Αποστολέας Θέμα: Προβλημα + Υπερκαταναλωση  (Αναγνώστηκε 304 φορές)

Αποσυνδεδεμένος ammo77

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 338
    • Προφίλ
Απ: Προβλημα + Υπερκαταναλωση
« Απάντηση #15 στις: Δεκέμβριος 31, 2017, 01:34:41 πμ »
Φίλε μου γεια σου κι από εμένα, επειδή βλέπω πως ταλαιπωρείσαι αρκετά με το θεματακι σου θα σου πω κι εγώ την άποψή μου.
Όταν λοιπόν ξανα μείνεις από βενζινη απλά σπρώξε το μερικά μέτρα με 2ρα και θα πάρει, σε αυτό βέβαια θα βοηθούσε και ενα 2ρο άτομο για βοήθεια ή μια καλή κατηφόρα!  :)
Όποτε σε δυσκολεύει στην εκκίνηση αρκεί ένα σπρωξιματάκι με 2ρα ή και 1η...
Εγώ την βάζω πια πιο ευκολα κι από παπί έτσι μπροστά!
Ο Γιάννης με έχει δει πολλές φορές!!!   Χαχαχαχαχα.
Υπάρχει και άλλος τρόπος αλλά αυτός που σου λέω είναι ο πιο ανώδυνος και ευκολότερος.
Κάνε το και θα με θυμηθείς.
Στην περίπτωση που μένεις από βενζίνη να ανοίγεις και το τσοκ για να παίρνει γρηγορότερα!

Αποσυνδεδεμένος TEOS CB SF

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 345
    • Προφίλ
Απ: Προβλημα + Υπερκαταναλωση
« Απάντηση #16 στις: Ιανουάριος 01, 2018, 03:37:36 μμ »
Καλημέρα χρόνια πολλά καλή χρονιά ... Εσύ Αντώνη έχεις και πολλές κατηφορες εκεί που μένεις ... 😂😂😂😂

Αποσυνδεδεμένος ammo77

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 338
    • Προφίλ
Απ: Προβλημα + Υπερκαταναλωση
« Απάντηση #17 στις: Ιανουάριος 02, 2018, 05:08:39 μμ »
Καλή χρονιά, με υγεία, ναι η αλήθεια είναι πως τις περισσότερες φορές πρώτη εκκίνηση γίνεται στην κατηφόρα!!! ;D ;D

Αποσυνδεδεμένος spos12

  • Εξοικειωμένο Μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 7
    • Προφίλ
Απ: Προβλημα + Υπερκαταναλωση
« Απάντηση #18 στις: Ιανουάριος 09, 2018, 12:47:34 μμ »
Καλησπερα και παλι σε ολους και καλη χρονια!!!  :) :)
Επιασα μονος μου και ελυσα τ καρμπ μου να δω σε τι κατασταση βρισκεται!! Εκανα ενα καθαρισμα καλο,ελεγχο των εξαρτηματων ζιγκλερ πυραυλακια μεμβρανες κλπ κ ολα ηταν κομπλε!! Στην τοποθετηση ομως παρατηρησα οτι τα (κολαρα) απο το φιλτροκουτι στα καρμπς ειναι σκισμενα τουλαχιστον τα δυο..δε φαινονται να ειναι αποσπωμενα ομως οπως αυτα του μοτερ..;
Παρατηρησα επισης οτι στο φιλτροκουτι απο την πανω πλευρα εχει 2 (τσουτσουνια) :P το ενα καταληγει στο μοτερ με σωληνακι, το αλλο;;; οπως επισης και απο την πανω πλευρα των καρμπς, ενδιαμεσα, διπλα απο την ντιζα τ γκαζιου εχει ενα ταφακι το οποιο ειναι στον αερα.. κατω απο το ντεποζιτο επισης δεν εχει αλλα σωληνακια περαν του ρουμπινετου (πχ σωληνακι εξαερωσης που ειδα σε ενα ποστ).. τα βρισκετε φυσιολογικα ολα αυτα;; Πεζουν ρολο στη λειτουργια;

Ευχαριστω πολυ για το ενδιαφερον!! :D

Αποσυνδεδεμένος jah

  • Δημοφιλές μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 209
    • Προφίλ
Απ: Προβλημα + Υπερκαταναλωση
« Απάντηση #19 στις: Ιανουάριος 10, 2018, 12:40:18 πμ »
Καλό θα ήταν να ρίξεις μια ματιά στο manual το ρωσο-αγγλικό που κυκλοφορεί στο forum.. Στη σελίδα 18 (αν έχεις το πρώτης γενιάς PB1) ή στην 20 (από FIII και μετά) έχει την κάτοψη με τα σωληνάκια.. Από κει θα καταλάβεις τι είναι το καθένα, τι κάνει και που πάει..