα καρμπυρατερ. Κάθε καρμπυρατερ έχει μια τέτοια βίδα στο χαμηλότερο σημείο του. Μπορεί να έχουν κανα σκουπιδι και να φύγει απο κει. Για τις τρυπες στο ρεζερβουαρ μηπως να τις φυσαγες με αέρα σε κανα βενζινάδικο?

Αποσυνδεδεμένος souperdooper

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 257
    • Προφίλ
Απ: Απωλεια ισχυος γυρω στις 5000..
« Απάντηση #7 στις: Οκτώβριος 26, 2014, 03:00:54 πμ »
Ok θα το τσεκαρω και θα επανελθω.

Ευχαριστω!
"Cybille" CB 400 SF '93 κοκκινoμαλλα..

Αποσυνδεδεμένος itom32

  • Administrator
  • Gold
  • *****
  • Μηνύματα: 4525
  • Eyes on the Stars
    • Προφίλ
Απ: Απωλεια ισχυος γυρω στις 5000..
« Απάντηση #8 στις: Οκτώβριος 26, 2014, 07:37:53 πμ »
Τελικα δε νομιζω να ειναι να ειναι θεμα οργανων. Εχω και τρικυλινδρισματα σε χαμηλοτερες στροφες, τα οπια σταματουν οταν ανοιξω το καπακι της βενζινης και το ξανακλεισω.
 Εχω την εντυπωση οτι το τεποσιτο δεν αναπνεεει σωστα.

Σωληνακι Νο5=αποστράγγιση ρεζερβουαρ
Σωληνακι Νο6= εξαερισμός ρεζερβουαρ
Ελενξε αν σου έχει διπλώσει,τσακίσει(συνήθως μετά απο σήκωμα και άτσαλη επανατοποθέτηση του ρεζερβουάρ),βουλώσει ο σωλήνας 6 της φώτο.Αν εχει βουλώσει βάλε κάποια ντίζα και καθάρησε την γραμμή που περνά μέσα απ το ρεζερβουάρ ή καλύτερα φύσα το με πίεση αέρα.Το ρουμπινέτο σου σε τι κατάσταση είναι;;Μήπως έχεις παρεμβάλει πρόσθετο φίλτρο βενζίνης;;
Στο παραπάνω λινκ υπάρχει το troubleshooting του cb σε θέματα τροφοδοσίας απο το μανουαλ,αλλά καλύτερα διάβασε το τόπικ απο την αρχή.

Αποσυνδεδεμένος souperdooper

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 257
    • Προφίλ
Απ: Απωλεια ισχυος γυρω στις 5000..
« Απάντηση #9 στις: Οκτώβριος 26, 2014, 07:56:28 μμ »
Αγαπητε Itom σε ευχαριστω πολυ. Ειμαι 99% σιγουρος οτι φταιει αυτο.. Θα το κοιταξω αυριο γιατι σημερα εβρεχε.

Μια ακομα ερωτηση. Της αλλαξα λαδια και φιλτρο λαδιου. Πριν την αλλαγη που αναβε το κοκκινο λαμπακι του λαδιου οταν γυριζα το διακοπτη να παρει ρευμα η μιζα.
Κατι που δε θυμαμαι να το ειχε κανει στο παρελθον. Υπεθεσα οτι με την αλλαγη θα εσβηνε αλλα το φωτακι επιμενει.

Τι μπορει να ειναι?

Να σημειωσω οτι οταν εβαλα το φιλτρο λαδιου δε του εβαλα λαδι μεσα απλα το αλοιψα με λαδι στις τσιμουχες. Ειναι αυτη η σωστη διαδικασια η εκανα λαθος? Μπορει να παιζει καποιο ρολο?

"Cybille" CB 400 SF '93 κοκκινoμαλλα..

Αποσυνδεδεμένος itom32

  • Administrator
  • Gold
  • *****
  • Μηνύματα: 4525
  • Eyes on the Stars
    • Προφίλ
Απ: Απωλεια ισχυος γυρω στις 5000..
« Απάντηση #10 στις: Οκτώβριος 26, 2014, 09:12:14 μμ »
Μια ακομα ερωτηση. Της αλλαξα λαδια και φιλτρο λαδιου. Πριν την αλλαγη που αναβε το κοκκινο λαμπακι του λαδιου οταν γυριζα το διακοπτη να παρει ρευμα η μιζα.
Κατι που δε θυμαμαι να το ειχε κανει στο παρελθον. Υπεθεσα οτι με την αλλαγη θα εσβηνε αλλα το φωτακι επιμενει.
Τι μπορει να ειναι?
Aυτή είναι η σωστή διαδικασία.Γυρνάς τον διακόπτη στο οn και τότε κανονικά ανάβει λαμπάκι λαδιού και με το που πάρει μπρος το sf το λαμπάκι σβήνει.Αν παλαιότερα δεν γινόταν αυτό(και το λαμπάκι δεν άναβε καθόλου) κάπου δεν έκανε καλή επαφή το καλώδιο του αισθητήρα ή του λαμπακίου εντός του πίνακα οργάνων.Προφανώς σκαλίζοντας το ξαναέκανε επαφή και λειτουργεί.

Αποσυνδεδεμένος ammo77

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 449
    • Προφίλ
Απ: Απωλεια ισχυος γυρω στις 5000..
« Απάντηση #11 στις: Οκτώβριος 27, 2014, 12:35:38 πμ »
+1000 στα όσα είπε ο item!!!
Και διαδικασία αλλαγής λαδιών ΟΚ!
Για ο ππρόβλημα ισχύος.........
δώσε μας κάποια πληροφορία παραπάνω, το μοτέρ σου φαίνεται
να δουλεύει κανονικά, δεν μετράει, δεν δουλεύει σαν τρικύλινδρο?

Αποσυνδεδεμένος souperdooper

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 257
    • Προφίλ
Απ: Απωλεια ισχυος γυρω στις 5000..
« Απάντηση #12 στις: Οκτώβριος 27, 2014, 10:38:42 μμ »
Παιδες δε βρηκα ακομα το χρονο να το κοιταξω γιατι ψαχνω για δουλεια και τρεχω σα τρελος.

Το προβλημα εχει αρκετες διαστασεις:

- Κοκκινο λαμπακι ενδειξης λαδιου αναμμενο οταν η μηχανη ειναι σβηστη και η μιζα εχει ρευμα. Δε σβηνει ομως μονο του. Μενει αναμμενο μεχρι να βαλω μπρος.
(μπορει να ειναι και ασχετο)
- Η μηχανη δε κραταει σωστο ρελαντι. Στο ξεκινημα ακομα και με τσοκ και μεχρι να ζεσταθει, το ρελαντι πεφτει και σβηνει. Πρεπει να της δινω γκαζι για να μη σβησει (παιρνει μπροσ κανονικα με η χωρις τσοκ) για 20-30δευτερολεπτα και μετα τσουπ! αρχιζει και ανεβαζει στροφες μονη της και χωρις γκαζι (λογω τσοκ).
- Μεχρι τις 5000 στροφες μπερδευει λιγο με την εννοια οτι ο κινητηρας δε κραταει τη γνωστη σταθερη χροια του. Τρεμοπαιζει.
- Ενιοτε τρικυλινδριζει ειτε εν κινησει ειτε σε σταση στο φαναρι (κινητηρας ζεστος)
- Μετα τις 5000 στροφες οσο γκαζι και να δωσω δεν εχω ισχυ. Δεν ανεβαζει στροφες. Αντε να παει μεχρι τις 6000-7000 το πολυ και με χιλια ζορια και οχι σταθερα.
δλδ μετα τις 5000 το γκαζι τερμα, κρατημενο, και οι στροφες θα ανεβοκατεβαινουν (και η ισχυς παραλληλα) ακαθοριστα και στιγμιαια.  Δε το εχω κανει πολλες φορες 3-4 μονο τσεκαροντας μηπως ειναι κανα σκουπδακι που φυγει και στρωσει αλλα χωρις αποτελεσμα.
- Αλλο συμπτωμα ειναι οτι οταν ανοιγω το καπακι του ρεζερβουαρ κανει σα θαλαμος αποσυμπιεσης σε διατημοπλοιο (ειμαι sci-fi fun τι να κανουμε χεχε)
Μερικες φορες σβηνει εν κινησει (αυτο ειχα ξεχασει να το αναφερω) με συμπτωματα ιδια ακριβως με αυτα οταν μενει απο καυσιμο.

Υπαρχει το ενδεχομενο να ειναι 2-3 προβληματα ταυτοχρονα οπως:

- Κοντερ ηλεκτρονικο προβλημα
- Βουλωμενοι αεραγωγοι
- Βουλωμενα καρμπυρατερ απο σκουπιδακι

Να σημειωσω οτι οταν ειχα βγαλει το τεποσιτο για να περασω καλωδια φορτισης κινητου απο τη μπαταρια μπροστα δε μπορεσα να βαλω σε σωστη θεση (που να μη πιεζεται) το μακρι αναπνευστηρα απο το κατω πισω δεξια (μερια ποδοφρενου) μερος του τεποζιτου οποτε το εβγαλα τελειως και το προβλημα του τρικυλινδρισμου ειχε φτιαξει. Οποτε αυτο δε φανταζομαι να παιζει ρολο πλεον. Η μηπως οχι?? χμμμ..

 
 



 

"Cybille" CB 400 SF '93 κοκκινoμαλλα..

Αποσυνδεδεμένος ammo77

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 449
    • Προφίλ
Απ: Απωλεια ισχυος γυρω στις 5000..
« Απάντηση #13 στις: Οκτώβριος 29, 2014, 12:29:29 πμ »
100%θες καθαρισμό της αναπνοής του ρεζερβουάρ!
Βρες αέρα από βενζινάδικο και φύσηξε τις τρύπες του από την
Πάνω πλευρά μέσα στον χώρο της ταπας πλήρωσης!
Η κάτω, δεξιά η αριστερά δεν θυμάμαι, είναι υδροροη, η πάνω κοντύτερα στο
στόμιο πλήρωσης είναι η αναπνοής και υπάρχει απέναντι της ακριβώς
η τρύπα της ταπας, είμαι με λάστιχο για να ατεγανοποιει, φύσα και αυτήν όχι Πολύ επίμονα
όμως!!!
Μετά από αυτό δεν θα πρέπει να σου κάνει αναρρόφηση κατά το άνοιγμα.

Για το κόψιμο πάνω από τις 5000, είναι κατά τη γνώμη μου, ο κοφτης του κοντέρ
για κάποιο λόγο δεν κλείνει κύκλωμα η πλακέτα, είναι σαν μα μην έχεις συνδεδεμένα τα όργανα
και κυρίως το κοντέρ!

Αποσυνδεδεμένος JAS

  • VIP
  • *****
  • Μηνύματα: 608
    • Προφίλ
Απ: Απωλεια ισχυος γυρω στις 5000..
« Απάντηση #14 στις: Οκτώβριος 29, 2014, 10:33:47 πμ »
τα ειπε ολλα ο αντωνης  :P