Αποστολέας Θέμα: Σερβις, μάζεμα Cb  (Αναγνώστηκε 1116 φορές)

Αποσυνδεδεμένος Driven

  • Εξοικειωμένο Μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 8
    • Προφίλ
Σερβις, μάζεμα Cb
« στις: Οκτώβριος 04, 2015, 11:20:05 μμ »
Καλησπέρα παιδιά,
Μετά από περίπου εναμιση μήνα δοκιμασίας και αλλαγή δύο μηχανικών έκανα τα παρακάτω για αρχή και σας τα παραθέτω να πείτε την γνώμη σας. Το μηχανάκι -version s του 96- ήταν σε αρκετά καλή κατάσταση αλλά δεν είχε πάει ποτέ σε μηχανικό. Και φυσικά δεν ήξερα να τα κάνω μόνος μου.
Οπότε άλλαξα άμεσα:
1) ρουλεμάν τιμονιού, τακάκια πίσω και ντίζα κοντέρ (δεν δούλευαν τα χλμ) 190€
2) καρβουνάκια honda και ρελε 110€

Αλλαγή μάστορα γιατί δεν έμεινα ευχαριστημένος (συνέχιζε να μην παίρνει μπρος σε άσχετες στιγμές + οτι βαριόταν να πολυασχοληθεί) και συνεχίζω!
Λάδια
Καθάρισμα & ρύθμιση καρμπιρατερ (είχε τρύπα στις 4-5χιλ στροφές)
Μπαταρία (η παλιά ήταν πεθαμένη)
Μπουζί (όλα)
Βελονάκια καρμπιρατέρ
Ηλεκτρικά, μάζεμα
Υγρά φρένων
Φίλτρο λαδιού
290€ βγήκε το μαλλί εδώ

Εστρωσαν τα πάντα και σήμερα που το πήγα βόλτα να το τσεκάρω δουλεύει πλέον μια χαρά και ανοίγει κανονικά.
Τον δεύτερο μάστορα θα σας τον πρότεινα άνετα, οπότε όποιος θέλει μου λέει. Αθήνα, κοντά στη Φραντζή.
Είχε ήδη κι άλλα cb μέσα και μου τον πρότειναν αρκετοί πριν πάω.
Τον πρώτο τον βρήκα από το φορουμ εδώ αλλά τελικά δεν έμεινα ευχαριστημένος..κρίμα.

Σε επόμενη φάση πάμε για λάστιχα και σέλα γιατί δεν έμεινε φράγκο προς το παρόν!
Οπως και να'χει σας φαίνονται αρκετά για πρώτο σέρβις?
Επισης είμαι διαθέσιμος πλεόν να σας δω κι από κοντά αν έχετε κάτι στα υποψιν, μένω κέντρο.

Αποσυνδεδεμένος ammo77

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 469
    • Προφίλ
Απ: Σερβις, μάζεμα Cb
« Απάντηση #1 στις: Οκτώβριος 05, 2015, 12:09:29 πμ »
Άντε και καλες βόλτες.
Για τις τιμές δεν είμαι ο αρμόδιος ...  >:D
Να επισημάνω κάτι μόνο θέλω, αυτό το μοτέρ (του cb Γενικότερα) θέλει καλά ρεύματαγια να δουλεύει καλά, από την στιγμή που δεν είχες καλή μπαταρία πιθανό είναι κάποια από τα προβλήματα (ηλεκτρολογικά) να προέρχονταν από αυτήν.
Θα έλεγα να δώσεις βάση στο θέμα σου με την εκκινήσει,να δεις αν όντως έχει εξαλειφθεί!

Καλή συνέχεια με το "μάζεμα" :)

Αποσυνδεδεμένος Driven

  • Εξοικειωμένο Μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 8
    • Προφίλ
Απ: Σερβις, μάζεμα Cb
« Απάντηση #2 στις: Οκτώβριος 05, 2015, 08:43:30 πμ »
Το πέτυχες! Όντως είχα θέματα με τα ηλεκτρικά.
Είχα παρατηρήσει χαμηλή τάση στα φώτα, νυσταγμένο passing (μέχρι να παίξω φώτα είχα ήδη προσπεράσει), πάταγα φρένο ή συμπλέκτη και έπεφτε η ένταση του φαναριού και του κοντέρ κι άλλα τέτοια ωραία.
Αλλάζοντας την μπαταρία είδα διαφορά στα φώτα όντως, αλλά καμιά φορά θέλει δυο μιζιές για να πάρει π.χ. ή εχθές μόλις έβαλα 1η να φύγω μου έσβησε ας πούμε.
Δε νομίζω ότι έχει λυθεί το θέμα πάντως και δεν ξέρω τί να ψάξω και πού.
Btw δεν έχω αλλάξει τον ανορθωτή γιατί μου είπε ότι τον βρήκε οκ.

Αν έχετε καμιά ιδέα πάντως δώστε μου τα φώτα σας!

Αποσυνδεδεμένος mikegti

  • Γνωστό μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 31
    • Προφίλ
Απ: Σερβις, μάζεμα Cb
« Απάντηση #3 στις: Οκτώβριος 07, 2015, 04:33:55 μμ »
Καλησπέρα κι από μένα.
Αρχικά να τονίσω ότι δεν ειμαι μηχανικός, απλά έχω τρέλα με οτι φοράει 4 και 2 τροχούς και λόγω οτι δουλεύω αρκετά χρόνια σε φανοποιίο έχω φτασει να ψάχνομαι και να ασχολούμαι μόνος. Οπότε η γνώμη μου είναι οτι το σβήσιμο στο κούμπωμα δεν είναι στα ηλεκτρικά. Συνήθως τα μηχανάκια (ακόμα και του father to tdm) όταν τα βάζεις μπροστά και πατάς την πρώτη,πολλές φορές είναι λες και ο συμπλέκτης δεν απομονώνει 100%. Αν παρατηρήσεις πολλές φορές στο πρώτο κούμπωμα κανει και ένα μικρό τίναγμα το μηχανάκι. Θεωρώ οτι επειδή είναι εν μέρει σαν να βάζεις ταχύτητα με μισό συμπλεκτάρισμα έσβησε μπορεί π.χ λόγω αρκετού ρελαντί.
Αν και παιδιά οφείλω να ομολογήσω ότι ως κάτοχος ενός CB ένα μηνα τώρα έχω μείνει έκπληκτος. Εμένα προσωπικά απο θέμα καρμπ. δουλευει νομίζω κάτι παραπάνω απο καλά. Έτσι το πηρα, και έχω εντυπωσιαστεί ότι ενω ο στροφοδείκτης μπορει να είναι ισα ισα πάνω απο το μηδέν το μηχανάκι ΔΕΝ σβηνει... :D

Αποσυνδεδεμένος Koala

  • Γνωστό μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 36
    • Προφίλ
Απ: Σερβις, μάζεμα Cb
« Απάντηση #4 στις: Οκτώβριος 13, 2015, 10:31:17 μμ »
Στις πόσες στροφές είναι το ρελαντί σου;

Πιστεύω πως αν είναι κάπως χαμηλό, σε συνδυασμό με τον πλέων κρύο αέρα, το κούμπωμα τις πρώτης στο σβήνει.

Τουλάχιστον σε μένα, και στο freewind 650, και στο CB (πολύ πιο σπάνια) τυχαίνει.

Μόλις ζεσταθεί όμως το μηχανάκι, συμπεριφέρεται πένα.

xrhstos

  • Επισκέπτης
Απ: Σερβις, μάζεμα Cb
« Απάντηση #5 στις: Οκτώβριος 14, 2015, 01:08:08 πμ »
driven μπαταρια κοιτα καλαποσο φορτιζει.και αν.ο προβολεας τραβαει αρκετα.

Αποσυνδεδεμένος Driven

  • Εξοικειωμένο Μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 8
    • Προφίλ
Απ: Σερβις, μάζεμα Cb
« Απάντηση #6 στις: Οκτώβριος 14, 2015, 07:43:31 μμ »
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις παιδες
Το ρελαντι είναι κοντά στις 800 τώρα και σκοπεύω να το ανεβάσω στις 1500 τουλάχιστον λέω..για πείτε και σεις. Εκεί το είχα αλλά μου το κατέβασε στο σέρβις. Σήμερα μου σβησε στο φανάρι ακίνητος αλλά δεν κατάλαβα γιατί, μπορεί και να άφησα λίγο παραπάνω το συμπλέκτη και να μην το κατάλαβα οκ, είχε ελεεινή κίνηση. Ελπίζω να ήταν δικό μου λάθος. Την έκανα στην άκρη και ξαναπήρε κανονικά.
Διάβασα όμως το θέμα που ανοίξατε με τα led και σκέφτομαι σκ να πάω να ψάξω να αλλάξω και τις λάμπες της, ο φωτισμός έχει συνέχεια αυξομοιώσεις και η μπαταρία είναι καινούρια. Κάτι μου λέει πως είναι ο ανορθωτής βέβαια αλλά ο μηχανικός τον βρήκε μια χαρά. Μαζεύω κανα φράγκο και ως τότε την ανάβω πάντα με choke και μετά από λίγο είναι οκ. Θα κοιτάξω να μετρήσω και την μπαταρία και θα σας πω ενδείξεις

xrhstos

  • Επισκέπτης
Απ: Σερβις, μάζεμα Cb
« Απάντηση #7 στις: Οκτώβριος 14, 2015, 10:11:47 μμ »
ο προβολεας  εχεις ξεχωριστο διακοπτη ον οφ? μηπως ζεσταθηκε πολυ?δες τον ελενχο ανορθωτη. και σιγουρα πανω απο 1000 στροφες ρελαντι για να φορτίζει κιολας.

Αποσυνδεδεμένος stam

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 390
    • Προφίλ
Απ: Σερβις, μάζεμα Cb
« Απάντηση #8 στις: Οκτώβριος 15, 2015, 07:05:38 μμ »
800 στροφές είναι χαμηλά. Το Manual γράφει 1200+-100rpm ρελαντί

Αποσυνδεδεμένος MIKEGOUD

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 249
  • Tech. spec.: withus oragainstus
    • Προφίλ
Απ: Σερβις, μάζεμα Cb
« Απάντηση #9 στις: Οκτώβριος 15, 2015, 11:36:43 μμ »
Επίσης ο φωτισμός πάντα έχει αυξομειώσεις. Μην τον έχεις για κριτήριο... Εμένα ας πούμε στο ρελαντί μειώνεται λίγο και όταν δίνω λίγο γκάζι αμέσως τονώνεται.

Αποσυνδεδεμένος Driven

  • Εξοικειωμένο Μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 8
    • Προφίλ
Απ: Σερβις, μάζεμα Cb
« Απάντηση #10 στις: Οκτώβριος 16, 2015, 06:25:02 μμ »
Οκ, να το αφήσω λίγο αυτό για να κοιτάξω τίποτα πιο ουσιαστικό θενκς mikegoud και μένα το ίδιο κάνει.
Ο προβολέας έχει ξεχωριστό on/off από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη xrhstos και τον έχω αφήσει ως έχει γιατί βολεύει είναι η αλήθεια. Θα ανεβάσω λίγο ρελαντι σε επόμενη φάση.

Παρατήρησα στο μεταξύ χθες διαφορά ενδείξεων στους δείκτες του κοντερ (δεν είναι μαμα). Δείχνει καμια 10χλμ λιγότερο απ´οτι πάω και μάλλον και λιγότερες στροφές. Επίσης η ένδειξη του ρεζερβουαρ τερματίζει μετά το F τέρμα κάτω δεξιά όταν είναι γεμάτο χαχα! Οτι να'ναι. Αν υπάρχει τρόπος να το 'ισιώσω' πείτε, αλλιώς αλλαγή καποια στιγμή