Αποστολέας Θέμα: Λύσιμο Μοτερ  (Αναγνώστηκε 1216 φορές)

Αποσυνδεδεμένος real_manik

  • Γνωστό μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 36
    • Προφίλ
Λύσιμο Μοτερ
« στις: Νοέμβριος 17, 2016, 04:13:16 πμ »
Πριν λίγες μέρες έκανα σερβις στα καρμπς,αλλαγή λαδιών και μπουζί.Ο μάστορας μου είπε ότι η μηχανή καίει λάδι και οτι θα χρειαστεί ρύθμισμα βαλβίδων.Επίσης είπε πως μέτρησε την συμπίεση των κυλίνδρων και οτι 2 λειτουργούν πιο χαμηλά και για να φτιαχτεί θα πρέπει να λύσει μοτέρ.Το ερώτημα μου είναι το εξής:1ο)Χρειάζονται όλα αυτά? 2ο)Αν γίνουν θα φτιαχτεί η μηχανή? 3ο)Ειναι επικίνδυνο να λυθεί το μοτέρ?

Αποσυνδεδεμένος itom32

  • Administrator
  • Gold
  • *****
  • Μηνύματα: 4525
  • Eyes on the Stars
    • Προφίλ
Απ: Λύσιμο Μοτερ
« Απάντηση #1 στις: Νοέμβριος 17, 2016, 05:36:55 μμ »
Πριν λίγες μέρες έκανα σερβις στα καρμπς,αλλαγή λαδιών και μπουζί.Ο μάστορας μου είπε ότι η μηχανή καίει λάδι και οτι θα χρειαστεί ρύθμισμα βαλβίδων.Επίσης είπε πως μέτρησε την συμπίεση των κυλίνδρων και οτι 2 λειτουργούν πιο χαμηλά και για να φτιαχτεί θα πρέπει να λύσει μοτέρ.Το ερώτημα μου είναι το εξής:1ο)Χρειάζονται όλα αυτά? 2ο)Αν γίνουν θα φτιαχτεί η μηχανή? 3ο)Ειναι επικίνδυνο να λυθεί το μοτέρ?
Oταν λες ''ο μάστορας μου είπε η μηχανή καίει λάδι"εννοείς πως εσύ δεν είχες καταλάβει τίποτα;Το καμένο λάδι συνήθως μυρίζει και σε χειρότερη περίπτωση η εξάτμιση βγάζει γαλάζιο καπνό.Εσύ διαπίστωσες κάτι τέτοιο;Οταν αλλάζεις λάδια,μετράς μιά φορά έστω τον μήνα να δεις εαν έχεις λιγότερη ποσότητα;
Γιά ρύθμισμα βαλβίδων πρέπει να ανοιχτεί το καπάκι του κινητήρα,δες εδώ για να καταλάβεις τι θα ανοίξει ο μηχανικός http://www.go4it.gr/smf/index.php?topic=3538.0(μη μπερδευτείς απο τις φώτο.Δεν θα κατέβει όλος ο κινητήρα όπως στις φώτο.Μόνο το καπάκι θα ανοιχτεί ώστε να ρυθμιστούν οι βαλβίδες).Αλλά αν καίει λάδια μπορεί να χρειάζεσαι και αλλαγή ελατηρίων των πιστονιών οπότε πάει πιο βαθιά η δουλειά.
 Αν γίνουν αυτά ναι θα φτιαχτεί το μοτέρ σου.Δεν καταλαβαίνω την τελευταία ερώτηση.Γιατί να είναι επικίνδυνο αφού εμπιστεύεσαι τον μηχανικό σου;

Αποσυνδεδεμένος real_manik

  • Γνωστό μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 36
    • Προφίλ
Απ: Λύσιμο Μοτερ
« Απάντηση #2 στις: Νοέμβριος 17, 2016, 07:00:27 μμ »
Το είχα δει αλλά δεν ήξερα αν είναι λάδι η άκαυτη!Το εμπιστεύομαι είναι σχετικό.Αυτό που με ανησύχησε είναι ότι οι κύλινδροι δεν λειτουργούν σωστά.Αξίζει τον κόπο να το κάνω η να βρω κάποιο άλλο μοτέρ?Είναι σοβαρή η ζημιά?

Αποσυνδεδεμένος itom32

  • Administrator
  • Gold
  • *****
  • Μηνύματα: 4525
  • Eyes on the Stars
    • Προφίλ
Απ: Λύσιμο Μοτερ
« Απάντηση #3 στις: Νοέμβριος 17, 2016, 07:33:04 μμ »
Το είχα δει αλλά δεν ήξερα αν είναι λάδι η άκαυτη!Το εμπιστεύομαι είναι σχετικό.Αυτό που με ανησύχησε είναι ότι οι κύλινδροι δεν λειτουργούν σωστά.Αξίζει τον κόπο να το κάνω η να βρω κάποιο άλλο μοτέρ?Είναι σοβαρή η ζημιά?
Όταν υπάρχουν πολύ πλούσια μίγματα,το χρώμα του καπνού απο της άκαυστες είναι μαύρο,όχι γκριζογάλανο. Πάντως αυτός ο κινητήρας είναι σκυλί και δύσκολα φτάνει σε τέτοιο σημείο.Χωρίς να θέλω να προσβάλω εσένα ή τον προηγούμενο κάτοχο,πρέπει να είναι αρκετά ταλαιπωρημένος-παραμελημένος οπότε το τι θα κάνεις είναι καθαρά θέμα οικονομικό αν θα πετύχεις κάποιο καλό μοτερ ή αν θα κάνεις επισκευή σε μηχανικό που εμπιστεύεσαι.Ναι είναι σοβαρή ζημιά.

Αποσυνδεδεμένος real_manik

  • Γνωστό μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 36
    • Προφίλ
Απ: Λύσιμο Μοτερ
« Απάντηση #4 στις: Νοέμβριος 17, 2016, 08:07:02 μμ »
Η μηχανή λειτουργεί κανονικά άπλα μου είπε ο μάστορας οτι όταν πέσει η σύμπιεση τελείως τότε θα βγεί και οφφ το μοτέρ και μου έχει καθήσει να το φτίαξω η να το αλλαξώ.Επίσης στις χαμηλές κάνει κατι ρεταρίσματα-σκασιματα(φορα εξατμιση race-tech ελευθερας) και μετα τις 6000 στροφες σταματά.Αυτο οφείλεται στο κύλινδρο?

Αποσυνδεδεμένος real_manik

  • Γνωστό μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 36
    • Προφίλ
Απ: Λύσιμο Μοτερ
« Απάντηση #5 στις: Νοέμβριος 17, 2016, 08:10:10 μμ »
ΤΟ CBδακι μ

Αποσυνδεδεμένος itom32

  • Administrator
  • Gold
  • *****
  • Μηνύματα: 4525
  • Eyes on the Stars
    • Προφίλ
Απ: Λύσιμο Μοτερ
« Απάντηση #6 στις: Νοέμβριος 17, 2016, 08:24:37 μμ »
version S fiiiT του 1996 φαίνεται.Στην θέση σου θα κοίταζα να ρυθμίσω βαλβίδες σε πρώτη φάση.

Αποσυνδεδεμένος real_manik

  • Γνωστό μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 36
    • Προφίλ
Απ: Λύσιμο Μοτερ
« Απάντηση #7 στις: Νοέμβριος 17, 2016, 08:31:06 μμ »
Αυτό θα γίνει σίγουρα,αλλά με τους κυλίνδρους και τα κοψίματα τι γίνεται?Με το ρύθμισμα θα σταματήσει να καίει και λάδι?

Αποσυνδεδεμένος itom32

  • Administrator
  • Gold
  • *****
  • Μηνύματα: 4525
  • Eyes on the Stars
    • Προφίλ
Απ: Λύσιμο Μοτερ
« Απάντηση #8 στις: Νοέμβριος 17, 2016, 08:45:52 μμ »
Πιθανόν να χρειαστεί να αλλάξεις και ελατήρια πιστονιών αν καίς μεγάλη ποσότητα.Παραπάνω δεν γνωρίζω να σε πω. Ο μηχανικός σου θα γνωρίζει καλύτερα.

Αποσυνδεδεμένος real_manik

  • Γνωστό μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 36
    • Προφίλ
Απ: Λύσιμο Μοτερ
« Απάντηση #9 στις: Νοέμβριος 17, 2016, 08:48:15 μμ »
Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες!Μια τελευταια ερώτηση στο cb μου μπαινουν τα οργανα χωρις τον βενζινοδεικτη?

Αποσυνδεδεμένος itom32

  • Administrator
  • Gold
  • *****
  • Μηνύματα: 4525
  • Eyes on the Stars
    • Προφίλ
Απ: Λύσιμο Μοτερ
« Απάντηση #10 στις: Νοέμβριος 17, 2016, 09:00:59 μμ »
Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες!Μια τελευταια ερώτηση στο cb μου μπαινουν τα οργανα χωρις τον βενζινοδεικτη?
Οχι δεν ταιριάζουν τα μεν στα δε.Aν όντως είναι version S fiiiT του 1996 άρα απο μαμα πρέπει να έχεις τριπλά όργανα(ταχύμετρο,βενζινόμετρο,στροφόμετρο)τότε για να βάλεις τα παλαιότερα διπλά όργανα του fiiN του 1993 πρέπει να αλλάξεις τιμονόπλακα,και βαση οργάνων οι οποίες είναι διαφορετικές απο το δικό σου μοντέλο.

Αποσυνδεδεμένος ammo77

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 449
    • Προφίλ
Απ: Λύσιμο Μοτερ
« Απάντηση #11 στις: Νοέμβριος 20, 2016, 12:22:14 πμ »
real_manik να σου πω την άποψή μου για το θέμα της επισκευής,
αν δεν είσαι σίγουρος οτι ο μηχανικός έχει κάνει αυτού του είδους τη επισκευή σε αρκετες μηχανές μην του έχεις και πολύ εμπιστοσύνη, εκτώς κι αν η δουλειά του είναι τόσο τακτική, καθαρή και σου εμπνέει εμπιστοσύνη.
Σε περίπτωση όμως που θα γίνει μια καλή-πετυχημένη επισκευή το μοτέρ γίνεται καινούριο.
Στην άλλη περίπτωση πάλι της αλλαγής μοτέρ, πάς για λαχίο με 50% πιθανότητα.
Εκτός κι αν ξέρεις απο πρίν το μοτέρ πιανού είναι!

Αποσυνδεδεμένος real_manik

  • Γνωστό μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 36
    • Προφίλ
Απ: Λύσιμο Μοτερ
« Απάντηση #12 στις: Νοέμβριος 22, 2016, 03:12:47 πμ »
Το καινουργιο μοτερ το εχω βρει σε μαγαζι 350 ευρω και δινει και γραπτή εγγύηση και δεκτο κάθε ελεγχο και πως αν δεν μου κανει το επιστρεφω πισω.Ειπα στο μαστορα να παμε για να μετρησει συμπιεση κυλινδρων.

Αποσυνδεδεμένος ammo77

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 449
    • Προφίλ
Απ: Λύσιμο Μοτερ
« Απάντηση #13 στις: Νοέμβριος 22, 2016, 12:00:34 μμ »
Σαν τιμη αγοράς σε σχέση με μία καλή επισκευή νομίζω πως είναι καλά.
Τώρα πως θα μετρήσεις συμπίεση; Είναι φορεμένο το μοτέρ πάνω σε μηχανή;
Τεσπά όπως νομίζεις, εγώ στην θέση σου θα έψαχνα για άλο μοτέρ πάντως, δεν το συζητάω για επισκευή.
Το μοτέρ της μηχανής δεν είναι μόνο συμπίεση έχει και σαζμάν!!!!
Δεν ξέρεις αν κάτι απο αυτά έχει θέμα αν δεν κυκλοφορίσει.
Το βάζεις πάνω, το τσεκάρεις και αν όλα καλά, καλά χλμτρα!
Αν δε έχεις την δυνατότητα έστω να το βάλεις μπροστα απο πρίν ακόμα καλύτερα.

Αποσυνδεδεμένος real_manik

  • Γνωστό μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 36
    • Προφίλ
Απ: Λύσιμο Μοτερ
« Απάντηση #14 στις: Νοέμβριος 22, 2016, 11:47:21 μμ »
Υπαρχει και η δυνατοτητα να το βαλω πανω απλα θα πληρωσω το μαστορα το βαλε βγαλε!Ας ελπισουμε να βγει καλο