Αποστολέας Θέμα: Εξάτμιση στο CB (IIN)  (Αναγνώστηκε 5358 φορές)

Αποσυνδεδεμένος microvios

  • VIP
  • *****
  • Μηνύματα: 504
  • I have nothing to say and I damn well will say it
    • Προφίλ
    • mativision
Απ: Εξάτμιση στο CB (IIN)
« Απάντηση #45 στις: Μάρτιος 09, 2015, 01:20:47 μμ »
Λοιπόν. Μετά από ένα "θορυβώδες" Σ.Κ., σήμερα πήγα στην Dragon και μου έβαλαν σιγαστήρα. Για όσους δεν έχουν ξαναδεί είναι μιά κατασκευή, κάπως σαν τη φωτό (ΔΕΝ είναι ακριβώς ίδια, ενδεικτικά βάζω τη φωτό) που απλά βιδώνει στην έξοδο. Η διαφορά στην ένταση (και το χαρακτήρα) του ήχου είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ! Σαν θαύμα χάθηκε το Μπρρττττ! Μπρρττττ! και ο ήχος έμεινε μπάσος αλλά πολύ πιό πολιτισμένος. Έχω και πάλι ήχο στο επίπεδο έντασης που είχα πρίν αλλά πιό όμορφο (έτσι νομίζω)!

Συνολικά λοιπόν, η Dragon παίρνει (για μένα πάντα) Άριστα! Τους συνιστώ ενεπιφύλακτα.
It ain't over till it's over

Αποσυνδεδεμένος microvios

  • VIP
  • *****
  • Μηνύματα: 504
  • I have nothing to say and I damn well will say it
    • Προφίλ
    • mativision
Απ: Εξάτμιση στο CB (IIN)
« Απάντηση #46 στις: Μάρτιος 09, 2015, 01:31:26 μμ »
Φωνακλάδικια την ακούω,να κάνεις κάτι γι' αυτό  :P

Αρχηγέ, όλα ΟΚ με τον ήχο! Μπήκε ο σιγαστήρας και μπορώ πλέον να κυκλοφορώ σαν άνθρωπος (ένοιωθα λίγο σαν κάνγκουρας με το φραμπαλά κου έκανα...).
It ain't over till it's over

Αποσυνδεδεμένος itom32

  • Administrator
  • Gold
  • *****
  • Μηνύματα: 4661
  • Eyes on the Stars
    • Προφίλ
Απ: Εξάτμιση στο CB (IIN)
« Απάντηση #47 στις: Φεβρουάριος 19, 2019, 11:46:30 μμ »
Πάντως για τις παραπάνω εξατμίσεις όπως και κάθε τι Κινέζικο ή Δρακοκινέζικο  και αν και είμαι πιστός οπαδός των oem αντ/κων και δεν υπάρχει περίπτωση να επέλεγα κατι άλλο,θα ήμουν πολύ πολύ επιφυλακτικός.

Αποσυνδεδεμένος panosp25

  • Global Moderator
  • VIP
  • *****
  • Μηνύματα: 629
    • Προφίλ
Απ: Εξάτμιση στο CB (IIN)
« Απάντηση #48 στις: Φεβρουάριος 20, 2019, 07:20:02 μμ »
Γιάννη εγώ προσωπική εμπειρία δεν έχω από τις συγκεκριμένες εξατμίσεις αλλά ξέρω οτι η εξάτμιση παίζει πολύ βασικό ρόλο στη μοτοσυκλέτα και αυτό δεν είναι μόνο ο θόρυβος. Επηρεάζει την απόδοση, την κατανάλωση ακόμα και τη μακροζωία του κινητήρα. Δεν ξέρω πόσοι από τους πιτσιρικάδες της δεκαετίας του 90 θυμούνται μια μόδα με εξατμίσεις ελευθέρας στα παπάκια. Ναι! αυτές που ραγίζαν κεφαλές, κολλάγαν κυλίνδρους και "καρφώναν" βαλβίδες. Την ίδια ζημιά μπορεί να σου κάνει και μια εξάτμιση κακής ποιότητας και λάθος προδιαγραφών.
Η δική μου προσωπική εμπειρία είναι πως όταν πήρα τη μηχανή είχε μία εξάτμιση με τελικό εντελώς άδειο!!! Ο προηγούμενος την πήρε έτσι κι φυσικά με κληρονομία ένα ρήγμα στην κεφαλή. Τυχαίο? Δεν ξέρω. Εγώ έβαλα φλογέρα στο τελικό, την έντυσα μευαλοβάμβακα (φυσικά την δουλειά έκανε επαγγελματίας εξατμισάς) και η μηχανή άλλαξε συμπεριφορά. Το κρέμασμα, "σκαλοπάτι" που μου έκανε στο φάσμα 4000 - 5000rpm ελαχιστοποιήθηκε.
Τυχάιο? Δεν νομίζω...