Αποστολέας Θέμα: Πλεξούδα  (Αναγνώστηκε 1856 φορές)

Αποσυνδεδεμένος jah

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 282
    • Προφίλ
Πλεξούδα
« στις: Δεκέμβριος 31, 2015, 04:10:56 πμ »
Καλησπέρα παίδες και χρόνια πολλά!!

Τις τελευταίες μέρες, λόγω προβλήματος στα ηλεκτρικά, είμαι σε αναζήτηση πλεξούδας. Η δικιά μου είναι σε κακό χάλι και προτιμώ να την αλλάξω παρά να την φτιάξω. Μια διευκρίνηση θέλω. Γνωρίζει κάποιος αν από μοντέλο σε μοντέλο έχουν διαφορές;;

Αποσυνδεδεμένος stam

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 390
    • Προφίλ
Απ: Πλεξούδα
« Απάντηση #1 στις: Δεκέμβριος 31, 2015, 01:38:04 μμ »
Συμφωνα με το part list δινει διαφορετικούς κωδικούς για κάθε μοντέλο
F2N                 32100 MY9 000
F2R F2S F2T    32100 MY9 690    http://www.webparts.gr/S_part.aspx?expression=32100MY9690
F3S                 32100 MY9 750
F3T                 32100 MY9 890
F2V                 32100 MY9 860
F3V                 32100 MY9 870

Λογικά κάποιες διαφορές θα έχουν στα καλώδια π.χ κάποια έχουν  βενζινόμετρο ενώ κάποια άλλα δείκτη θερμοκρασίας. Ισως να υπαρχουν διαφορες στα φωτα στα γυμνα και σε αυτα με το μασκάκι.


Αποσυνδεδεμένος itom32

  • Administrator
  • Gold
  • *****
  • Μηνύματα: 4597
  • Eyes on the Stars
    • Προφίλ
Απ: Πλεξούδα
« Απάντηση #2 στις: Δεκέμβριος 31, 2015, 01:50:13 μμ »
Mπράβο Stam με πρόλαβες.Νίκο σίγουρα θα έχουν διαφορές εκτός των όσων ανάφερε ο Stam και στις φίσες και εχω μια επιφύλαξη,αλλά ίσως και στα χρώματα καλωδίων.
Δεν ξέρω άν είναι παλαιά τιμή αυτή που δείχνουν οι Ολλανδοί και δεν έχουν αλλάξει τιμοκατάλογο,αλλα είναι δυνατόν τόσο μεγάλη διαφορά τιμής;;; :-[
http://www.cmsnl.com/products/wire-harness_32100my9000/#.VoUXJ7aLTIV

Αποσυνδεδεμένος stam

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 390
    • Προφίλ
Απ: Πλεξούδα
« Απάντηση #3 στις: Δεκέμβριος 31, 2015, 02:55:34 μμ »
Τρελή διαφορά στην τιμή. Φανταζομαι οτι έτσι και αλλιως για μεταχειρισμένη θα σκεφτόσουν.

Αποσυνδεδεμένος klab

  • Elite
  • *
  • Μηνύματα: 1706
  • Με λένε Γιώργοοοο και το CB μου τραγουδάαααει.
    • Προφίλ
Απ: Πλεξούδα
« Απάντηση #4 στις: Δεκέμβριος 31, 2015, 09:05:51 μμ »
Συγκρίνετε λάθος part number, το σωστό είναι να δείτε πόσο έχουν τα 32100 MY9 690 μεταξύ τους
Το smsnl το δίνει 289,00 http://www.cmsnl.com/products/wire-harness_32100my9690/
και το webparts 345.06 http://www.webparts.gr/S_part.aspx?expression=32100MY9690

Αποσυνδεδεμένος jah

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 282
    • Προφίλ
Απ: Πλεξούδα
« Απάντηση #5 στις: Ιανουάριος 03, 2016, 04:58:21 μμ »
Τρελή διαφορά στην τιμή. Φανταζομαι οτι έτσι και αλλιως για μεταχειρισμένη θα σκεφτόσουν.

Σίγουρα μεταχειρισμένη θα σκεφτόμουν. Βρίσκομαι ήδη προς αναζήτηση. Παρ' όλ' αυτά, περιμένω να έρθει η μηχανή με το καλό από Κρήτη και να την ελέγξω καλύτερα. Αν και ο ένοχος κατά 99% (ανορθωτής) έχει βρεθεί.

Αποσυνδεδεμένος jah

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 282
    • Προφίλ
Απ: Πλεξούδα
« Απάντηση #6 στις: Ιανουάριος 22, 2016, 07:58:47 μμ »
Να ζητήσω μια χάρη;; Μπορεί κάποιος να βγάλει μια φώτο την φίσα που έρχεται από την φούσκα της νεκράς προς την πλεξούδα; Και μια μικρή περιγραφή αν γίνεται.. Θα προτιμούσα από PB1.. Ευχαριστώ προκαταβολικά..

Αποσυνδεδεμένος itom32

  • Administrator
  • Gold
  • *****
  • Μηνύματα: 4597
  • Eyes on the Stars
    • Προφίλ
Απ: Πλεξούδα
« Απάντηση #7 στις: Ιανουάριος 23, 2016, 09:22:03 πμ »
Να ζητήσω μια χάρη;; Μπορεί κάποιος να βγάλει μια φώτο την φίσα που έρχεται από την φούσκα της νεκράς προς την πλεξούδα; Και μια μικρή περιγραφή αν γίνεται.. Θα προτιμούσα από PB1.. Ευχαριστώ προκαταβολικά..
Αν καταλαβα καλά ψάχνεις σε τι φίσα καταλήγει το ανοιχτό πρασινο/κοκκινο καλώδιο,που αφορά το λαμπάκι της νεκρας.Με κάθε επιφύλαξη βάση του πίνακα στο παρακάτω  μυνημα,πρέπει να είναι 6 pins.Ρήξε μια ματιά εδω: http://www.go4it.gr/smf/index.php?topic=4859.0

Αποσυνδεδεμένος jah

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 282
    • Προφίλ
Απ: Πλεξούδα
« Απάντηση #8 στις: Ιανουάριος 23, 2016, 05:03:31 μμ »
Τελικά αυτό το forum είναι πάρα πολύ μπροστά!! Αυτός ο πίνακας ήταν η αμέσως επόμενη πληροφορία που χρειαζόμουν!! Κ. Γιάννη ήθελα το προηγούμενο βήμα πριν φτάσει το καλώδιο μπροστά στο φανάρι. Την φίσα δηλαδή που κουμπώνει το "μάτι" της νεκράς (κάτω απ' το αριστερό πλαστικό κάλυμμα/καπάκι των ρευμάτων). Αν δεν κάνω λάθος θα πρέπει να υπάρχει ένα καλώδιο τύπου "Υ" (αισθητήρας λαδιού και νεκράς) που καταλήγει σε μία φίσα 2 pin, σωστά; Ρωτάω γιατί το δικό μου καταλήγει σε μια φίσα 6 pin, που όμως έχει συνδεδεμένα 5 καλώδια. Ο αισθητήρας του λαδιού είναι ένα καλώδιο μόνο του.

Αποσυνδεδεμένος itom32

  • Administrator
  • Gold
  • *****
  • Μηνύματα: 4597
  • Eyes on the Stars
    • Προφίλ
Απ: Πλεξούδα
« Απάντηση #9 στις: Ιανουάριος 24, 2016, 08:36:33 πμ »
Παρ'όλο που οι φώτο είναι απο συναλλαγη στο Ιαπωνικό yahoo αρα κατα πάσα πιθανότητα η καλωδίωση είναι μαμα και δεν έχει πειραχτεί ωστόσο με κάθε επιφύλαξη, έτσι πρεπει να είναι.Δηλ.τα καλωδια των δύο αισθητηρων(πίεσης λαδιού και νεκράς)καταλήγουν σε διπλό φις.
http://yahoo.aleado.com/lot?auctionID=196680152

Αποσυνδεδεμένος jah

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 282
    • Προφίλ
Απ: Πλεξούδα
« Απάντηση #10 στις: Ιανουάριος 24, 2016, 09:32:54 μμ »
Αυτό ακριβώς χρειαζόμουν.  Να κάνω μια ακόμη ερώτηση. Στο δεξί χειριστήριο έχω διακόπτη φώτων και όχι alarm όπως πολλά μοντέλα. Στην θέση off θα πρέπει να σβήνει και το πίσω φανάρι ή μόνο το μπροστά;

Αποσυνδεδεμένος zentakias

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 162
    • Προφίλ
Απ: Πλεξούδα
« Απάντηση #11 στις: Ιανουάριος 25, 2016, 11:32:25 πμ »
Αυτό ακριβώς χρειαζόμουν.  Να κάνω μια ακόμη ερώτηση. Στο δεξί χειριστήριο έχω διακόπτη φώτων και όχι alarm όπως πολλά μοντέλα. Στην θέση off θα πρέπει να σβήνει και το πίσω φανάρι ή μόνο το μπροστά;

με πηρε τηλεφωνο ο wolfi για το θεμα.
Τα F2N οπως αυτο που εχω εγω (1992 μοντελο) στο δεξι γκριπ εχουν μονο το kill switch.
Το δικο σου φοραει απο μεταγενεστερο μοντελο κατα πασα πιθανοτητα.
Εμενα οταν γυρναω το κλειδι στο ον, αναβουν μπρος πισω τα φωτα και ειναι μονιμα αναμενα.

Αποσυνδεδεμένος itom32

  • Administrator
  • Gold
  • *****
  • Μηνύματα: 4597
  • Eyes on the Stars
    • Προφίλ
Απ: Πλεξούδα
« Απάντηση #12 στις: Ιανουάριος 25, 2016, 03:44:49 μμ »
Στο sf μου προϋπήρχε aftermarket διακόπτης,ο οποιος στο οff παρεμβάλεται στα φωτα πορειας και στον προβολεα και στο φαναρι ουρας,αφήνοντας φυσικά να δουλεύει το στοπ.

Αποσυνδεδεμένος jah

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 282
    • Προφίλ
Απ: Πλεξούδα
« Απάντηση #13 στις: Ιανουάριος 26, 2016, 03:40:22 πμ »


Για αρχή θέλω να πω πως άλλαξα ολόκληρη την πλεξούδα λόγω προβλημάτων στα ηλεκτρικά. Η παλιά πλεξούδα διατίθεται σε έκθεση για περιορισμένο χρόνο και παρέχει έντονο προβληματισμό για το τι μπορεί να σου κάνει ένα κακό χέρι μάστορα.

Με πολλή βρωμιά και λάσπη, στην φώτο φαίνεται το δεξί μου χειριστήριο. Μετά από λίγο ψάξιμο, νομίζω πως κάτι τέτοιο πρέπει να φορούσε το CB-1. Αλλά δεν είμαι σίγουρος. Σημασία έχει πως τα έχω βρει λίγο σκούρα με κάποιες συνδέσεις, αλλά σιγά σιγά με πολύ διάβασμα, ψάξιμο και τη βοήθειά σας λύνονται τα προβλήματα. Προς το παρόν έχουμε τα εξής:

1. Δεν έχω φως στα όργανα
2. Δεν ανάβει το stop με το μπροστινό φρένο (έχω βρει ποια καλώδια είναι, απλά πρέπει να τα κουμπώσω στη φίσα).
3. Με τον διακόπτη τω φώτων δεν σβήνει το πίσω φανάρι. Εδώ τα πράματα είναι πιο πολύπλοκα. Με τον διακόπτη της μίζας στο On (μιλάω για το κλειδί), ανάβει το πίσω φανάρι, ακόμη κι αν ο διακόπτης των φώτων είναι κλειστός. Πατάω πίσω φρένο και λειτουργεί κανονικά το stop. Ανοίγω τον διακόπτη των φώτων και μαζί με το μπροστινό φανάρι δυναμώνει και το πίσω. Αν πατήσω το φρένο, η διαφορά είναι ελάχιστη σε σημείο να μην καταλαβαίνει ο πίσω ότι σταματάω (λίγο επικίνδυνο θα έλεγα).
4. Κάθε φορά που πατάω συμπλέκτη, ανάβει το λαμπάκι της νεκράς. Αυτό βέβαια δεν ξέρω αν συμβαίνει λόγω του ότι δεν έχω συνδεδεμένη τη φούσκα της νεκράς.

Αυτά για την ώρα. Προς ενημέρωση, βρίσκομαι πλέον Θεσσαλονίκη, οπότε μπορούμε να τα πούμε κι από κοντά σε έναν καφέ (με τους Βόρειους βέβαια ή τους απανταχού CBάδες που θέλουν να δουν την παλιά πλεξούδα-έργο υψηλής ραπτικής).

Αποσυνδεδεμένος zentakias

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 162
    • Προφίλ
Απ: Πλεξούδα
« Απάντηση #14 στις: Ιανουάριος 26, 2016, 08:07:16 μμ »
Δεν ειναι το μαμα χειριστηριο αυτο στο F2N.
Εμενα δεν εχει τον διακοπτη για τα φωτα.

Και για να σε βοηθησω με αυτο που λες με τον διακοπτη φωτων.
Εγω εβαλα προσθετο διακοπτακι να σβηνω τα φωτα, αλλά το μονο που σβηνει ειναι η μικρη σκαλα, το πισω μενει παντα αναμμενο απο τη στιγμη που το κλειδι ειναι στο on.
Oποτε υποθετω οτι ο προηγουμενος εκανε το ιδιο σε σενα αλλά με το διακοπτη του χειριστηριου.
Απο μαμα, η μηχανη μολις γυρνας το κλειδι στο ον, εχει αναμμενα μπρος πισω τα φωτα.

Τωρα για το λαμπακι νεκρας που αναβει οταν συμπλεκταρεις, καποιο καλωδιο ειναι λαθος συνδεδεμενο.
Ο αισθητηρας της νεκράς φαινεται αν βγαλεις το καπακι του εμπρος γραναζιου. Ειχε ροδελα οπως ειναι τα καλωδια στους πολους της μπαταριας, και πιανει με μιρκο (δε θυμαμαι καλα, νομιζω 8αρακι παξιμαδι). Εχει πλαστικο προστατευτικο "καπελακι"

Οταν παταμε ειτε μπροστινο ειτε πισω φρενο, αναβει στις πισω λαμπες 2ο συρματακι που στην ουσια δημιουργει το δυνατοτερο φως (ας το λεμε στοπ).
Αν προσπαθουσες να τα δεις μερα με νταλα ηλιο, δεν ειναι και πολυ εντονη η διαφορα αν πατας ή οχι φρενο. (αναλογα τις λαμπες)

Το οτι δεν αναβει το στοπ οταν πατας μπροστινο φρενο, παλι ειναι θεμα συνδεσιμοτητας καλωδιων. Ελεγξε τα ξανα.


Ειδικες γνωσεις ηλεκτρολογιας δεν εχω, μιλαω απλα με τις γνωσεις που διαθετω.