Αποστολέας Θέμα: Μερικές απορίες περί CB  (Αναγνώστηκε 2479 φορές)

Αποσυνδεδεμένος INNOS

  • Γνωστό μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 19
    • Προφίλ
Μερικές απορίες περί CB
« στις: Οκτώβριος 24, 2014, 01:44:44 μμ »
Καλησπέρα παίδες,

Θα ήθελα να ρωτήσω κάποια πράγματα τα οποία με προβληματίζουν και θα ήθελα αν μπορεί κάποιος απο εδώ απο την στιγμή που είστε CBάδες να μου απαντήσετε:
1) Ωραίο το design, δεν λέω, μαζί σας είμαι και είμαι μεγάλος λάτρης του στρογγυλοφάναρου, αλλά τι σας κάνει και δεν ξεκολάτε απο την CB?
2) Επειδή την είχα καβαλήσει για πολύ λίγο (όσο έδινα δίπλωμα) δεν γνωρίζω και πολλά απο την καβάλα της. Οπότε είναι άνετη και για ταξίδια? Στο δικάβαλο πως είναι για τον συνεπιβάτη?
3) Απο θέμα κραδασμών πως είναι? Νιώθουμε λακουβάρες ή τις περνάμε χαλαρά με ένα ελαφρύ τράνταγμα? Σίγουρα έχουν να κάνουν και τι αμορτισέρ φοράει πάνω, αλλά ρωτάω σε γενικές γραμμές το πως το νιώθετε.
4) Επειδή είμαι στην διαδικασία αγοράς τώρα μιας CB, αν σας δινόταν η ευκαιρία να αγοράσετε μια μηχανή, θα επιλέγατε πάλι CB 400 sf και αν ναί γιατί? Αν όχι, πάλι γιατί  ;D

Ανυπομονώ για απαντήσεις!

Αποσυνδεδεμένος itom32

  • Administrator
  • Gold
  • *****
  • Μηνύματα: 4679
  • Eyes on the Stars
    • Προφίλ
Απ: Μερικές απορίες περί CB
« Απάντηση #1 στις: Οκτώβριος 24, 2014, 03:41:48 μμ »
Διάβασε αυτό το τόπικ και θα βρείς απαντήσεις σε αρκετά απο όσα ρωτάς: http://www.go4it.gr/smf/index.php?topic=2874.0

Αποσυνδεδεμένος INNOS

  • Γνωστό μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 19
    • Προφίλ
Απ: Μερικές απορίες περί CB
« Απάντηση #2 στις: Οκτώβριος 24, 2014, 10:30:47 μμ »
Ερώτηση no.2 k no.3??  ::)
Επίσης, διαβάζω ότι απο ανταλλακτικά είναι δύσκολο να βρεθούν αλλά και εκτός αυτού πανάκριβα. Υπάρχει περίπτωση στην θέση τους να μπούν imitation? Θα δουλεύουν εξίσου καλά? Ή το όλο θέμα είναι μια πικρή ιστορία?

Αποσυνδεδεμένος J053F

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 116
    • Προφίλ
Απ: Μερικές απορίες περί CB
« Απάντηση #3 στις: Οκτώβριος 24, 2014, 11:17:14 μμ »
Ερώτηση no.2 k no.3??  ::)
Επίσης, διαβάζω ότι απο ανταλλακτικά είναι δύσκολο να βρεθούν αλλά και εκτός αυτού πανάκριβα. Υπάρχει περίπτωση στην θέση τους να μπούν imitation? Θα δουλεύουν εξίσου καλά? Ή το όλο θέμα είναι μια πικρή ιστορία?

Δε νομίζω ότι θα έχεις κανένα απολύτως πρόβλημα με τα ανταλλακτικά, πλην ορισμένων εξαιρέσεων, όπως τα όργανα, που είναι λίγο δυσκολότερο να βρεθούν.
Είναι μηχανές που αν και επίσημα δεν ήρθαν ποτέ στην Ελλάδα, κυκλοφόρησαν (και κυκλοφορούν ακόμα) πολύ, οπότε σίγουρα θα καλυφθείς είτε από μεταχειρισμένα (πιο "λογική" επιλογή) ή καινούρια (με το αζημίωτο).
Μη νομίζεις πως θα είναι πιο φθηνή ή ακριβή σε ανταλλακτικά από άλλες αντίστοιχες μοτοσυκλέτες και να θυμάσαι πως όσο κι αν έχουν γράψει πολλά kms και έχουν περάσει συνήθως και αρκετούς ιδιοκτήτες, είναι πραγματικά πολύ αξιόπιστες.
CB400sf PB-1 FII-R (2010 - 2013)

Αποσυνδεδεμένος itom32

  • Administrator
  • Gold
  • *****
  • Μηνύματα: 4679
  • Eyes on the Stars
    • Προφίλ
Απ: Μερικές απορίες περί CB
« Απάντηση #4 στις: Οκτώβριος 25, 2014, 12:14:11 μμ »
Ερώτηση no.2 k no.3??  ::)
Επίσης, διαβάζω ότι απο ανταλλακτικά είναι δύσκολο να βρεθούν αλλά και εκτός αυτού πανάκριβα. Υπάρχει περίπτωση στην θέση τους να μπούν imitation? Θα δουλεύουν εξίσου καλά? Ή το όλο θέμα είναι μια πικρή ιστορία?
Δες εδω: http://www.go4it.gr/smf/index.php?topic=2455.0 στην ενότητα αφιερώματα υπάρχουν κι άλλα πολλά!!

xrhstos

  • Επισκέπτης
Απ: Μερικές απορίες περί CB
« Απάντηση #5 στις: Οκτώβριος 25, 2014, 01:46:26 μμ »
 :D .GEIA sas.four  for ever.loipon, eimeiς   εχουμε  παθος για αυτο το θεαμα  που βλεπουμε τη μηχανη.ειναι μηχανη ρολοι.και  αξιόπιστη  οπως  ειπε  και  ο συντροχος.απο τα λιγα εργαλεια τοσον ετων που κρατιουντε σε αριστη κατασταση.και τυχαιο  δεν ειναι.

Αποσυνδεδεμένος J053F

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 116
    • Προφίλ
Απ: Μερικές απορίες περί CB
« Απάντηση #6 στις: Οκτώβριος 25, 2014, 03:43:51 μμ »
1) Ωραίο το design, δεν λέω, μαζί σας είμαι και είμαι μεγάλος λάτρης του στρογγυλοφάναρου, αλλά τι σας κάνει και δεν ξεκολάτε απο την CB?
Υποκειμενική η ερώτηση και ο καθένας έχει την απάντησή του σε αυτό.
Σίγουρα όμως το "διαχρονικό" του σχεδιασμού, η μνημειώδης αξιοπιστία, η ευκολία στην οδήγηση, η αξιοπιστία, η χαμηλή κατανάλωση (λογική χρήση)... είναι μερικοί λόγοι.
Προσωπικά δεν είμαι κολλημένος με τη "σειρά CB" αλλά με τα συγκεκριμένα Superfour (χωρίς να λεει κάτι αυτό). Δε νομίζω ότι είναι τυχαίο ότι η παραγωγή της συνεχίζεται ακόμα και τώρα με σχεδόν αναλοίωτη τη σχεδίαση, αλλά εκσυγχρονισμένη. Δεν έχω καταλάβει γιατί δε τις φέρνουν: Πιο πιθανό βρίσκω το ότι μάλλον θα βγαίνει σε κόστος παραπλήσιο με τα 600-650άρια της αγοράς, ή, λιγότερο πιθανό, κάποια από τις προδιαγραφές της π.χ. εκπομπές ρύπων, δε πληρούν τις EU προδιαγραφές.

2) Επειδή την είχα καβαλήσει για πολύ λίγο (όσο έδινα δίπλωμα) δεν γνωρίζω και πολλά απο την καβάλα της. Οπότε είναι άνετη και για ταξίδια? Στο δικάβαλο πως είναι για τον συνεπιβάτη?
Από κινητήρα, σίγουρα δε θα έχεις πρόβλημα αλλά για να κινείσαι με ταχύτητα Ε.Ο. θα πρέπει να κρατάς τις στροφές ψηλά (με ότι αυτό λέει για τη κατανάλωση). Αν και η εμπειρία μου είναι μικρή από μηχανές, στα 2,5 χρόνια που συμβίωσα μαζί με τη δική μου δε με κούρασε ποτέ, ακόμα και μετά από πολύωρη χρήση εντός πόλης. Δεν έχω όμως εμπειρία από ταξίδι.
Η ανάρτησή τους είναι αρκετά "μαλακή", και στο δικό μου "τερμάτιζε" σε μεγάλες ανωμαλίες (όχι απαραίτητα απότομες) ακόμα και μόνο με εμένα αναβάτη (80 Kg). Με 2ο αναβάτη η κατάσταση ήταν σαφώς πιο ζόρικη. Μιλώντας πάλι από τη δική μου εμπειρία με την ταλαιπωρημένη και σχεδόν κατεστραμένη εργοστασιακή ανάρτηση (στραβωμένα καλάμια αμορτισέρ - τελειωμένα ελαττήρια) ορισμένες φορές ένιωθα ανασφάλεια όταν έστριβα με λίγο περισσότερα Kms. Μετά την ανακατασκευή των αμορτισέρ (νέοι άξονες) σε συνδυασμό με ελαττήρια (με το αζημίωτο φυσικά), η αίσθηση μεταμορφώθηκε και σχεδόν ένιωθα πως καβαλούσα άλλη μηχανή με πολύ μεγαλύτερα περιθώρια πρόσφυσης και με σαφώς πολύ καλύτερη συμπεριφορά ακόμα και με πλήρες φορτίο.

3) Απο θέμα κραδασμών πως είναι? Νιώθουμε λακουβάρες ή τις περνάμε χαλαρά με ένα ελαφρύ τράνταγμα? Σίγουρα έχουν να κάνουν και τι αμορτισέρ φοράει πάνω, αλλά ρωτάω σε γενικές γραμμές το πως το νιώθετε.
Ως προς το θέμα της ανάρτησης και τυχόν αδυναμίας της νομίζω σε κάλυψα.
Δε καταλαβαίνω πως ορίζεις τις "λακουβάρες" αλλά μη ξεχνάς πως μιλάμε για μηχανή street/naked και όχι on-off, επομένως εξ' ορισμού υπάρχουν κάποιοι περιορισμοί.

4) Επειδή είμαι στην διαδικασία αγοράς τώρα μιας CB, αν σας δινόταν η ευκαιρία να αγοράσετε μια μηχανή, θα επιλέγατε πάλι CB 400 sf και αν ναί γιατί? Αν όχι, πάλι γιατί  ;D
Πριν ένα χρόνο έδωσα τη δική μου.
Την είχα πάρει από κάποιο μεγάλο σε ηλικία άνθρωπο που τη χρησιμοποιούσε απλά για μετακινήσεις, οπότε είχα επενδύσει αρκετά χρήματα για συντήρηση στο κινητήρα, αναρτήσεις, και περιφερειακά (όλα επώνυμα και όχι no name, θέλοντας να διατηρήσω στο ακέραιο το χαρακτήρα της). Μάλιστα ψάχνοντας στο net, είχα βρει κάποια blueprints από τα οποία κατάλαβα πως πρέπει να ήταν κάποια έκδοση που έβγαινε με εξαγωγή και τελικό της Yoshimura.
Την έδωσα θέλοντας να περάσω σε κάτι μεγαλύτερο και ασφαλέστερο (ABS).
Αν είχα τη δυνατότητα, απλά δε θα την άλλαζα. Αν και δεν είναι στα σχέδιά μου, συνεχώς παρακολουθώ αγγελίες CB400sf...
CB400sf PB-1 FII-R (2010 - 2013)

Αποσυνδεδεμένος INNOS

  • Γνωστό μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 19
    • Προφίλ
Απ: Μερικές απορίες περί CB
« Απάντηση #7 στις: Οκτώβριος 25, 2014, 07:35:38 μμ »
1) Ωραίο το design, δεν λέω, μαζί σας είμαι και είμαι μεγάλος λάτρης του στρογγυλοφάναρου, αλλά τι σας κάνει και δεν ξεκολάτε απο την CB?
Υποκειμενική η ερώτηση και ο καθένας έχει την απάντησή του σε αυτό.
Σίγουρα όμως το "διαχρονικό" του σχεδιασμού, η μνημειώδης αξιοπιστία, η ευκολία στην οδήγηση, η αξιοπιστία, η χαμηλή κατανάλωση (λογική χρήση)... είναι μερικοί λόγοι.
Προσωπικά δεν είμαι κολλημένος με τη "σειρά CB" αλλά με τα συγκεκριμένα Superfour (χωρίς να λεει κάτι αυτό). Δε νομίζω ότι είναι τυχαίο ότι η παραγωγή της συνεχίζεται ακόμα και τώρα με σχεδόν αναλοίωτη τη σχεδίαση, αλλά εκσυγχρονισμένη. Δεν έχω καταλάβει γιατί δε τις φέρνουν: Πιο πιθανό βρίσκω το ότι μάλλον θα βγαίνει σε κόστος παραπλήσιο με τα 600-650άρια της αγοράς, ή, λιγότερο πιθανό, κάποια από τις προδιαγραφές της π.χ. εκπομπές ρύπων, δε πληρούν τις EU προδιαγραφές.

2) Επειδή την είχα καβαλήσει για πολύ λίγο (όσο έδινα δίπλωμα) δεν γνωρίζω και πολλά απο την καβάλα της. Οπότε είναι άνετη και για ταξίδια? Στο δικάβαλο πως είναι για τον συνεπιβάτη?
Από κινητήρα, σίγουρα δε θα έχεις πρόβλημα αλλά για να κινείσαι με ταχύτητα Ε.Ο. θα πρέπει να κρατάς τις στροφές ψηλά (με ότι αυτό λέει για τη κατανάλωση). Αν και η εμπειρία μου είναι μικρή από μηχανές, στα 2,5 χρόνια που συμβίωσα μαζί με τη δική μου δε με κούρασε ποτέ, ακόμα και μετά από πολύωρη χρήση εντός πόλης. Δεν έχω όμως εμπειρία από ταξίδι.
Η ανάρτησή τους είναι αρκετά "μαλακή", και στο δικό μου "τερμάτιζε" σε μεγάλες ανωμαλίες (όχι απαραίτητα απότομες) ακόμα και μόνο με εμένα αναβάτη (80 Kg). Με 2ο αναβάτη η κατάσταση ήταν σαφώς πιο ζόρικη. Μιλώντας πάλι από τη δική μου εμπειρία με την ταλαιπωρημένη και σχεδόν κατεστραμένη εργοστασιακή ανάρτηση (στραβωμένα καλάμια αμορτισέρ - τελειωμένα ελαττήρια) ορισμένες φορές ένιωθα ανασφάλεια όταν έστριβα με λίγο περισσότερα Kms. Μετά την ανακατασκευή των αμορτισέρ (νέοι άξονες) σε συνδυασμό με ελαττήρια (με το αζημίωτο φυσικά), η αίσθηση μεταμορφώθηκε και σχεδόν ένιωθα πως καβαλούσα άλλη μηχανή με πολύ μεγαλύτερα περιθώρια πρόσφυσης και με σαφώς πολύ καλύτερη συμπεριφορά ακόμα και με πλήρες φορτίο.

3) Απο θέμα κραδασμών πως είναι? Νιώθουμε λακουβάρες ή τις περνάμε χαλαρά με ένα ελαφρύ τράνταγμα? Σίγουρα έχουν να κάνουν και τι αμορτισέρ φοράει πάνω, αλλά ρωτάω σε γενικές γραμμές το πως το νιώθετε.
Ως προς το θέμα της ανάρτησης και τυχόν αδυναμίας της νομίζω σε κάλυψα.
Δε καταλαβαίνω πως ορίζεις τις "λακουβάρες" αλλά μη ξεχνάς πως μιλάμε για μηχανή street/naked και όχι on-off, επομένως εξ' ορισμού υπάρχουν κάποιοι περιορισμοί.

4) Επειδή είμαι στην διαδικασία αγοράς τώρα μιας CB, αν σας δινόταν η ευκαιρία να αγοράσετε μια μηχανή, θα επιλέγατε πάλι CB 400 sf και αν ναί γιατί? Αν όχι, πάλι γιατί  ;D
Πριν ένα χρόνο έδωσα τη δική μου.
Την είχα πάρει από κάποιο μεγάλο σε ηλικία άνθρωπο που τη χρησιμοποιούσε απλά για μετακινήσεις, οπότε είχα επενδύσει αρκετά χρήματα για συντήρηση στο κινητήρα, αναρτήσεις, και περιφερειακά (όλα επώνυμα και όχι no name, θέλοντας να διατηρήσω στο ακέραιο το χαρακτήρα της). Μάλιστα ψάχνοντας στο net, είχα βρει κάποια blueprints από τα οποία κατάλαβα πως πρέπει να ήταν κάποια έκδοση που έβγαινε με εξαγωγή και τελικό της Yoshimura.
Την έδωσα θέλοντας να περάσω σε κάτι μεγαλύτερο και ασφαλέστερο (ABS).
Αν είχα τη δυνατότητα, απλά δε θα την άλλαζα. Αν και δεν είναι στα σχέδιά μου, συνεχώς παρακολουθώ αγγελίες CB400sf...

Πολύ διαφωτιστικό, σε ευχαριστώ για τον χρόνο σου  :)

Αποσυνδεδεμένος jah

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 290
    • Προφίλ
Απ: Μερικές απορίες περί CB
« Απάντηση #8 στις: Οκτώβριος 26, 2014, 04:52:04 πμ »
Παράθεση
2) Επειδή την είχα καβαλήσει για πολύ λίγο (όσο έδινα δίπλωμα) δεν γνωρίζω και πολλά απο την καβάλα της. Οπότε είναι άνετη και για ταξίδια? Στο δικάβαλο πως είναι για τον συνεπιβάτη?

Επειδή είπε αρκετά ο J053F, θα σταθώ μόνο στο θέμα ταξίδι και 2κάβαλο. Πρόσφατα σχετικά έκανα δυο μεγάλα, σχετικά, ταξίδια. Το ένα σίγουρα μεγάλο. Κρήτη-γύρος της Πελοποννήσου- Θεσσαλονίκη- Κρήτη, μέσα σε μια βδομάδα, εκτός απ' την επιστροφή μετά απο μερικές μέρες. Περίπου 3100 χλμ απ' όσο θυμάμαι. Το δεύτερο Ρέθυμνο-Γύρος Λασιθίου-Ρέθυμνο. 3-4 μέρες, κοντά στα 1000 χλμ.

Αυτό που έχω να πω είναι πως οι μεγάλες αποστάσεις σε Ε.Ο. δεν παλεύονται! Όταν λέω Ε.Ο. προφανώς και δεν αναφέρομαι στους καρόδρομους της Κρήτης. Ένα γυμνό μηχανάκι όπως το cb σε αφήνει εκτεθειμένο στον αέρα ο οποίος αυξάνεται εκθετικά με την ταχύτητα. Οπότε το να οδηγάς 4 ώρες έτσι, απλά σε κουράζει.

Η κούραση βέβαια είναι κάτι υποκειμενικό. Παίζει ρόλο και τι παρέες έχεις. Αν πρέπει μόνιμα να κυνηγάς μεγαλύτερα μηχανάκια ας πούμε. Στους επαρχιακούς δεν είχα θέμα στα ταξίδια (αν και θα βόλευε λίγη ροπή παραπάνω), αλλά σε ανοιχτό δρόμο είναι κάπως.

Αυτό που θέλω να σου τονίσω είναι πως στην Κρήτη δεν είχα ποτέ θέμα (εκτός κι αν έπρεπε πάλι να κυνηγάω). Βέβαια είναι το τι περιμένεις εσύ απ' το μηχανάκι να σου δώσει. Πώς θα το χρησιμοποιείς δηλαδή. Μεγάλα ταξίδια; Πόλη; Λίγο μέσα, λίγο έξω; Στα βουνά τσι Κρήτης; Τον γύρο του νησιού τον κάνεις πάντως άνετα.

Τώρα το 2κάβαλο είναι άλλη ιστορία. Παίζει ρόλο και ο συνεπιβάτης στο πόσο άνετος και ξεκούραστος θα είσαι εσύ. Το μόνο σίγουρο είναι πως αυτός δεν θα έχει θέμα. Είναι σχεδόν στο ίδιο ύψος με τον οδηγό, οπότε δεν χρειάζεται να σκύβει κλπ, έχει και φαρδιά σέλα. Είναι σαλονάτο το cb!!

Τα δύο αυτά ταξίδια που ανέφερα τα έκανα μονός και σε καμία περίπτωση δεν θα έπαιρνα δεύτερο άτομο! Εκεί θες gs1200 για να είσαι άνετος και ξεκούραστος. Αλλά για πιο κοντινά ταξιδάκια, ακόμα και διπλός δεν θα έχεις θέμα.

Όλα όμως είναι υποκειμενικά. Και αν με ρωτάς αν θα ξαναέκανα τόσο μεγάλο ταξίδι με το cb θα σου έλεγα ναι!! Έχω και γω αυτήν την πάθηση! Άλλοι κάνουν το γύρο της Ευρώπης με vespa!!



Αποσυνδεδεμένος INNOS

  • Γνωστό μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 19
    • Προφίλ
Απ: Μερικές απορίες περί CB
« Απάντηση #9 στις: Οκτώβριος 26, 2014, 03:50:23 μμ »
Παράθεση
Στους επαρχιακούς δεν είχα θέμα στα ταξίδια (αν και θα βόλευε λίγη ροπή παραπάνω), αλλά σε ανοιχτό δρόμο είναι κάπως.

Όταν λέμε πως σε βαράει ο αέρας, πάς σαν μεθυσμένος δεξιά και αριστερά?
Και τι εννοείς πως θα βόλευε λίγη ροπή παραπάνω??

Ευχαριστώ για την απάντηση  :)

Αποσυνδεδεμένος J053F

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 116
    • Προφίλ
Απ: Μερικές απορίες περί CB
« Απάντηση #10 στις: Οκτώβριος 26, 2014, 05:36:38 μμ »
Παράθεση
Στους επαρχιακούς δεν είχα θέμα στα ταξίδια (αν και θα βόλευε λίγη ροπή παραπάνω), αλλά σε ανοιχτό δρόμο είναι κάπως.

Όταν λέμε πως σε βαράει ο αέρας, πάς σαν μεθυσμένος δεξιά και αριστερά?
Και τι εννοείς πως θα βόλευε λίγη ροπή παραπάνω??

Ευχαριστώ για την απάντηση  :)

Το "δεξιά - αριστερά" θα σε ενοχλήσει μόνο εφόσον φυσάει ο αέρας και τον έχεις "πλάγια", ή σε περίπτωση που ακολουθάς τέτοια διαδρομή οπότε εκτίθεσαι περιοδικά στον αέρα.
Αυτό που ο jah σωστά αναφέρει είναι ότι χωρίς φέρινγκ είσαι εκτεθημένος στον αέρα εμπρός, οπότε όσο πιο μεγάλη είναι η ταχύτητα, τόσο περισσότερο ζόρι δέχεται το κεφάλι - αυχαίνας (σίγουρα παίζει ρόλο και το κράνος).

Η ροπή σίγουρα θα βοηθούσε σε περιπτώσεις που ακολουθάς μεγαλύτερες μοτοσυκλέτες και σε περιπτώσεις που έχεις στροφοδιαδρομή ή ανηφόρα. Εκεί θα πρέπει να δουλέψεις λίγο περισσότερο το κιβώτιο για να κρατήσεις τις στροφές ψηλά και σίγουρα πάνω από το όριο των 5 - 6 krms όπου τα Superfour κάνουν όλα ένα "σκαλοπατάκι".
Να ξεκαθαρίσουμε κάτι: Δεν είναι ότι σου λείπει η ροπή. Απλά όταν πχ το συγκρίνεις με μεγαλύτερες σε κυβισμό μοτοσυκλέτες ή/και δικύλινδρα ή μονοκύλινδρα 600άρια που έχουν τελείως διαφορετικό τρόπο λειτουργίας, μπορεί να νιώσεις ότι σου λείπει η ροπή (χαμηλά).
Σαν κινητήρας -και πάλι από προσωπική εμπειρία- και από 1000 krms τραβάει ικανοποιητικά ακόμα και με πολύ χαμηλές ταχύτητες κίνησης, και με μεγάλες σχέσεις σε κιβώτιο (5η - 6η).
CB400sf PB-1 FII-R (2010 - 2013)

Αποσυνδεδεμένος souperdooper

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 257
    • Προφίλ
Απ: Μερικές απορίες περί CB
« Απάντηση #11 στις: Οκτώβριος 26, 2014, 08:16:30 μμ »
1) Ειναι μια μηχανη με ρετρο κλασσικο στυλ αγεραστο στο χρονο. Εγω προσπικα την αγορασα εδω στην Αγγλια σαν πρωτη μηχανη λογω πολυ χαμηλων ασφαλιστρων.
Στη πορεια ανακαλυψα οτι οχι μονο ειναι εξαιρετικα ευκολη για μεσα στη πολη αλλα επισης εχει και αρκετο γκαζι για παιχνιδι οσο χρειαζεται για να αποκτησεις αυτοπεποιθηση χωρις να μπεις σε μπελαδες. Συγχωρει τα λαθη του πρωταρη αλλα και τα πιο επικυνδυνα λαθη του ξεψαρωμενου πρωταρη.

Αυτο που εκανε ιδιαιτερη ενυπωση (και μου κανει ακομα) ειναι οτι συνεχεια ακουω κολακευτικα σχολια στο δρομο απο μηχανοβιους και μη.

2) Οπως καθε μηχανη ετσι και εδω εχει να κανει με το αναστημα σου. Εγω ειμαι 1,85 και 110 κιλα. Για μεσα στη πολη τα σπαει. Για ταξιδια μεχρι μια ωρα μια μιση ειναι μια χαρα. Μετα με ενοχλουν λιγο τα γονατα λογω λυγισματος και πιανεται και λιγο ο πισινος. Το πρωτο συνιθεζεται φανταζομαι το δευτερο φτιαχνεται με αναβαθμιση στη σελα οπως σε ολες τις μηχανες.
Για συνεπιβατη ειναι παρα πολυ ανετη μεσα και εξω απο τη πολη ( με βαση την αποψη της κοπελας μου που ειναι 1.75 και 60 κιλα)

3)  Με τη μαμα αναρτηση ολα ηταν λιγο βαρκα. Ειναι φτιαγμενη για ελαφρυτερους απο εμας Γιαπωνεζους πιστευω και ηταν και παλια. Σε σαμαρακια το μπροστινο χτυπουσε και το πισω εκανε bunjee jumping. Μετα απο τη Wilbers που εβαλα πισω και με προοδευτικα ελατηρια WP μπροστα ολα ειναι σουπερ μονο η δικαβαλο.
Εξαιρεση οτι στο μπροστινο θα αλλαξω παλι λαδια με λιγο πιο πηχτα καθως ειναι ακομα λιγο πιο μ@λ@κο απο οτι θα ηθελα.

4) Για πρωτη μηχανη και με χαμηλο βαλαντιο, θα την επαιρνα με κλειστα τα ματια.
Για πρωτη μηχανη με φραγκα για μεσα στη πολη (Ελλαδα) θα επαιρνα οπωσδηποτε κατι με ABS. Εδω που ειμαι παλι θα την επαιρνα γιατι πατας φρενο και πιανει.
Για εμπειρο αναβατη θα ελεγα παρε κανα 600αρι να εισαι πιο ανετος. Τα ιδια θα καις μη πω και λιγοτερα και δε θα χεις κανενα προβλημα.
Κολλητος εχει το FZ6 εδω και 8 χρονια του χει βαλει 60000χμ χωρις κανενα προβλημα και επειδη το εχω οδηγησει ειναι οσο ευχρηστες ειναι και οι δικες μας. 

Αλλα σε καθε περιπτωση το CB400 ειναι ενα διαχρονικο μηχανακι απο πλευρας εμφανισης που αντισταθμιζει τα οποια πλεονεκτημα μιας πιο καινουργιας μηχανης αναλογα με το ποσο σου αρεσει.

Προσωπικα δε θα με χαλαγε να το εχω στο σαλονι μου και να το χαζευω σα ντεκορ οταν παραδοσει πνευμα. Με ενα φαζερ η ενα χορνετ δε θα ελεγα κατι τετοιο.


Αυτα..  :) 





   
"Cybille" CB 400 SF '93 κοκκινoμαλλα..

Αποσυνδεδεμένος INNOS

  • Γνωστό μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 19
    • Προφίλ
Απ: Μερικές απορίες περί CB
« Απάντηση #12 στις: Οκτώβριος 26, 2014, 08:35:53 μμ »
Πολύ ενφιαφέρον παίδες! Να'στε καλά! Οπότε εδώ στην Κρήτη πιστεύω δεν θα έχω κανένα πρόβλημα με την συγκεκριμένη! Ανυπομονώ να την ξανακαβαλήσω!  ;D

Αποσυνδεδεμένος INNOS

  • Γνωστό μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 19
    • Προφίλ
Απ: Μερικές απορίες περί CB
« Απάντηση #13 στις: Οκτώβριος 27, 2014, 02:35:53 μμ »
Έχω ένα μεγάλο θέμα παιδιά με την σκουριά! Μένω 500 μέτρα κοντά στην θάλασσα και η αλμύρα όλη δυστηχώς έρχεται και κάθεται πάνω στα μέταλλα και τα σκουριάζει. Το παρατήρησα σήμερα στο μηχανάκι μου, είχε γίνει όλο μέσα στην σκουριά, ακόμα και σε μέρη που δεν μου είχε ξαναεμφανίσει ποτέ. Με κανένα κάλυμα γλυτώνω τίποτα? Γιατί είναι κρίμα στο μέλλον να έχω την CB και να μου σκουριάσει...  :'(

Αποσυνδεδεμένος jah

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 290
    • Προφίλ
Απ: Μερικές απορίες περί CB
« Απάντηση #14 στις: Οκτώβριος 27, 2014, 08:07:34 μμ »
Το κλασικό θέμα με την θάλασσα. Εγώ μένω ακριβώς πάνω στην παραλιακή και με πονάει η ψυχή μου ώρες-ώρες. Βέβαια τα μέταλλα που έχει η μηχανή, δεν έχουν καμία σχέση με τα μέταλλα απ' τα πιο καινούρια μηχανάκια. Μιλάω καθαρά για την ποιότητα κατασκευής. Η φθορά τους είναι πολύ μικρότερη με το χρόνο. Δεν σκουριάζει τόσο εύκολα!

Ωστόσο, πίστεψέ με, η κουκούλα κάνει θαύματα!! Μην τσιγγουνευτείς να πάρεις κάτι καλό, δεν θα το μετανιώσεις! Ε, κι ένα πλυσιματάκι πότε-πότε καλό είναι, να φεύγουν τα αλάτια.