Αποστολέας Θέμα: Καλλλησπέρα, Βόρειος εδώ  (Αναγνώστηκε 88 φορές)

Αποσυνδεδεμένος giannis_t

• Γνωστό μέλος
  • **
    • Προφίλ
Καλλλησπέρα, Βόρειος εδώ
« στις: Μάρτιος 18, 2019, 01:56:17 μμ »
Χαιρετώ την παρέα του go4it. Έχοντας διαβάσει δεκάδες χρήσιμα θέματα αποφάσισα να γραφτώ κι εγώ. Είμαι ο Γιάννης, είμαι φοιτητής από Θεσσαλονίκη και πριν μερικούς μήνες μου έφερε η μοίρα μια γρια, το όνομα αυτής Airi.

Η γριά έχει ήδη δεχθεί πολύ αγάπη εδώ και 2 μήνες (είχαμε και εξεταστική ανάμεσα) και πλέον μετά από 11 χρόνια ακινησίας κυκλοφορεί κανονικά (με προσοχή ακόμα). Γενικά το κόνσεπτ ήτανε να κάνω όσα μπορώ μόνος μου μιας και έχω χώρο και πιάνουν τα χέρια μου, έχω και κάποια παρόμοια εμπειρία στα κατασκευαστικά.

Γενικά μέχρι τώρα έχω περιποιηθεί:
Φρένα
Λάδια
Μπουζί
Λάστιχα
Αλυσίδα
Καρμπιρατέρ
Εμπρός Ανάρτηση
Μπαταρία
Σύστημα Ψύξης
Τεπόζιτο (ξεσκούριασμα)

Φυσικά και θα ακολουθήσει τη μόδα και θα γίνει καφέ ρέισερ, ούτως ή άλλως και για να μείνει μαμά ήθελε πολύ δουλειά στα εμφανισιακά της. Έχει ήδη πάρει τον δρόμο χωρίς επιστροφή, ελπίζω το αποτέλεσμα να με δικαιώσει. Στο κομμάτι αυτό θα κάνω κάποια στιγμή ένα αναλυτικότερο θέμα αργότερα αν υπάρχει ενδιαφέρον μιας και ακόμα τρέχει το project.

Αυτή τι στιγμή με απασχολεί η ανακατασκευή της πίσω τώρα ανάρτησης οπότε θα τα πούμε στο φόρουμ των αναρτήσεων για συμβουλές μιας και θέλω και αυτό να το κάνω μόνος αλλά μάλλον χρειάζεται κάτι περίεργα εργαλειάκια.

Θα ήθελα να γνωρίσω την παρέα του go4it στη Θεσσαλονίκη στην επόμενη συνάντηση και έχω και έναν ακόμα σουπερφορά να σας φέρω στην παρέα.

edit: ξέχασα να πω πως είναι η πρώτη μου μηχανή  8)

Αποσυνδεδεμένος Alex400

• Δημοφιλές μέλος
    • Προφίλ
Απ: Καλλλησπέρα, Βόρειος εδώ
« Απάντηση #1 στις: Μάρτιος 18, 2019, 02:38:49 μμ »