Αποστολέας Θέμα: ερώτηση για κόστος "μαζέματος" cb  (Αναγνώστηκε 844 φορές)

Αποσυνδεδεμένος vedouzoskoni

  • Εξοικειωμένο Μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 7
    • Προφίλ
ερώτηση για κόστος "μαζέματος" cb
« στις: Αύγουστος 25, 2015, 02:44:03 μμ »
καλησπέρα παιδιά,
προσπαθούσα να δω πόσο περίπου μπορεί να μου πάει το "μάζεμα" ενός cb μόλις το αγοράσω.

1) ένα βάψιμο
2) γρανάζια, μου είπε ότι θέλει (από λάστιχα, συμπλέκτη και αλυσίδα είναι καινούρια)
3) έμαθα ότι δε δουλεύει ο δείκτης της βενζίνης
4) καθάρισμα - γυάλισμα κινητήρα να γίνει όμορφο
(τώρα για σκουριές σε σημεία άλλα πλην του μετάλλου της μηχανής δεν γνωρίζω)
5) ένα σέρβις δε θα θέλει;

έτσι απλά να πάρω μια ιδέα βασικά. είναι ένα cb 400 sf version s με brembo.
είμαι όλος αυτιά  8)

Αποσυνδεδεμένος itom32

  • Administrator
  • Gold
  • *****
  • Μηνύματα: 4661
  • Eyes on the Stars
    • Προφίλ
Απ: ερώτηση για κόστος "μαζέματος" cb
« Απάντηση #1 στις: Αύγουστος 25, 2015, 03:02:54 μμ »
Aπο αυτά που αναφέρεις θες περιπου 350 ευρω.

Αποσυνδεδεμένος vedouzoskoni

  • Εξοικειωμένο Μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 7
    • Προφίλ
Απ: ερώτηση για κόστος "μαζέματος" cb
« Απάντηση #2 στις: Αύγουστος 25, 2015, 03:33:02 μμ »
ευχαριστώ για την άμεση απάντηση. τώρα που το θυμήθηκα, όταν είχα πάει μια βόλτα ενώ το οδηγούσε ο φίλος (από φίλο θα την πάρω αν τα βρούμε) όταν έπεσε σε δύο λακκούβες η ανάρτηση πίσω τερμάζε. έκανε "γκουπ" με απλά λόγια. αν τελικά θέλει ανάρτηση μπορώ να βρω εύκολα; είναι ακριβές;
υπάρχει κάτι άλλο που θα έπρεπε να δω;

Αποσυνδεδεμένος itom32

  • Administrator
  • Gold
  • *****
  • Μηνύματα: 4661
  • Eyes on the Stars
    • Προφίλ
Απ: ερώτηση για κόστος "μαζέματος" cb
« Απάντηση #3 στις: Αύγουστος 25, 2015, 03:44:54 μμ »
Στην Αθήνα,υπάρχει ο http://www.k-shock.gr/index.php/el ο οποιος με περίπου 120 ευρω μπορεί να σου ανακατασκευάσει την αναρτηση showa μα τα χρυσα ρυθμηστήρια που κανονικά,φορά το version s.Αν αλλάξεις ελατήρια λογάριαζε αλλα τόσα στο κόστος.
Aλλιώς εαν χρειάζεσαι νέα αναρτηση οι τιμες ξεκινουν με τις hagon γυρω στα 250 ευρω,Wilbers περι τα 300,bitubo γυρω στα 350 και  ανεβαίνουν αναλογα το μοντέλο.

Αποσυνδεδεμένος vedouzoskoni

  • Εξοικειωμένο Μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 7
    • Προφίλ
Απ: ερώτηση για κόστος "μαζέματος" cb
« Απάντηση #4 στις: Αύγουστος 25, 2015, 09:19:48 μμ »
α ωραία.. οπότε μάλλον συμφέρει καινούρια αν αλλάξεις και τα δύο..
κοίταγα τις αναρτήσεις σου και πως τις έφτιαξες μόνος σου, είσαι μηχανικός, δουλεύεις σε συνεργείο ή μεράκι; πολύ καλή δουλειά  :o

Αποσυνδεδεμένος J053F

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 116
    • Προφίλ
Απ: ερώτηση για κόστος "μαζέματος" cb
« Απάντηση #5 στις: Σεπτέμβριος 01, 2015, 12:19:48 πμ »
Αν δε το ξέρεις το μηχανάκι, τα 350 € για όσα θέλεις να κάνεις (και όσα θα προκύψουν -όπως πάντα γίνεται- ) είναι εξαιρετικά αισιόδοξη τιμή (προσωπική εκτίμηση με βάση με βάση το κόστος που είχε ένα γενικό service που έκανα στη δική μου όταν πέρασε στα χέρια μου).
Έχε κατά νου ότι μπορεί να χρειαστεί να βάλεις το χέρι και λίγο βαθύτερα στη τσέπη, ειδικά αν δεν ασχοληθείς ο ίδιος και δεν έχεις τις "άκρες" σου.
CB400sf PB-1 FII-R (2010 - 2013)

Αποσυνδεδεμένος desmond

  • VIP
  • *****
  • Μηνύματα: 899
  • Λεφτά υπάρχουν! Εμείς δεν έχουμε...
    • Προφίλ
    • http://www.duckseason.mobi
Απ: ερώτηση για κόστος "μαζέματος" cb
« Απάντηση #6 στις: Σεπτέμβριος 12, 2015, 12:52:41 πμ »
κι εγώ πιστεύω ότι τα 350 είναι πολύ αισιόδοξα.
Του Itom βέβαια μπορεί και να του έβγαιναν τόσα γιατί θα τα έκανε όλα μόνος του αλλά μάλλον δεν είσαι σε αυτήν την κατηγορία.

Το να αλλάξεις γρανάζια (χωρίς αλυσίδα) δεν είναι πολύ μανίκι γιατί δε χρειάζεται να βγάλεις το ψαλίδι (μα ποιός άλλαξε αλυσίδα χωρίς να αλλάξει γρανάζια;; Έλεος!)
Υπολόγιζε γύρω στο 50ρικο, ίσως λίγο παραπάνω για τα ανταλακτικά των γραναζιών.
Το βάψιμο δε θα θέλει κάνα 200άρι/250άρι; (δεν ξέρω, μπορεί να λέω μπαρούφα) όλα θέλουν βάψιμο ή μόνο ένα κομάτι;
Καθάρισμα/γυάλισμα κινητήρα δε θα στο κάνει κανένας οπότε δεν έχει κόστος, μόνο προσωπική δουλειά και ότι χρειαστείς σε υλικό, (βερνίκια, αλοιφές, μπογιές και λοιπά).

και ερχόμαστε στο service. Τι εννοείς service?
Λάδια κανα 40άρι (κάθε 6000 χιλ)
μπουζί κάνα 50άρι (κάθε12000 χιλ)
φίλτρο λαδιού λιγότερο από 10 (κάθε 12000 χιλ λέει η honda αλλά κάντο καθε 6000, μικρό το κόστος, μεγάλη η δουλειά που κάνει)
φίλτρο αέρος μαμά 35+, η hiflow κάνα 15άρι νομίζω (κάθε12000 χιλ λέει η honda αλλά ανάλογα που κινείσαι και τι σκόνη έχει, μπορεί λιγότερο ή παραπάνω)
υγρά φρένων; (νομίζω κάθε 2 χρόνια)
παραφλού;
τακάκια;
Σε όλα τα παραπάνω βέβαια να υπολογίζεις και εργασία extra εκτός αν τα κάνεις μόνος σου.

Βαλβίδες; έχουν γίνει πρόσφατα; Η Honda λέει κάθε 24000 χιλιόμετρα να ελέγχονται και αν χρειάζεται να "ρυθμίζονται"(αλλαγές/αντικαταστάσεις καπελώτων). Αυτό από μόνο του σαν εργασία+ανταλακτικά δε θα βγει κάτω από 150.


Για τις αναρτήσεις που αναφέρεις η καλύτερη λύση είναι η ανακατασκευή που προτείνει ο itom με αλλαγή ελατηρίων αν χρειάζεται. Αν πάρεις καινούριες μην πάρεις hagon, δώσε κάτι παραπάνω και πάνε για bitubo ή κάτι καλύτερο.
Οι μπροστινές πως είναι;

(edit) Για το δείκτη βενζίνης μπορεί να φταίει το φλοτέρ, κάνα καλώδιο, ή τα όργανα.
Αν είναι τα όργανα σκέψου και την περίπτωση δεν το φτιάχνω/δεν το χρειάζομαι

DuckSeason Development Team
Software for Android Platform
http://www.duckseason.mobi