Αποστολέας Θέμα: Aνακατασκευή καρμπυρατέρ CB400 SF PB-1 1992  (Αναγνώστηκε 2569 φορές)

Αποσυνδεδεμένος zentakias

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 162
    • Προφίλ
Aνακατασκευή καρμπυρατέρ CB400 SF PB-1 1992
« στις: Ιούνιος 30, 2016, 09:48:52 μμ »
Προσεχώς ανακατασκευή DIY απο μενα  ;D
Πιστευω απο βδομαδα να ξεκινησω.
Θα ανεβασω αρκετες φωτογραφιες και πληροφοριες και ελπιζω
να βοηθησω και αλλα μέλη, αλλά και να εχω καθοδηγηση απο τους πιο εμπειρους του φορουμ!!
Ανταλλακτικα εχω προμηθευτει απο litetek, aliexpress και μια δευτερη τετραδα μεταχειρισμενη.

Και επισης DIY υποπιεσομετρα και ρυθμιση.  ;)


Αποσυνδεδεμένος zentakias

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 162
    • Προφίλ
Απ: Aνακατασκευή καρμπυρατέρ CB400 SF PB-1 1992
« Απάντηση #1 στις: Οκτώβριος 09, 2016, 02:02:51 πμ »
Ξεκινησα με τα κλασσικα
βγαλσιμο σελα, ντεποζιτο και πλαϊνα καπακια (για λιγοτερες εγνοιες)



Στην ακρη και ηλεκτρονικες και πολλαπλασιαστες για να βγει το φιλτροκουτι








Αποσυνδεδεμένος zentakias

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 162
    • Προφίλ
Απ: Aνακατασκευή καρμπυρατέρ CB400 SF PB-1 1992
« Απάντηση #2 στις: Οκτώβριος 09, 2016, 02:11:42 πμ »

χαλαρωμα τα δαχτυλιδια (οπως θελετε πειτε το) που εχουν τα κολλαρα απο το φιλτροκουτι



Αφου εχω κανει χώρο πισω απο το φιλτροκουτι και εχω χαλαρωσει και τα 4 κολλαρα, το τραβαω προς τα πισω για να βγει απο τα καρμπυρατερ

Μολις ξεκουμπωσα το φιλτροκουτι, χαλαρωσα και τα δαχτυλιδια απο τα κολλαρα των καρμπυρατερ (απο την μερια του κινητηρα).



Αποσυνδεδεμένος zentakias

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 162
    • Προφίλ
Απ: Aνακατασκευή καρμπυρατέρ CB400 SF PB-1 1992
« Απάντηση #3 στις: Οκτώβριος 09, 2016, 02:17:50 πμ »
Επομενο βημα να βγουν οι ντιζες του τσοκ και του γκαζιου απο τα καρμπυρατερ

του τσοκ



του γκαζιου (οι περισσοτεροι εχουμε μονο τη μια απο τις 2, γιατι συνηθως κοβεται. ο trip εχει εναν ωραιο οδηγο στο φορουμ για να περασετε καινουργια)



Και αφου εχουν βγει οι ντιζες, και εχουμε ετοιμο βγαλμενο το φιλτροκουτι και χαλαρα τα δαχτυλιδια , τραβηξα απαλα την τετραδα προς τα πισω να βγει απο τα κολλαρα του κινητηρα.
 
Και αφου πλεον εχω χωρο, τα βγαζω σιγα σιγα προς τα διπλα μεχρι να τα βγαλω εντελως και να τα παρω στο χερι.
(θελει προσοχη γιατι γινονται ευκολα ζημιες!)






Αποσυνδεδεμένος zentakias

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 162
    • Προφίλ
Απ: Aνακατασκευή καρμπυρατέρ CB400 SF PB-1 1992
« Απάντηση #4 στις: Οκτώβριος 09, 2016, 02:27:41 πμ »
Αφου εβγαλα την τετραδα, μετα αφαιρω και το φιλτροκουτι και "ταπωνω" τις εισαγωγες μεχρι να ξαναμπουν τα επισκευασμενα καρμπυρατερ. βαζω και στις θεσεις τους τα ηλεκτρικα για να μην ψαχνω βιδες κτλ αργοτερα και αφηνω στην ακρη την υπολοιπη μηχανη



αρκετα μεγαλος ο χωρος





Μια γρηγορη ματια ετσι απο περιεργεια



εδω και το σωληνακι της βενζινης


Αποσυνδεδεμένος zentakias

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 162
    • Προφίλ
Απ: Aνακατασκευή καρμπυρατέρ CB400 SF PB-1 1992
« Απάντηση #5 στις: Οκτώβριος 09, 2016, 02:43:16 πμ »
Οι κολλες που φαινονται στην φωτο πιο πανω, ειναι απο μαστορα εξουσιοδοτημενο στην αθηνα ως λυση για τη διαρροη βενζινης...
ηταν και ο λογος που αποφασησα να φτιαξω τα καρμπυρατερ γιατι αλλιως ετρεχαν ποταμια μετα απο 2 χρονια που ξεραθηκε η κολλα. (μαλλον εποξικη)





εδω στη μαχη για την αφαιρεση της κολλας, ειχαμε και απώλειες





ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΤΟΝ WOLFI ΓΙΑ ΤΟ ΤΑΦΑΚΙ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕ ΟΤΑΝ ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΩ ΔΕΥΤΕΡΗ ΤΕΤΡΑΔΑ ΓΙΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ.


και εφτασα να εχω βγαλει σχεδον ολες τις κολλες για να διαχωρισω τα σωματα των καρμπυρατερ. πριν που ηταν με τις κολλες δεν υπηρχε περιπτωση να τα διαχωρισω...




Πλεον ετοιμος για "σπασιμο" σε μοναδες


Αποσυνδεδεμένος zentakias

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 162
    • Προφίλ
Απ: Aνακατασκευή καρμπυρατέρ CB400 SF PB-1 1992
« Απάντηση #6 στις: Οκτώβριος 09, 2016, 02:52:00 πμ »
Ξεβιδωμα τις πανω βιδες εκει που επιανε η ντιζα του τσοκ, και βγαζουμε και τη "ραβδο" του τσοκ απο πανω.




Εβγαλα και φωτογραφιες τα σημεια με τις βιδες ρυθμισης, για να θυμαμαι αργοτερα πώς μπαινουν παλι στη θεση τους.








Αποσυνδεδεμένος zentakias

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 162
    • Προφίλ
Απ: Aνακατασκευή καρμπυρατέρ CB400 SF PB-1 1992
« Απάντηση #7 στις: Οκτώβριος 09, 2016, 02:54:00 πμ »
έπεται συνέχεια...

Αποσυνδεδεμένος m@ster k@frer

  • Γνωστό μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 20
    • Προφίλ
Απ: Aνακατασκευή καρμπυρατέρ CB400 SF PB-1 1992
« Απάντηση #8 στις: Οκτώβριος 10, 2016, 10:56:11 πμ »
Χαρα στο κουραγιο σου!

Αναμενω με αγωνια για τη συνεχεια

Αποσυνδεδεμένος zentakias

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 162
    • Προφίλ
Απ: Aνακατασκευή καρμπυρατέρ CB400 SF PB-1 1992
« Απάντηση #9 στις: Οκτώβριος 14, 2016, 12:08:34 πμ »
Επόμενο βήμα, χωρισα τα καρμπς. Η διαδικασια αρκετα χρονοβόρα και δυσκολη.
Τα εβγαλα με αρκετά ζορια και μπολικο wd40 στις εγκοπές.

Πηρα ενα πολυ χοντρο ισιο κατσαβίδι, εχωσα το κεφαλι αναμεσα σε 2ο και 3ο στο σημειο που ενωνει η κουπα με το σωμα, και το εστριβα με δυναμη ωστε να απομακρυνθουν.
λόγω του οτι δεν ειχαν λυθει, είχαμε καποιες απώλειες, αλλά τα καταφερα.





εδώ τα υπολλείματα κόλλας που εβγαλα αφότου τα διαχώρισα. ευτυχως δεν πηγαν κόλλες πιο μεσα στο φιλτρακι να εχουμε τίποτα ιστοριες.




εδω οι απώλειες που ελεγα. πηρε τόσο πολυ ζορι για να βγουνε γιατί με τα χρόνια ειχαν κοκκαλωσει





Το μαυρο που φαινεται ειναι η τσιμουχα στεγανοποιησης απο το λεκανακι. Λογω οτι ειχα 4αδα για ανταλλακτικα, δε δοκιμασα αν χανει ή οχι το συγκεκριμενο λεκανακι, εβαλα απο την αλλη.

Μεγάλη προσοχή στο λυσιμο, γιατί βγαινουν διάφορα πραγματακια, ελατηριακια κλπ απο τη θεση τους, οποτε προσοχή μην χαθει τίποτα.
δουλευουμε παντα σε καθαρο μερος, και το κανουμε π@@@ κατα τη διαδικασια  :P

Ετοιμα χωρισμενα και ετοιμα για καθαρισμα!!



Αποσυνδεδεμένος zentakias

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 162
    • Προφίλ
Απ: Aνακατασκευή καρμπυρατέρ CB400 SF PB-1 1992
« Απάντηση #10 στις: Οκτώβριος 14, 2016, 12:18:48 πμ »
Ολη η διαδικασια ξεκινησε, γιατι ο "μαστορας" βαρεθηκε, αφου εβγαλε (ετσι πιστευω) τα καρμπς για καθαρισμα+ ρυθμισμα , δεν εκατσε να αλλαξει τα o-rings στα ταφακια για να μην χανει βενζινη...






Φυσικα στο λύσιμο, παντα θα υπαρχει μια βίδα που θα χαλασει.... ΠΑΝΤΑ και σε ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ, νομος!  :P

Το ενα ζιγκλερακι ρυθμισης ρελαντι, μας εκανε το δυσκολο.




Φυσικα το εβγαλα, κανοντας λακουβιτσα με πολυ πολυ ψιλο τρυπανακι, και μυτη αστερακι στο κατσαβιδι. βγηκε τελειως ηρεμα και ανετα.


Εδω ενα απο τα παλια. Υποτιθεται οτι αυτα εχουν ενα ο-ring, μια μεταλλικη ροδέλα και ενα ελατηριακι.
Στα δικα μου το μονο που εβρισκα με το ζιγκλερακι, ηταν τα ελατηριακια.
Απορω πώς είχα σταθερο ρελαντι χειμωνα καλοκαιρι και κραταγε ακομα και σε πολυ χαμηλες στροφες κινητηρα...


Αποσυνδεδεμένος zentakias

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 162
    • Προφίλ
Απ: Aνακατασκευή καρμπυρατέρ CB400 SF PB-1 1992
« Απάντηση #11 στις: Οκτώβριος 14, 2016, 12:30:14 πμ »
Σειρά εχει το λυσιμο στα σωματα.

Ξεβιδωμα τα μαυρα καπακια απο πανω, να ελεγξω για σκισμενες μεμβρανες... η διαδικασια εμοιαζε σαν να παιζω στο τηλεπαιχνιδι deal, δεν ηξερα τί θα βρω μεσα.
Απολογισμος, ψωριασμενες οι μεμβρανες στα σημεια γυρω απο το slide και στη μια απο αυτες τρυπιτσα, πιο μικρη και απο μυτη καρφιτσας. φανηκε με δυνατο led φως απο πισω και λιιιιγο τεντωμα.

Οταν βγαζετε το καπακι εχει ενα ελατηριο στη μεση, τσεκαρουμε και αν ειναι ενταξει αλλιως το τεντωνουμε λιγο για να ξαναμεγαλωσει.



Σπρωξιμο το slide προς τα πανω με το δαχτυλο απο μπροστα , σκιζεται ευκολα...




Έτσι φαινεται απο πανω εκει που μπαινει το slide και η βελονα.



Σειρα εχει η μεριά που κουμπώνει στο φιλτροκουτι.









Ελεγχος στην τσιμουχα μην ειναι κομμενη. Μονο αυτές δεν αλλαξα απο τσιμουχες.
Αν τυχει και τα ξαναβγαλω ομως θα τις αλλαξω και αυτες.

Πιστευω παιζουν ρόλο στο να μην παιρνουν αερα τα καρμπυρατερ εκτος φιλτροκουτιου.

Αποσυνδεδεμένος zentakias

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 162
    • Προφίλ
Απ: Aνακατασκευή καρμπυρατέρ CB400 SF PB-1 1992
« Απάντηση #12 στις: Οκτώβριος 14, 2016, 12:40:34 πμ »
Δυστυχως δεν εχω φωτογραφια το πώς είναι το φλοτερακι μεσα στο λεκανακι. Αφαιρεσα την ραβδο που το κραταει (σαν βελόνι ειναι χοντρο) και το τραβηξα προς τα εξω. το πυραυλακι ειναι "θηλυκομένο" σε εσοχή, οπως σε ολα τα καρμπυρατερ.

Εδω ειναι τα ζιγκλερ



Ξεβιδωμα, καλο καθαρισμα με βενζινη και φυσιμα στο κομφλέρ μεχρι που να βλεπουμε φως απο τις τρυπούλες.


Αποσυνδεδεμένος zentakias

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 162
    • Προφίλ
Απ: Aνακατασκευή καρμπυρατέρ CB400 SF PB-1 1992
« Απάντηση #13 στις: Οκτώβριος 14, 2016, 12:50:44 πμ »
Καλο ειναι να εχουμε ολα τα απαραιτητα πραγματα, πριν ανοιξουμε τετοιες δουλειες.

Αγορασα τετραδα σε καλη κατασταση απο συνεργειο μοτο στην χαμοστερνας σε πολυ καλη τιμη (λιγο μετα τη γεφυρα του ησαπ, οπως παμε για πειραιως και λιγο πιο κατω απο το φαναρι) με 3 καλες μεμβρανες και 1 πολυ ελαφρα ψωριασμενη.

Εχω σετ μεμβρανες απο aliexpress καβατζα.

Παρελαβα ολο το σετ με τσιμουχες και o-rings απο το site της litetek (ΟΕΜ ποιοτητα, ακριβείας!!!)









Επισης απο aliexpress παρελαβα ζιγκλερακια μιγματος-ρελαντι με το "συγγενολόι" τους



Η μονη διαφορα με τα "μαμα" είναι οτι εχουν κεφάλι για ισιο κατσαβιδι, ευτυχως δηλαδη για να μην τυχει και τριφτει οπως συνεβη στο παλιο.


εδω τα ταφακια





Αποσυνδεδεμένος zentakias

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 162
    • Προφίλ
Απ: Aνακατασκευή καρμπυρατέρ CB400 SF PB-1 1992
« Απάντηση #14 στις: Οκτώβριος 14, 2016, 12:57:39 πμ »
Αφου εγινε το απαραιτητο καθαρισμα

οδοντοβουρτσα, βενζινη, παραφινελαιο, wd40, μπολικα πανια, καφεδες, μουσικη, κατσαβιδια...


ακολουθησε το δεσιμο, με ακριβως αντιθετη πορεία απο το λυσιμο. Φωτογραφιες, περιττες.





εδω ενα προχειρο ευθυγραμμισμα των πεταλουδων για να δουλεψουν οταν τα βαλω πανω πρωτη φορα



οταν χωρισα τα σωματα, επρεπε να βγουν και οι βιδες που ηταν για τη ρυθμιση, δεν κρατησα σημειωσεις για το ποσο βιδωμενες ηταν και γενικα τιποτα, οποτε δεν υπαρχει ρυθμιση και πρεπει να γινει απο την αρχή.