Αποστολέας Θέμα: Ερωτήσεις ενόψει συμμαζέματος στη Θεσσαλονίκη  (Αναγνώστηκε 1090 φορές)

Αποσυνδεδεμένος sultan

  • Γνωστό μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 43
  • Never underestimate an old guy playing a strat!
    • Προφίλ
Ερωτήσεις ενόψει συμμαζέματος στη Θεσσαλονίκη
« στις: Νοέμβριος 15, 2016, 10:48:05 πμ »
Καλημέρα σε όλους τους φίλους!

Είμαι κάτοχος CB από το 1997, μοντέλο 94 από τις πρώτες παραεισαγωγές της πόλης (το συγκεκριμένο το χαλβάδιαζα στη βιτρίνα από το 96 να με περιμένει!). Η μηχανή έχει φάει βροχή στα χέρια μου μόλις 3 φορές, ήταν και είναι πάντα σε κλειστό φυλασσόμενο χώρο. Όμως...έχει να κινηθεί ή να δουλέψει από το 2007 περίπου. Έκτοτε, περιμένει υπομονετικά την ώρα, πότε ο μπαμπάς θα πάρει απόφαση να τη καβαλήσει και πάλι. Αυτή η ώρα φαίνεται ότι έφτασε.

Η μηχανή έχει δεν έχει 700χλμ από το τελευταίο μεγάλο συμμάζεμα, που περιέλαβε φυσικά λάδια φίλτρα μπουζί κλπ, ρύθμιση βαλβίδων και καθάρισμα carbs. Αλλάχτηκαν και τα αλυσογράναζα καθώς και τακάκια, νομίζω, τότε.

Από τότε η μηχανή δεν ξαναδούλεψε. Υπάρχει βέβαια και καινούργια μπαταρία στο κουτί της αλλά δεν αποπειράθηκα να την βάλω μπρος ποτέ. Να πω επίσης ότι δεν έχω ελέγξει ακόμα το ρεζερβουάρ για σκουριές, ενώ έχω δει κάποιες διαρροές ψυκτικού στην αριστερή πλευρά, μάλλον από το μεταλλικό στέλεχος του κυκλώματος. Το κορίτσι κάθεται σε διπλό σταντ. Εννοείται ότι υγρά ψυγείου, φρένων, λάδια και φίλτρο θα αλλαχθούν.

Και φτάνουμε στις ερωτήσεις - προτάσεις:

Σκεφτόμουν την εξής σειρά.

Άδειασμα ρεζερβουάρ και καθάρισμα.
Άδειασμα ψυκτικού και καθάρισμα ψυγείου (εξαιρετικός οδηγός του φορουμ)
Αλλαγή λαδιών, φίλτρου, καθάρισμα φίλτρου αέρα και έλεγχος μπουζί.
Φόρτιση μπαταρίας

Με τα carbs όμως τι γίνεται??? Είχα κλείσει τη παροχή βενζίνης αλλά δεν άδειασα τα λεκανάκια.

Μήπως το καθάρισμά τους είναι η πρώτη δουλειά που πρέπει να γίνει? γιατί τότε πρέπει να φορτωθεί και να πάει κατευθείαν σε μάστορα

Θα χρειαστούν σετ επισκευής? (oring, φλαντζάκια κλπ)

Και ποιον έχετε να προτείνετε αξιόπιστο και έμπειρο στα cb στην Θεσσαλονίκη ή και ανατολικά προς αεροδρόμιο? (ο μηχανικός που το πήγαινα έχει μεταναστεύσει και έχω χάσει επαφή με τον κλάδο στην πόλη)

Υπάρχει περίπτωση λόγω ακινησίας (σε κλειστό χώρο όπως σας είπα) να έχει κολλήσει το μοτέρ? Υπάρχει τρόπος να το διαπιστώσω πριν αρχίσω?

Τα μπουζί, αν και καινούργια τότε, παίζουν ή τα αλλάζουμε και αυτά?

Το φίλτρο αέρα που ήταν επίσης καινούργιο, καθαρίζει με φύσημα?

Η αλυσίδα αν και γρασσαρισμένη, υπάρχει περίπτωση να διαβρώθηκαν τα orings?

Για λάστιχα δεν το συζητώ, αν και εφόσον δουλέψει αλλάζουν άμεσα το ίδιο και τα υγρά φρένων.

Όσο για τις αναρτήσεις, όπως καταλαβαίνετε και γνωρίζετε πολύ καλύτερα από μένα, πρέπει να σενιαριστούν κι αυτές αλλά φυσικά σε δεύτερο χρόνο.

Κοσμητικές επεμβάσεις εννοείται σε τρίτο τέταρτο χρόνο και στα αντίστοιχα πεδία του φόρουμ.

Να πω και για μένα, ότι έχω γνώσεις μηχανολογίας και πιάνουν τα χέρια μου, αλλά δεν έβαλα ποτέ χέρι πάνω της πέρα από τα πολύ βασικά, ενώ έχω άκρες σε κατασκευαστές και εμπόρους ανταλλακτικών αυτοκινήτων στη Θεσσαλονίκη λόγω θέσης εργασίας.

Ζητώ συγνώμη για το μακροσκελές πόστ αλλά βοηθάτε ρε παιδιά μπας και ξαναβγάλουμε την ChyBa μου ξανά στους δρόμους, ένα όμορφο μαύρο, εντελώς original (παλιά εξάτμιση άψογη) και καθαρό CB.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την υπομονή σας και περιμένω με χαρά τις προτάσεις και τις παρατηρήσεις σας.

Άκης Θέρμη





 
"Τα πάντα είναι ζήτημα αισθητικών επιλογών..."

Αποσυνδεδεμένος itom32

  • Administrator
  • Gold
  • *****
  • Μηνύματα: 4661
  • Eyes on the Stars
    • Προφίλ
Απ: Ερωτήσεις ενόψει συμμαζέματος στη Θεσσαλονίκη
« Απάντηση #1 στις: Νοέμβριος 15, 2016, 04:21:15 μμ »
Άδειασμα ρεζερβουάρ και καθάρισμα.
Βασικότατο.Αν είχες γεμάτο το ρεζερβουαρ ή ελέγχοντας συμπλήρωνες βενζίνη,δύσκολο να σκούριασε.Αν ήταν μισοάδειο ή άδειο πολύ πιθανόν να χρειαστείς πλαστικοποίηση στο εσωτερικό του ρεζερβουαρ.

Άδειασμα ψυκτικού και καθάρισμα ψυγείου (εξαιρετικός οδηγός του φορουμ)
Ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια.Καλό θα κάνεις να έχει καθαρό κύκλωμα ψύξης και φρέσκο ψυκτικό.

Αλλαγή λαδιών, φίλτρου, καθάρισμα φίλτρου αέρα και έλεγχος μπουζί.
Σωστα

Φόρτιση μπαταρίας
Βασικότατο.Το Cb θέλει καλή-ισχυρή-φρέσκια μπαταρία.

Με τα carbs όμως τι γίνεται??? Είχα κλείσει τη παροχή βενζίνης αλλά δεν άδειασα τα λεκανάκια.
Μήπως το καθάρισμά τους είναι η πρώτη δουλειά που πρέπει να γίνει? γιατί τότε πρέπει να φορτωθεί και να πάει κατευθείαν σε μάστορα
Θα χρειαστούν σετ επισκευής? (oring, φλαντζάκια κλπ)
Με τα καρμπ γνώμη μου είναι οτι αφού πριν την γκαραζώσεις τα είχες καθαρίσει-ρυθμήσει να δεις(αφού ετοιμάσεις όλα τα άλλα) να δεις πως δουλεύουν.Παρατηρείς πως λειτουργούν και πρατεις.(Κάτι μου λεει πως θα δουλεύουν μια χαρά).

Και ποιον έχετε να προτείνετε αξιόπιστο και έμπειρο στα cb στην Θεσσαλονίκη ή και ανατολικά προς αεροδρόμιο? (ο μηχανικός που το πήγαινα έχει μεταναστεύσει και έχω χάσει επαφή με τον κλάδο στην πόλη)
Εχω ακούσει καλά λόγια για τον Ινδιάνο.Περιοχή Κάτω Τούμπα. http://www.car.gr/cartalog/view/9444/

Υπάρχει περίπτωση λόγω ακινησίας (σε κλειστό χώρο όπως σας είπα) να έχει κολλήσει το μοτέρ? Υπάρχει τρόπος να το διαπιστώσω πριν αρχίσω?
Δεν θα ανησυχούσα,νομίζω με λίγη φροντίδα θα γουργουρίσει σαν γάτα ξανά.

Τα μπουζί, αν και καινούργια τότε, παίζουν ή τα αλλάζουμε και αυτά?
Αφού δεν έφαγαν χιλιόμετρα γιατί να τ'αλλάξεις;]

Το φίλτρο αέρα που ήταν επίσης καινούργιο, καθαρίζει με φύσημα?
Αυτό θα έκανα επίσης

Η αλυσίδα αν και γρασσαρισμένη, υπάρχει περίπτωση να διαβρώθηκαν τα orings?
Καθάρισμα καλό με παραφινέλαιο και καλή λίπανση με 90αρα βαλβολίνη ή ανάλογο λιπαντικό

Για λάστιχα δεν το συζητώ, αν και εφόσον δουλέψει αλλάζουν άμεσα το ίδιο και τα υγρά φρένων.
Πολύ σωστά!

Όσο για τις αναρτήσεις, όπως καταλαβαίνετε και γνωρίζετε πολύ καλύτερα από μένα, πρέπει να σενιαριστούν κι αυτές αλλά φυσικά σε δεύτερο χρόνο.
Υπάρχουν ανάλογα πόστ και για τις εμπρός και για τις πίσω.Οτι χρειαστείς υπάρχει αρκετή εμπειρία.
Καλή αρχή και καλά μαστορέματα Ακη.


Αποσυνδεδεμένος TEOS CB SF

  • VIP
  • *****
  • Μηνύματα: 914
  • οποιος φοβαται πεφτει και κοιμαται
    • Προφίλ
Απ: Ερωτήσεις ενόψει συμμαζέματος στη Θεσσαλονίκη
« Απάντηση #2 στις: Νοέμβριος 15, 2016, 06:32:32 μμ »
Νομίζω ότι ο itom απάντησε σε όλα ... Εγώ προσωπικά θα αδειαζα το τεποζιτο απο την Βενζίνη που έχει θα καθαριζα το φίλτρο που είναι εντός του ρεζερβουάρ πάνω από το ρουμπινετο και θα αδειαζα τα λεκανακια απο τα καρμπυρατερ απο τις βίδες που έχουν στο κάτω μέρος τους .... Μετά πριν προβώ σε άλλες ενέργειες θα έβαζα 3-4 λίτρα Βενζίνη θα έβαζα μια καλή μπαταρία και θα έκανα μια απόπειρα να την βάλω μπροστά. .. ... Εάν όλα πάνε καλά και πάρει μπροστά μετα θα προχωρούσα σε άμεση αλλαγή λαδιών κ φίλτρου ..... Και όλα που προαναφέρθηκαν από εσένα πιο πάνω ... ξεκινά και εδώ είμαστε ... Θεόφιλος κουφαλια 😉

Αποσυνδεδεμένος sultan

  • Γνωστό μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 43
  • Never underestimate an old guy playing a strat!
    • Προφίλ
Απ: Ερωτήσεις ενόψει συμμαζέματος στη Θεσσαλονίκη
« Απάντηση #3 στις: Νοέμβριος 15, 2016, 08:20:19 μμ »
Σας ευχαριστώ πολύ παιδιά, δεν έχω λόγια για τις άμεσες απαντήσεις και την γενικότερη προθυμία.

Να σας ζαλίσω λίγο ακόμα! Ένα ένα μου ρχονται.

Τον θερμοστάτη τον συντηρούμε κάπως? ελέχγουμε κάπως αν κόλλησε?

Την αντλία νερού την τσεκάρουμε? Την αλλάζουμε υποχρεωτικά ή δεν υπάρχει λόγος για κάτι τέτοιο?

Θεόφιλε μόλις τσέκαρα το τεπόζιτο. Έχει κάτι πρασινάδες στην καμπούρα αλλά δεν διέκρινα σκουριά στο γκρίζο του υπόλοιπου τεποζίτου, όσο μου εέτρεπε η τάπα δηλαδη. Βενζίνη μέχρι τα πλαινά μαγουλα. Αν βγει η τάπα από τα allen δίνει χέρι για καθάρισμα και με τι το καθαρίζουμε το τεπόζιτο? υποθέτω ότι το φίλτρο αποκαλύπτεται με την απομάκρυνση του ρουμπινέτου, σωστά?

Και επίσης Γιάννη, έχουμε κάποιο σχετικό κόστος για την πλαστικοποίηση του ρεζερβουάρ αν χρειαστεί?

Τέλος (ελπίζω), υπάρχουν σημεία λίπανσης που πρέπει να επισκευτώ με αδιάβροχο γράσσο? Υπάρχουν σε manual και ποια έκδοση προτείνετε να κατεβάσω? Είχα βρει το Ρώσσικο πριν χρόνια

Σίγουρα υπάρχουν πληροφορίες στο φόρουμ αλλά συγχωρήστε τον ενθουσιασμό μου αφού μόλις την περιεργάστηκα μια γύρα και με τα ενθαρυντικά σας λόγια είμαι τέρμα φτιαγμένος!
"Τα πάντα είναι ζήτημα αισθητικών επιλογών..."

Αποσυνδεδεμένος itom32

  • Administrator
  • Gold
  • *****
  • Μηνύματα: 4661
  • Eyes on the Stars
    • Προφίλ
Απ: Ερωτήσεις ενόψει συμμαζέματος στη Θεσσαλονίκη
« Απάντηση #4 στις: Νοέμβριος 15, 2016, 08:45:45 μμ »
Τον θερμοστάτη τον συντηρούμε κάπως? ελέχγουμε κάπως αν κόλλησε?
Την αντλία νερού την τσεκάρουμε? Την αλλάζουμε υποχρεωτικά ή δεν υπάρχει λόγος για κάτι τέτοιο?
Δεν νομίζω λόγω ακινησίας να έχεις κάποιο πρόβλημα με θερμοστάτη ή με την αντλία νερού.Αν την είχες παρκαρισμένη σε εξωτερικό χώρο θα έλεγα να ελένξεις τα κολάρα,αλλά ούτε αυτα θα έχουν θέμα αφού δεν έφαγαν καυτό ήλιο ή γερά κρύα. Οπως και να έχει το αν εχεις διαρροές ή αν το μοτερ ανεβάζει θερμοκρασία και σε ανάβει βεντιλατερ τακτικά θα το δείς αφού αρχίσεις να δουλεύεις το SF.

Θεόφιλε μόλις τσέκαρα το τεπόζιτο. Έχει κάτι πρασινάδες στην καμπούρα αλλά δεν διέκρινα σκουριά στο γκρίζο του υπόλοιπου τεποζίτου, όσο μου εέτρεπε η τάπα δηλαδη. Βενζίνη μέχρι τα πλαινά μαγουλα. Αν βγει η τάπα από τα allen δίνει χέρι για καθάρισμα και με τι το καθαρίζουμε το τεπόζιτο? υποθέτω ότι το φίλτρο αποκαλύπτεται με την απομάκρυνση του ρουμπινέτου, σωστά?
Σωστά το φίλτρο είναι σαν σίτα-καλαμάκι στο πάνω μέρος του ρουμπινετου και εντός του ρεζερβουαρ

Και επίσης Γιάννη, έχουμε κάποιο σχετικό κόστος για την πλαστικοποίηση του ρεζερβουάρ αν χρειαστεί?
Πλαστικοποίηση είχα κάνει παλαιότερα σε αυτόν.http://tat.toopaint.gr/tank.htmΠρέπει να είχα δώσει 60 ευρώ.Απόλυτα ευχαριστημένος.Γνώμη μου είναι να βγάλεις την τάπα και αν είναι καθαρό να μην κάνεις τίποτα.

Τέλος (ελπίζω), υπάρχουν σημεία λίπανσης που πρέπει να επισκευτώ με αδιάβροχο γράσσο? Υπάρχουν σε manual και ποια έκδοση προτείνετε να κατεβάσω? Είχα βρει το Ρώσσικο πριν χρόνια
Πανευρωπαικά μόνο με το Ρώσσικο που κυκλοφορεί μπορεί κανείς να βγάλει άκρη.Σε αυτό θα βρείς τα σημεία γρασσαρίσματος.

Αποσυνδεδεμένος TEOS CB SF

  • VIP
  • *****
  • Μηνύματα: 914
  • οποιος φοβαται πεφτει και κοιμαται
    • Προφίλ
Απ: Ερωτήσεις ενόψει συμμαζέματος στη Θεσσαλονίκη
« Απάντηση #5 στις: Νοέμβριος 15, 2016, 09:25:57 μμ »
Συγχαρητήρια στον doctor itom για τις εγκυκλοπαιδικες του γνώσεις. .... Για το τεποζιτο εαν είναι σχετικά καθαρό θα έλεγα κ εγώ να μην το πολύ παιδευεις ... ενας τροπος για να το ξεπλενεις είναι όταν το βγάλεις και αφού βγάλεις και το φιλτρακι που είναι εντός του ρεζερβουάρ να ταπωνεις την τρύπα του ρουμπινετου με το δάχτυλό να βάζεις 1 λίτρο βενζίνη να κλείνεις την τάπα και να το κουνάς πάνω κάτω μετα να αφήνεις το δάχτυλο να αδειάζει η Βενζίνη σε μια λεκάνη και να βλέπεις εαν βγάλει βρωμιά. .. μπορείς να το κάνεις αυτό μερικές φορές εαν δεν βγάζει σκουπίδια είσαι ο.κ .... Απαραίτητο είναι να γίνει σε καλά αεριζομενο χώρο η εργασία αυτή και μακριά από κάτι που θα μπορούσε να παρει φωτιά η βενζίνη. ..

Αποσυνδεδεμένος sultan

  • Γνωστό μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 43
  • Never underestimate an old guy playing a strat!
    • Προφίλ
Απ: Ερωτήσεις ενόψει συμμαζέματος στη Θεσσαλονίκη
« Απάντηση #6 στις: Νοέμβριος 17, 2016, 09:59:00 πμ »
Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τις άμεσες ΄και κατατοπιστικές απαντήσεις. Σύντομα θα βάλω χέρι στο cb για το πρώτο μπαμ.

Ελπίζω να μη χρειαστεί κάτι στα καρμπς γιατί το κόστος ίσως να είναι απαγορευτικό, ειδικά αν χρειαστούν φούσκες, αν και βρήκα αυτό: http://www.nrp-carbs.co.uk/shop/index.php?route=product/product&manufacturer_id=22&product_id=682

Αν δουλέψει όμως, βουρ για λάστιχα και χαρτιά και μετά λίγο λίγο πάμε και στο θέμα επισκευή αναρτήσεων.

Ερώτηση: Τα μαμά πίσω ελατήρια αξίζει να τα κρατήσει κανεις μετα από επισκευή των πίσω αμορτισέρ? Δηλαδή αλλαγή λαδιών και αερίου τα αναβαθμίζουν αρκούντως?

Σας ευχαριστώ πολύ και ελπίζω σύντομα να επανέλθω με φωτογραφικό υλικό και επιπλέον ερωτήσεις.
"Τα πάντα είναι ζήτημα αισθητικών επιλογών..."

Αποσυνδεδεμένος itom32

  • Administrator
  • Gold
  • *****
  • Μηνύματα: 4661
  • Eyes on the Stars
    • Προφίλ
Απ: Ερωτήσεις ενόψει συμμαζέματος στη Θεσσαλονίκη
« Απάντηση #7 στις: Νοέμβριος 17, 2016, 08:38:50 μμ »
Οι Showa με αρέσουν πολύ.Αλλά οι προσεγμένες Showa με σωστή ποσότητα λαδιού και αερίου.Κοπιάσαμε αρκετά σε αυτήν την κοινότητα,αλλά τελικά με πολύ επιμονή βρήκαμε άκρη  με τις πληροφορίες αυτές. Για περισσότερα κοίταξε εδω. http://www.go4it.gr/smf/index.php?topic=3549.135
Μετά το service (αλλαγή τσιμούχας,λαδιών και ότι άλλο χρειαστεί η ανάρτηση σου,θα τσεκάρεις την  συμπεριφορά της ανάρτησης και αναλόγως αν δεν είσαι ικανοποιημένος,αλλάζεις και τα ελατήρια.

Αποσυνδεδεμένος sultan

  • Γνωστό μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 43
  • Never underestimate an old guy playing a strat!
    • Προφίλ
Απ: Ερωτήσεις ενόψει συμμαζέματος στη Θεσσαλονίκη
« Απάντηση #8 στις: Νοέμβριος 18, 2016, 01:26:39 μμ »
Και πάλι ευχαριστώ πολύ Γιάννη! Το θέμα με την επισκευή των πίσω αναρτήσεων ήταν από τα πρώτα που είδα στο φόρουμ και πήρα λίγο τ'απάνω μου για το τι χέρι μπορεί να μπει σε ακριβά εξαρτήματα της μηχανής μας καθώς και το ψάξιμο που έχει πέσει. Χίλια μπράβο σε όλους και χίλια ευχαριστώ!

Αν και αργεί για μένα η διαδικασία, υπάρχει συγκεκριμένο μήκος που πρέπει να έχουν τα ελατήρια ώστε να ελέγχονται για καταπόνηση όταν βγαίνουν από την ανάρτηση; ή η δύναμη που πρέπει να ασκείται για τη συσπειρωσή τους; τον συντελεστή του ελατηρίου ίσως; Και αν είναι εντάξει τα φαντασιώνομαι ήδη βαμμένα κόκκινα!

Ελπίζοντας να συνεισφέρω στην κουβέντα ανάρτηση, να πω, αν δεν είναι ήδη γνωστό, ότι στην ΒΙΠΕΘ υπάρχει πολύ έμπειρος και επιστημονικά καταρτισμένος κατασκευαστής πάσης φυσεως αναρτήσεων, Μάλιστα κατασκευάζει επώνυμα πιστοποιημένα αμορτισέρ αυτοκινήτου με άριστα μηχανήματα και πρωτες ύλες. Λεπτομέρειες, εφόσον μπορώ να αναφερω όνομα δημόσια. Μάλιστα πριν καιρο τον ειχα ρωτήσει και μου ειπε ότι έχει ανακατασκευάσει πολλές φορές αναρτήσεις μοτο και έχει και πολλές κατασκευές στην πλάτη του εκτός από αυτοκίνητα.
"Τα πάντα είναι ζήτημα αισθητικών επιλογών..."

Αποσυνδεδεμένος wolfi

  • Global Moderator
  • VIP
  • *****
  • Μηνύματα: 524
  • Life begins at 45°.
    • Προφίλ
Απ: Ερωτήσεις ενόψει συμμαζέματος στη Θεσσαλονίκη
« Απάντηση #9 στις: Νοέμβριος 18, 2016, 11:12:20 μμ »
Καλησπέρα και απο μένα  . Καλώς μας ορισες .
Όταν "ψαχνομουν" για τσιμουχακια πίσω αναρτήσεων πέρασα και απο τον Μιχάλη να ρωτησω μπας και έχει καμιά άκρη (πρίν καταληξω
να τις κάνω κατασκευή) , δεν τον είδα και πολύ "ζεστό" στο να ασχολείται με ανάρτηση απο μότο.
Οτι είναι γνώστης είναι εκανα στο αμάξι μου πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση καί είναι τρένο στο δρόμο ναι συμφωνω και επαυξανω αλλά για μοτο......

Αποσυνδεδεμένος sultan

  • Γνωστό μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 43
  • Never underestimate an old guy playing a strat!
    • Προφίλ
Απ: Ερωτήσεις ενόψει συμμαζέματος στη Θεσσαλονίκη
« Απάντηση #10 στις: Νοέμβριος 19, 2016, 11:42:08 πμ »
Καλημέρα σε όλους. Μου κάνει εντύπωση...Έχω δει στο μαγαζί του κάποια λυμένα εντουράκια και μικρά atv πάντως και τα λόγια του για το cb ήταν ότι άνετα μπορεί να τα "φέρει". Ίσως να παίζει με κατασκευαστές τσιμουχών. Το λέω επειδή ξέρω πολύ καλά ότι έχει άκρες με πολλούς κατασκευαστές "αφανείς" ήρωες της βιομηχανικής. Το σίγουρο είναι πάντως ότι τώρα που το θέμα είναι λυμένο όσον αφορά τα ανταλλακτικά, τη γνώση από τους ανθρώπους εδώ και τον τρόπο, μπορούμε και μόνοι μας! :D
"Τα πάντα είναι ζήτημα αισθητικών επιλογών..."

Αποσυνδεδεμένος ammo77

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 498
    • Προφίλ
Απ: Ερωτήσεις ενόψει συμμαζέματος στη Θεσσαλονίκη
« Απάντηση #11 στις: Νοέμβριος 19, 2016, 11:39:23 μμ »
Γειά σου Sultan κι απο εμένα,
όπως διάβασα στο πρώτο σου post η μηχανή σου έχει ένα πολύ μεγάλο ατου! φιλάσετε σε κλειστό γκαραζ
αυτό και μόνο να ξέρεις πως θα κρατήσει αυτήν ειδικά τη μηχανή (με λίγη φροντίδα) σαν καινούρια για μια ζωή!
Να σου πώ κι εγώ την άποψή μου λοπόν για το μοτο σου,
αλλά μιας κι ο φίλος Γιάννης έχει γράψει παραπάνω πολύ σωστά τις συμβουλές του, θα επεκταθώ με βάση αυτήν κι εκεί που έχω κάτι να προσθέσω!

  1) ο θερμοστάτης μπορεί να ελεγχθεί και καλό είναι, βάζοντάς τον μέσα σε ένα μπρίκι με νερό και θερμένοντάς τον,
αν έχει θέμα ακόμα και με βρασμό του νερού δεν θα ανοίξει, αν ανοίξει πρίν τον βρασμό (μπορείς να ελέγχεις και με θερμόμετρο αν έχεις) θα είναι εντάξη!       Μιας και η μηχανή έχει καιρό να δουλέψει κάνε το τεστ!
    Δέυτερο τέστ και επίσης πολύ συμαντικό είναι να δείς αν το βεντιλατέρ σου δουλέυει βραχεικυκλωνοντάς το! Ακόμα και μοτο που δουλέυουν καθημερινά πολλές φορές έχουν θέμα με το φαν γιατί ώς  γνωστόν, αυτό δουλεύει μόνο με καύσωνα και πολλά φανάρια!!! ;D
   2)Για αλλαγή μπουζί ούτε λόγος! Λάδια εγώ μετά απο τόσα χρόνια θα τα άλλαζα ακόμα κι άν δεν κινήθηκε!
   3)Το μοτέρ σου δεν κολλάει απο το καθησιό αλλά αν έχει κάποιο θεματάκι λόγο διάβρωσης (πολύ δύσκολο) θα δείξει..... δεν έχεις να κάνεις κάτι
   4)Για αλυσογράναζα δε ούτε λόγος!!!!!
   5)Αναρτήσεις τώρα καλό είναι να το βγάλεις στον δρόμο και κάποια στιγμή αργότερα να ασχοληθείς εκτενέστερα έχεις καιρό.
   6)Σίγουρα να κάνεις μια καλή αλλαγή υγρών φρένων μιας και τα υγρά αυτά είναι κακό να κάθονται!!! Με την πρώτη ευκαιρία αλλαγή και πρόσεξε να κάνεις εξαέρωση καλή έτσι ώστε να βγούν και απο τα κυλινδράκια όλα τα υγρά, καλο είναι να παίξεις και λίγο τα έμβολα των δαγκανών να δεις αν παίζουν ελέυθερα!
   7)Για γενική λίπανση εγώ βάζω πάντα και παντού WD40, μια φορά έκανα την μ*λακ*α να βάλω σπρέι γράσο στον χειροδιακόπτη των φλάς κι ακόμα το μετανιώνω! WD40 παντού εκτώς απο τα σημεία βέβαια που επιβάλεται το γράσο.
   8)Κάτι που δεν αναφέρθηκε απο τα παιδιά είναι η μεμβράνη του ρουμπινέτου! Είναι ένα σημείο που ποναν πολλά, αμα βάλεις βενζίνη στο ρεζερβουάρ πρόσεχε μην έχει τριπήσει και περνάει βενζίνη απο εκεί στον πρώτο κύλινδρο!

Αυτά απο εμένα, με λίγα λόγια ένα θα σου πώ, αυτό το μοτόρι θέλει καθαρή βενζίνα (με 100αρα πάει γαμ*^τας) λάδι και νερό, βάζεις και μια καλή μπαταρία, μιζάρεις κι έφηγες!
 Καλό κουράγιο. Ααααα και μιας και πιάνουν τα χέρια σου μακριά απο μαστόρια! Όλα οσα σου λέμε παραπάνω τα κάνεις πολύ έυκολα και μόνος.

             Καλά ε παιδιά μπορεί να έχω να γράψω κάτι μήνες αλλά άμα πάρω φόρα εεεε! ;D ;D ;D


Αποσυνδεδεμένος sultan

  • Γνωστό μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 43
  • Never underestimate an old guy playing a strat!
    • Προφίλ
Απ: Ερωτήσεις ενόψει συμμαζέματος στη Θεσσαλονίκη
« Απάντηση #12 στις: Νοέμβριος 20, 2016, 01:03:37 μμ »
Γειά σου Sultan κι απο εμένα,
όπως διάβασα στο πρώτο σου post η μηχανή σου έχει ένα πολύ μεγάλο ατου! φιλάσετε σε κλειστό γκαραζ
αυτό και μόνο να ξέρεις πως θα κρατήσει αυτήν ειδικά τη μηχανή (με λίγη φροντίδα) σαν καινούρια για μια ζωή!
Να σου πώ κι εγώ την άποψή μου λοπόν για το μοτο σου,
αλλά μιας κι ο φίλος Γιάννης έχει γράψει παραπάνω πολύ σωστά τις συμβουλές του, θα επεκταθώ με βάση αυτήν κι εκεί που έχω κάτι να προσθέσω!

  1) ο θερμοστάτης μπορεί να ελεγχθεί και καλό είναι, βάζοντάς τον μέσα σε ένα μπρίκι με νερό και θερμένοντάς τον,
αν έχει θέμα ακόμα και με βρασμό του νερού δεν θα ανοίξει, αν ανοίξει πρίν τον βρασμό (μπορείς να ελέγχεις και με θερμόμετρο αν έχεις) θα είναι εντάξη!       Μιας και η μηχανή έχει καιρό να δουλέψει κάνε το τεστ!
    Δέυτερο τέστ και επίσης πολύ συμαντικό είναι να δείς αν το βεντιλατέρ σου δουλέυει βραχεικυκλωνοντάς το! Ακόμα και μοτο που δουλέυουν καθημερινά πολλές φορές έχουν θέμα με το φαν γιατί ώς  γνωστόν, αυτό δουλεύει μόνο με καύσωνα και πολλά φανάρια!!! ;D
   2)Για αλλαγή μπουζί ούτε λόγος! Λάδια εγώ μετά απο τόσα χρόνια θα τα άλλαζα ακόμα κι άν δεν κινήθηκε!
   3)Το μοτέρ σου δεν κολλάει απο το καθησιό αλλά αν έχει κάποιο θεματάκι λόγο διάβρωσης (πολύ δύσκολο) θα δείξει..... δεν έχεις να κάνεις κάτι
   4)Για αλυσογράναζα δε ούτε λόγος!!!!!
   5)Αναρτήσεις τώρα καλό είναι να το βγάλεις στον δρόμο και κάποια στιγμή αργότερα να ασχοληθείς εκτενέστερα έχεις καιρό.
   6)Σίγουρα να κάνεις μια καλή αλλαγή υγρών φρένων μιας και τα υγρά αυτά είναι κακό να κάθονται!!! Με την πρώτη ευκαιρία αλλαγή και πρόσεξε να κάνεις εξαέρωση καλή έτσι ώστε να βγούν και απο τα κυλινδράκια όλα τα υγρά, καλο είναι να παίξεις και λίγο τα έμβολα των δαγκανών να δεις αν παίζουν ελέυθερα!
   7)Για γενική λίπανση εγώ βάζω πάντα και παντού WD40, μια φορά έκανα την μ*λακ*α να βάλω σπρέι γράσο στον χειροδιακόπτη των φλάς κι ακόμα το μετανιώνω! WD40 παντού εκτώς απο τα σημεία βέβαια που επιβάλεται το γράσο.
   8)Κάτι που δεν αναφέρθηκε απο τα παιδιά είναι η μεμβράνη του ρουμπινέτου! Είναι ένα σημείο που ποναν πολλά, αμα βάλεις βενζίνη στο ρεζερβουάρ πρόσεχε μην έχει τριπήσει και περνάει βενζίνη απο εκεί στον πρώτο κύλινδρο!

Αυτά απο εμένα, με λίγα λόγια ένα θα σου πώ, αυτό το μοτόρι θέλει καθαρή βενζίνα (με 100αρα πάει γαμ*^τας) λάδι και νερό, βάζεις και μια καλή μπαταρία, μιζάρεις κι έφηγες!
 Καλό κουράγιο. Ααααα και μιας και πιάνουν τα χέρια σου μακριά απο μαστόρια! Όλα οσα σου λέμε παραπάνω τα κάνεις πολύ έυκολα και μόνος.

             Καλά ε παιδιά μπορεί να έχω να γράψω κάτι μήνες αλλά άμα πάρω φόρα εεεε! ;D ;D ;D

ammo ευχαριστώ για τις παρατηρήσεις και για την ενθάρυνση!

Όντως η μηχανή έχει περάσει όλη τη ζωή της στην Ελλάδα, είτε την καβαλούσα είτε όχι, σε γκαράζ χωρίς θερμοκρασιακές διαφορές ή τρομερή υγρασία. Μετά τη φροντίδα του τεποζίτου, στο οποίο θα λύσω ότι λύνεται και αφού αδειάσω τα νερά του ψυγείου, είναι όντως καλή ευκαιρία να τσεκάρω θερμοστάτη και φαν. εδώ να ρωτήσω, εκτός από τη βίδα κάτω στην αντλία, ανοίγουμε και τις βίδες του ψυκτικούστους κυλίνδρους για άδειασμα?

Η μεμβράνη του ρουμπινέτου βλέπω ότι απασχόλησε πολλά μέλη, ελπίζω να υπάρχει ανταλλακτικό, θα το ψάξω εκτενέστερα στο φόρουμ. Όπως έγραψα πιάνουν τα χέρια μου και νιώθω από εργαλεία απλά πάντα φοβόμουν να της βάλω χέρι. Αντιλαμβάνομαι όμως αυτό που είπες, ότι τέτοιες εργασίες γίνονται εύκολα και με τα οικονομικά της εποχής είναι εκτός από σιγουριά εργασίας και μονόδρομος.

Μάστορα σκέφτομαι μόνο για τα καρμπυρατέρ αν και νομίζω ότι όταν τελειώσω τις εργασίες που ανέφερα, θά μαι ζεστός και θα βουτήξω και στο θέμα καρμπυρατέρ αν χρειαστεί, ο φωτογραφικός οδηγός του φόρουμ φαίνεται κατατοπιστικότατος και νομίζω υπάρχουν προσιτές λύσεις για ανταλλακτικά.

Το λινκ  http://www.nrp-carbs.co.uk/shop/index.php?route=product/product&manufacturer_id=22&product_id=682 το είδατε? είναι όντως οι πολυπόθυτες μεμβράνες μας?Αν είναι, νομίζω 40€ είναι πολύ προτιμότερα από τα 100 φεύγα του wemoto. Απλά ελπίζω να μη φτάσω να χρειαστώ!

Βούρ για ένα καλό σετ καρυδάκια λοιπόν και κάνα δυναμόκλειδο... ;) Ευχαριστώ και πάλι!
"Τα πάντα είναι ζήτημα αισθητικών επιλογών..."

Αποσυνδεδεμένος nickgeo11

  • Γνωστό μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 12
    • Προφίλ
Απ: Ερωτήσεις ενόψει συμμαζέματος στη Θεσσαλονίκη
« Απάντηση #13 στις: Ιούλιος 14, 2017, 12:16:33 μμ »
Επειδή κ εγώ απέκτησα μηχανή που καθόταν 4 χρόνια με τα καρμπυρατέρ είχα θέμα,δεν τα είχε αδειάσει ο προηγούμενος..Είχαν ψωριασει αρκετά κ δεν καθάριζαν με τιποτα
Με τα πολλά κατέληξαν σε ένα μάστορα στην Καβάλα κ κατάφερε να τα επαναφέρει
Κόστος 100€
Πάντως επειδή μίλησα με 2-3 κάθε ένας μου έλεγε κ τα δικά του κ ζητούσε ότι να ναι.. Πραγματικά αν δεν ξέρεις πολύ καλά κάτι (όπως εγώ) δεν είναι να εμπιστεύεσαι κανεναν