Αποστολέας Θέμα: Cafe Racer Project  (Αναγνώστηκε 3089 φορές)

Αποσυνδεδεμένος Panago84

  • Γνωστό μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 18
    • Προφίλ
Cafe Racer Project
« στις: Αύγουστος 07, 2015, 09:16:00 πμ »
Καλημέρα σε όλους τους CB lovers,ονομάζομαι Χρήστος και ήρθε η ώρα να ανεβάσω σιγά σιγά την διαδικασία μετατροπής ενός cb400 SF σε Cafe Racer.
Το project το ξεκινήσαμε δειλά δειλά πριν ένα χρόνο μαζί με εναν φίλο (Γιώργο) και η μηχανή ήταν σε αυτή τη κατάσταση



Είχε σπάσει το κάρτερ λόγω μικρής πτώσης στα αριστερά και είχε και χτύπημα στο τεπόζιτο.

Αποσυνδεδεμένος Panago84

  • Γνωστό μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 18
    • Προφίλ
Απ: Cafe Racer Project
« Απάντηση #1 στις: Αύγουστος 07, 2015, 09:31:10 πμ »
Πρώτη φορά στην διαδικασία αυτή μαζί με ένα φίλο ξεκινήσαμε λοιπόν το γδύσιμο της μηχανής.









και καταλήξαμε εδώ μέσα σε ένα ΣΚ




Και η συνέχεια επι της οθόνης...

Αποσυνδεδεμένος kostasd

  • Ενεργό μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 73
    • Προφίλ
Απ: Cafe Racer Project
« Απάντηση #2 στις: Αύγουστος 07, 2015, 04:08:49 μμ »
Ειμαι στην ιδια φαση με εσενα ακριβως! σε μια βδομαδα λεω να ξεκινησω το ξυλωμα! αλλα το capital control με εχει αποθαρρυνει γιατι εχω δει πολλα που θελω στω EBAY και δεν μπορω να τα αγορασω! σε παρακολουθθω να κλεψω ιδεες!!! χαχαχαχαχ

καλη αρχη!

Αποσυνδεδεμένος kostasd

  • Ενεργό μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 73
    • Προφίλ
Απ: Cafe Racer Project
« Απάντηση #3 στις: Αύγουστος 18, 2015, 10:42:33 πμ »
Καλημερα.
 Εχω και εγω αρχησει το ξηλωμα αλλα δεν θα !πω τοσο βαθεια οσο εσυ. Θα το φτιαξω πρωτα σαν εμφανηση και μετα θα τα ξηλωσω ολα και θα παιξει βαψιμο γυαλισμα κτλ.

Μια ερωτηση σε οποιον ξερει...
Επειδη σκεφτομαι να καταργησω τα οργανα και να βαλω κατι πιο λιτο ( δεν ξερω ακομα τι), οι πλακετιτσες Που εχει μεσα σε αυτα ειναι απαραιτητες για την σωστη λειτουργεια του κινητηρα;

Αποσυνδεδεμένος Koala

  • Γνωστό μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 36
    • Προφίλ
Απ: Cafe Racer Project
« Απάντηση #4 στις: Αύγουστος 18, 2015, 03:46:54 μμ »
Καλημερα.
 Εχω και εγω αρχησει το ξηλωμα αλλα δεν θα !πω τοσο βαθεια οσο εσυ. Θα το φτιαξω πρωτα σαν εμφανηση και μετα θα τα ξηλωσω ολα και θα παιξει βαψιμο γυαλισμα κτλ.

Μια ερωτηση σε οποιον ξερει...
Επειδη σκεφτομαι να καταργησω τα οργανα και να βαλω κατι πιο λιτο ( δεν ξερω ακομα τι), οι πλακετιτσες Που εχει μεσα σε αυτα ειναι απαραιτητες για την σωστη λειτουργεια του κινητηρα;

Αν εννοείς  για τον κόφτη, υπάρχει παράκαμψη του προβλήματος...

Δες εδώ

http://www.rrzone.com/forums/showthread.php/6075-removing-the-180kmph-restrictor-on-jap-imports

και εδώ

http://forcev4.blogspot.gr/2014/11/cbr400rr.html

και όταν τελειώσεις αν θες να ξεφορτωθείς κάπου τα οργανάκια σου, στείλε ένα μήνυμα.  ;)

Αποσυνδεδεμένος itom32

  • Administrator
  • Gold
  • *****
  • Μηνύματα: 4525
  • Eyes on the Stars
    • Προφίλ
Απ: Cafe Racer Project
« Απάντηση #5 στις: Αύγουστος 18, 2015, 05:21:53 μμ »
Αν δεν βαριέσαι κοίτα και σε μας http://www.go4it.gr/smf/index.php?topic=915.msg9209#msg9209

Αποσυνδεδεμένος Panago84

  • Γνωστό μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 18
    • Προφίλ
Απ: Cafe Racer Project
« Απάντηση #6 στις: Αύγουστος 28, 2015, 08:42:44 πμ »
Μετά από επιστροφή από μικρές διακοπές συνεχίζουμε και το θέμα που ξεκινήσαμε.
Παραθέτω μερικές φωτογραφίες με την πρόοδο που έχουμε κάνει και επίσης κάποιες απορίες που έχουν δημιουργηθεί.

Ξεκινάμε με κόψιμο – ράψιμο




Δημιουργία καλουπιού για την νέα σέλα μας από θερμοπλαστικό υλικό, ζεσταίνοντας το και αφήνοντας το να πάρει το σχήμα του



Και η επεξεργασία της βάσης στης σέλας




Και να τελειώσω με κάποιες απορίες:

1) Λίγο πιο πάνω σε μια απάντηση του Koala, έχει στείλει δύο link για την αφαίρεση  του κόφτη στα όργανα. Θα κάνω την μετατροπή κοντά στην ηλεκτρονική (και όχι τη μετατροπή στην φύσα των οργάνων) γιατί θα βάλουμε άλλα όργανα, ο προβληματισμός μου είναι ότι από τα δύο link που παρέθεσε ο Koala στο ελληνικό site κάνει βραχυκύκλωμα στα δυο καλώδια απευθείας ενώ στο αγγλικό site βραχυκυκλώνει με μια αντίσταση των 2ΚΩ.
Εγώ ποιο από τα δυο να εφαρμόσω?

2) Αφαιρέσαμε το φιλτροκούτι και τοποθετήσαμε 4 φίλτρα, 1 σε κάθε καρμπ.
Βάζοντας μπρος τη μηχανή μας μπερδεύει περίπου από τις 4000 στροφές και πάνω (λεω περίπου γιατί δεν έχουμε στροφόμετρο), αλλά στο ρελαντί και στις χαμηλές δουλεύει μια χαρά. Υπάρχει περίπτωση να κάνουν τόσο μεγάλη διαφορά στο μίγμα (μπούκωμα) τα φίλτρα ή να κοιτάξω και κάτι ακόμα?

3) Στο ψυγείο έχει βαλβίδα για να ανοίξει το βεντιλατέρ και γράφει πάνω 100 !!!
Είναι λογικό να ανοίγει το βεντιλατέρ τόσο ψηλά?? Μήπως να βάλω μια 80ρα καλύτερα?

4) Τέλος υπάρχει κάποιος οδηγός ρύθμισης των καρμπς? Έχει ένας φίλος μηχάνημα μέτρησης υποπίεσης, αλλά πόση υποπίεση πρέπει να έχει το κάθε καρμπ?

Ελπίζω να μην σας ζάλισα πολύ με τις απορίες μου, κάθε πληροφορία ευπρόσδεκτη.

Ευχαριστώ

Αποσυνδεδεμένος itom32

  • Administrator
  • Gold
  • *****
  • Μηνύματα: 4525
  • Eyes on the Stars
    • Προφίλ
Απ: Cafe Racer Project
« Απάντηση #7 στις: Αύγουστος 28, 2015, 02:32:06 μμ »
1.Δεν γνωρίζω τι εφτιαξαν στα αλλα φορουμ δεν είδα,θα ενημερώσει ο Κοalla,αλλα στο δικό μας απο όσο γνωρίζω οσοι απομόνωσαν κόφτη,το έκαναν παρεμβάλοντας αντίσταση.
2.Την αλλαγη του φιλτροκουτιού με φιλτροχoάνες,την είχε δοκιμάσει παλαιότερα ο Ammo77(και αρκετοι ακόμη) και δεν έμεινε καθόλου ευχαριστημένος απο τις καταναλώσεις του.Αν δει το τόπικ,θα σε πει και ο ίδιος.Νομίζω πάντως πως θα χρειαστείς να ψαχτείς αρκετα,με νέες ρυθμήσεις και ίσως νεα ζιγκλέρ στα καρμπυρατερ.
3.Το oem βεντιλατερ σε ολα τα sf στους 95 βαθμούς ανοίγει.
4.Για ρυθμήσεις με υποπιεσόμετρο σελ.39 του service manual: http://www.slideshare.net/Hondafanatics/manual-cb1-y-cb400sf-en-inglesdoc
Aν δεν βαριέσαι διαβασε και αυτα τα παλαιότερα τοπικ με το θεμα φιλτροχοάνη και τα προβλήματα που είχαν οι κατοχοι,τα οποια μοιάζουν με τα δικά σου σε αυτά που έλεγες περι μπερδεμάτων πάνω απο 4000χιλ.στροφές.
http://www.go4it.gr/smf/index.php?topic=2566.msg26764#msg26764
http://www.go4it.gr/smf/index.php?topic=2294.0
Kαλές δουλειές!

Αποσυνδεδεμένος ammo77

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 449
    • Προφίλ
Απ: Cafe Racer Project
« Απάντηση #8 στις: Αύγουστος 28, 2015, 11:27:13 μμ »
Καλά αποτελέσματα και απο εμένα να πώ κατ' αρχήν.
Για τις χοάνες που έβαλες καλύτερα βάλε και καμία φωτό να δούμε για τι τύπο ακριβώς μιλάμε, εμένα ηταν απλές σίτες!!!
Εγώ τις ξήλωσα πρώτα απ' όλα γιατί σαν φίλτρο δεν έκαναν τίποτα και αυτό δεν μου άρεσε...
Για την απόδοση τώρα δεν μπορώ να σου πώ και πολλά γιατί απ' οτι φάνηκε αργότερα που άλλαξα τα καρμπς είχαν γενικότερο θέμα,
σίγουρα όμως θα χρειαστείς κάποια διαφορετική ρύθμιση απο την μαμά για να έχεις τα ίδια ή και καλύτερα αποτελέσματα με τις χοάνες.

Μια επισήμανση, όταν την δοκίμαζες με τις χοάνες είχες συνδεδεμένα τα όργανα; Φαντάζομαι πως ναι....    Αν δεν τα είχες συνδέσει, λογικό είναι να σου μπερδεύει.
Για τις υποπιέσεις τώρα να σου πω πως αρχικό σου μέλημα είναι να τα συγχρονίσεις!!! Δεν σε μέλη τόσο η τιμή της υποπίεσης αλλά ο συγχρονισμός για αρχή.
 Αν το καταφέρεις αυτό μετά αρχίζει ο γωλγοθάς της σωστής ρύθμισης μίγματος που θα πρέπει να έχεις ή
α) πολύ καλή πείρα ή
β) πολύ καλό μηχάνημα καυσανάλυσης (ειδικά στις μέρες μας λίγοι έχουν) και να παίξεις με τα ζυγκλέρ για να έχεις τα τέλεια αποτελέσματα!

Να θυμίσω κάτι σε όλους όσοι θέλουν να προβούν κάποια στιγμή σε ρύθμιση καρμπς αν δεν το γνωρίζετε

ΓΙΑ ΣΩΣΤΉ ΡΎΘΜΙΣΗ ΤΩΝ ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ ΘΑ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΈΧΕΙ ΠΡΟΗΓΗΘΕΊ ΚΑΛΉ ΡΎΘΜΙΣΗ ΒΑΛΒΊΔΩΝ

Με λίγα λόγια πριν την ρύθμιση των καρμπυρατέρ κάντε ένα καλό service! Λάδια, βαλβίδες, μπουζί, και φυσικά να μην υπάρχει υποψία ηλεκτρολογικού προβλήματος.
Ελπίζω να μην σας ζάλισα και να μην σας αποθάρρυνα.... O0

 

Αποσυνδεδεμένος Koala

  • Γνωστό μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 36
    • Προφίλ
Απ: Cafe Racer Project
« Απάντηση #9 στις: Αύγουστος 30, 2015, 07:32:49 μμ »
Παναγιώτη δεν ξέρω να σου πω ποιο από τα 2 να εφαρμόσεις για τον κόφτη, μιας και δεν έκανα ο ίδιος την παράκαμψη του κόφτη.

Εγώ όταν πήρα το δικό μου, δεν είχε όργανα, και λειτουργούσε κανονικά έως τις 14000 στροφές. Μετά διαπίστωσα πως ΔΕΝ έπρεπε να δουλεύει έτσι χωρίς τα όργανα, και πως είχε γίνει η παράκαμψη από αλλού.

υ.γ
Φαίνεται να έχεις κάνει μια πολύ καλή αρχή! Αναμένω την συνέχεια!

Αποσυνδεδεμένος Panago84

  • Γνωστό μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 18
    • Προφίλ
Απ: Cafe Racer Project
« Απάντηση #10 στις: Αύγουστος 30, 2015, 08:08:29 μμ »
Θέλω να σας ευχαριστήσω για τις απαντήσεις και τις πληροφορίες σας. Με έχετε βοηθήσει αφάνταστα.
Ενημερωτικά τοποθετήθηκε αντίσταση 1ΚΩ στην ηλεκτρονική μεταξύ των δυο καλωδίων και το μπέρδεμα έχει μειωθεί αισθητά. Τώρα μένει να ρυθμίσουμε την υποπίεση των καρμπς.
Σύντομα θα ανεβούν κ άλλες φωτο με την πρόοδο της μηχανής.
Και πάλι ευχαριστώ

 ;)

Αποσυνδεδεμένος ΠΑΝΕΑΣ

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 237
  • Με λένε Πανέα και περνάω ωραία...
    • Προφίλ
Απ: Cafe Racer Project
« Απάντηση #11 στις: Αύγουστος 30, 2015, 10:36:17 μμ »
Όσο αναφορά για το βεντιλατέρ, και στους 100 να ανοίγει, δεν έχει πρόβλημα. Στο VFR, το βεντιλατέρ ξεκινάει στους 104 και μπορεί να δω και 108 αν είναι ζεστή η μέρα.

Αποσυνδεδεμένος Panago84

  • Γνωστό μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 18
    • Προφίλ
Απ: Cafe Racer Project
« Απάντηση #12 στις: Σεπτέμβριος 04, 2015, 08:47:26 πμ »
Καλημέρα σας,
Προσπαθώ να ρυθμίσω τα καρμπς βάση του manual παραπάνω αλλά μάλλον λόγω κακής μετάφρασης δεν βγάζω άκρη.
Έχω βρει όργανα να μετρήσω την υποπίεση και έχω βρεί και που να το συνδέσω, αλλά δεν ξέρω ποια είναι η βίδες που ρυθμίζουν την υποπίεση σε κάθε καρμπ.
Ακόμα, εκτός από την υποπίεση υπάρχει κάτι άλλο να ρυθμίσω στα καρμπς, εξωτερικά πάντα?
Ευχαριστώ

Αποσυνδεδεμένος kostasd

  • Ενεργό μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 73
    • Προφίλ
Απ: Cafe Racer Project
« Απάντηση #13 στις: Σεπτέμβριος 05, 2015, 04:22:08 μμ »
φιλε καλη συνεχεια! εχω ξεκινησει και εγω το project αλλα το οχημα ειναι εκτος αθηνων οποτε καταλαβαινεις!!
λοιπον για να συχγρονισεις βαζεις τους υποδοχεις στους εξης μερη...

αριστερος κυλιδρος: βγαζεις απο το carb την υποπιεση και παρεμβαλεις ενα "Τ" αναμεσα στο carb και την υποπιεση του κυλυνδρου!
δεξιος κυλινδρος: δεξια πανω στις ψυκτρες υπαρχει μια τρυπα! αναμεσα υπαρχει μια βιδα. βγαζεις αυτην και βιδωνεις το εργαλειο.
μεσαιοι! απο δεξια κοιταζοντας κατω απο τα carbs εκει που συνδεονται με τους κυλινδρους μετα το λαστιχενιο κολαρο να δεις μια βιδα! ξεβιδωνεις και συνδεεις!!!

καλες μετρησεις και ρυθμησεις!
και μια ερωτηση... ποσα mm ειναι οι ανταπτορες που θελει το cb?


EDIT: τωρα ειδα οτι τα ειχες ηδη συνδεσει. το αφηνω ομως μηπως θελει καποιος αλλος πληροφορια. Αν εχω λαθος διορθωσε με.

οσο για το ποια βιδα ειναι ριξε μια ματια στις φωτο του link που εχει βαλει φιλος εδω και θα καταλαβεις τι πρεπει να πειραξεις!!!

http://www.go4it.gr/smf/index.php?topic=4799.msg43350#msg43350

Αποσυνδεδεμένος ammo77

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 449
    • Προφίλ
Απ: Cafe Racer Project
« Απάντηση #14 στις: Σεπτέμβριος 05, 2015, 11:29:37 μμ »
Έχω βρει όργανα να μετρήσω την υποπίεση και έχω βρεί και που να το συνδέσω, αλλά δεν ξέρω ποια είναι η βίδες που ρυθμίζουν την υποπίεση σε κάθε καρμπ.
Ακόμα, εκτός από την υποπίεση υπάρχει κάτι άλλο να ρυθμίσω στα καρμπς, εξωτερικά πάντα?
Ευχαριστώ

http://www.go4it.gr/smf/index.php?topic=3559.0
Ρίξε μια ματιά σε αυτό το πόστ και θα σου λυθούν πολλές απορίες!