Αποστολέας Θέμα: Απωλεια ισχυος γυρω στις 5000..  (Αναγνώστηκε 3316 φορές)

Αποσυνδεδεμένος souperdooper

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 257
    • Προφίλ
Απ: Απωλεια ισχυος γυρω στις 5000..
« Απάντηση #15 στις: Οκτώβριος 29, 2014, 05:12:10 μμ »
Θα δοκιμασω με σπρει πεπιεσμενου αερα γιατι εδω δεν υπαρχει βενζιναδικο με αερα οπως στην Ελλαδα. Να φανταστειτε ουτε τα πλυντηρια χρησιμοποιουν αερα..

Θα παρω 2 μπουκαλια και θα τα αδειασω. Οσο για τα οργανα εχασα ο βλακας μια ευκαιρια για μεταχειρισμενα με 100 ευρω.. Αλλα ας δουμε πρωτα αν δουλεψει το καθαρισμα και βλεπουμε μετα..


Ευχαριστω παιδες θα επανελθω οταν εχω νεοτερα.. :)
"Cybille" CB 400 SF '93 κοκκινoμαλλα..

Αποσυνδεδεμένος souperdooper

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 257
    • Προφίλ
Απ: Απωλεια ισχυος γυρω στις 5000..
« Απάντηση #16 στις: Οκτώβριος 30, 2014, 07:27:03 μμ »
Λοιπον οι τρυπες αναπνοης φυσηχτηκαν καλα καλα με αερα απο κομπρεσερ.

Δοκιμασα τη μηχανη που πηρε μπρος μια χαρα και κρατουσε και μια χαρα ρελαντι παρολο που ηταν κρυα. Ανεβαζομτας τις στροφες (με νεκρα) ολα πολυ στρωτα πλεον μεχρι τις 5000 στροφες οπου αυτη τη φορα αρχισε να κανει ενα περιεργο μπασο βουητο η εξατμιση το οποιο κρατουσε οσο και αν ανεβαζα στροφες.
Απο τις 5000 και μετα οι στροφες ανεβαιναν (παρολο του βουητο/βομβο) ομαλα και σταθερα σε αντιθεση με πρωτα.

Βολτα δε τη πηγα καθως επρεπε να βγαλω τα οργανα να δω τι μπορω να κανω οσο εχει φως και πριν αρχισει να βρεχει.

Οσο για τα οργανα ειμαι σιγουρος οτι οι στροφες ειναι σωστες γιατι ειχε σπασει η βαση της βελονας με τετοιο τροπο που οταν επανατοποθετηθηκε και κολληθηκε,
δε θα μπορουσε να μπει με λαθος τροπο. Κατι σαν κομματι παζλ ενα πραμα.

Οποτε φανταζομαι οτι ο αξονας των χιλιομετρων κινειται παντα σε συναρτηση με τις στροφες. Σωστα?
Οποτε αν καποιος μου πει οτι πχ στις 3000 στροφες με τριτη κανεις 50χμ την ωρα δε θα ηταν δυνατο με ενα δραπανο να γυρισω εγω το στροφομετρο στις 3000 στροφες (στο σπιτι) και τοτε να βαλω τη βελονα πανω στον αξονα?

Το μονο που με μπερδευει ειναι ορι καπου στην εξισωση πρεπει να μπου και οι ταχυτητες του κιβωτιου.. Η ετσι μου φαινεται?


Τι λετε?

 
"Cybille" CB 400 SF '93 κοκκινoμαλλα..

Αποσυνδεδεμένος ammo77

  • VIP
  • *****
  • Μηνύματα: 517
    • Προφίλ
Απ: Απωλεια ισχυος γυρω στις 5000..
« Απάντηση #17 στις: Νοέμβριος 01, 2014, 06:48:39 μμ »
ΟΠΑ ΟΠΑ γιατι με μπέρδεψες!!!!
Δεν υπάρχει άμεση συνάρτηση-σύνδεση στροφομέτρου με χλμμετρητή αν κάτι τέτοιο φαντάζεσαι!
Το κοντέρ κινήται μέσω μιας ντίζας που περνει κίνηση απο τον εμπρός άξονα
το στροφόμετρο είναι ηλεκτρονικό και πέρνει εντολή απο ηλεκτρονική ή πολλαπλασιαστή!


Αποσυνδεδεμένος souperdooper

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 257
    • Προφίλ
Απ: Απωλεια ισχυος γυρω στις 5000..
« Απάντηση #18 στις: Νοέμβριος 02, 2014, 04:53:47 πμ »
Ναι το ανοιξα το κοντερ και το διαπιστωσα...  :-[

Τελικα γυρισα τη βελονα του κοντερ με βαση το δικο που εχει απο κατω ετσι ωστε το εξογκωμα του δισκου να μπαινει στο ελασμα οταν η βελονα δειχνει 180χμ.

Τα καλα νεα ειναι οτι αφου εβαλα αλι τα ρολογια πανω και εκανα βολτα τη μηχανη το μπερδεμα δε παρουσιαστικε. Ειχε δηλαδη πληρη ισχυ κανονικα.
Τα ασχημα νεα ειναι οτι η βελονα μετα απο καποιες αποπειρες να δειξει χιλιομετρα εμεινε στο μηδεν...??
Επισης ακουγεται ενα περιεργο βουισμα απο το κινητηρα/φιλτρο αερα εξατμιση συνοδευομενο απο ενα παλμο που το νοιωθω στο ντεποζιτο. Σαν να τρεμει ενα πραγμα σαν βραχνιασμα.

Δεν εχω δηστυχως ουτε τηλεφωνο ουτε καμερα ουτε καποιο τροπο να βγαλω φωτο η βιντεο της καταστασης μια και επεσε η μια γκαντεμια πανω στην αλλη αλλα σε λιγες μερες περιμενω καινουργιο τηλεφωνο οποτε θα τραβηξω ενα βιντεο μηπως και πειτε καμια ιδεα.

Στο μεταξυ θα βρω μια ντιζα να καθαρισω παλι τους αεραγωγους του τεποζιτου (τους ειχα ηδη φυσηξει με αερα) γιατι ακουγεται σαν να ειναι θεμα αναπνοης.

Υπαρχει καποιο νημα με οδηγιες για καθαρισμο καρμπυρατερ?
Με τη βελονα τι μπορει να παιζει που δε κινειται?
"Cybille" CB 400 SF '93 κοκκινoμαλλα..

Αποσυνδεδεμένος itom32

  • Administrator
  • Gold
  • *****
  • Μηνύματα: 4747
  • Eyes on the Stars
    • Προφίλ
Απ: Απωλεια ισχυος γυρω στις 5000..
« Απάντηση #19 στις: Νοέμβριος 02, 2014, 08:46:47 μμ »
Υπαρχει καποιο νημα με οδηγιες για καθαρισμο καρμπυρατερ?
Στην τελική απάντηση υπάρχει ένα νήμα απο Ιάπωνα μπλόγκερ με πολλές φώτο και αναλυτικότατο:
http://www.go4it.gr/smf/index.php?topic=3559.45
Y.Γ:Oπως θα δεις στο νήμα,στο τέλος μετά τον καθαρισμό θα χρειαστείς υποπιεσόμετρο για να ρυθμίσεις την τετράδα των καρμπ.

Αποσυνδεδεμένος souperdooper

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 257
    • Προφίλ
Απ: Απωλεια ισχυος γυρω στις 5000..
« Απάντηση #20 στις: Νοέμβριος 07, 2014, 05:13:15 πμ »
ευχαριστω πολυ! Απο οτι φαινεται δεν ειναι απλο πραμα. Θα κοιταξω  να βρω μεταχειρισμενα καρμπυρατερ και μετα θα βαλω χερι να εχω καβατζα. Δε με παιρνει να μεινω χωρις τη μηχανη.. Προς το παρον επιβεβαιωνω οτι το προβλημα λυθηκε και εχω πληρη ισχυ. Μονο προβλημα με τα οργανα πλεον οτι η βελοαν δε κθνιεται αλλα αυτο δεν ειναι μεγαλο προβλημα για την ωρα.  :)
"Cybille" CB 400 SF '93 κοκκινoμαλλα..

Αποσυνδεδεμένος red_eye1980

  • Γνωστό μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 13
    • Προφίλ
Απ: Απωλεια ισχυος γυρω στις 5000..
« Απάντηση #21 στις: Νοέμβριος 19, 2014, 01:20:25 μμ »
Νομιζω οτι και εχει θεμα καθαρισμα/ρυθμισμα καρμπυρατερ και θεμα οργανων. Ειχα χαλασμέντα οργανα και έβαλα ιμιτασιον απο χόρνετ 250. Αποτέλεσμα οτι σχέση και να είχα μπούκωνε/κολλούσε στις 5000-5500 στροφές, λες και έπιανε κόφτη. Το έψάξα και έβαλα μια αντίσταση στη φίσσα του κοντέρ βραχυκυκλώνοντας 2 καλώδια. Νομίζω οτι μεσα στο κοντερ σου τα καλώδια του κόφτη δεν κάνουν καλη επαφή οπότε η βρίσκεις το πρόβλημα ή κάνεις derestrict.

http://www.rrzone.com/forums/showthread.php/6075-removing-the-180kmph-restrictor-on-jap-imports

Aκολούθησα τις οδηγίες και όλα καλά, ακόμα και κρύο.

Αποσυνδεδεμένος souperdooper

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 257
    • Προφίλ
Απ: Απωλεια ισχυος γυρω στις 5000..
« Απάντηση #22 στις: Νοέμβριος 23, 2014, 10:35:28 μμ »
Ευχαριστω red_eye!

Πηρα κατι μεταχειρισμενα οργανα απο τον ιμπεη. Μολις βρω σαββατοκυριακο χωρις βροχη θα τα βαλω πανω να δω τι διαφορα θα εχει.

Μολις βρω και την ακρη με τηλεφωνο/φωτογραφικη μηχανη θα θα αναρτησω και τα αναλογα ντοκουμεντα αλλα θα παρει καμποσο καιρο.

Ο καθαρισμος των καρμπς με φοβιζει λιγο γιατι αυτη τη στιγμη παω δουλεια με τη μηχανη και δε με παιρνει να μεινω χωρις οχημα ουτε για αστειο.   

Μαλλον θα κυνηγησω μεταχειρισμενα καρμπς και μολις βρεθουν θα κανω τη δουλεια πανω τους ωστε να υπαρχει καβατζα αν παει κατι στραβα.
Με αυτο το σκεπτικο αλλωστε πηρα και τα οργανα.

"Cybille" CB 400 SF '93 κοκκινoμαλλα..