Αποστολέας Θέμα: Περι CB400....  (Αναγνώστηκε 1152 φορές)

Αποσυνδεδεμένος panas4hiphop

  • Εξοικειωμένο Μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 4
    • Προφίλ
Περι CB400....
« στις: Μάιος 18, 2015, 08:40:37 πμ »
Καλημέρα παιδιά πριν 4 ημέρες έγινα και εγώ περήφανος κάτοχος μιας CB400 και την χαίρομαι βέβαια τώρα μετά από μέρες παρατήρησα κάποια πραγματάκια και θέλω να σας τα πω μπας και βγάλουμε καμιά άκρη.

1) Παρατήρησα το βεντιλατέρ οτι μέχρι σήμερα δεν έχει ανάψει ενώ λειτουργεί βέβαια πριν γραφτώ εδώ διάβαζα οτι αυτό το κάνει το σι-μπι γενικά αργεί για να ανάψει οπότε λέω να μην ανησυχώ μετά παρατηρώ μικρές σταγονίτσες παραφλού και λέω έχε χάρη.....αλλά ούτε το ψυγείο βλέπω να έχει τρύπα ούτε ο σωλήνας που συνδέει το ψυγείο με το δοχείο παραφλού χάνει πουθενά οπότε τσεκάρω το δοχείο και βλέπω οτι είναι πιο πάνω και απο το ΜΑΧ οπότε μήπως είναι υπερχείλιση?????
από την άλλη ο σωλήνας που είναι συνδεμένος στο ψυγείο είναι πολύ σφιχτός έτσι θα έπρεπε να είναι??

2)απο το παλικάρι που την πήρα του είχαν κλέψει τα όργανα οπότε κόφταρε στις 5.000 στρ όπως είχα διαβάσει πιο πριν και το έλυσα με την πατέντα που κάνουμε απο την ηλεκτρονική.

3)το CB γενικά έχω δει οτι ξεκινάνε κάπως έτσι NC31-100=CB400F2N
                                    NC31-120=CB400F2R
                                    NC31-130=CB400F2S και ούτω καθεξής
η απορία μου εδώ είναι η εξής απο το 100 μέχρι και το 120 μετράνε και τα ενδιάμεσα??? τι εννοώ το δικό μου στην βάση γράφει NC31-101 άρα είναι μοντέλο F2N??????


4)τώρα το σοβαρό κομμάτι της υπόθεσης είναι ότι της έκανα αλλαγή λαδιών και αλλαγή φίλτρου λαδιού και εκεί στο Service ο μάστορας βλέπει οτι η βίδα των λαδιών είναι μεγαλύτερη μου είπε οτι η μαμα βίδα είναι 12αρα και αυτή 14αρα η μου είπε οτι η μαμα ειναι 14αρα και αυτή που εχω 16αρα δεν θυμάμαι θα σας γελάσω του είπα πως και ετσι ? και μου είπε κλασική ελληνοπατεντα O0
αλλά δεν θυμάμαι πως μου το είπε μάλλον εννοούσε οτι την σφίγγανε περισσότερο και χαλάγανε τα σπειρώματα και μετά δεν έσφιγγε οπότε βάζανε μεγαλύτερη....τουλάχιστον αυτό κατάλαβα εγώ :(
αφόυ αλλάξαμε λάδια ο φόβος αρχικά του μάστορα επειδή είδε μεγαλύτερη βίδα υπέθεσε οτι μπορεί και να μην σφίγγει μετά καλά αλλά αυτή έσφιξε το είδα και εγώ.
την καβαλάω παω σπίτι και μετά απο κανα 2ήμερο παρατηρώ οτι στάζει λάδι απο εκεί όχι πολύ αλλά αφήνει μια μικρή στρογγυλή κηλίδα κάτω στο τσιμέντο του δρόμου :-\
αυτό φτιάχνετε η είναι για πέταμα ρε παιδιά πείτε μου και μένα και συγγνώμη για τον όγκο και τις πολλές ερωτήσεις.

Αποσυνδεδεμένος itom32

  • Administrator
  • Gold
  • *****
  • Μηνύματα: 4519
  • Eyes on the Stars
    • Προφίλ
Απ: Περι CB400....
« Απάντηση #1 στις: Μάιος 18, 2015, 07:26:07 μμ »
Καλημέρα παιδιά πριν 4 ημέρες έγινα και εγώ περήφανος κάτοχος μιας CB400 και την χαίρομαι βέβαια τώρα μετά από μέρες παρατήρησα κάποια πραγματάκια και θέλω να σας τα πω μπας και βγάλουμε καμιά άκρη.

1) Παρατήρησα το βεντιλατέρ οτι μέχρι σήμερα δεν έχει ανάψει ενώ λειτουργεί βέβαια πριν γραφτώ εδώ διάβαζα οτι αυτό το κάνει το σι-μπι γενικά αργεί για να ανάψει οπότε λέω να μην ανησυχώ μετά παρατηρώ μικρές σταγονίτσες παραφλού και λέω έχε χάρη.....αλλά ούτε το ψυγείο βλέπω να έχει τρύπα ούτε ο σωλήνας που συνδέει το ψυγείο με το δοχείο παραφλού χάνει πουθενά οπότε τσεκάρω το δοχείο και βλέπω οτι είναι πιο πάνω και απο το ΜΑΧ οπότε μήπως είναι υπερχείλιση?????
από την άλλη ο σωλήνας που είναι συνδεμένος στο ψυγείο είναι πολύ σφιχτός έτσι θα έπρεπε να είναι??

2)απο το παλικάρι που την πήρα του είχαν κλέψει τα όργανα οπότε κόφταρε στις 5.000 στρ όπως είχα διαβάσει πιο πριν και το έλυσα με την πατέντα που κάνουμε απο την ηλεκτρονική.

3)το CB γενικά έχω δει οτι ξεκινάνε κάπως έτσι NC31-100=CB400F2N
                                    NC31-120=CB400F2R
                                    NC31-130=CB400F2S και ούτω καθεξής
η απορία μου εδώ είναι η εξής απο το 100 μέχρι και το 120 μετράνε και τα ενδιάμεσα??? τι εννοώ το δικό μου στην βάση γράφει NC31-101 άρα είναι μοντέλο F2N??????


4)τώρα το σοβαρό κομμάτι της υπόθεσης είναι ότι της έκανα αλλαγή λαδιών και αλλαγή φίλτρου λαδιού και εκεί στο Service ο μάστορας βλέπει οτι η βίδα των λαδιών είναι μεγαλύτερη μου είπε οτι η μαμα βίδα είναι 12αρα και αυτή 14αρα η μου είπε οτι η μαμα ειναι 14αρα και αυτή που εχω 16αρα δεν θυμάμαι θα σας γελάσω του είπα πως και ετσι ? και μου είπε κλασική ελληνοπατεντα O0
αλλά δεν θυμάμαι πως μου το είπε μάλλον εννοούσε οτι την σφίγγανε περισσότερο και χαλάγανε τα σπειρώματα και μετά δεν έσφιγγε οπότε βάζανε μεγαλύτερη....τουλάχιστον αυτό κατάλαβα εγώ :(
αφόυ αλλάξαμε λάδια ο φόβος αρχικά του μάστορα επειδή είδε μεγαλύτερη βίδα υπέθεσε οτι μπορεί και να μην σφίγγει μετά καλά αλλά αυτή έσφιξε το είδα και εγώ.
την καβαλάω παω σπίτι και μετά απο κανα 2ήμερο παρατηρώ οτι στάζει λάδι απο εκεί όχι πολύ αλλά αφήνει μια μικρή στρογγυλή κηλίδα κάτω στο τσιμέντο του δρόμου :-\
αυτό φτιάχνετε η είναι για πέταμα ρε παιδιά πείτε μου και μένα και συγγνώμη για τον όγκο και τις πολλές ερωτήσεις.

Για το θέμα του σπειρώματος πρίν σε πλακώσουν στα κολαούζα,πιστεύω πως έπρεπε να κοιτάξουν να βάλουν ενισχυτικό σπείρωμα,ετσι κι αλλιώς δες εδώ: http://www.wurth.gr/uploads/banners/P_09_8100_-_P_09_8200.pdf  και καλού κακού δες αν έχουν τοποθετήσει χαλκοροδέλα ωστε να σφραγίζει καλά η ταπα.

Στο θέμα με τον αριθμό σειράς,ναι έχεις PB1FiiN.Mη σε προκαλει έκπληξη η μεγάλη διαφορά στον αριθμό σειράς με το επόμενο FiiR.
 Ειδικά το fiiN και το FiiR ήταν τα μοντέλα με τους μεγαλύτερους αριθμούς παραγωγής.

Για το θέμα του βεντιλατερ ρήξε μια ματιά εδώ: http://www.go4it.gr/smf/index.php?topic=4999.msg46250#msg46250. Eαν θυμάμαι καλά ο θερμοστάτης δείνει εντολή  στους 95 ή 98 C ωστε να ξεκινήσει το βεντιλατερ.Σε ποιο σημείο βρήκες ψυκτικό;Γενικά στην αναζήτηση (στην κορυφή της σελιδας,αριστερά)αν πληκτρολογήσεις βεντιλατερ ή θερμοστάτης θα βρείς ίσως περισσότερες απαντήσεις.

Αποσυνδεδεμένος panas4hiphop

  • Εξοικειωμένο Μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 4
    • Προφίλ
Απ: Περι CB400....
« Απάντηση #2 στις: Μάιος 19, 2015, 12:10:55 πμ »
ωραιά θα κοιτάξω για χαλκοροδέλα στον μάστορα αλλα να ξαναδώσω 62 ευρώ για λάδια και φίλτρο δεν ξαναδίνω τώρα...δεν πάνε 4 μέρες που τα έχω αλλάξει.
όσο για το βεντιλατέρ επειδή είδα διάφορα σχόλια γενικά αργεί να πάρει οτι δουλεύει δουλεύει πάντως.
όσο για το ψυκτικό υγρό το είδα απο την δεξιά πλευρά του μοτέρ πάνω σε κάτι βίδες ..αν σε βοηθάει κάπως αυτό...!

Αποσυνδεδεμένος TEOS CB SF

  • VIP
  • *****
  • Μηνύματα: 684
  • οποιος φοβαται πεφτει και κοιμαται
    • Προφίλ
Απ: Περι CB400....
« Απάντηση #3 στις: Μάιος 20, 2015, 12:07:50 πμ »
για το θεμα της διαροης λαδιου απο την ταπα , σαν παθον θα σου πω οτι μετα την βλαβη που προκαλεσα μονος μου και ειχα χαλασει τα σπειροματα απο το καρτερ ,,, πηγα σε μηχανουργειο μου εκανε αλο σπειρωμα και εβαλε μεγαλυτερη ταπα αλα και με νεα χαλκοροδελα παλι εχανε λιγο λαδι την λυση την βρηκα με μια χοντρη ροδελα απο υδραυλικα σαν αμιαντου ειναι εδω και 5 χρονια ειναι ο κ και απο τοτε την εχω ξεβιδωσει αρκετες φορες ...ελπιζω να σε βοηθησα ...

Αποσυνδεδεμένος panas4hiphop

  • Εξοικειωμένο Μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 4
    • Προφίλ
Απ: Περι CB400....
« Απάντηση #4 στις: Μάιος 20, 2015, 04:33:09 μμ »
Ευχαριστώ βοήθησες αρκετά φίλε μου αν και απο χτες η μηχανή είναι στο συνεργείο λόγο παραφλού που είδα κοντά στα μπουζιά φοβάμαι για καμια φλάτζα αλλά θα δείξει...

Αποσυνδεδεμένος TEOS CB SF

  • VIP
  • *****
  • Μηνύματα: 684
  • οποιος φοβαται πεφτει και κοιμαται
    • Προφίλ
Απ: Περι CB400....
« Απάντηση #5 στις: Μάιος 24, 2015, 10:38:06 μμ »
το παραφλου μηπως σταζει απο πιο πανω που ειναι ο θερμοστατης πανω στα μπουζι ? εχουν πλαστικες ταπες τα μπουζι σου οπως τα μαμα ? δεν εχω ακουσει κανεναν με τετοιο θεμα απο φλαντζα στα cb οταν μαθεις γραψε μας τι ηταν ..

Αποσυνδεδεμένος ammo77

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 446
    • Προφίλ
Απ: Περι CB400....
« Απάντηση #6 στις: Μάιος 25, 2015, 01:56:57 πμ »
panas4hiphop Καλος ήρθες στην παρέα μας και απο εμένα.

Καλό είναι  να ποστάρεις και καμια εικόνα απο τα θεματάκια σου, θα μας βοηθούσε πολύ.
Για την απορεία σου σχετικά με το βεντιλατέρ υπάρχει τρόπος να τσεκάρεις αν το μοτέρ του είναι εντάξη
αλλά για την βαλβίδα-διακόπτη που δίνει την εντολή (αριστερά στην άκρη του ψυγείου μια μεγάλη τάπα με ένα καλώδιο επάνω της) λίγο
δίσκολο! Αν έχεις βάλει όργανα με την ένδειξη θα καταλαβεις αν δουλεύει ή όχι ανάβει στα 3/4 της διαδρομής λίγο πριν το κόκκινο
2-3βελονιές περίπου.

Το κόλπο για το μοτέρ του φαν είναι πολύ απλό, τράβηξε το καλώδιο που πάει επάνω στην
 βαλβίδα-διακόπτη (που ανέφερα προηγουμένως) και ακούμπησέ το σε μία απο τις γωνίες της βαλβίδας να κάνει σώμα όπως λέμε!
 Γωνία εννωώ τις γωνίες που έχει η βαλβίδα για να πιάσει το κλειδί και να την ξεβιδώσεις.